quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
eindlijk weekend.
En een verrader als ik ben ga ik dit weekend in rotterdam doorbrengen
eten bij mijn moeder en even kijken op camping rotterdam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]!! Nou, dat mag je straks dan even uitleggen, want ik hoop dat je daar een HELE goede reden voor hebt
.
Nu eten koken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Elegy het volgende:
Ja, ik kan hooguit zeggen dat het heel vervelend is maar dat het toch echt niet anders kan. Het is zoooo kut dat je iemand aan de telefoon hebt waar je de declaraties écht niet van kan vinden terwijl ze (naar eigen zeggen) het al hebben gefaxt, gemaild en per post verstuurd en dat de vorige keer het toch écht ontvangen was maar dat ze nu wéér alles kunnen sturen... En als het nou om een paar tientjes gaat okee, maar soms gaat het dus ook over bedragen van rond de ¤5000,- En da's best veel als je gewoon Jan Modaal bent
Je bent zo ontzettend afhankelijk van hoe snel, of traag, de backoffice werkt maar daar kan je ook geen harde tijdslimieten op geven. "Min of meer twee weken" is zo'n beetje het meest duidelijke wat we mogen communiceren.
Ik ga ook maar eens bij mijn peoplemanager aankaarten dat ik écht niet gelukkig word van dit werk.
Bij mij komt het er meestal op neer dat het bedrijf waar ik nu voor werk weer fout op fout heeft gestapeld terwijl er een enorme achterstand (lees ruim een half jaar) is met verwerken van fouten...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]Ik dacht even dat je hetzelfde baantje hebt als ik, klinkt echt hetzelfde! Hele dag gezeik aanhoren van mensen die zogenaamd onterecht zijn afgesloten van allerlei diensten..
. (maar gewoon niet betaald hebben) Ik heb alleen niet specifiek met de zorgsector te maken, jij wel begrijp ik?
Eerste paar keer ga je er keihard tegenin, na een paar dagen heb je zoiets van "ach jij hebt een probleem niet ik"![]()
![]()
Zonde zeg! Vorig jaar was het nog erg lekker weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t uitgaan wel weer gehad. Net naar Moke geweest bij Schollenpop, leek wel een priveconcertje m.a.w. was rustigBeetje pokkeweer natuurlijk, al vond ik de motregen niet eens zo storend. Alleen toen de stroom wederom uitviel had ik t wel weer gehad.. Misschien om 21.00 nog ff naar van Dik Hout, als t droog is.
Werk je soms bij DLZ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij mij komt het er meestal op neer dat het bedrijf waar ik nu voor werk weer fout op fout heeft gestapeld terwijl er een enorme achterstand (lees ruim een half jaar) is met verwerken van fouten...
De mensen die ik aan de telefoon heb bellen óf voor een vraag over het eigen risico (dat zijn de makkelijkste gesprekken), of willen weten wat er wel en niet verzekerd is (dat zijn de mensen die om de één of andere reden hun polis niet lezen...) óf ze vragen waar het geld blijft. En met particulieren is dat vaak best lastig maar met de zorgverleners zelf, nou, poeh, dat is helemaal feestHoewel ik soms ook wel eens een huisarts aan de lijn heb waarbij ik me afvraag of ze wel eens gehoord hebben van het zelf bijhouden van de administratie....
Ik ben redelijk vroeg in coma geraaktquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:55 schreef RATMEN het volgende:
Zonde zeg! Vorig jaar was het nog erg lekker weer. Nog terug geweest voor VDH?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vroeg in coma geraakt
Hoi ook_gek,quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:10 schreef ook_gek het volgende:
is afgeblazen ja, er zijn nog 3 bandjes door gegaan in de maatschappij was het echt werkelijk waar extreem druk was. Zo wel binnen als buiten was het ongekend druk.
was trouwens ook erg gezellig.
Echt he! En mijn manager is ook mooi naar de klote zo ... McLaren, Vettel, Barrichello en Hondaquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Jill is niet op de hoogte. Heb vakantie
Wilde eigenlijk ook nog naar VDH gaan als het droog was, maar vond The Closer toch een stuk interessanter
Waar is Olav? Sowieso al een saaie race en dan ook nog eens die droogkloot als comentator :S Nouja mn kamer is nu wel netjes opgeruimd
quote:DEN HAAG - Een 18-jarige Hagenaar is vrijdagavond in zeer verwarde toestand uit een raam van zijn woning aan de Albert Schweizerlaan gesprongen en aan zijn verwondingen overleden. Volgens de politie had de jongen paddo's gebruikt.
De politie kreeg een melding dat een jongen na verkeerd gebruik van paddo's uit een raam wilde springen. Bij de woning aangekomen, bleek hij al gesprongen te zijn. De jongeman is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht, waar hij later overleed.
Toen een ambulancebroeder bezig was het slachtoffer te stabiliseren, explodeerde een zuurstoffles. De broeder en twee politieagenten raakten daarbij lichtgewond. De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |