Meid, gooi 't eruit, we verplaatsen gewoon de hele toko naar R&P.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben mijn moeder nu alweer zatDat wordt leuk die 2 weken in Frankrijk
En ik was het al aan het typen voor jij deze dissopmerking poste hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, gooi 't eruit, we verplaatsen gewoon de hele toko naar R&P.
Eerste vlucht terug naar Nijmegen dan zou ik denkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah mijn schoonzusje is hier, dus ik pak een boekje en wil dat mee naar boven nemen:
Mam: Mag hetzusjevan dat niet lezen?
Ik: vroeg ze erom? kan hetzusjevan niet voorzichzelf spreken?
Mam: had je niet in Nijmegen kunnen blijven
Ik: Jij vond het gezellig als ik al eerder thuis kwam
Mam :
Ik :
Gewoon niet te vaak zien, helpt een hoopquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben mijn ouders al tijden zat.
Klopt. Zo zijn er een aantal vriendinnen van mij die nog met hun ouders op vakantie gaan. Ik zou er niet aan moeten denken. Dat gaat een paar dagen goed, maar daarna is het echt mooi geweest. Niet dat het escaleert of dat er bonje komt, maar zowel zij als ik zitten er niet op te wachten denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gewoon niet te vaak zien, helpt een hoop
Volledig mee eens, slaap inmiddels ook meestal bij m'n zusquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, je moet volgens Mikkie ook principieel geen nacht meer bij mamma willen slapen.
Ach vent, val in de grachtquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, je moet volgens Mikkie ook principieel geen nacht meer bij mamma willen slapen.
Mooi, zal ik haar man even op je af sturenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:08 schreef Knoflook het volgende:
ik met je zus.
Gooi er wat alcohol inquote:
Oh jippie, wat zijn we daar blij mee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk, een star wars fan in de reeks.
Scot me up Beamie!quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk, een star wars fan in de reeks.
Saaierdquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beter doen we dat eens een keertje niet
Niet sleuker dan dronken familie ledenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beter doen we dat eens een keertje niet
En wat te denken van de gevolgen: de confrontaties de volgende ochtend...al die katers bij elkaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet sleuker dan dronken familie leden
En ik was 's ochtends al zo gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wat te denken van de gevolgen: de confrontaties de volgende ochtend...al die katers bij elkaar
Zeg, ging jij niet studeren?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is tegenwoordig overdag drukker dan 'savonds.
quote:
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeftquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, heb jij je eigenlijk wel voorgesteld
?
je hebt dus wel wat geld moeten ontvangenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Zo matig hè, breng je een huisgenoot en z'n vriendin naar een etentje en haal je ze op, want: pisweer, wijntjes drinken etc. Vragen ze normaal nooit. Geen probleem, doe ik. WIllen ze je achteraf betalen. Zeg je dat ie op moet tiefen, gaan ze gewoon je kamerdeur blokkeren tot je het geld hebt aangenomen.
. Lief bedoeld hoor, maar het hoeft niet!
Ja maar ja maar, we willen 't wel wetenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeft
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het nutteloos je voor te stellen is aangezien iemand pas over een paar dagen die OP gefixt heeft
Was nog niet van plan om weg te gaan het komende jaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoor![]()
Eerst bewijzen dat je blijft
Weer een vent erbij! De man: vrouw ratio gaat buitensporig de verkeerde kant uitquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je je voorstelt mag je niet meteen in de OP hoor![]()
Eerst bewijzen dat je blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |