quote:Vraag een Shopgirl naar haar favo shopspot in Amsterdam en Noordermarkt they say. Iedere maandagmorgen van negen tot één is het dan ook koopjes jagen geblazen onder de Noorderkerk. Wees er vroeg bij! Anders hebben de stylisten alle mooie dingen al weggekaapt!
Wat moet je scoren op de Noordermarkt?
(Tweedehands) kleding
Hippe pumps en laarzen
Accessoires (bij Kees)
Antiek: van meubels tot klokjes en servies
Boeken
Het struinen langs de kraampjes vol met vintage waar, het afdingen, dat ene unieke jasje scoren.. het heeft haast iets romantisch.
Sowieso me OV is niet meer geldig, dus reisjes door het land zitten er niet meer in voor mijquote:Op maandag 21 juli 2008 00:54 schreef LastRequest het volgende:
Daarom heb ik je ook niet meegevraagd
Ik heb een hekel aan mensen die otooo zeggen! Je schrijft het duidelijk met AU! Spraakgebrek altijd!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:57 schreef LastRequest het volgende:
Nee mijn OV ook niet heMaar ga met de otooo
Waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Dit was serieus de eerste keer dat ik dat deedAuto klonk ineens zo saai
Dat vraag je mij?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:01 schreef LastRequest het volgende:
Wageningen?
quote:
Boooh...ook nog eens op maandagmorgen om negen uur. Dat is gewoon puur masochisme.quote:
kom es terug dan lamzakquote:Op maandag 21 juli 2008 00:44 schreef swarmahoer het volgende:
dit topic gaat wel vol trouwens vanavond dat snappen jullie allemaal wel he nog ff wakker blijven
Gotta love itquote:Op maandag 21 juli 2008 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boooh...ook nog eens op maandagmorgen om negen uur. Dat is gewoon puur masochisme.
Een hoop!quote:Op maandag 21 juli 2008 01:03 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik was weer benieuwd waarom het uit zou maken
16 juli tm 16 augustus zijn ze niet meer geldig.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
zijn alle ovs niet meer geldig btw? maar goed dat ik t weet k was zo de trein ingestapt
Jawel jouwe wel, jij hebt toch een pas voor "speciale" mensen?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
zijn alle ovs niet meer geldig btw? maar goed dat ik t weet k was zo de trein ingestapt
Hoe doe je dat dan? Ik wil ook wel een parkeerkaartquote:Op maandag 21 juli 2008 01:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een parkeerkaart van de uni omdat ik 'speciaal' ben!
Omdat ik speciaal ben natuurlijk!quote:Op maandag 21 juli 2008 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ik wil ook wel een parkeerkaartEnige dat ik kan krijgen is een pasje à ¤ 18,- per maand. Maar dat neem ik niet, want nu ga ik tenminste nog eens met de fiets. Als ik gratis kan parkeren word ik geheid helemaal lui
Wieso?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:20 schreef LastRequest het volgende:
Vanaf september kan ik ook eindelijk gewoon naar school fietsen![]()
Oja eerst zat je in Arnep toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:22 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga een minor in Nijmegen doen dan!
Nope, ik zit er wel tegenover in een kleiner gebouwquote:Op maandag 21 juli 2008 01:24 schreef LastRequest het volgende:
Yesssss![]()
Nu ga ik naar de FEM.. iemand van jullie die daar zit?
Erasmusgebouw hierquote:
Optreden?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:33 schreef LastRequest het volgende:
Gebouwen zeggen me niks, geen flauw idee! Ken van de hele HAN en RU in Nijmegen alleen het Gymnasion
Oja en het cultuurcafé ofzoiets want daar had ik laatst een optreden.
WTF? Je kent de Erasmustoren niet eens! Ga eens uit het NMGN draadje!quote:Op maandag 21 juli 2008 01:36 schreef LastRequest het volgende:
Ja optreden van een vriend van me, niet van mijzelf
Toren weet ik ook niet.. kom nooit in die buurt, woon in de stad haha
Zo niet, wat dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
wel ff normaal doen tegen lr ze heeft wel tieten jah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |