Ik ben geen modelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
ja dat mag, mits je geen ruzie gaat maken met mijn modellen.. modellen onder elkaar.. echte krengen!
Of je komt bij mij achter de DJ tafelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben geen model
Dus dat komt wel goed. Ik word buitengesloten en ga met de heren kletsen.
Hee, jij bent jonger dan ik. Nu ben ik niet meer het broekiequote:
Een vriend 18de, een andere vriend 19de, weer een andere vriend 20ste en mijn 21ste..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:21 schreef Atreidez het volgende:
Zal wel weer chaos worden bij mij in de buurt morgen. De laatste vrij parkeren zone op kortste afstand van het strand
Ter ere van wat is dat feessie trouwens?
Broekies kan ook in meervoud hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef Addict89 het volgende:
Hee, jij bent jonger dan ik. Nu ben ik niet meer het broekie.
quote:
Broekrokquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben het rokkie en jij het broekkie!
hihihihiihihi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mietjequote:
In Zuid Frankrijk, uur onder Toulousequote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:34 schreef becky27 het volgende:
[..]
kom je daar toch niet ook nog eens tegen!?!? (waar zit je villaatje???, en ga je met je lief??)
Nee nee, jij bent en blijft mijn broekkiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hee, jij bent jonger dan ik. Nu ben ik niet meer het broekie.
Das een bevestiging?quote:
quote:
Ik ga toch niet bij iemand langs die op de enge haai uit nemo lijktquote:
Fotoboek lurkerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[..]
Ik ga toch niet bij iemand langs die op de enge haai uit nemo lijkt
eerst een foto dan geloven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Fotoboek lurker! Enne ik kan ook op Nemo lijken hoor ...
welk merk heb je?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:58 schreef zeemonster het volgende:
GODVer de godver ik word helemaal gek van mijn laptop. SInds gister piept hij onwijs bij het opstarten en gooit ie het eerste half uur als ik wil tikken allemaal x er txussenx dxoor zoals nu dus .
Dan doet ie het weer even goed om het vervolgens weer te doen, frustrerend.
0900-1000 100 succes.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef zeemonster het volgende:
toshiba a200-13j ik gooi hem straks door het raam
Ja doei, kom maar langs, doe ik het voor, of doe maar MSNen, dan laat ik het zienquote:
voeg me maar toequote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja doei, kom maar langs, doe ik het voor, of doe maar MSNen, dan laat ik het zien.
Ja jij spreekt me niet aan op msn dus weet niet wie je bent.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:05 schreef ook_gek het volgende:
en dan zeggen ze dat ik de msn slet ben....
Ow pas op .... hij wordt weer es jaloersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:05 schreef ook_gek het volgende:
en dan zeggen ze dat ik de msn slet ben....
Voeg mij maar lekker toequote:
quote:
ja vast, ze staat al maanden in mijn msn whehehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow pas op .... hij wordt weer es jaloers.
Was ik wel, maar niet achter de PC om je invite te accepterenquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja vast, ze staat al maanden in mijn msn whehehe
quote:
waaar bedoel je dan ? Werfstraat, Haringkade? nice to know want ik koom nogal vaak in Scheveningen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:21 schreef Atreidez het volgende:
Zal wel weer chaos worden bij mij in de buurt morgen. De laatste vrij parkeren zone op kortste afstand van het strand
Sorry, ik was met mijn meissie op Kijkduin aan het eten en borrelen in het zonnetjequote:
Ik was op De Parade in Utrecht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |