Maar de blaren niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
De feesten duren toch een week?
Ja boeiendquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
De feesten duren toch een week?
Nu kom je in de Nijmegen hall of fipo fame.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:17 schreef Pheno het volgende:
Hallo.
YESSSSSSSSSS!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu kom je in de Nijmegen hall of fipo fame.
quote:
quote:
Gebruik jij zowel een shampoo als een conditioner? Of ben jij meer en 2 in 1 type?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gebruik jij zowel een shampoo als een conditioner? Of ben jij meer en 2 in 1 type?
[..]
Gebruik jij zowel een shampoo als een conditioner? Of ben jij meer en 2 in 1 type?
Ja, je leek me al wel zoon type!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zit het bij elkaar in.....denk ik....Het kan me eigenlijk vrij weinig schelen
![]()
Vanavond Bios
Zo'n type?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, je leek me al wel zoon type!![]()
Wat is er in de bios te doen dan? Draait er wat fatsoenlijks dan?
Hey stuiteraarquote:
Wel ff een review posten hequote:
coolquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel ff een review posten he, ben wel benieuwd of 't wat is
.
Daar ga ik ook heen, maar dan met vriendjes die nu op vakantie zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo'n type?
Waarschijnlijk naar Hancock
Dag Pietje!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey stuiteraar, hoe bevalt je 2e maand vakantie
? Verveel je je al?
Niet zo verlegen hequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:36 schreef Doodkapje het volgende:
tvp
Konnichiwaquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:36 schreef Doodkapje het volgende:
tvp
Een 10 met een kusje van de juffrouwquote:
quote:
[..]
En zit er wat adel tussen?quote:
Op een site?quote:
Ik vind jou meer het shampoo en conditioner type! Zo eentje met duizend verschillende soorten in de douchecabine!quote:
Duitsersquote:
Mail van mijn oom die het heeft laten uitzoeken. Eens kijken of ik er een fatsoenlijke site van kan bakken.quote:
Goede film hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keertje kijken
Probeer 't en verlos ons met 't antwoord op deze prangende vraag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Mikkie het volgende:
Zou het zin hebben om de politie te bellen voor een auto die hier al twee maanden voor de deur staat, maar die ik verder nog nooit hier in de straat heb gezien?
Ja hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Mikkie het volgende:
Zou het zin hebben om de politie te bellen voor een auto die hier al twee maanden voor de deur staat, maar die ik verder nog nooit hier in de straat heb gezien?
Gewoon bellenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat wil je er mee bereiken dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Mikkie het volgende:
CSI nimwege komt ff kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat wil je er mee bereiken dan?
Nimwege vinnik altijd zo raar klinken! Wij zeggen neijmeeguh!quote:
Hij staat al twee maanden op dezelfde plek. Onkruid groeit inmiddels door de bumper. Dat ding is gewoon irritant, er zijn hier al zo weinig parkeerplaatsen. Vlakbij zijn genoeg plaatsen waar ie niemand in de weg staat, maar hier in de straat is al een parkeerprobleem, en dit is weer een parkeerplaats minder.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat wil je er mee bereiken dan?
staat hij er namelijk constant of is ie soms ook wel es weg?
Wanneer ga je weg danquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Houniet, hoe zit het met de opik wil hem wel zien voor ik op vakantie ben
Dan moet je de nummerborden eraf halen. Daar krijgt de eigenaar een hoop gezeik meequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Mikkie het volgende:
Hij staat al twee maanden op dezelfde plek. Onkruid groeit inmiddels door de bumper. Dat ding is gewoon irritant, er zijn hier al zo weinig parkeerplaatsen. Vlakbij zijn genoeg plaatsen waar ie niemand in de weg staat, maar hier in de straat is al een parkeerprobleem, en dit is weer een parkeerplaats minder.
Oh noes, daarna gaat het Nijmegentopic op zwartquote:
Naja, er zijn wel wat nieuwe spammerts maar door de zomerfeesten gaat het toch op zijn gat wssquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noes, daarna gaat het Nijmegentopic op zwart
Wat voor eentje is het? Ik kan wel wat onderdelen gebruiken!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij staat al twee maanden op dezelfde plek. Onkruid groeit inmiddels door de bumper. Dat ding is gewoon irritant, er zijn hier al zo weinig parkeerplaatsen. Vlakbij zijn genoeg plaatsen waar ie niemand in de weg staat, maar hier in de straat is al een parkeerprobleem, en dit is weer een parkeerplaats minder.
Of er moet een steen door de ruit...whatevâh. Maar dat is niet de manier en dat wil ik ook niet doen. Het enige dat ik wil is dat die kutkar optieft hier voor de deur, parkeer maar ergens anders als je een langetermijnstalling wil hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan moet je de nummerborden eraf halen. Daar krijgt de eigenaar een hoop gezeik mee.
Juist nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, er zijn wel wat nieuwe spammerts maar door de zomerfeesten gaat het toch op zijn gat wss
Een bejaarde Citroën uit '73.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor eentje is het? Ik kan wel wat onderdelen gebruiken!
Dan leeft het topic 's nachtsquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist niet, allemaal verslagen van mooie feestjes enzo
.
Waar staat ie, dan ram ik 'm met mijn leasebak wel even weg. Die moet ik toch zo inleveren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of er moet een steen door de ruit...whatevâh. Maar dat is niet de manier en dat wil ik ook niet doen. Het enige dat ik wil is dat die kutkar optieft hier voor de deur, parkeer maar ergens anders als je een langetermijnstalling wil hebben.
Jij je zin.. Naja topic 150 maak ik wss nog wel meequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist niet, allemaal verslagen van mooie feestjes enzo
.
Dan blijft die wagen daar lekker staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Of er moet een steen door de ruit...whatevâh. Maar dat is niet de manier en dat wil ik ook niet doen. Het enige dat ik wil is dat die kutkar optieft hier voor de deur, parkeer maar ergens anders als je een langetermijnstalling wil hebben.
Dan bel de polisie maar ekkes!quote:
Blegh... vloeiend verhaaltje maken...quote:
Wanneer gaan we?quote:
Ik heb toch geen klachtquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje heb je er een topic over geopend a la boswachterstijl?
Google gewoon wat nummers en bellen en afdingen maar!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm maar daar hebben ze het niet over de prijzen
Canvas is voor helden zeg ik maar zo!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Neuh, ik vind een poster voor 8 euro ook perfect
verkapte-ik-win-eindelijk-van-mikkie-postquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Note to myself: ook al gaat het goed met Catan, niet denken dat je van Mikkie kan winnen..
Verkapte-ik-kan-niet-goed-begrijpend-lezen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
verkapte-ik-win-eindelijk-van-mikkie-post
Have phun!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:16 schreef Doodkapje het volgende:
Ik ben naar Arnhem voor mijn Katori les![]()
Prutsertquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
verkapte-pietje-pwnd-again-maar-vandaag-kan-t-m-toch-geen-reet-schelen-post
Beetje lang misschien.
Morgen tegen de avond pas, nog ff een voortgangsgesprek over de scriptiequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:29 schreef Mikkie het volgende:
Ga je dadelijk wel weer naar Nijmegen, of blijf je nog in verweggistan?
whehe, de feesten missen om daar net zo nat te regenen, met je ouders, een allesverwoestende pwnificatiequote:
Over het weer wil ik nog niet nadenkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgen tegen de avond pas, nog ff een voortgangsgesprek over de scriptie.
edit - om zaterdagavond de start van deviersdaagsefeesten
niet te missen, het wordt wel kutweer
![]()
Daarom denk ik ook dat 2Gb meer dan zat is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 2Gb en maak 't vrijwel nooit vol, dan worden andere zaken zoals proc of HDsnelheid je bottleneck.
Of een oude videokaart bij spellen.
Tijdens de pauze, blijven nerds natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
spelen ze voor hun werkik ga ook bf2 doen en cod2/4
[nerdmodus] ik heb 4x1GB [/nerdmodus]quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat 2Gb meer dan zat is.
Ik heb nu een tweedehands videokaart (Radeon X1950 XT) op het oog, en daarvoor is 1Gb erbij prikken geen overbodige luxe denk ik.
Damn, sommige SC's gaan gewoon met >8 posts/min. Dan vallen wij nog meequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=4
to p40 van deze week op piratebay voldoet denk ik aan je zoekeisenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weten jullie zo goede verzamelcd's? van een beetje de laatste hits..
Ik kwam al bij hitzone uit
tevens redelijke fail actiequote:Op donderdag 10 juli 2008 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n langste post ooit staat erin, dus teruglezen.
Ik ga morgen ook naar Hancock, maar dan in het Rembrandt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wtf manik heb een topic gemist? Dat is voor het eerst
mja moet ik maar niet heel de avond UT04 gaan spelen
![]()
Oja morgen ga ik ook naar Hancock @ Carolus
Gelezenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n langste post ooit staat erin, dus teruglezen.
Ah tnxquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
to p40 van deze week op piratebay voldoet denk ik aan je zoekeisen
ben aan t lannen en ga zo eten, nee dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Yash, swarma, Catan?
Hehe ik kan alleen niet in de buurt komen... En het regent nu nogal, dus ze zullen wel ergens in de bosjes zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net afgelopen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Rood is wel sneller hoor..quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.designercars.net/membercars/1681.php
![]()
Ik ben jou op msn aan het spammenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rust, moeten we ons al zorgen maken
?
met wie ga je ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga naar Van BurenVeel plezier hier
ik doe ff niet meequote:
Mja... net terug van zwaardvechten en ff de presentatie geoefend met huisgenoten... en nu mijn overhemd strijkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde je net aanspreken; DK wat ben je stil
Brrr... Coldplay... zo'n zeikmuziek hequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
God ik ben verslaafd aan Coldplay - Violet Hill
En jij bent z'n chauffeursbitch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:54 schreef swarmahoer het volgende:
lekker potje ge cs't en morgen ga ik ook naar de ikea rijdenswine moet wat hebben
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:15 schreef Mikkie het volgende:
Maarre... heb je je rijbewijs met een spoedprocedure aangevraagd ofzo?
Wat voor auto rij je morgen dan... dan weet ik in elk geval waar ik uit de buurt moet blijven. Ikea Duiven ga je zeker?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:58 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie alvast veel plezier met kerst
Jah, goh, het was mijn idee, dus misschien dat ik wel wilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
Maarre... wie wil er nou eigenlijk zo'n mooie poster van die pic van DK? Misschien op relatief korte termijn laten drukken?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah, goh, het was mijn idee, dus misschien dat ik wel wil
Weet je wat ik doe... ik laat m eerst één keer voor mijzelf drukken om te kijken of ie mooi uit de verf komt. Straks zitten we met 5 van die te donkere of te lichte posters...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
Maarre... wie wil er nou eigenlijk zo'n mooie poster van die pic van DK? Misschien op relatief korte termijn laten drukken?
Ik heb ooit zoiest zelf samengesteld, bij gebrek aan iets leuks in de cd zaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weten jullie of er verzamelcd's met italiaanse liedjes a la Eros Ramazoti, zuchero e.d. zijn?
Goed idee van die posterquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe... ik laat m eerst één keer voor mijzelf drukken om te kijken of ie mooi uit de verf komt. Straks zitten we met 5 van die te donkere of te lichte posters...
Sollicitatie ging goed en ik kreeg complimenten over mijn presentatieIk krijg alleen pas over 10-12 dagen te horen of ik word aangenomen... maar maak volgens mij wel goede kans...
En dat heb je toevallig niet bij de handquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit zoiest zelf samengesteld, bij gebrek aan iets leuks in de cd zaak.
Ik was degene die ernaast liepquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:37 schreef Mikkie het volgende:
Ikea! Daar ga ik misschien morgen nog even naartoe. Maar dan moet ik eerst even topoverleg hebben met DK over die foto'/posterss. Spijkers met koppen slaan en laten maken die dingen
Ben trouwens net terug van de bios + de hoed. Hancock gezien. Vermakelijk, wel wat plotgaatjes, maar onderhoudend genoeg. Hosti nog gespot, Cali niet though, aangezien ik geen idee had wie het was en ik ondertussen nog in gesprek was. Daarna even naar de hoed, maar ik was met de auto ivm de regen en op alleen colaatjes valt het helemaal op dat ik daar de gemiddelde leeftijd omhoog haal, dus maar weer op tijd genokt
Poeh, ik zou moeten kijken, het is twee jaar geleden voor iemand anders geweest. Ik kan me zo voorstellen dat ik die liedjes nog wel ergens op een copietje heb staan. Ik zal vanavond even kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dat heb je toevallig niet bij de hand
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:40 schreef Doodkapje het volgende:
Sollicitatie ging goed en ik kreeg complimenten over mijn presentatieIk krijg alleen pas over 10-12 dagen te horen of ik word aangenomen... maar maak volgens mij wel goede kans...
Heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof, beter dan I Am Legend dus
? Die beelden en 't camerawerk waren super maar 't verhaal sloeg echt helemaal nergens op
.
Ja hequote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik háát iedereen die > 5 voor sluitingstijd nog op hun gemakje binnen komen lopen en rustig rond gaan kijken.. Terwijl ze zien dat wij spullen binnen zetten en dus zo naar huis willen
Maar wat deed diegene die een winkelverbod kreeg dan Dupje
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken hetTis een cadeau! Kun je het nog even inpakken
Om over 5-en nog... En laatst met het mooie weer komen om 2 voor 5 een moeder en een dochter van het terras af slenteren, hebben daar waarschijnlijk hele dag gezeten, om snel nog even wat te halen
wij hebben geen leven en wij willen geen weekend hoor
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik háát iedereen die > 5 voor sluitingstijd nog op hun gemakje binnen komen lopen en rustig rond gaan kijken.. Terwijl ze zien dat wij spullen binnen zetten en dus zo naar huis willen
De TT gaat over de vierdaagse, de rest nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:19 schreef thloreg het volgende:
Ey,waar gaat dit over? 4 Daagse? Word al moe als ik eraan denk. Trouwens Turken houden niet van lange tochten te voet. We zijn tenslotte geen Arabieren he.
Naja toen niet veel, maar hij heeft eerder meerdere collega's geduwd enzo. Ook warmt ie altijd maaltijden in onze magnetron op terwijl die maaltijden niet bij ons uit de winkel komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die duren nog wel even, aangezien het hier op dit moment een bende is en ik nog aan het bedenken ben hoe ik dat op ga lossenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachten nog steeds op je bureaufoto's.
True thatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij moet je koffer nog inpakken, en aangezien je een vrouw bent heb je daar minimaal 5 uur voor nodig.
Al mijn kleertjes zaten gister al in de caravan hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij moet je koffer nog inpakken, en aangezien je een vrouw bent heb je daar minimaal 5 uur voor nodig.
En ga je het vertellen van de ratten?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:25 schreef Dupje het volgende:
Ennnn er komt weer een kijkavond voor een jongen hier in huis! Huge kamer (rond de 40m2) voor ongeveer 400 euro!
M'n telefoon werkt niet meer op m'n laptopquote:
Jow... ziet er nog best lekker ruim uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Het tafeltje is een poef geworden, en de opklaptafel een gewone tafel.
Dat doe je ook niet handig, als je nu eerst op een meet was gekomen hadden wij vast wel aangeboden je te helpenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gisteren Ikea zeut gehaald, vandaag maar de zooi in elkaar schroeven! Verhuizen pfff...
Whehe een vriend van me dacht dat alles volgende week pas begonquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:01 schreef Californium het volgende:
vierdaagse begint dinsdag nacht en feesten beginnen morgen
quote:
Zul je zien,... Rob vertrekt morgen ook naar Kroatiëquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Paniek vanochtend, ik heb me kapot gelachen.
Zusjelief (17) zou vanochtend met d'r vriendinnen op feestvakantie naar Kroatië gaan, dus ze had gister d'r koffer ingepakt. Vanochtend deed mevrouw de koffer dicht, terwijl ze de code van het slot niet wistOude koffer, niemand wist de code nog.. dus zaten al dr spullen opgesloten.. Te grappig. Wel sneu voor m'n moeder want zusje begon alleen maar te huilen en deed niks
Mama heeft em met een hamer kapot geslagen hahaha... Spullen overgepakt, en ze is alsnog vertrokken.
Zo dat was mijn dag weer, en ik was er niet eens bij, ik volgde het telefonisch
Schitterend is dat hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Zusjelief (17) zou vanochtend met d'r vriendinnen op feestvakantie naar Kroatië gaan, dus ze had gister d'r koffer ingepakt. Vanochtend deed mevrouw de koffer dicht, terwijl ze de code van het slot niet wistOude koffer, niemand wist de code nog.. dus zaten al dr spullen opgesloten.. Te grappig. Wel sneu voor m'n moeder want zusje begon alleen maar te huilen en deed niks
Mama heeft em met een hamer kapot geslagen hahaha... Spullen overgepakt, en ze is alsnog vertrokken.
Whahahaha!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zul je zien,... Rob vertrekt morgen ook naar Kroatië
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Zusje doet niet aan ouwe mannenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zul je zien,... Rob vertrekt morgen ook naar Kroatië
Ik ook niet... Zullen we een Schültenbräu-indrink clubje beginnen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Voor haar wel
Mensen ik weet niet hoe ik de zomerfeesten financieel moet overleven
Maar ik lust geen bierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik ook niet... Zullen we een Schültenbräu-indrink clubje beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |