quote:Op maandag 21 juli 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cali je moet wel ff het vorige topic doorscrollen, ik heb bij toeval een karikatuur van jegevonden
. Oftewel ff plaatjes kijken
.
arme jij!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:23 schreef Mikkie het volgende:
Owh en huisgenoten die drie kwartier de douche bezet houden en vervolgens alleen maar koud water achter laten voor de de persoon na hen zijn echt enorm irritant.
Ik zou een paar dagen wachten, vanaf donderdag draait The Dark Knight.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:33 schreef Californium het volgende:
Draait er nog wat leuks in de bios? ga morgen bij du commerce eten met Guusen heb nog een bioscoop bon dus had bedacht dat we daarna wel naar de bios konden
Maar donderdag ben ik er nietquote:Op maandag 21 juli 2008 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou een paar dagen wachten, vanaf donderdag draait The Dark Knight.
Daarom zei ik: 'vanaf donderdag'. Dat betekent dat je er ook volgende week naartoe kanquote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar donderdag ben ik er nietMoet vrijdag weer werken
quote:
ik ook nietquote:
Door verschil in warmte van de auto, de personen die erin zitten en de buitentemperatuur. Blower op je raam richten (even de knop goed draaien).quote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook nietdus daarom de volgende vraag:
waardoor beslaan je ruiten? en wat moet je ertegen doen?
Verhuizen? Je had toch alles al bij de Ikea gekochtquote:Op maandag 21 juli 2008 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verhuizen is kut werk als het regent!
Ja, maar eerst de meubels in elkaar gezet en nu mn spullen dr inmikken! Tijdelijke onderbreking vanwege de zomerfeesten natuurlijk!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verhuizen? Je had toch alles al bij de Ikea gekocht.
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terecht, dat hoort bij 't integratieproces (of woonde je al in Nijmegen)
.
Van Nijmegen naar Nijmegen verhuisd!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terecht, dat hoort bij 't integratieproces (of woonde je al in Nijmegen)
.
Ik ken 'm ook nietquote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
alweer een ateam die ik niet kenen ondertussen een pizza in de oven gegooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |