abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60495812
Die heb ik verleden week gezien , ik vind the joker leuk neergezet
pi_60495978
eindlijk weekend.
En een verrader als ik ben ga ik dit weekend in rotterdam doorbrengen
Voices tell me I'm the shit.
pi_60496315
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
eindlijk weekend.
En een verrader als ik ben ga ik dit weekend in rotterdam doorbrengen
!! Nou, dat mag je straks dan even uitleggen, want ik hoop dat je daar een HELE goede reden voor hebt .

Nu eten koken .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60496502
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:12 schreef RATMEN het volgende:

[..]

!! Nou, dat mag je straks dan even uitleggen, want ik hoop dat je daar een HELE goede reden voor hebt .

Nu eten koken .
eten bij mijn moeder en even kijken op camping rotterdam.
Voices tell me I'm the shit.
pi_60497217
*gaar*

Net terug uit Duitsland, was bij mn oma in een schattig dorpje bij Hannover in de buurt waar geen zuchtje wind stond en ik kon genieten van een 33-36 graden zonder enige vorm van water (als in meer, zee, zwembad) in de buurt. Heerlijk!

Ik zal nu ook nooit meer zeuren dat het warm is hier en ik aanbid ieder zuchtje zeewind
pi_60505013
Mogge! Na letterlijk bloed, zweet en een hele hoop gevloek staat mijn boekenkast toch echt. Vandaag lekker inruimen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 09:52:19 #282
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60505055
Daar ben je een hele nacht mee bezig geweest?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60505070
. Gisteravond toen hij eindelijk stond had ik geen zin meer om de laptop op te starten.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 09:58:54 #284
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60505117
Ik dacht heel even dat...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60512035
Vanavond weer lekker stappen in Den Haag!

Wat zijn nou leuke kroegen e.d. voor de zaterdag avond hier? Woon er al een paar maanden maar ben nog nooit echt wezen stappen (los van terrasjes ). Leuke rocktent zoals Stairway in Utrecht zijn ook leuk of danstenten zoals Havanna
pi_60512136
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Elegy het volgende:
Ja, ik kan hooguit zeggen dat het heel vervelend is maar dat het toch echt niet anders kan. Het is zoooo kut dat je iemand aan de telefoon hebt waar je de declaraties écht niet van kan vinden terwijl ze (naar eigen zeggen) het al hebben gefaxt, gemaild en per post verstuurd en dat de vorige keer het toch écht ontvangen was maar dat ze nu wéér alles kunnen sturen... En als het nou om een paar tientjes gaat okee, maar soms gaat het dus ook over bedragen van rond de ¤5000,- En da's best veel als je gewoon Jan Modaal bent
Je bent zo ontzettend afhankelijk van hoe snel, of traag, de backoffice werkt maar daar kan je ook geen harde tijdslimieten op geven. "Min of meer twee weken" is zo'n beetje het meest duidelijke wat we mogen communiceren.

Ik ga ook maar eens bij mijn peoplemanager aankaarten dat ik écht niet gelukkig word van dit werk.
Ik dacht even dat je hetzelfde baantje hebt als ik, klinkt echt hetzelfde! Hele dag gezeik aanhoren van mensen die zogenaamd onterecht zijn afgesloten van allerlei diensten.. . (maar gewoon niet betaald hebben) Ik heb alleen niet specifiek met de zorgsector te maken, jij wel begrijp ik?

Eerste paar keer ga je er keihard tegenin, na een paar dagen heb je zoiets van "ach jij hebt een probleem niet ik"

[ Bericht 4% gewijzigd door Sport_Life op 02-08-2008 17:52:25 ]
pi_60513969
Ik heb t uitgaan wel weer gehad. Net naar Moke geweest bij Schollenpop, leek wel een priveconcertje m.a.w. was rustig Beetje pokkeweer natuurlijk, al vond ik de motregen niet eens zo storend. Alleen toen de stroom wederom uitviel had ik t wel weer gehad.. Misschien om 21.00 nog ff naar van Dik Hout, als t droog is.
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:31:36 #288
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60518489
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:44 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je hetzelfde baantje hebt als ik, klinkt echt hetzelfde! Hele dag gezeik aanhoren van mensen die zogenaamd onterecht zijn afgesloten van allerlei diensten.. . (maar gewoon niet betaald hebben) Ik heb alleen niet specifiek met de zorgsector te maken, jij wel begrijp ik?

Eerste paar keer ga je er keihard tegenin, na een paar dagen heb je zoiets van "ach jij hebt een probleem niet ik"
Bij mij komt het er meestal op neer dat het bedrijf waar ik nu voor werk weer fout op fout heeft gestapeld terwijl er een enorme achterstand (lees ruim een half jaar) is met verwerken van fouten...
De mensen die ik aan de telefoon heb bellen óf voor een vraag over het eigen risico (dat zijn de makkelijkste gesprekken), of willen weten wat er wel en niet verzekerd is (dat zijn de mensen die om de één of andere reden hun polis niet lezen...) óf ze vragen waar het geld blijft. En met particulieren is dat vaak best lastig maar met de zorgverleners zelf, nou, poeh, dat is helemaal feest Hoewel ik soms ook wel eens een huisarts aan de lijn heb waarbij ik me afvraag of ze wel eens gehoord hebben van het zelf bijhouden van de administratie....
pi_60519653
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t uitgaan wel weer gehad. Net naar Moke geweest bij Schollenpop, leek wel een priveconcertje m.a.w. was rustig Beetje pokkeweer natuurlijk, al vond ik de motregen niet eens zo storend. Alleen toen de stroom wederom uitviel had ik t wel weer gehad.. Misschien om 21.00 nog ff naar van Dik Hout, als t droog is.
Zonde zeg! Vorig jaar was het nog erg lekker weer . Nog terug geweest voor VDH?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60521954
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef Elegy het volgende:

[..]

Bij mij komt het er meestal op neer dat het bedrijf waar ik nu voor werk weer fout op fout heeft gestapeld terwijl er een enorme achterstand (lees ruim een half jaar) is met verwerken van fouten...
De mensen die ik aan de telefoon heb bellen óf voor een vraag over het eigen risico (dat zijn de makkelijkste gesprekken), of willen weten wat er wel en niet verzekerd is (dat zijn de mensen die om de één of andere reden hun polis niet lezen...) óf ze vragen waar het geld blijft. En met particulieren is dat vaak best lastig maar met de zorgverleners zelf, nou, poeh, dat is helemaal feest Hoewel ik soms ook wel eens een huisarts aan de lijn heb waarbij ik me afvraag of ze wel eens gehoord hebben van het zelf bijhouden van de administratie....
Werk je soms bij DLZ?
pi_60522250
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 00:55 schreef RATMEN het volgende:
Zonde zeg! Vorig jaar was het nog erg lekker weer . Nog terug geweest voor VDH?
Ik ben redelijk vroeg in coma geraakt
pi_60524126
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 09:53 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik ben redelijk vroeg in coma geraakt
.
pi_60525061
Ik lees net in het gastenboek op de site dat het festival voortijdig is afgeblazen Klagende mensen over bonnen die ze niet konden inleveren en voedselbonnen waarvoor geen voedsel beschikbaar was.. Ik denk dat ik net op tijd ben weggegaan, en van Dik Hout heeft geloof ik niet eens gespeelt. Jill weet misschien wel meer?
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:10:16 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60526097
is afgeblazen ja, er zijn nog 3 bandjes door gegaan in de maatschappij was het echt werkelijk waar extreem druk was. Zo wel binnen als buiten was het ongekend druk.

was trouwens ook erg gezellig.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_60526487
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:10 schreef ook_gek het volgende:
is afgeblazen ja, er zijn nog 3 bandjes door gegaan in de maatschappij was het echt werkelijk waar extreem druk was. Zo wel binnen als buiten was het ongekend druk.

was trouwens ook erg gezellig.
Hoi ook_gek,

Ik vroeg mij af of jij wel eens je posts naleest, voordat je ze post. Of dat je misschien als je ze gepost hebt, je nog even kijkt naar wat je nou daadwerkelijk getikt hebt.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,

RATMEN
pi_60527303
Jill is niet op de hoogte. Heb vakantie
Wilde eigenlijk ook nog naar VDH gaan als het droog was, maar vond The Closer toch een stuk interessanter

Waar is Olav? Sowieso al een saaie race en dan ook nog eens die droogkloot als comentator :S Nouja mn kamer is nu wel netjes opgeruimd
pi_60527540
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 15:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Jill is niet op de hoogte. Heb vakantie
Wilde eigenlijk ook nog naar VDH gaan als het droog was, maar vond The Closer toch een stuk interessanter

Waar is Olav? Sowieso al een saaie race en dan ook nog eens die droogkloot als comentator :S Nouja mn kamer is nu wel netjes opgeruimd
Echt he! En mijn manager is ook mooi naar de klote zo ... McLaren, Vettel, Barrichello en Honda .
pi_60530988
Ik zat de afgelopen drie races te twijfelen of ik Glock nou wel of niet ging nemen. Durf te wedden dat als ik m nu wel koop dat ie de eerst volgende race meteen de eerste ronde zn auto in de muur parkeert :S
pi_60532748
quote:
DEN HAAG - Een 18-jarige Hagenaar is vrijdagavond in zeer verwarde toestand uit een raam van zijn woning aan de Albert Schweizerlaan gesprongen en aan zijn verwondingen overleden. Volgens de politie had de jongen paddo's gebruikt.

De politie kreeg een melding dat een jongen na verkeerd gebruik van paddo's uit een raam wilde springen. Bij de woning aangekomen, bleek hij al gesprongen te zijn. De jongeman is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht, waar hij later overleed.

Toen een ambulancebroeder bezig was het slachtoffer te stabiliseren, explodeerde een zuurstoffles. De broeder en twee politieagenten raakten daarbij lichtgewond. De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.
pi_60533749
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dat was het dus!!! Ik was onderweg naar huis op de fiets vrijdag avond en moest langs het ziekenhuis leyenburg. De A. Schweitzerlaan was afgezet en moest toen om fietsen .Dacht eerst dat het een auto ongeluk betrof .
Ik dacht trouwens dat paddos hetzelfde effect hadden als blowen? Niet dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')