quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
wat doe jij in het den haag topic.quote:
Omdat jij een soort verzamelplaats bent voor msnadressen van meisjes?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat doe jij in het den haag topic.
en belangrijker, ik heb jou in mijn msn staan zie ik nu![]()
WAAROM is dat eigelijk ?
quote:
dat blijktquote:Op maandag 21 juli 2008 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat jij een soort verzamelplaats bent voor msnadressen van meisjes?
quote:
Ja ...quote:
Ik wacht geduldig tot je het aan past danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik in den haag wonen binnen nu en 2 maanden.
Officieel woon ik in r'dam maar heb eigenlijk al de overstap gemaakt want zit al geruime tijd in Den Haag.
en wat is de reden dat je in den haag bent komen wonen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik in den haag wonen binnen nu en 2 maanden.
Officieel woon ik in r'dam maar heb eigenlijk al de overstap gemaakt want zit al geruime tijd in Den Haag.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja .... Dan kan je veeeeeeeel beter in Hilversum wonen
.
Onsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je in den haag bent komen wonen?
www.google.nl???quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:59 schreef ook_gek het volgende:
mensen weet iemand hoe ik aan de jingle kan komen die ze in edwin evers staat op gebruiken over het opstaan? Vind hem zo geweldig
al gedaan maar niks gevondenquote:
ik heb geen idee waar je het over hebt.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
al gedaan maar niks gevonden
maar als jij hem kan vinden?
bij edwin evers op 538 heb je een jingle met de tekst de wekker gaat je draaid je om door de lucht uit je mond trekken de vloerdelen krom bla bla die wil ik hebben voor op mijn mobiel als deuntje als de wekker gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt.....
merciquote:Op maandag 21 juli 2008 22:04 schreef jna het volgende:
Niet eens een PM
En alvast gefeliciteerd voor XL
Mijn geheime liefde.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je in den haag bent komen wonen?
dat is zeker nog geheim, want ik wist niet dat we nu officieel een relatie hebbenquote:
Moet je ook niet verklappen!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is zeker nog geheim, want ik wist niet dat we nu officieel een relatie hebben
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Moet je ook niet verklappen!!!!!!!
Spreek mij eens aan dan, ik weet je mail nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet al waarom ik je in mijn msn heb. Jij wilde mij zien in het geheel omdat je mij ogen zo mooi vond
Hahahahha, god schaam je niet. Ik ben heel slecht in het koppelen van mail aan persoon dus misschien sta je er gewoon inquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef ook_gek het volgende:
Au die opmerking doet pijn aan mijn imago
Nu sta ik voor lul hier
Broekkiequote:
Moet je vroeger gaan slapenquote:
Oudjequote:
quote:
Oei! Sterkte!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:04 schreef zeemonster het volgende:
Kinderen zijn zwaar tegenwoordig. WIsten jullie dat door je rug gaan verdomd pijn doet !
Ik dacht vanavond nog van het gaat wel weer maar ik ben bang dat het gezelschap dat mij vannacht wakker zal houden de naam rugpijn draagt ..:(
Oh en goedenacht allemaal
Lekker vooruitzicht!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:36 schreef becky27 het volgende:
nog twee dagen werken en drie weken Frankrijk!!!! ook vreselijk
goedemorgen iedereen!
zekers! drie weken weg met auto en tent zonder boekingen vooraf en door heel FR wijn proeven, jammiequote:
Tof!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:50 schreef becky27 het volgende:
zekers! drie weken weg met auto en tent zonder boekingen vooraf en door heel FR wijn proeven, jammie![]()
Waar ga je heen? Ik wil eind augustus voor een paar dagen door Normandië gaan reizenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:36 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen iedereen!
Geschiedenis interesse? Of gewoon de omgevingquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:45 schreef Elegy het volgende:
Waar ga je heen? Ik wil eind augustus voor een paar dagen door Normandië gaan reizen
sowieso naar de champagnestreek en de bordeaux (ook om te surfen) verder zien we wel, we rijden naar het goede weer toe iig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik wil eind augustus voor een paar dagen door Normandië gaan reizen
Als die niet heel erg oud is heb ik daar wel interesse in jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:30 schreef XL het volgende:
Ik heb 'vroeger' ook veel in Frankrijk gekampeerd met alleen een tent (en een trein). Dus ik heb nog wel een oude frankrijk lonely planet liggen als je wil...
Geschiedenis en ook interesse in de omgevingquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Geschiedenis interesse? Of gewoon de omgeving
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
sowieso naar de champagnestreek en de bordeaux (ook om te surfen) verder zien we wel, we rijden naar het goede weer toe iig.
2001quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als die niet heel erg oud is heb ik daar wel interesse in ja
[..]
Ik zoek hem even op als ik thuis ben en dan laat ik het weten. Dan kun je hem komen ophalen, je woont niet ver.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef Elegy het volgende:
Toen betaalden ze nog met francs toch? Nuja, tis in elk geval een begin
als je een vogeltje bent moet je de vogeltjes dans doen. Meer dan genoeg bewegingquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:16 schreef zeemonster het volgende:
OEH veel plezier Becky en iedereen die nog gaat.
Mijn ruggetje gaat ietsjes beter, hoe meer ik beweeg hoe beter het gaat zeg maar. Ik ben gewoon een pechvogeltje
Ben benieuwd naar je reis dan, wil zelf ook nog steeds een keer alle stranden langs en plaatsjes zoals Carentan, Saint Lo, Foucarville, Saint Mere Eglise en Villers Bocage en natuurlijk Caenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:
Geschiedenis en ook interesse in de omgevingWie weet kan ik nog wat fraaie franse dametjes aan mijn bajonet rijgen
Lucky you... Wat moest ik ook alweer gaan bekijken op De Parade trouwens? Ik ga morgen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:30 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, nog 1 dagje werken!!!
Ik ben paar jaar geleden ook naar Normandie geweest. Hele mooie omgeving, niet al te warm. Supervette bunkers, kanonnen, musea, sommige schepen liggen nog voor de kust helemaal verroest, mooie grote stranden. Het lijkt wel een beetje op Nederland vind ik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reis dan, wil zelf ook nog steeds een keer alle stranden langs en plaatsjes zoals Carentan, Saint Lo, Foucarville, Saint Mere Eglise en Villers Bocage en natuurlijk CaenZou niet echt een rustvakantie zijn op mijn manier..
- frikandellenfestival, das echt leuk! heb me rot gelachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lucky you... Wat moest ik ook alweer gaan bekijken op De Parade trouwens? Ik ga morgen!
lost and found ook, staat alleen niet in den haag.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
- frikandellenfestival, das echt leuk! heb me rot gelachen.
- ik vond bouillabaisse erg leuk alleen heb ik de versie met Carol van Herwijnen nog gezien, die is helaas twee dagen erna overleden.
- Scania, over een stelletje truckers, ook erg grappig, met Ricky Koole, Jack Lammers en Bob Fosko
- tja, ik vind Ellen ten Damme erg leuk maar daar moet je van houden. Vond deze voorstelling in vergelijking met de vorige jaren wel tegenvallen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:15 schreef becky27 het volgende:
- frikandellenfestival, das echt leuk! heb me rot gelachen.
- ik vond bouillabaisse erg leuk alleen heb ik de versie met Carol van Herwijnen nog gezien, die is helaas twee dagen erna overleden.
- Scania, over een stelletje truckers, ook erg grappig, met Ricky Koole, Jack Lammers en Bob Fosko
- tja, ik vind Ellen ten Damme erg leuk maar daar moet je van houden. Vond deze voorstelling in vergelijking met de vorige jaren wel tegenvallen.
Dank beiden... Ik ga overigens in Utrecht!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
lost and found ook, staat alleen niet in den haag.
Kom maar hier, ik houd je vast. Ik zal je troosten, ik geef je thee of koude dranken. Kom maar hier ik zal je insmeren met after sun en het branden zal stoppen. Kom maar hier, ik zal je troosten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:ik ga 1 dag fout op he strand liggen.
1 Maal, 1 dag.
Verbrand ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou niet van bakken op het strand
Ik hou niet van van verbranden
Ik hou niet van uitgechecked worden door vieze oude mannetjes
Ik haat scheveningen in topdrukte.
Waarom was ik ookalweer gegaan?![]()
Troost mij hier.
Vakantiequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:36 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen iedereen!
veelstever fietsen manquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik houd je vast. Ik zal je troosten, ik geef je thee of koude dranken. Kom maar hier ik zal je insmeren met after sun en het branden zal stoppen. Kom maar hier, ik zal je troosten.
Ehm, te ver?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
veelstever fietsen man
Ik werk trouwens nu ook in den haag
Clingendael al gehad? Zekers met dit weer, door dichte bebossing, wel geschikt en je kan er zo een stuk duinen (meiendel) aan plakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef XL het volgende:
Wat zijn een beetje de aan te bevelen hardloop-spots in Den Haag?
Ja, dat is vrouwentaal voor "ik durf niet"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:58 schreef RATMEN het volgende:
Ehm, te ver?
kom je daar toch niet ook nog eens tegen!?!? (waar zit je villaatje???, en ga je met je lief??)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Vakantie. Ik heb het sinds vandaag, heb het gisteren al iets te hard gevierd! Ik vertrek dit weekend naar ons villaatje in Frankrijk
.
Die plekjes wil ik ook bezoeken inderdaad. Call of Duty plekjes af eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reis dan, wil zelf ook nog steeds een keer alle stranden langs en plaatsjes zoals Carentan, Saint Lo, Foucarville, Saint Mere Eglise en Villers Bocage en natuurlijk CaenZou niet echt een rustvakantie zijn op mijn manier..
Hoe heb jij dat aangepakt? Gewoon op de bonnefooi naar Normandië gereist of van tevoren alles uitstippelen? Ik ben namelijk wel fan van de eerste optiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:50 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ik ben paar jaar geleden ook naar Normandie geweest. Hele mooie omgeving, niet al te warm. Supervette bunkers, kanonnen, musea, sommige schepen liggen nog voor de kust helemaal verroest, mooie grote stranden. Het lijkt wel een beetje op Nederland vind ik.Alleen is het iets meer heuvelachtig. Oh en sommige kanonnen konden wel 20 kilometer de zee inschieten.
Volgens Nu.nl gaat het weer regenen en onweren dit weekendquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:08 schreef Atreidez het volgende:
WeekendEn eindelijk met lekker weer dit keer!
[..]
We hebben wel eerst alles uitgestippelt ik hou van van tevoren plannen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die plekjes wil ik ook bezoeken inderdaad. Call of Duty plekjes af eigenlijkRusten doe ik als ik slaap, op vakantie wil ik dingen zien
Heb toestemming gekregen voor week 35 en week 36, geen slechte deal. Als het goed is zijn de meeste mensen dan weer thuis dus is het lekker rustig.
[..]
Hoe heb jij dat aangepakt? Gewoon op de bonnefooi naar Normandië gereist of van tevoren alles uitstippelen? Ik ben namelijk wel fan van de eerste optie
Oooh! Weinig tot geen kunstlicht! Daar ben ik fan van, lekker donker 's nachtsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:20 schreef Helgi het volgende:
[..]
We hebben wel eerst alles uitgestippelt ik hou van van tevoren plannen.Maar je kan net zo goed gewoon heen gaan waar je zin in heb, genoeg te doen je kan overal heen. Het ligt sowieso allemaal redelijk dicht bij elkaar. In Caen heb je zo'n groot kasteel van de Vikings (Noormannen). Wat ik trouwens ook heel mooi vind is dat het 's nachts pikkedonker is, supermooie heldere sterrenhemel.
Veel wegen zijn ook niet verlicht. En we hadden ook een vuurwerk show gezien.
500 alleen voor een kale zaal. Muziekapparatuur is gewenst, maar niet nodig (Ik heb ook wel de benodigheden, alleen als ik niet hoef te sjouwen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
500 euro inclusief personeel? drank van de uitbater? eigen muziek?
*checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik weet geen zaaltje maar mag ik wel komen?
Ik moet nog vriendjes in den haag maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |