Saaierdquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beter doen we dat eens een keertje niet
Niet sleuker dan dronken familie ledenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beter doen we dat eens een keertje niet
En wat te denken van de gevolgen: de confrontaties de volgende ochtend...al die katers bij elkaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet sleuker dan dronken familie leden
En ik was 's ochtends al zo gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wat te denken van de gevolgen: de confrontaties de volgende ochtend...al die katers bij elkaar
Zeg, ging jij niet studeren?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is tegenwoordig overdag drukker dan 'savonds.
quote:
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeftquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, heb jij je eigenlijk wel voorgesteld
?
je hebt dus wel wat geld moeten ontvangenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Zo matig hč, breng je een huisgenoot en z'n vriendin naar een etentje en haal je ze op, want: pisweer, wijntjes drinken etc. Vragen ze normaal nooit. Geen probleem, doe ik. WIllen ze je achteraf betalen. Zeg je dat ie op moet tiefen, gaan ze gewoon je kamerdeur blokkeren tot je het geld hebt aangenomen.
. Lief bedoeld hoor, maar het hoeft niet!
Ja maar ja maar, we willen 't wel wetenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeft
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeft
Was nog niet van plan om weg te gaan het komende jaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoor![]()
Eerst bewijzen dat je blijft
Weer een vent erbij! De man: vrouw ratio gaat buitensporig de verkeerde kant uitquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoor![]()
Eerst bewijzen dat je blijft
Omfg, dat is zwaar prive manquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:06 schreef Doodkapje het volgende:
We zijn eruit... Pietje is de katalysator van alle vunzigheid...
Welke master ook alweerquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:07 schreef Manu82 het volgende:
Ben 26, masterstudent, woon in het centrum, en probeer zo af en toe te voetballen
Dat verklaart meteen waarom je het eerst niet wilde zeggen.quote:
Ach, ben geloof ik in goed gezelschapquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom je het eerst niet wilde zeggen.
Ik ben ex-BW'er, dus ik weet een beetje wat het isquote:
26? Ik kan me niet eens meer herinneren hoe dat was!quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
26? Ik kan me niet eens meer herinneren hoe dat was!
Eindelijk iemand hier de veel ouder is dan ik.quote:
ah hoe is dat eigenlijk, kijk er eigenlijk nu al naar uitquote:
Doodkapje is ook 27 geloof ik, en prinsrob ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eindelijk iemand hier de veel ouder is dan ik.
Huuh?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik dacht ook 26 maar toen bedacht ik me een opmerking van mij daarstraks.. dat ik "toen" 16 was, en toen zei hij dat hij toen 21 was.. dus ik raakte in de war.. kan gebeuren!
Ging over Las Ketchup volgens mijquote:
Ik heb al 8 jaar een rijbewijs en autoquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
ben ik weer -op cp na- het kleine kutjongmaarja met rijbewijs iig
t ging goed alleen een invalide man had ik voor moeten laten gaan maar ik vond dat ik nog wel makkelijk ervoor langs kon
ik ook als k 28 benquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar een rijbewijs en auto
Wat ben jij nog een broekventje!quote:
Ik heb alleen hier een grote bek! In het echie ben ik maar een mietje!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:11 schreef LastRequest het volgende:
En toch zo'n grote bek he
Zijn bek? Nu we het toch over lichaamsdelen hebben! Hoe zijn je borsten? Klein en ferm of meer groot en zacht?quote:
Ik kan toch vrij weinig met die informatie hč! Celibaat enzo!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:![]()
Je hebt net degene te pakken die het minst meedoet aan zulke gesprekken geloof ik
tvpquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn bek? Nu we het toch over lichaamsdelen hebben! Hoe zijn je borsten? Klein en ferm of meer groot en zacht?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn bek? Nu we het toch over lichaamsdelen hebben! Hoe zijn je borsten? Klein en ferm of meer groot en zacht?
Oh noes en toenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:55 schreef swarmahoer het volgende:
heb wel mn rijbewijs aangevraagd, ging ik terug regent het :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |