Nee, de volgende heeft geen TTquote:Op zondag 20 juli 2008 22:41 schreef LastRequest het volgende:
Nounou krijgt nou 50% van de topics een Yasha-TT?
Nee, deze TT is vaker geweest met andere namenquote:
het is dus een verkapt naamtopicquote:Op zondag 20 juli 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, deze TT is vaker geweest met andere namen.
In de baggerlay-out staat 't per post erbij (naast de datum).quote:Op zondag 20 juli 2008 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
en morgane je kan in myat het aantal posts zien staan en alle topic kunnen er 300 in
Niet van elk topicquote:Op zondag 20 juli 2008 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
de gemiddelde postsnelheid stond er al langer bij hoor
hier?quote:waar ga je m neerzetten
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
gefeliciteerd pietjeop je nutteloze leven
heeft 3 jaar geduurd maar dan heb je ook wat
Vanaf zoenen vind ik eigenlijk al vreemdgaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat vind je vreemdgaan, sex, denken aan iemand anders tijdens sex, zoenen, flirten
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:05 schreef LastRequest het volgende:
Zoenen en verder!
De bedoeling achter flirten is toch in eerste instantie om te zoenen dan? Dus bij zoenen heb je die stap sowieso al overtroffen vind ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
dan de vraag wat is erger zoenen of flirten... zoenen kan ook zonder emoties natuurlijk maar flirten is altijd met een bedoeling daarachter zegmaardus hangt van de situatie af
Dat begrip is te breed om als vreemdgaan te betitelenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:11 schreef J-heronimus het volgende:
Maar is flirten nu echt vreemdgaan?
ja maar je hoeft niet perse te flirten om te zoenen zegmaar... je kan met meer mensen flirten dan zoenen zegmaarquote:Op zondag 20 juli 2008 23:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
De bedoeling achter flirten is toch in eerste instantie om te zoenen dan? Dus bij zoenen heb je die stap sowieso al overtroffen vind ik.
K-Liber in the house en je weet whazaappquote:Op zondag 20 juli 2008 23:14 schreef LaGrive het volgende:Dus niet alleen eventjes oogcontact in de kroeg. Zoenen met een wildvreemde is dan van een heel ander kaliber.
Zet eerst je tv op 4quote:Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Flirten, vreemdgaan? Ik zal eens pen en papier pakken en aantekeningen maken!
Dat was wel te merken donderdag!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet vrijgezellen krijgen op de een of andere manier toch aandacht extra
Ja dat is altijd wel apart, maar sowieso valt die aandacht bij mij de laatste tijd wel meequote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet vrijgezellen krijgen op de een of andere manier toch aandacht extra
komt mdat je vrijgezel bent dusquote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel apart, maar sowieso valt die aandacht bij mij de laatste tijd wel mee
jij hebt toch ook n vriendjequote:
whehequote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef LaGrive het volgende:
Dat was wel te merken donderdag!
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef LaGrive het volgende:
Ik vind eerder dat wanneer er al is vreemdgegaan, dat die persoon niet meer mag flirten, met niemand, wanneer de relatie wel heeft stand gehouden.
Vreemdgaan is ook een trieste zaak voor laffe borrelaars.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan eik...
nu begin je te brabbelenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:23 schreef LaGrive het volgende:
ja, haha, nu ik het lees, las ik het toch niet!
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik ook niet hoor D_K.. mijn eerste vriendje ging vreemd, daardoor weet ik dat ik dat nooit iemand wil aandoen
1) Noem je vrouwen nou tochtige merggroevesquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!
Sommige vrouwen wel ja!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
1) Noem je vrouwen nou tochtige merggroeves
2) Ik snap 1953 niet?
3) Toen ging het nog om zoenen
In een langdurige relatie kom je gegarandeerd verleidingen tegen; da's onvermijdelijk. Misschien heb je wel de behoefte om die massieve puddingbuks van je leeg te schieten in het pakje rosbief van iemand anders dan je vriendin... als je van haar houdt, geef je daar gewoon niet aan toe...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |