Ja... staat die foto van mij er nog niet in!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef LastRequest het volgende:
en ik ga de OP maar weer bijwerken..
Heeft weinig zin, houniet is met een nieuwe bezig als het goed isquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef LastRequest het volgende:
en ik ga de OP maar weer bijwerken..
Ik heb zo'n enorme zin in de introquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral de intro ja
Vierdaagse gaat dit jaar al wat meer die kant op, al moet ik wel een aantal keren werken, dus dan komt 't er niet helemaal van.
Sumimasenquote:
My god, je gaat het zwaar hebben... weet hoeveel flessen wijn er bij intro's erdoorheen gaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme zin in de introdat maakt het wel goed dat ik niet bij de zomerfeesten ben
Die is morgen nog niet klaar hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft weinig zin, houniet is met een nieuwe bezig als het goed is
He, ik doe het fonetischquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sumimasen
Weet iemand hier een goed Japans restaurant in Nijmegen?
Wrom blijf je niet nog een dagje in Nijmegen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef LastRequest het volgende:
ok dan doe ik et niet..
godsamme ik heb echt geen zin om te gaan reizen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
My god, je gaat het zwaar hebben... weet hoeveel flessen wijn er bij intro's erdoorheen gaan
Goed idee, dat moet ik ook nog doen. Ik had ook al gezien dat de Gamma een luchtbed in de aanbieding had voor 7 euro, dus als ie lek is koop ik die van de Gamma welquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lag te slapen netGing even een luchtbed opblazen om te testen of ie niet lek was (vorig jaar lek luchtbed meegenomen op vakantie) en toen dacht ik.. ik kan er ook best wel even op gaan liggen..
Ga dan nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef LastRequest het volgende:
ok dan doe ik et niet..
godsamme ik heb echt geen zin om te gaan reizen
Allang gezienquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef Mikkie het volgende:
Yash, dat doe je anders:
Pics van je zusje!!!
Jij zit toch bij je ouders?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of zijn er andere mensen hier die kunnen catannen
Jij leest ook niet bij hequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef Mikkie het volgende:
We moeten niet te snel posten nu, anders is Piet dadelijk helemaal ontdaan dat ie niet het nieuwe topic heeft mogen openen
quote:
Neem het hem kwalijkquote:
Kunnen de topics toch wel bijgewerkt worden, wat doe jequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft weinig zin, houniet is met een nieuwe bezig als het goed is
Doe ik wel, hij heeft toch niks beters te doenquote:
Een lastig online spel met graan, stenen, schapen en handelquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef Knoflook het volgende:
Wat is cattannen ?
Ik vind het een saai kut spel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef Knoflook het volgende:
Wat is cattannen ?
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ff de wereldreis naar R'dam afleggen, spam ze en dan zie ik jullie in #141.
Meid, gooi 't eruit, we verplaatsen gewoon de hele toko naar R&P.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben mijn moeder nu alweer zatDat wordt leuk die 2 weken in Frankrijk
En ik was het al aan het typen voor jij deze dissopmerking poste hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, gooi 't eruit, we verplaatsen gewoon de hele toko naar R&P.
Eerste vlucht terug naar Nijmegen dan zou ik denkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah mijn schoonzusje is hier, dus ik pak een boekje en wil dat mee naar boven nemen:
Mam: Mag hetzusjevan dat niet lezen?
Ik: vroeg ze erom? kan hetzusjevan niet voorzichzelf spreken?
Mam: had je niet in Nijmegen kunnen blijven
Ik: Jij vond het gezellig als ik al eerder thuis kwam
Mam :
Ik :
Gewoon niet te vaak zien, helpt een hoopquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben mijn ouders al tijden zat.
Klopt. Zo zijn er een aantal vriendinnen van mij die nog met hun ouders op vakantie gaan. Ik zou er niet aan moeten denken. Dat gaat een paar dagen goed, maar daarna is het echt mooi geweest. Niet dat het escaleert of dat er bonje komt, maar zowel zij als ik zitten er niet op te wachten denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gewoon niet te vaak zien, helpt een hoop
Volledig mee eens, slaap inmiddels ook meestal bij m'n zusquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, je moet volgens Mikkie ook principieel geen nacht meer bij mamma willen slapen.
Ach vent, val in de grachtquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, je moet volgens Mikkie ook principieel geen nacht meer bij mamma willen slapen.
Mooi, zal ik haar man even op je af sturenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:08 schreef Knoflook het volgende:
ik met je zus.
Gooi er wat alcohol inquote:
Oh jippie, wat zijn we daar blij mee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk, een star wars fan in de reeks.
Scot me up Beamie!quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk, een star wars fan in de reeks.
Saaierdquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beter doen we dat eens een keertje niet
Niet sleuker dan dronken familie ledenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beter doen we dat eens een keertje niet
En wat te denken van de gevolgen: de confrontaties de volgende ochtend...al die katers bij elkaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet sleuker dan dronken familie leden
En ik was 's ochtends al zo gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wat te denken van de gevolgen: de confrontaties de volgende ochtend...al die katers bij elkaar
Zeg, ging jij niet studeren?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is tegenwoordig overdag drukker dan 'savonds.
quote:
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeftquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, heb jij je eigenlijk wel voorgesteld
?
je hebt dus wel wat geld moeten ontvangenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Zo matig hè, breng je een huisgenoot en z'n vriendin naar een etentje en haal je ze op, want: pisweer, wijntjes drinken etc. Vragen ze normaal nooit. Geen probleem, doe ik. WIllen ze je achteraf betalen. Zeg je dat ie op moet tiefen, gaan ze gewoon je kamerdeur blokkeren tot je het geld hebt aangenomen.
. Lief bedoeld hoor, maar het hoeft niet!
Ja maar ja maar, we willen 't wel wetenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeft
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeft
Was nog niet van plan om weg te gaan het komende jaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoor![]()
Eerst bewijzen dat je blijft
Weer een vent erbij! De man: vrouw ratio gaat buitensporig de verkeerde kant uitquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoor![]()
Eerst bewijzen dat je blijft
Omfg, dat is zwaar prive manquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:06 schreef Doodkapje het volgende:
We zijn eruit... Pietje is de katalysator van alle vunzigheid...
Welke master ook alweerquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
Ben 26, masterstudent, woon in het centrum, en probeer zo af en toe te voetballen
Dat verklaart meteen waarom je het eerst niet wilde zeggen.quote:
Ach, ben geloof ik in goed gezelschapquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom je het eerst niet wilde zeggen.
Ik ben ex-BW'er, dus ik weet een beetje wat het isquote:
26? Ik kan me niet eens meer herinneren hoe dat was!quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
26? Ik kan me niet eens meer herinneren hoe dat was!
Eindelijk iemand hier de veel ouder is dan ik.quote:
ah hoe is dat eigenlijk, kijk er eigenlijk nu al naar uitquote:
Doodkapje is ook 27 geloof ik, en prinsrob ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eindelijk iemand hier de veel ouder is dan ik.
Huuh?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik dacht ook 26 maar toen bedacht ik me een opmerking van mij daarstraks.. dat ik "toen" 16 was, en toen zei hij dat hij toen 21 was.. dus ik raakte in de war.. kan gebeuren!
Ging over Las Ketchup volgens mijquote:
Ik heb al 8 jaar een rijbewijs en autoquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
ben ik weer -op cp na- het kleine kutjongmaarja met rijbewijs iig
t ging goed alleen een invalide man had ik voor moeten laten gaan maar ik vond dat ik nog wel makkelijk ervoor langs kon
ik ook als k 28 benquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar een rijbewijs en auto
Wat ben jij nog een broekventje!quote:
Ik heb alleen hier een grote bek! In het echie ben ik maar een mietje!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:11 schreef LastRequest het volgende:
En toch zo'n grote bek he
Zijn bek? Nu we het toch over lichaamsdelen hebben! Hoe zijn je borsten? Klein en ferm of meer groot en zacht?quote:
Ik kan toch vrij weinig met die informatie hè! Celibaat enzo!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:![]()
Je hebt net degene te pakken die het minst meedoet aan zulke gesprekken geloof ik
tvpquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn bek? Nu we het toch over lichaamsdelen hebben! Hoe zijn je borsten? Klein en ferm of meer groot en zacht?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn bek? Nu we het toch over lichaamsdelen hebben! Hoe zijn je borsten? Klein en ferm of meer groot en zacht?
Oh noes en toenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:55 schreef swarmahoer het volgende:
heb wel mn rijbewijs aangevraagd, ging ik terug regent het :S
keinatquote:
En die informatie valt mij ten dele, omdat....?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, doodkapje, mijn g-toets zit weer op zijn plek
quote:
Zelfreflectie is ook belangrijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:01 schreef swarmahoer het volgende:
stagiairs die verkeerd in hun agenda kijken
precies, daar hebben we t dalijk overquote:
Ik blij was dat hij eindelijk weer terugzat en jij degene was die ervan wistquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En die informatie valt mij ten dele, omdat....?
kut voor jequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm, ik vind dieniet helemaal op zijn plaats
Dat bedoel ik, bij mij is het toch meer op zijn plaatsquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kut voor je
zal ik s over je heenkwijlen wedden dat je nat wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij mij is het toch meer op zijn plaats
enik kwijl nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik behandel mijn G-toets met respectquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik blij was dat hij eindelijk weer terugzat en jij degene was die ervan wist
Nee geen spannende dingen over dat jij het de volgende keer mag doen ofzo
Het gaat om haar g-spot, die deelt ze kennelijk graag met jou?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En die informatie valt mij ten dele, omdat....?
Ik probeer te minderen, maar een halve gaat er nog wel inquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat om haar g-spot, die deelt ze kennelijk graag met jou?
Nijmegen misschien...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg: Tijd voor een ander onderwerp
Het is nog vroeg, dan mag dat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:! je loopt een beetje achter de feiten aan Mikkie
Heh, bahquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef Dupje het volgende:
KLOTE ratten hieroZe mollen heel mn voorraad!
Mja... ik weet niet wat ik er nog aan kan veranderen eigenlijk... Ze willen een wetenschappelijke presentatie hebben, dus ik doe m van mijn vorige stage... misschien dat ik de tekst wat aanpas en vergelijkingen maak met hun onderzoek...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, je hoeft niet ineens ontopic te gaan ofzo hoor, dat bestaat hier niet
Hoe is het met je supersonische presentatie
Ik zou me eerder zorgen maken om ziektesquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef Dupje het volgende:
KLOTE ratten hieroZe mollen heel mn voorraad!
Daar had ze waarschijnlijk nog niet aan gedacht. Nu kun je helemaal lachenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken om ziektesbuilenpest enzo...
Relaxed presentaties aan het voorbereiden met Arrow Jazz FMquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
* zet puberpop cd op
' i'm a barbie girl'
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Relaxed presentaties aan het voorbereiden met Arrow Jazz FM
Heeeeeeerlijk foutquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag idd cds liggen gister maar die hebben ze dus uitgedeeld? wel leuk of niet
Sumoylering van Haemoxygenase en de transcriptierepressor Bach1quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ik had zin in foute muziek om lekker mee te zingen en toen zag ik dat schijfje liggen'I am not your casanova!'
waar gaat je presentatie over?
Parkeren is een bitch... je moet maar geluk hebben dat er iets vrij is, ook al heb je een vergunning... maar zo'n vergunning valt best mee (40,20 Eur per half jaar),... Icefellow weet daar meer over... die heeft zo'n vergunning.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:50 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, hoe zit het met het parkeren en de parkeer vergunningen(wachttijden en beschikbaarheid) in Nijmegen? Ik wil in het centrum of net daar buiten een huisje kopen (wat gezien op de guyotstraat, de molenstraat en de hertog straat)
Wie weet er trouwens wat over de omgeving van die straten (woongenot cq overlast en dergelijke)
Sumoylering?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sumoylering van Haemoxygenase en de transcriptierepressor Bach1
quote:
Waar laat je je auto dan als er geen plek is?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sumoylering van Haemoxygenase en de transcriptierepressor Bach1
[..]
Parkeren is een bitch... je moet maar geluk hebben dat er iets vrij is, ook al heb je een vergunning... maar zo'n vergunning valt best mee (40,20 Eur per half jaar),... Icefellow weet daar meer over... die heeft zo'n vergunning.
had je maar niet zo vroeg weg moeten gaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, LR had de cd ook gehadIk niet, maar ze heeft de tracks voor me overgetyped dus zo maar eens even downloaden
Eiwitinteracties waarbij het sumo-eiwit posttranslationeel er o.a. voor kan zorgen dat de subcellulaire localisatie verandert (nuclear pore shutteling)...quote:
Een paar straten verder... of anders buiten de singels...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar laat je je auto dan als er geen plek is?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eiwitinteracties waarbij het sumo-eiwit posttranslationeel er o.a. voor kan zorgen dat de subcellulaire localisatie verandert (nuclear pore shutteling)...
Een stuk verderopquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar laat je je auto dan als er geen plek is?
Straatnaam?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet precies waar mijn huis onder valt qua centrum/singels enzo maar wij betalen maar 7,50 per jaar per vergunning.. valt me echt hartstikke mee! En meestal is er wel plaats
Ja net een diervriendelijke zelfgemaakte neergezet, en straks ook wat gif uitzetten. Maar staat bij huisgenoot op de kamer, dus kan ik niet bij. En dan straks ook bestrijdingsdienst bellen voor wat info.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heh, bah
Al vallen gezet enzo? of gif?
Mja lekker dan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken om ziektesbuilenpest enzo...
guyotstraat is net buiten de singels, hoezit het daar?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een stuk verderop
Dat was voor mij ook echt een reden om niet in het centrum, maar iets erbuiten een kamer te zoeken: dat gezeik met parkeren constant.
Berg en Dalseweg, maar dan wel onderaan, de stadkant zeg maar..quote:
Je kunt ook een kamer zoeken met parkeerplaats in het centrumquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een stuk verderop
Dat was voor mij ook echt een reden om niet in het centrum, maar iets erbuiten een kamer te zoeken: dat gezeik met parkeren constant.
Hmmm... minimaal 20 m², eigen parkeerplaats, niet te duur. Dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook een kamer zoeken met parkeerplaats in het centrum
Ik heb ze vorige week zelf gehaaldquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:15 schreef Mikkie het volgende:
7,50 per jaar bestaat niet eens, zelfs niet voor een bezoekersvergunning
Check deze folder maar eens.
Via Entree misschienquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... minimaal 20 m², eigen parkeerplaats, niet te duur. Dat gaat 'm niet wordenWaar ik nu zit, zit ik prima. Parkeergelegenheid voor de deur (afhankelijk van de drukte), geen betaald parkeren en niet te ver van het centrum. Ik vind 't wel best
Zo'n vergunning wil ik ook! Parkeren in Nijmegen = duur!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet precies waar mijn huis onder valt qua centrum/singels enzo maar wij betalen maar 7,50 per jaar per vergunning.. valt me echt hartstikke mee! En meestal is er wel plaats
Houdoe!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:23 schreef LastRequest het volgende:
Maar ik ben er vandoor.
Maybe tot straks nog
Mijn ouders waren ook niet te pruimen voordat ze op vakantie gingen. Trouwens op vakantie zelf ook niet echt!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het even zo doorgaat ga ik dadelijk wel op een lege kamer in Nijmegen zitten
Mijn ouders zijn altijd zo gezellig voor ze op vakantie gaan
Mja, voor Entree heb ik echt veel te weinig inschrijftijdquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Via Entree misschien
Heb ooit een woning aangeboden gekregen in dat nieuwe gebouw achter Gompie
Iemand daar ooit gekeken eigenlijk?
Voor entree moet je echt een flinke wachttijd hebben opgebouwd wil je wat leuks kunnen vinden en ook een beetje kans maken. Ik heb nu vijf jaar en das nog tien jaar te weinig!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, voor Entree heb ik echt veel te weinig inschrijftijd. Bovendien is dat vaak al wat duurder dan een doorsnee student op kan hoesten
.
Dat zijn de mooistenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net een cijfer gekregen op TIS/KISS! Tentamen gehaald waar ik alleen naar toe ben gegaan om de vragen te zien.
Ik ook! Ik dacht ach dat doe ik in augustus wel! Scheelt weer mooi 2 dagen leren!quote:
Niet mijn ideetjes jattenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Yash, jij was met die foto's van DK bezig geweest hè?
Zoiets zou wel supergaaf op de muur staan, maar hoe kwam jij aan die torenhoge prijs
waar laat je de poster dan printen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet mijn ideetjes jatten
En als je het op canvas laat drukken wil die prijs wel bij een grote maat..
Maar een poster van 50*75 is bijv maar 8 euro..
Ik vond het een topidee, wees blijquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet mijn ideetjes jatten
En als je het op canvas laat drukken wil die prijs wel bij een grote maat..
Maar een poster van 50*75 is bijv maar 8 euro..
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga even de badkamer poetsen
Ik vind het gezellig dat je thuis bent = ik vind het handig dat jij dan klusjes kan doen
Respect voor die vrouwquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[...]
Ik heb ze wel 3x bedanktquote:
Ik heb niets in mn kamer staan! Ruimte zat dus maar das ook maar behelpen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom zojuist tot de conclusie dat ik dringend een ladekastje onder m'n bureau nodig heb om wat kleine shit in te gooien. Eén probleem: daar staat m'n subwoofer al en die is zo groot dat er geen ladekastje meer naast kan
Al die mensen kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:06 schreef Mikkie het volgende:
Briljant. En je dan in de tram op staan te vreten hè...dat het niet snel genoeg gaat.
Subwoofer weg is geen optie, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom zojuist tot de conclusie dat ik dringend een ladekastje onder m'n bureau nodig heb om wat kleine shit in te gooien. Eén probleem: daar staat m'n subwoofer al en die is zo groot dat er geen ladekastje meer naast kan
Ja hoor...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond het een topidee, wees blij
Canvas zat ik inderdaad ook te kijken, maar daar kwam ik al op 100+ euro...auw. Maar posterformaat en dan een lijst er omheen kopen (al kost zo'n lijst ook nog wel wat), da's wel relaxt.
DK, zou dat eventueel wellicht misschien tot de mogelijkheden behoren?
Nee, zover was ik ook al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Subwoofer weg is geen optie, lijkt me duidelijk.
Als je die sub maar laat staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Das de anale verkrachting door een Nederlander van twee leuke nummers!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
WTf is dit nu voor een lied op 538.. Sweet home alabama gemixed met una paloma blanca
Die zwart/witte is echt heel gaafquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja hoor...Ik doe ook mee
8,50 is wel relaxed
Een mandquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan zet je er een mand neer ofzo Mikkie
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet ff een verhaal kwijt.
[...]
Inderdaad, hij dacht, ik doe eens gek ik haal gewoon twee liedjes tegelijkertijd door de shredderquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das de anale verkrachting door een Nederlander van twee leuke nummers!
* Yashaaaaa checkt en voelt..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een mandWat is dat nou weer voor vrouwenoplossing?
![]()
Nadeel is alleen dat ik heel veel lijstformaten tegen kom van 50×70...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, die wil ik dus ook als poster.. 50*75
Ik heb 't gehaald door de aardige surveillant, volgens de stricte regels had ik letterlijk en figuurlijk af kunnen druipenquote:
Die ken ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs na 10 weken op tv blijft ie geniaal.
Yep, maar dat die Nederlandse draak is dus een imitatie van een cover van een leuk nummer! Dat is zoiets als vijf keer kippensoep trekken van dezelfde soepkip! Dan houd je geen smaak meer over.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, hij dacht, ik doe eens gek ik haal gewoon twee liedjes tegelijkertijd door de shredder
En Kid Rock heeft ook al sweet home alabama gecoverd/verbasterd.. populair nummer.
Volgens mij rommelt die zin als een derdehandsfiets!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, maar dat die Nederlandse draak is dus een imitatie van een cover van een leuk nummer! Dat is zoiets als vijf keer kippensoep trekken van dezelfde soepkip! Dan houd je geen smaak meer over.
Doe je toch bijsnijden...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat ik heel veel lijstformaten tegen kom van 50×70...
Dan voel je je aardig in je bek gescheten jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't gehaald door de aardige surveillant, volgens de stricte regels had ik letterlijk en figuurlijk af kunnen druipen. Erg blij mee
, je zal nadien horen dat 't tentamen hetzelfde was, ik zou 6 kleuren schijten
.
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij rommelt die zin als een derdehandsfiets!
Kwestie van slaap en taalgebrek!quote:
Maatje groter staat hier op de muur niet mooi. Waar ie komt te hangen is 108cm breed, dan is een lijst van 102 cm niet mooi. Dus ik ben gebonden aan de 70 cm-lijst, snij ik er inderdaad wel een stukje vanaf.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Doe je toch bijsnijden...
of pak je een maatje groter en doe je een passepartout eroverheen
Dat is waarschijnlijk iemand die niet rond kan komen met zijn AOW en zijn vrouw die immobiel thuiszit nog even een extraatje kan geven door zo bij te verdienen. Wegens de bezuinigingen in de thuiszorg zit zij nu wsch thuis met een bruine pannenkoek in haar Tena, maar ja... hij moet toch nog wat extra geld verdienen. Ze zal toch moeten wachten totdat hij rond 15u weer thuiskomt. Kun je nagaan dat je dan 4 uur lang met een soppig achterwerk naar Max moet kijken, omdat je (a) niet op kan staan en (b) niet wil dat je de vloerbedekking vol hebt met je bruine derrie.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wordt er aangebeld, is het een oude knakker die bloembollen verkoopt. Gast, ga weg of zo.
Ja mamma...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doodkapje, ga jij nu maar gewoon aan je presentatie
...ik zou het anders wel heel storend hebben gevondenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al sproeit ze 't hele huis onder met haar sproeipoep, mij kan 't niet bekoren.
]quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...ik zou het anders wel heel storend hebben gevonden
[/quote[quote]Op donderdag 10 juli 2008 13:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...ik zou het anders wel heel storend hebben gevonden
Succesquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Doodkapje het volgende:
zooow... koffie en op de bank nog ff mijn sheets doornemen
Over een uurtje dusquote:
Hier dragen ze daar ook fijn aan bij:'Moet je eigenlijk niet werken aan je scriptie?'quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat kon ik op mijn kamer heerlijk, maar hier voel ik me de hele tijd schuldig
Nou , hup luie kutstudentquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier dragen ze daar ook fijn aan bij:'Moet je eigenlijk niet werken aan je scriptie?'
Zodra ik een bureau in mn kamer heb staan begin ik, moedertje!quote:
Je mag een laptop kopen van mequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zodra ik een bureau in mn kamer heb staan begin ik, moedertje!
Die heb ik al eentje! Ik verstuur deze berichtjes toch niet per briefkaart!quote:
Nou , dan heb je ook geen bureau nodigquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik al eentje! Ik verstuur deze berichtjes toch niet per briefkaart!
Slechte smoes danquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die heb ik al eentje! Ik verstuur deze berichtjes toch niet per briefkaart!
Precies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |