quote:
Zelfreflectie is ook belangrijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:01 schreef swarmahoer het volgende:
stagiairs die verkeerd in hun agenda kijken
precies, daar hebben we t dalijk overquote:
Ik blij was dat hij eindelijk weer terugzat en jij degene was die ervan wistquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En die informatie valt mij ten dele, omdat....?
kut voor jequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm, ik vind dieniet helemaal op zijn plaats
Dat bedoel ik, bij mij is het toch meer op zijn plaatsquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kut voor je
zal ik s over je heenkwijlen wedden dat je nat wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij mij is het toch meer op zijn plaats
enik kwijl nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik behandel mijn G-toets met respectquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik blij was dat hij eindelijk weer terugzat en jij degene was die ervan wist
Nee geen spannende dingen over dat jij het de volgende keer mag doen ofzo
Het gaat om haar g-spot, die deelt ze kennelijk graag met jou?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En die informatie valt mij ten dele, omdat....?
Ik probeer te minderen, maar een halve gaat er nog wel inquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat om haar g-spot, die deelt ze kennelijk graag met jou?
Nijmegen misschien...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg: Tijd voor een ander onderwerp
Het is nog vroeg, dan mag dat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:! je loopt een beetje achter de feiten aan Mikkie
Heh, bahquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef Dupje het volgende:
KLOTE ratten hieroZe mollen heel mn voorraad!
Mja... ik weet niet wat ik er nog aan kan veranderen eigenlijk... Ze willen een wetenschappelijke presentatie hebben, dus ik doe m van mijn vorige stage... misschien dat ik de tekst wat aanpas en vergelijkingen maak met hun onderzoek...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, je hoeft niet ineens ontopic te gaan ofzo hoor, dat bestaat hier niet
Hoe is het met je supersonische presentatie
Ik zou me eerder zorgen maken om ziektesquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef Dupje het volgende:
KLOTE ratten hieroZe mollen heel mn voorraad!
Daar had ze waarschijnlijk nog niet aan gedacht. Nu kun je helemaal lachenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken om ziektesbuilenpest enzo...
Relaxed presentaties aan het voorbereiden met Arrow Jazz FMquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
* zet puberpop cd op
' i'm a barbie girl'
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Relaxed presentaties aan het voorbereiden met Arrow Jazz FM
Heeeeeeerlijk foutquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag idd cds liggen gister maar die hebben ze dus uitgedeeld? wel leuk of niet
Sumoylering van Haemoxygenase en de transcriptierepressor Bach1quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ik had zin in foute muziek om lekker mee te zingen en toen zag ik dat schijfje liggen'I am not your casanova!'
waar gaat je presentatie over?
Parkeren is een bitch... je moet maar geluk hebben dat er iets vrij is, ook al heb je een vergunning... maar zo'n vergunning valt best mee (40,20 Eur per half jaar),... Icefellow weet daar meer over... die heeft zo'n vergunning.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:50 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, hoe zit het met het parkeren en de parkeer vergunningen(wachttijden en beschikbaarheid) in Nijmegen? Ik wil in het centrum of net daar buiten een huisje kopen (wat gezien op de guyotstraat, de molenstraat en de hertog straat)
Wie weet er trouwens wat over de omgeving van die straten (woongenot cq overlast en dergelijke)
Sumoylering?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sumoylering van Haemoxygenase en de transcriptierepressor Bach1
quote:
Waar laat je je auto dan als er geen plek is?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sumoylering van Haemoxygenase en de transcriptierepressor Bach1
[..]
Parkeren is een bitch... je moet maar geluk hebben dat er iets vrij is, ook al heb je een vergunning... maar zo'n vergunning valt best mee (40,20 Eur per half jaar),... Icefellow weet daar meer over... die heeft zo'n vergunning.
had je maar niet zo vroeg weg moeten gaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, LR had de cd ook gehadIk niet, maar ze heeft de tracks voor me overgetyped dus zo maar eens even downloaden
Eiwitinteracties waarbij het sumo-eiwit posttranslationeel er o.a. voor kan zorgen dat de subcellulaire localisatie verandert (nuclear pore shutteling)...quote:
Een paar straten verder... of anders buiten de singels...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar laat je je auto dan als er geen plek is?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eiwitinteracties waarbij het sumo-eiwit posttranslationeel er o.a. voor kan zorgen dat de subcellulaire localisatie verandert (nuclear pore shutteling)...
Een stuk verderopquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar laat je je auto dan als er geen plek is?
Straatnaam?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet precies waar mijn huis onder valt qua centrum/singels enzo maar wij betalen maar 7,50 per jaar per vergunning.. valt me echt hartstikke mee! En meestal is er wel plaats
Ja net een diervriendelijke zelfgemaakte neergezet, en straks ook wat gif uitzetten. Maar staat bij huisgenoot op de kamer, dus kan ik niet bij. En dan straks ook bestrijdingsdienst bellen voor wat info.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heh, bah
Al vallen gezet enzo? of gif?
Mja lekker dan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken om ziektesbuilenpest enzo...
guyotstraat is net buiten de singels, hoezit het daar?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een stuk verderop
Dat was voor mij ook echt een reden om niet in het centrum, maar iets erbuiten een kamer te zoeken: dat gezeik met parkeren constant.
Berg en Dalseweg, maar dan wel onderaan, de stadkant zeg maar..quote:
Je kunt ook een kamer zoeken met parkeerplaats in het centrumquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een stuk verderop
Dat was voor mij ook echt een reden om niet in het centrum, maar iets erbuiten een kamer te zoeken: dat gezeik met parkeren constant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |