abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60462871
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik had in één keer een helder moment... Is Melanie de dame waar je helemaal op bent?
. Nee, helaas. Aan de andere kant ook wel goed, ze is iets te jong voor me . Mijn drinnetje is 28 en ze komt uit Breukelen. En voor de mensen die echt graag willen weten wie het is, kom maar op MSN of check mijn Hyves. Zeemonster heeft d'r al gezien .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:29:02 #227
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_60462886
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:28 schreef RATMEN het volgende:
. Nee, helaas. Aan de andere kant ook wel goed, ze is iets te jong voor me . Mijn drinnetje is 28 en ze komt uit Breukelen. En voor de mensen die echt graag willen weten wie het is, kom maar op MSN of check mijn Hyves. Zeemonster heeft d'r al gezien .
Darn, en ik voelde mij zo slim...

Ik zal eens kijken binnenkort...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:35:37 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60463026
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:18 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen een baan hebben waarbij ze eigenlijk niet weg en met vakantie kunnen, dus als ze we wel gaan, dat ze een compromis moeten sluiten. Wel naar Zuid Frankrijk, maar ook elke dag even werken.

Ben je blij dat je het nu weet? .

Ik snap dat het voor jou, iemand die tijdens werktijd blijkbaar het zo druk heeft dat die hele dag kan FOK!en, ingewikkeld is om je dat voor te stellen, maar er zijn echt banen op deze wereld met verantwoordelijkheid .
dan doe je toch iets verkeerd, ik delegeer alles. Veel beter dus. En de hele dag? Beetje overdreven niet?

Maar ik werk ook thuis en in het weekend dus snap je wel.

Alleen als ik op vakantie ben doe ik helemaal niks
zou je ook eens moeten doen je weet niet wat je overkomt

Ik hoop trouwens dat er een moment in je leven komt dat je gaat inzien dat andere dinge veel belangrijker zijn dan werken. 1 daar van is tijd voor je zelf nemen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_60463098
Hyves Ik ga lekker naar het strand .

In mijn ogen heeft iedere baan verantwoordelijkheid .
Als er bijvoorbeeld geen vuilnisman bestond had je zelf je zakjes moeten wegbrengen .
Dat de een het drukker heeft als de ander dat is een luxe .

Zo ik ga op het strand lekker vergeten dat mijn laptop voor maximaal zes weken weg is (en dan maar hopen dat ie gemaakt kan worden) . Gelukkig is het zomer en hebben wij allemaal de luxe vlak aan het strand te wonen
pi_60463175
Oh en volgens wiki zou zeemonster een gedrocht zijn dat in ze leeft.. vond ik op zich wel een leuke omschrijving .

Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet!
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:43:46 #231
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60463243
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef zeemonster het volgende:
Oh en volgens wiki zou zeemonster een gedrocht zijn dat in ze leeft.. vond ik op zich wel een leuke omschrijving .

Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet!
Kijk mijn fotoboek zou ik zeggen.
pi_60463266
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:28 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Je Hyves is prive .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_60463313
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Je Hyves is prive .
Dan moet je vriendjes worden
pi_60463695
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Darn, en ik voelde mij zo slim...

Ik zal eens kijken binnenkort...
!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60463775
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dan doe je toch iets verkeerd, ik delegeer alles. Veel beter dus. En de hele dag? Beetje overdreven niet?

Maar ik werk ook thuis en in het weekend dus snap je wel.

Alleen als ik op vakantie ben doe ik helemaal niks
zou je ook eens moeten doen je weet niet wat je overkomt

Ik hoop trouwens dat er een moment in je leven komt dat je gaat inzien dat andere dinge veel belangrijker zijn dan werken. 1 daar van is tijd voor je zelf nemen.
Nee hoor, ik doe niets verkeerd. De verhouding salaris en verantwoordelijkheid is navenant. En in een zonnetje buiten op het terras zitten, met een vers gemalen en gemaakt kopje koffie en een vers gebakken croissantje en dan een beetje werk doen, vind ik heerlijk ontspannen hoor.

Nu ga ik lekker kookboeken doorneuzen en beslissen wat ik vanavond voor lekkers ga maken .
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:02:51 #236
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_60463783
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:46 schreef zeemonster het volgende:
Dan moet je vriendjes worden
Vriendjes worden om een foto te bekijken van een vrouw uit Breukelen? Ik ben triest, maar nog niet zo triest!
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:03:37 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60463797
zeemonster je weet hoe ik er uit zie toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:21:57 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60465524
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:02 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nee hoor, ik doe niets verkeerd. De verhouding salaris en verantwoordelijkheid is navenant. En in een zonnetje buiten op het terras zitten, met een vers gemalen en gemaakt kopje koffie en een vers gebakken croissantje en dan een beetje werk doen, vind ik heerlijk ontspannen hoor.

Nu ga ik lekker kookboeken doorneuzen en beslissen wat ik vanavond voor lekkers ga maken .
geld is niet het belangrijkste, kom ke ooit nog wel eens achter
pi_60472994
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

geld is niet het belangrijkste, kom ke ooit nog wel eens achter
. Bedankt voor deze levensles, ow wijze ook_gek .
pi_60473380
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vriendjes worden om een foto te bekijken van een vrouw uit Breukelen? Ik ben triest, maar nog niet zo triest!
Zo bedoelde ik het nu ook weer niet

We hebben vandaag een soort van krabbetjes gezien in de zee.
Het waren slakkenhuisjes met witte kriebelende pootjes eruit! .
Wat het werkelijk waren geen idee! Het leken wel gemuteerde slakjes

[ Bericht 28% gewijzigd door zeemonster op 31-07-2008 20:18:58 ]
pi_60481268
foto zeemonster ????

klinkt arg !!!

ik vind het toch zwaar overdreven OOk_gek dat jij slechts twee dames hier mooi vindt , dan heb je echt de rest nog niet gezien !!!

RATMEN geniet lekker van La France, j ehebt het heel goed daar zo te lezen en ik wil je ook op hyves !!!

de voortplantingsfotos zijn mooi maar ik herken noooit het " echte leven" erin , ik zie gewoon niets

morgen een weekendje weg naar mijn ouders, en zondag terug, even feest vieren
pi_60481418
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:28 schreef Charisma het volgende:
foto zeemonster ????

klinkt arg !!!

ik vind het toch zwaar overdreven OOk_gek dat jij slechts twee dames hier mooi vindt , dan heb je echt de rest nog niet gezien !!!

RATMEN geniet lekker van La France, j ehebt het heel goed daar zo te lezen en ik wil je ook op hyves !!!

de voortplantingsfotos zijn mooi maar ik herken noooit het " echte leven" erin , ik zie gewoon niets

morgen een weekendje weg naar mijn ouders, en zondag terug, even feest vieren
U bent mijn vriend .
pi_60481528
Charisma, jij hebt nachtdienst, schat ik zo in, ik niet: ik ga lekker mijn bedje in .
pi_60482106
Oef wat kunnen we lelijk doen naar elkaar hier, of het nu gemeend is of niet.
Laten we voorop stellen dat ik mezelf niet de mooiste vind Charisma Ook_Gek vind veel dingen al snel mooi. Ik beschouw mezelf als normaal.
Daarnaast heb ik het mooiste dochtertje en het leukste vriendje thuis zitten dus als die twee me maar goed genoeg vinden dan kan de rest zoals (mooi of lelijk en triest ) mij eigenlijk gestolen worden en prima als ze dat denken ze kennen me niet .

Ik heb geen foto gemaakt maar zoals ik het op internet kan vinden lijkt het op een wulk.

[ Bericht 0% gewijzigd door zeemonster op 01-08-2008 06:59:45 ]
pi_60482146
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:37 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Zo! En of!! Jij bent mss wel de leukste .
Voices tell me I'm the shit.
pi_60482752
Weekend

Ik mis de "goeiemorgens" van Becky
Where facts are few, experts are many.
pi_60483590
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 06:42 schreef zeemonster het volgende:
Oef wat kunnen we lelijk doen naar elkaar hier, of het nu gemeend is of niet.
Laten we voorop stellen dat ik mezelf niet de mooiste vind Charisma Ook_Gek vind veel dingen al snel mooi. Ik beschouw mezelf als normaal.
Daarnaast heb ik het mooiste dochtertje en het leukste vriendje thuis zitten dus als die twee me maar goed genoeg vinden dan kan de rest zoals (mooi of lelijk en triest ) mij eigenlijk gestolen worden en prima als ze dat denken ze kennen me niet .

Ik heb geen foto gemaakt maar zoals ik het op internet kan vinden lijkt het op een wulk.
Nou, maar dat jij mooi bent, daar heeft hij dan wel weer gelijk in .
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:13:16 #248
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_60483756
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:55 schreef Atreidez het volgende:
Weekend

Ik mis de "goeiemorgens" van Becky
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:08 schreef becky27 het volgende:
mogge
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:40:10 #249
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60484166
Wat een kutdag gaat het worden vandaag
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60484394
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:40 schreef Elegy het volgende:
Wat een kutdag gaat het worden vandaag
Wrom .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')