Daarom denk ik ook dat 2Gb meer dan zat is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 2Gb en maak 't vrijwel nooit vol, dan worden andere zaken zoals proc of HDsnelheid je bottleneck.
Of een oude videokaart bij spellen.
Tijdens de pauze, blijven nerds natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
spelen ze voor hun werkik ga ook bf2 doen en cod2/4
[nerdmodus] ik heb 4x1GB [/nerdmodus]quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat 2Gb meer dan zat is.
Ik heb nu een tweedehands videokaart (Radeon X1950 XT) op het oog, en daarvoor is 1Gb erbij prikken geen overbodige luxe denk ik.
Damn, sommige SC's gaan gewoon met >8 posts/min. Dan vallen wij nog meequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=4
to p40 van deze week op piratebay voldoet denk ik aan je zoekeisenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weten jullie zo goede verzamelcd's? van een beetje de laatste hits..
Ik kwam al bij hitzone uit
tevens redelijke fail actiequote:Op donderdag 10 juli 2008 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n langste post ooit staat erin, dus teruglezen.
Ik ga morgen ook naar Hancock, maar dan in het Rembrandt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wtf manik heb een topic gemist? Dat is voor het eerst
mja moet ik maar niet heel de avond UT04 gaan spelen
![]()
Oja morgen ga ik ook naar Hancock @ Carolus
Gelezenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n langste post ooit staat erin, dus teruglezen.
Ah tnxquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
to p40 van deze week op piratebay voldoet denk ik aan je zoekeisen
ben aan t lannen en ga zo eten, nee dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Yash, swarma, Catan?
Hehe ik kan alleen niet in de buurt komen... En het regent nu nogal, dus ze zullen wel ergens in de bosjes zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net afgelopen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Rood is wel sneller hoor..quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.designercars.net/membercars/1681.php
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |