quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had in één keer een helder moment... Is Melanie de dame waar je helemaalop bent?
Darn, en ik voelde mij zo slim...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:28 schreef RATMEN het volgende:. Nee, helaas. Aan de andere kant ook wel goed, ze is iets te jong voor me
. Mijn drinnetje is 28 en ze komt uit Breukelen. En voor de mensen die echt graag willen weten wie het is, kom maar op MSN of check mijn Hyves. Zeemonster heeft d'r al gezien
.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen een baan hebben waarbij ze eigenlijk niet weg en met vakantie kunnen, dus als ze we wel gaan, dat ze een compromis moeten sluiten. Wel naar Zuid Frankrijk, maar ook elke dag even werken.
Ben je blij dat je het nu weet?.
Ik snap dat het voor jou, iemand die tijdens werktijd blijkbaar het zo druk heeft dat die hele dag kan FOK!en, ingewikkeld is om je dat voor te stellen, maar er zijn echt banen op deze wereld met verantwoordelijkheid.
Kijk mijn fotoboek zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef zeemonster het volgende:
Oh en volgens wiki zou zeemonster een gedrocht zijn dat in ze leeft.. vond ik op zich wel een leuke omschrijving.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet!
Je Hyves is privequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Nee, helaas. Aan de andere kant ook wel goed, ze is iets te jong voor me
. Mijn drinnetje is 28 en ze komt uit Breukelen. En voor de mensen die echt graag willen weten wie het is, kom maar op MSN of check mijn Hyves. Zeemonster heeft d'r al gezien
.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Darn, en ik voelde mij zo slim...
Ik zal eens kijken binnenkort...
Nee hoor, ik doe niets verkeerd. De verhouding salaris en verantwoordelijkheid is navenant. En in een zonnetje buiten op het terras zitten, met een vers gemalen en gemaakt kopje koffie en een vers gebakken croissantje en dan een beetje werk doen, vind ik heerlijk ontspannen hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]dan doe je toch iets verkeerd, ik delegeer alles. Veel beter dus. En de hele dag? Beetje overdreven niet?
Maar ik werk ook thuis en in het weekend dus snap je wel.
Alleen als ik op vakantie ben doe ik helemaal niks
zou je ook eens moeten doen je weet niet wat je overkomt
Ik hoop trouwens dat er een moment in je leven komt dat je gaat inzien dat andere dinge veel belangrijker zijn dan werken. 1 daar van is tijd voor je zelf nemen.
Vriendjes worden om een foto te bekijken van een vrouw uit Breukelen? Ik ben triest, maar nog niet zo triest!quote:
geld is niet het belangrijkste, kom ke ooit nog wel eens achterquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe niets verkeerd. De verhouding salaris en verantwoordelijkheid is navenant. En in een zonnetje buiten op het terras zitten, met een vers gemalen en gemaakt kopje koffie en een vers gebakken croissantje en dan een beetje werk doen, vind ik heerlijk ontspannen hoor.
Nu ga ik lekker kookboeken doorneuzen en beslissen wat ik vanavond voor lekkers ga maken.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geld is niet het belangrijkste, kom ke ooit nog wel eens achter
Zo bedoelde ik het nu ook weer nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vriendjes worden om een foto te bekijken van een vrouw uit Breukelen? Ik ben triest, maar nog niet zo triest!
U bent mijn vriendquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:28 schreef Charisma het volgende:
foto zeemonster ????
klinkt arg !!!![]()
ik vind het toch zwaar overdreven OOk_gek dat jij slechts twee dames hier mooi vindt , dan heb je echt de rest nog niet gezien !!!
RATMEN geniet lekker van La France, j ehebt het heel goed daar zo te lezen en ik wil je ook op hyves !!!![]()
de voortplantingsfotos zijn mooi maar ik herken noooit het " echte leven" erin , ik zie gewoon niets![]()
morgen een weekendje weg naar mijn ouders, en zondag terug, even feest vieren
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zo! En of!! Jij bent mss wel de leukste.
Nou, maar dat jij mooi bent, daar heeft hij dan wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:42 schreef zeemonster het volgende:
Oef wat kunnen we lelijk doen naar elkaar hier, of het nu gemeend is of niet.
Laten we voorop stellen dat ik mezelf niet de mooiste vind CharismaOok_Gek vind veel dingen al snel mooi. Ik beschouw mezelf als normaal.
Daarnaast heb ik het mooiste dochtertje en het leukste vriendje thuis zitten dus als die twee me maar goed genoeg vinden dan kan de rest zoals (mooi of lelijk en triest) mij eigenlijk gestolen worden en prima als ze dat denken
ze kennen me niet
.
Ik heb geen foto gemaakt maar zoals ik het op internet kan vinden lijkt het op een wulk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:55 schreef Atreidez het volgende:
Weekend
Ik mis de "goeiemorgens" van Becky![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:08 schreef becky27 het volgende:
mogge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |