Flirten mag dat doe ik dan ook vaak genoegquote:Op maandag 21 juli 2008 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Over het vreemdgaan:
Zoenen is not done. Flirten mag tot op bepaalde hoogte. Het moet wel leuk blijven zeg maar, een beetje fokken, de ander jaloers maken, dat kan ook juist wel wat leuke spanning hebben. En als je relatie goed zit, weet je toch wel dat je partner met jou mee naar huis gaat, en niet met de ander.
goeiequote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag van Guus ook zoenen met vrouwen zodra er foto's of filmpjes van worden gemaakt![]()
Zolang het dan maar geen tweedehands tamponset is, is er niks aan de handquote:Op maandag 21 juli 2008 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
dat wordt een uitgedeeld flesje vruchtensap of tamponset voor mikkiewat zal die een plezier hebben
Dat lijkt me niet meer dan terechtquote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag van Guus ook zoenen met vrouwen zodra er foto's of filmpjes van worden gemaakt![]()
Zullen wel "evenementenprijzen" zijn waarover ook afspraken zijn gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2008 00:34 schreef J-heronimus het volgende:
Ja maar ik vroeg me toen eigenlijk af of een lokale Mac zijn prijzen gewoon zomaar mag veranderen, het is tenslotte een franchise onderneming.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
Ik mag van Guus ook zoenen met vrouwen zodra er foto's of filmpjes van worden gemaaktEn verder is alles not done....
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't tentamen van m'n dagboek-verhaal gehaald met een 8.2![]()
. M'n thesis proposal is officieel goedgekeurd dus nu echt alleen de thesis nog te gaan
.
owwwww.... Coolquote:Op maandag 21 juli 2008 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het voorstel, plan van aanpak, methodologie, vraagstelling en dat soort meuk over je onderwerp.
Wie? wat? waar? wanneer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |