Die duren nog wel even, aangezien het hier op dit moment een bende is en ik nog aan het bedenken ben hoe ik dat op ga lossenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachten nog steeds op je bureaufoto's.
True thatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij moet je koffer nog inpakken, en aangezien je een vrouw bent heb je daar minimaal 5 uur voor nodig.
Al mijn kleertjes zaten gister al in de caravan hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij moet je koffer nog inpakken, en aangezien je een vrouw bent heb je daar minimaal 5 uur voor nodig.
En ga je het vertellen van de ratten?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:25 schreef Dupje het volgende:
Ennnn er komt weer een kijkavond voor een jongen hier in huis! Huge kamer (rond de 40m2) voor ongeveer 400 euro!
M'n telefoon werkt niet meer op m'n laptopquote:
Jow... ziet er nog best lekker ruim uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Het tafeltje is een poef geworden, en de opklaptafel een gewone tafel.
Dat doe je ook niet handig, als je nu eerst op een meet was gekomen hadden wij vast wel aangeboden je te helpenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gisteren Ikea zeut gehaald, vandaag maar de zooi in elkaar schroeven! Verhuizen pfff...
Whehe een vriend van me dacht dat alles volgende week pas begonquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:01 schreef Californium het volgende:
vierdaagse begint dinsdag nacht en feesten beginnen morgen
quote:
Zul je zien,... Rob vertrekt morgen ook naar Kroatiëquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Paniek vanochtend, ik heb me kapot gelachen.
Zusjelief (17) zou vanochtend met d'r vriendinnen op feestvakantie naar Kroatië gaan, dus ze had gister d'r koffer ingepakt. Vanochtend deed mevrouw de koffer dicht, terwijl ze de code van het slot niet wistOude koffer, niemand wist de code nog.. dus zaten al dr spullen opgesloten.. Te grappig. Wel sneu voor m'n moeder want zusje begon alleen maar te huilen en deed niks
Mama heeft em met een hamer kapot geslagen hahaha... Spullen overgepakt, en ze is alsnog vertrokken.
Zo dat was mijn dag weer, en ik was er niet eens bij, ik volgde het telefonisch
Schitterend is dat hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Zusjelief (17) zou vanochtend met d'r vriendinnen op feestvakantie naar Kroatië gaan, dus ze had gister d'r koffer ingepakt. Vanochtend deed mevrouw de koffer dicht, terwijl ze de code van het slot niet wistOude koffer, niemand wist de code nog.. dus zaten al dr spullen opgesloten.. Te grappig. Wel sneu voor m'n moeder want zusje begon alleen maar te huilen en deed niks
Mama heeft em met een hamer kapot geslagen hahaha... Spullen overgepakt, en ze is alsnog vertrokken.
Whahahaha!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zul je zien,... Rob vertrekt morgen ook naar Kroatië
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Zusje doet niet aan ouwe mannenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zul je zien,... Rob vertrekt morgen ook naar Kroatië
Ik ook niet... Zullen we een Schültenbräu-indrink clubje beginnen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Voor haar wel
Mensen ik weet niet hoe ik de zomerfeesten financieel moet overleven
Maar ik lust geen bierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik ook niet... Zullen we een Schültenbräu-indrink clubje beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |