Saaierdquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beter doen we dat eens een keertje niet
Niet sleuker dan dronken familie ledenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beter doen we dat eens een keertje niet
En wat te denken van de gevolgen: de confrontaties de volgende ochtend...al die katers bij elkaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet sleuker dan dronken familie leden
En ik was 's ochtends al zo gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wat te denken van de gevolgen: de confrontaties de volgende ochtend...al die katers bij elkaar
Zeg, ging jij niet studeren?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is tegenwoordig overdag drukker dan 'savonds.
quote:
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeftquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, heb jij je eigenlijk wel voorgesteld
?
je hebt dus wel wat geld moeten ontvangenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Zo matig hè, breng je een huisgenoot en z'n vriendin naar een etentje en haal je ze op, want: pisweer, wijntjes drinken etc. Vragen ze normaal nooit. Geen probleem, doe ik. WIllen ze je achteraf betalen. Zeg je dat ie op moet tiefen, gaan ze gewoon je kamerdeur blokkeren tot je het geld hebt aangenomen.
. Lief bedoeld hoor, maar het hoeft niet!
Ja maar ja maar, we willen 't wel wetenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeft
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeft
Was nog niet van plan om weg te gaan het komende jaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoor![]()
Eerst bewijzen dat je blijft
Weer een vent erbij! De man: vrouw ratio gaat buitensporig de verkeerde kant uitquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoor![]()
Eerst bewijzen dat je blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |