quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:58 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie alvast veel plezier met kerst
Jah, goh, het was mijn idee, dus misschien dat ik wel wilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
Maarre... wie wil er nou eigenlijk zo'n mooie poster van die pic van DK? Misschien op relatief korte termijn laten drukken?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah, goh, het was mijn idee, dus misschien dat ik wel wil
Weet je wat ik doe... ik laat m eerst één keer voor mijzelf drukken om te kijken of ie mooi uit de verf komt. Straks zitten we met 5 van die te donkere of te lichte posters...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
Maarre... wie wil er nou eigenlijk zo'n mooie poster van die pic van DK? Misschien op relatief korte termijn laten drukken?
Ik heb ooit zoiest zelf samengesteld, bij gebrek aan iets leuks in de cd zaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weten jullie of er verzamelcd's met italiaanse liedjes a la Eros Ramazoti, zuchero e.d. zijn?
Goed idee van die posterquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe... ik laat m eerst één keer voor mijzelf drukken om te kijken of ie mooi uit de verf komt. Straks zitten we met 5 van die te donkere of te lichte posters...
Sollicitatie ging goed en ik kreeg complimenten over mijn presentatieIk krijg alleen pas over 10-12 dagen te horen of ik word aangenomen... maar maak volgens mij wel goede kans...
En dat heb je toevallig niet bij de handquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit zoiest zelf samengesteld, bij gebrek aan iets leuks in de cd zaak.
Ik was degene die ernaast liepquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:37 schreef Mikkie het volgende:
Ikea! Daar ga ik misschien morgen nog even naartoe. Maar dan moet ik eerst even topoverleg hebben met DK over die foto'/posterss. Spijkers met koppen slaan en laten maken die dingen
Ben trouwens net terug van de bios + de hoed. Hancock gezien. Vermakelijk, wel wat plotgaatjes, maar onderhoudend genoeg. Hosti nog gespot, Cali niet though, aangezien ik geen idee had wie het was en ik ondertussen nog in gesprek was. Daarna even naar de hoed, maar ik was met de auto ivm de regen en op alleen colaatjes valt het helemaal op dat ik daar de gemiddelde leeftijd omhoog haal, dus maar weer op tijd genokt
Poeh, ik zou moeten kijken, het is twee jaar geleden voor iemand anders geweest. Ik kan me zo voorstellen dat ik die liedjes nog wel ergens op een copietje heb staan. Ik zal vanavond even kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dat heb je toevallig niet bij de hand
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:40 schreef Doodkapje het volgende:
Sollicitatie ging goed en ik kreeg complimenten over mijn presentatieIk krijg alleen pas over 10-12 dagen te horen of ik word aangenomen... maar maak volgens mij wel goede kans...
Heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof, beter dan I Am Legend dus
? Die beelden en 't camerawerk waren super maar 't verhaal sloeg echt helemaal nergens op
.
Ja hequote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik háát iedereen die > 5 voor sluitingstijd nog op hun gemakje binnen komen lopen en rustig rond gaan kijken.. Terwijl ze zien dat wij spullen binnen zetten en dus zo naar huis willen
Maar wat deed diegene die een winkelverbod kreeg dan Dupje
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken hetTis een cadeau! Kun je het nog even inpakken
Om over 5-en nog... En laatst met het mooie weer komen om 2 voor 5 een moeder en een dochter van het terras af slenteren, hebben daar waarschijnlijk hele dag gezeten, om snel nog even wat te halen
wij hebben geen leven en wij willen geen weekend hoor
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik háát iedereen die > 5 voor sluitingstijd nog op hun gemakje binnen komen lopen en rustig rond gaan kijken.. Terwijl ze zien dat wij spullen binnen zetten en dus zo naar huis willen
De TT gaat over de vierdaagse, de rest nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:19 schreef thloreg het volgende:
Ey,waar gaat dit over? 4 Daagse? Word al moe als ik eraan denk. Trouwens Turken houden niet van lange tochten te voet. We zijn tenslotte geen Arabieren he.
Naja toen niet veel, maar hij heeft eerder meerdere collega's geduwd enzo. Ook warmt ie altijd maaltijden in onze magnetron op terwijl die maaltijden niet bij ons uit de winkel komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |