Probeer 't en verlos ons met 't antwoord op deze prangende vraag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Mikkie het volgende:
Zou het zin hebben om de politie te bellen voor een auto die hier al twee maanden voor de deur staat, maar die ik verder nog nooit hier in de straat heb gezien?
Ja hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Mikkie het volgende:
Zou het zin hebben om de politie te bellen voor een auto die hier al twee maanden voor de deur staat, maar die ik verder nog nooit hier in de straat heb gezien?
Gewoon bellenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat wil je er mee bereiken dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Mikkie het volgende:
CSI nimwege komt ff kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat wil je er mee bereiken dan?
Nimwege vinnik altijd zo raar klinken! Wij zeggen neijmeeguh!quote:
Hij staat al twee maanden op dezelfde plek. Onkruid groeit inmiddels door de bumper. Dat ding is gewoon irritant, er zijn hier al zo weinig parkeerplaatsen. Vlakbij zijn genoeg plaatsen waar ie niemand in de weg staat, maar hier in de straat is al een parkeerprobleem, en dit is weer een parkeerplaats minder.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat wil je er mee bereiken dan?
staat hij er namelijk constant of is ie soms ook wel es weg?
Wanneer ga je weg danquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Houniet, hoe zit het met de opik wil hem wel zien voor ik op vakantie ben
Dan moet je de nummerborden eraf halen. Daar krijgt de eigenaar een hoop gezeik meequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Mikkie het volgende:
Hij staat al twee maanden op dezelfde plek. Onkruid groeit inmiddels door de bumper. Dat ding is gewoon irritant, er zijn hier al zo weinig parkeerplaatsen. Vlakbij zijn genoeg plaatsen waar ie niemand in de weg staat, maar hier in de straat is al een parkeerprobleem, en dit is weer een parkeerplaats minder.
Oh noes, daarna gaat het Nijmegentopic op zwartquote:
Naja, er zijn wel wat nieuwe spammerts maar door de zomerfeesten gaat het toch op zijn gat wssquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noes, daarna gaat het Nijmegentopic op zwart
Wat voor eentje is het? Ik kan wel wat onderdelen gebruiken!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij staat al twee maanden op dezelfde plek. Onkruid groeit inmiddels door de bumper. Dat ding is gewoon irritant, er zijn hier al zo weinig parkeerplaatsen. Vlakbij zijn genoeg plaatsen waar ie niemand in de weg staat, maar hier in de straat is al een parkeerprobleem, en dit is weer een parkeerplaats minder.
Of er moet een steen door de ruit...whatevâh. Maar dat is niet de manier en dat wil ik ook niet doen. Het enige dat ik wil is dat die kutkar optieft hier voor de deur, parkeer maar ergens anders als je een langetermijnstalling wil hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan moet je de nummerborden eraf halen. Daar krijgt de eigenaar een hoop gezeik mee.
Juist nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, er zijn wel wat nieuwe spammerts maar door de zomerfeesten gaat het toch op zijn gat wss
Een bejaarde Citroën uit '73.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor eentje is het? Ik kan wel wat onderdelen gebruiken!
Dan leeft het topic 's nachtsquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist niet, allemaal verslagen van mooie feestjes enzo
.
Waar staat ie, dan ram ik 'm met mijn leasebak wel even weg. Die moet ik toch zo inleveren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of er moet een steen door de ruit...whatevâh. Maar dat is niet de manier en dat wil ik ook niet doen. Het enige dat ik wil is dat die kutkar optieft hier voor de deur, parkeer maar ergens anders als je een langetermijnstalling wil hebben.
Jij je zin.. Naja topic 150 maak ik wss nog wel meequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist niet, allemaal verslagen van mooie feestjes enzo
.
Dan blijft die wagen daar lekker staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Of er moet een steen door de ruit...whatevâh. Maar dat is niet de manier en dat wil ik ook niet doen. Het enige dat ik wil is dat die kutkar optieft hier voor de deur, parkeer maar ergens anders als je een langetermijnstalling wil hebben.
Dan bel de polisie maar ekkes!quote:
Blegh... vloeiend verhaaltje maken...quote:
Wanneer gaan we?quote:
Ik heb toch geen klachtquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje heb je er een topic over geopend a la boswachterstijl?
Google gewoon wat nummers en bellen en afdingen maar!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm maar daar hebben ze het niet over de prijzen
Canvas is voor helden zeg ik maar zo!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Neuh, ik vind een poster voor 8 euro ook perfect
verkapte-ik-win-eindelijk-van-mikkie-postquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Note to myself: ook al gaat het goed met Catan, niet denken dat je van Mikkie kan winnen..
Verkapte-ik-kan-niet-goed-begrijpend-lezen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
verkapte-ik-win-eindelijk-van-mikkie-post
Have phun!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:16 schreef Doodkapje het volgende:
Ik ben naar Arnhem voor mijn Katori les![]()
Prutsertquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
verkapte-pietje-pwnd-again-maar-vandaag-kan-t-m-toch-geen-reet-schelen-post
Beetje lang misschien.
Morgen tegen de avond pas, nog ff een voortgangsgesprek over de scriptiequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:29 schreef Mikkie het volgende:
Ga je dadelijk wel weer naar Nijmegen, of blijf je nog in verweggistan?
whehe, de feesten missen om daar net zo nat te regenen, met je ouders, een allesverwoestende pwnificatiequote:
Over het weer wil ik nog niet nadenkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgen tegen de avond pas, nog ff een voortgangsgesprek over de scriptie.
edit - om zaterdagavond de start van deviersdaagsefeesten
niet te missen, het wordt wel kutweer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |