Nee, de volgende heeft geen TTquote:Op zondag 20 juli 2008 22:41 schreef LastRequest het volgende:
Nounou krijgt nou 50% van de topics een Yasha-TT?
Nee, deze TT is vaker geweest met andere namenquote:
het is dus een verkapt naamtopicquote:Op zondag 20 juli 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, deze TT is vaker geweest met andere namen.
In de baggerlay-out staat 't per post erbij (naast de datum).quote:Op zondag 20 juli 2008 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
en morgane je kan in myat het aantal posts zien staan en alle topic kunnen er 300 in
Niet van elk topicquote:Op zondag 20 juli 2008 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
de gemiddelde postsnelheid stond er al langer bij hoor
hier?quote:waar ga je m neerzetten
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
gefeliciteerd pietjeop je nutteloze leven
heeft 3 jaar geduurd maar dan heb je ook wat
Vanaf zoenen vind ik eigenlijk al vreemdgaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat vind je vreemdgaan, sex, denken aan iemand anders tijdens sex, zoenen, flirten
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:05 schreef LastRequest het volgende:
Zoenen en verder!
De bedoeling achter flirten is toch in eerste instantie om te zoenen dan? Dus bij zoenen heb je die stap sowieso al overtroffen vind ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
dan de vraag wat is erger zoenen of flirten... zoenen kan ook zonder emoties natuurlijk maar flirten is altijd met een bedoeling daarachter zegmaardus hangt van de situatie af
Dat begrip is te breed om als vreemdgaan te betitelenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:11 schreef J-heronimus het volgende:
Maar is flirten nu echt vreemdgaan?
ja maar je hoeft niet perse te flirten om te zoenen zegmaar... je kan met meer mensen flirten dan zoenen zegmaarquote:Op zondag 20 juli 2008 23:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
De bedoeling achter flirten is toch in eerste instantie om te zoenen dan? Dus bij zoenen heb je die stap sowieso al overtroffen vind ik.
K-Liber in the house en je weet whazaappquote:Op zondag 20 juli 2008 23:14 schreef LaGrive het volgende:Dus niet alleen eventjes oogcontact in de kroeg. Zoenen met een wildvreemde is dan van een heel ander kaliber.
Zet eerst je tv op 4quote:Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Flirten, vreemdgaan? Ik zal eens pen en papier pakken en aantekeningen maken!
Dat was wel te merken donderdag!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet vrijgezellen krijgen op de een of andere manier toch aandacht extra
Ja dat is altijd wel apart, maar sowieso valt die aandacht bij mij de laatste tijd wel meequote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet vrijgezellen krijgen op de een of andere manier toch aandacht extra
komt mdat je vrijgezel bent dusquote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel apart, maar sowieso valt die aandacht bij mij de laatste tijd wel mee
jij hebt toch ook n vriendjequote:
whehequote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef LaGrive het volgende:
Dat was wel te merken donderdag!
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef LaGrive het volgende:
Ik vind eerder dat wanneer er al is vreemdgegaan, dat die persoon niet meer mag flirten, met niemand, wanneer de relatie wel heeft stand gehouden.
Vreemdgaan is ook een trieste zaak voor laffe borrelaars.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan eik...
nu begin je te brabbelenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:23 schreef LaGrive het volgende:
ja, haha, nu ik het lees, las ik het toch niet!
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik ook niet hoor D_K.. mijn eerste vriendje ging vreemd, daardoor weet ik dat ik dat nooit iemand wil aandoen
1) Noem je vrouwen nou tochtige merggroevesquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!
Sommige vrouwen wel ja!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
1) Noem je vrouwen nou tochtige merggroeves
2) Ik snap 1953 niet?
3) Toen ging het nog om zoenen
In een langdurige relatie kom je gegarandeerd verleidingen tegen; da's onvermijdelijk. Misschien heb je wel de behoefte om die massieve puddingbuks van je leeg te schieten in het pakje rosbief van iemand anders dan je vriendin... als je van haar houdt, geef je daar gewoon niet aan toe...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!
Ach, ik heb net een relatie achter de rug van 7,5 jaar achter de rug! Nog nooit mijn beaderde banaan door een ander mokkel te laten afpellen! Ook nooit de behoefte gehad. Het was niet eens een kwestie van wel of niet toegeven.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
In een langdurige relatie kom je gegarandeerd verleidingen tegen; da's onvermijdelijk. Misschien heb je wel de behoefte om die massieve puddingbuks van je leeg te schieten in het pakje rosbief van iemand anders dan je vriendin... als je van haar houdt, geef je daar gewoon niet aan toe...
Hoe is het uitgegaan? Of is dat te privé?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik heb net een relatie achter de rug van 7,5 jaar achter de rug! Nog nooit mijn beaderde banaan door een ander mokkel te laten afpellen! Ook nooit de behoefte gehad. Het was niet eens een kwestie van wel of niet toegeven.
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:34 schreef LaGrive het volgende:
ik ga maar eens tv kijken, vind het geen leuk topic meer![]()
Klopt maar ik doelde er meer op dat we toen ook pas 15 ofzo waren, dus je reactie over stampeloerissenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoenen is al vreemdgaan!
Woord omhoog...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik heb net een relatie achter de rug van 7,5 jaar achter de rug! Nog nooit mijn beaderde banaan door een ander mokkel te laten afpellen! Ook nooit de behoefte gehad. Het was niet eens een kwestie van wel of niet toegeven.
De liefde verdween langzaam en de aandacht voor elkaar..quote:Op zondag 20 juli 2008 23:37 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Hoe is het uitgegaan? Of is dat te privé?
Toen je 15 was kwamer er als goed is geen stampeloerissen aan te pas! Een laffe lik over de tet en/of wat grabbelen in de grabbelton verder kwam je niet...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klopt maar ik doelde er meer op dat we toen ook pas 15 ofzo waren, dus je reactie over stampeloerissenging niet helemaal op in die situatie.
Ooit gehoord van BrEeZaH's?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen je 15 was kwamer er als goed is geen stampeloerissen aan te pas! Een laffe lik over de tet en/of wat grabbelen in de grabbelton verder kwam je niet...
Oh is er iets leuks op tv?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ik net als LG maar weer tv ga kijken
Waar zie je vieze woorden dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:47 schreef LastRequest het volgende:
Geen vieze woorden iig!
Toen ik 15 was moest je nog je eigen bier brouwen!quote:
1 keer geweest...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:50 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik 15 was ging ik met mijn vriendje naar de Megafestatie
Toen ik 15 was zat ik al lang niet meer aan de eerste joint! Lekker met mn maatjes tot midden in de nacht op straat hangen! Beetje klooien, beetje vervelen...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:55 schreef J-heronimus het volgende:
Toen ik 15 was rookte ik me eerste jointje en ging ik voor het eerst uit in de Matrixx
Wat een stoere jongen was ik destijds
de 26e tochquote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
LG en ik hebben kaartjes gekregen voor een feest binnenkort in the Matrixx.. alleen mag LG er nog niet in
Niemand doet zijn bestquote:Op zondag 20 juli 2008 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken een raadsel het gaat zo: het is klein schattig houd van colatjes ()tijdens het stappen (bij gebrek aan geld
) en heeft geen frituurpan, maar wel honger
Dies nu net een kwartiertje dichtquote:Op maandag 21 juli 2008 00:11 schreef LastRequest het volgende:
/eens Mikkie
Maar nu is het punt, ik heb nog steeds zin in McDonalds
Malden haal ik wel in 8 minutenquote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha dat was het probleem, om kw voor kregen we het geniale idee een McDrive te doen, maar de dichtstbijzijnde McDonalds is al minstens een kwartier rijden
Zou wel een goede zijn geweestquote:Op maandag 21 juli 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
maar vond het zo zielig om gewoon wat te halen en dan een foto te posten''gewoon omdat ik t kan''
Dukenburg, de gekste?!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
maar vond het zo zielig om gewoon wat te halen en dan een foto te posten''gewoon omdat ik t kan''
Ga dan gewoon naar de friettent en bestel een broodje hamburgerquote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha dat was het probleem, om kw voor kregen we het geniale idee een McDrive te doen, maar de dichtstbijzijnde McDonalds is al minstens een kwartier rijden
Derderangs? We hebben het hier over de mcD en niet over die opwarmmeuk van de BK he!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Tering, als ze bij de Mac een beetje doorwerken kun je Malden, Beuningen én Dukenburg doen in een kwartier. Niet helemaal rijbewijsveilig, maar hey, je moet wat over hebben voor een kleffe derderangs hamburger..
Homemade soup uit ene pakske zeker!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:30 schreef LastRequest het volgende:swarma
maar jongens ik zit dus bij mn ouders waar geen mac in de buurt is
nu eet ik mn moeders homemade soup..
Klopt: daarom juist derderangs. De Big King XXL van de Burger King =quote:Op maandag 21 juli 2008 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Derderangs? We hebben het hier over de mcD en niet over die opwarmmeuk van de BK he!
Ja maar ik vroeg me toen eigenlijk af of een lokale Mac zijn prijzen gewoon zomaar mag veranderen, het is tenslotte een franchise onderneming.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:32 schreef Mikkie het volgende:kutswarma
Die Big Mac prijs zag ik ook toen ik vorige week even een milkshake ging halen, maar dat was in het centrum en ik dacht eigenlijk dat dat vierdaagsegerelateerd was...?
BK is voor paupers die geweigerd worden bij de mcD!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt: daarom juist derderangs. De Big King XXL van de Burger King =!
Dat is helaas mijn natuurlijke charme!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:
wat zijn er trouwens weinig dames hier vergeleken met gisteravond
Ik zei dat mijn moeder de soep zelfgemaakt had tegen D_Kquote:Op maandag 21 juli 2008 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
volgendsmij mag je als franchise gewoon je eigen dingen toch aanpassen?
Wat voor soep was het?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn moeder de soep zelfgemaakt had tegen D_K
Geen flauw idee, een chowder (dus dikke soep), stampvol met groente... iig mais, prei, erwten, uuh verder weet ik niet meer haha. Met wat crème fraiche en wat druppeltjes limoenquote:
naar de Noordermarkt!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:44 schreef swarmahoer het volgende:
wat ga je in amsterdam doen?
Dat dacht ik eerst ook, maar denk aan de filialen op bijv. Schiphol e.d., die hebben ook hogere prijzen. Misschien dat het bij uitzondering wel mag, ofzo? Bijv. bij een opening van een nieuw filiaal zijn er ook vaak openingsaanbiedingen die in de rest van de filialen dus niet gelden.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:34 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja maar ik vroeg me toen eigenlijk af of een lokale Mac zijn prijzen gewoon zomaar mag veranderen, het is tenslotte een franchise onderneming.
Aha die soep ken ik! Dat geven ze in Brabant aan de varkens!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen flauw idee, een chowder (dus dikke soep), stampvol met groente... iig mais, prei, erwten, uuh verder weet ik niet meer haha. Met wat crème fraiche en wat druppeltjes limoen
Ach zoveel groenten dat kan nooit goed zijn!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:51 schreef LastRequest het volgende:
Nee m'n ma betaalt niks voor me, daarom wordt morgen ook zo gezellig.. we gaan naar die markt waar superveel leuke dingen zijn, maar ik kan niks kopen
Komt wel goed.. als we maar wat gezelligs doen.
En D_K je zou wel anders piepen als je het zou proeven
quote:Vraag een Shopgirl naar haar favo shopspot in Amsterdam en Noordermarkt they say. Iedere maandagmorgen van negen tot één is het dan ook koopjes jagen geblazen onder de Noorderkerk. Wees er vroeg bij! Anders hebben de stylisten alle mooie dingen al weggekaapt!
Wat moet je scoren op de Noordermarkt?
(Tweedehands) kleding
Hippe pumps en laarzen
Accessoires (bij Kees)
Antiek: van meubels tot klokjes en servies
Boeken
Het struinen langs de kraampjes vol met vintage waar, het afdingen, dat ene unieke jasje scoren.. het heeft haast iets romantisch.
Sowieso me OV is niet meer geldig, dus reisjes door het land zitten er niet meer in voor mijquote:Op maandag 21 juli 2008 00:54 schreef LastRequest het volgende:
Daarom heb ik je ook niet meegevraagd
Ik heb een hekel aan mensen die otooo zeggen! Je schrijft het duidelijk met AU! Spraakgebrek altijd!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:57 schreef LastRequest het volgende:
Nee mijn OV ook niet heMaar ga met de otooo
Waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Dit was serieus de eerste keer dat ik dat deedAuto klonk ineens zo saai
Dat vraag je mij?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:01 schreef LastRequest het volgende:
Wageningen?
quote:
Boooh...ook nog eens op maandagmorgen om negen uur. Dat is gewoon puur masochisme.quote:
kom es terug dan lamzakquote:Op maandag 21 juli 2008 00:44 schreef swarmahoer het volgende:
dit topic gaat wel vol trouwens vanavond dat snappen jullie allemaal wel he nog ff wakker blijven
Gotta love itquote:Op maandag 21 juli 2008 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boooh...ook nog eens op maandagmorgen om negen uur. Dat is gewoon puur masochisme.
Een hoop!quote:Op maandag 21 juli 2008 01:03 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik was weer benieuwd waarom het uit zou maken
16 juli tm 16 augustus zijn ze niet meer geldig.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
zijn alle ovs niet meer geldig btw? maar goed dat ik t weet k was zo de trein ingestapt
Jawel jouwe wel, jij hebt toch een pas voor "speciale" mensen?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
zijn alle ovs niet meer geldig btw? maar goed dat ik t weet k was zo de trein ingestapt
Hoe doe je dat dan? Ik wil ook wel een parkeerkaartquote:Op maandag 21 juli 2008 01:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een parkeerkaart van de uni omdat ik 'speciaal' ben!
Omdat ik speciaal ben natuurlijk!quote:Op maandag 21 juli 2008 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ik wil ook wel een parkeerkaartEnige dat ik kan krijgen is een pasje à ¤ 18,- per maand. Maar dat neem ik niet, want nu ga ik tenminste nog eens met de fiets. Als ik gratis kan parkeren word ik geheid helemaal lui
Wieso?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:20 schreef LastRequest het volgende:
Vanaf september kan ik ook eindelijk gewoon naar school fietsen![]()
Oja eerst zat je in Arnep toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:22 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga een minor in Nijmegen doen dan!
Nope, ik zit er wel tegenover in een kleiner gebouwquote:Op maandag 21 juli 2008 01:24 schreef LastRequest het volgende:
Yesssss![]()
Nu ga ik naar de FEM.. iemand van jullie die daar zit?
Erasmusgebouw hierquote:
Optreden?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:33 schreef LastRequest het volgende:
Gebouwen zeggen me niks, geen flauw idee! Ken van de hele HAN en RU in Nijmegen alleen het Gymnasion
Oja en het cultuurcafé ofzoiets want daar had ik laatst een optreden.
WTF? Je kent de Erasmustoren niet eens! Ga eens uit het NMGN draadje!quote:Op maandag 21 juli 2008 01:36 schreef LastRequest het volgende:
Ja optreden van een vriend van me, niet van mijzelf
Toren weet ik ook niet.. kom nooit in die buurt, woon in de stad haha
Zo niet, wat dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
wel ff normaal doen tegen lr ze heeft wel tieten jah
Flirten mag dat doe ik dan ook vaak genoegquote:Op maandag 21 juli 2008 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Over het vreemdgaan:
Zoenen is not done. Flirten mag tot op bepaalde hoogte. Het moet wel leuk blijven zeg maar, een beetje fokken, de ander jaloers maken, dat kan ook juist wel wat leuke spanning hebben. En als je relatie goed zit, weet je toch wel dat je partner met jou mee naar huis gaat, en niet met de ander.
goeiequote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag van Guus ook zoenen met vrouwen zodra er foto's of filmpjes van worden gemaakt![]()
Zolang het dan maar geen tweedehands tamponset is, is er niks aan de handquote:Op maandag 21 juli 2008 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
dat wordt een uitgedeeld flesje vruchtensap of tamponset voor mikkiewat zal die een plezier hebben
Dat lijkt me niet meer dan terechtquote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag van Guus ook zoenen met vrouwen zodra er foto's of filmpjes van worden gemaakt![]()
Zullen wel "evenementenprijzen" zijn waarover ook afspraken zijn gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2008 00:34 schreef J-heronimus het volgende:
Ja maar ik vroeg me toen eigenlijk af of een lokale Mac zijn prijzen gewoon zomaar mag veranderen, het is tenslotte een franchise onderneming.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
Ik mag van Guus ook zoenen met vrouwen zodra er foto's of filmpjes van worden gemaaktEn verder is alles not done....
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't tentamen van m'n dagboek-verhaal gehaald met een 8.2![]()
. M'n thesis proposal is officieel goedgekeurd dus nu echt alleen de thesis nog te gaan
.
owwwww.... Coolquote:Op maandag 21 juli 2008 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het voorstel, plan van aanpak, methodologie, vraagstelling en dat soort meuk over je onderwerp.
Wie? wat? waar? wanneer?quote:
Of niet dusquote:
Daar doe ik aan meequote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cali je moet wel ff het vorige topic doorscrollen, ik heb bij toeval een karikatuur van jegevonden
. Oftewel ff plaatjes kijken
.
arme jij!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:23 schreef Mikkie het volgende:
Owh en huisgenoten die drie kwartier de douche bezet houden en vervolgens alleen maar koud water achter laten voor de de persoon na hen zijn echt enorm irritant.
Ik zou een paar dagen wachten, vanaf donderdag draait The Dark Knight.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:33 schreef Californium het volgende:
Draait er nog wat leuks in de bios? ga morgen bij du commerce eten met Guusen heb nog een bioscoop bon dus had bedacht dat we daarna wel naar de bios konden
Maar donderdag ben ik er nietquote:Op maandag 21 juli 2008 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou een paar dagen wachten, vanaf donderdag draait The Dark Knight.
Daarom zei ik: 'vanaf donderdag'. Dat betekent dat je er ook volgende week naartoe kanquote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar donderdag ben ik er nietMoet vrijdag weer werken
quote:
ik ook nietquote:
Door verschil in warmte van de auto, de personen die erin zitten en de buitentemperatuur. Blower op je raam richten (even de knop goed draaien).quote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook nietdus daarom de volgende vraag:
waardoor beslaan je ruiten? en wat moet je ertegen doen?
Verhuizen? Je had toch alles al bij de Ikea gekochtquote:Op maandag 21 juli 2008 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verhuizen is kut werk als het regent!
Ja, maar eerst de meubels in elkaar gezet en nu mn spullen dr inmikken! Tijdelijke onderbreking vanwege de zomerfeesten natuurlijk!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verhuizen? Je had toch alles al bij de Ikea gekocht.
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terecht, dat hoort bij 't integratieproces (of woonde je al in Nijmegen)
.
Van Nijmegen naar Nijmegen verhuisd!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terecht, dat hoort bij 't integratieproces (of woonde je al in Nijmegen)
.
Ik ken 'm ook nietquote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
alweer een ateam die ik niet kenen ondertussen een pizza in de oven gegooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |