de 26e tochquote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
LG en ik hebben kaartjes gekregen voor een feest binnenkort in the Matrixx.. alleen mag LG er nog niet in
Niemand doet zijn bestquote:Op zondag 20 juli 2008 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken een raadsel het gaat zo: het is klein schattig houd van colatjes ()tijdens het stappen (bij gebrek aan geld
) en heeft geen frituurpan, maar wel honger
Dies nu net een kwartiertje dichtquote:Op maandag 21 juli 2008 00:11 schreef LastRequest het volgende:
/eens Mikkie
Maar nu is het punt, ik heb nog steeds zin in McDonalds
Malden haal ik wel in 8 minutenquote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha dat was het probleem, om kw voor kregen we het geniale idee een McDrive te doen, maar de dichtstbijzijnde McDonalds is al minstens een kwartier rijden
Zou wel een goede zijn geweestquote:Op maandag 21 juli 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
maar vond het zo zielig om gewoon wat te halen en dan een foto te posten''gewoon omdat ik t kan''
Dukenburg, de gekste?!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
maar vond het zo zielig om gewoon wat te halen en dan een foto te posten''gewoon omdat ik t kan''
Ga dan gewoon naar de friettent en bestel een broodje hamburgerquote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha dat was het probleem, om kw voor kregen we het geniale idee een McDrive te doen, maar de dichtstbijzijnde McDonalds is al minstens een kwartier rijden
Derderangs? We hebben het hier over de mcD en niet over die opwarmmeuk van de BK he!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Tering, als ze bij de Mac een beetje doorwerken kun je Malden, Beuningen én Dukenburg doen in een kwartier. Niet helemaal rijbewijsveilig, maar hey, je moet wat over hebben voor een kleffe derderangs hamburger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |