Hmmm... minimaal 20 m², eigen parkeerplaats, niet te duur. Dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook een kamer zoeken met parkeerplaats in het centrum
Ik heb ze vorige week zelf gehaaldquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:15 schreef Mikkie het volgende:
7,50 per jaar bestaat niet eens, zelfs niet voor een bezoekersvergunning
Check deze folder maar eens.
Via Entree misschienquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... minimaal 20 m², eigen parkeerplaats, niet te duur. Dat gaat 'm niet wordenWaar ik nu zit, zit ik prima. Parkeergelegenheid voor de deur (afhankelijk van de drukte), geen betaald parkeren en niet te ver van het centrum. Ik vind 't wel best
Zo'n vergunning wil ik ook! Parkeren in Nijmegen = duur!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet precies waar mijn huis onder valt qua centrum/singels enzo maar wij betalen maar 7,50 per jaar per vergunning.. valt me echt hartstikke mee! En meestal is er wel plaats
Houdoe!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:23 schreef LastRequest het volgende:
Maar ik ben er vandoor.
Maybe tot straks nog
Mijn ouders waren ook niet te pruimen voordat ze op vakantie gingen. Trouwens op vakantie zelf ook niet echt!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het even zo doorgaat ga ik dadelijk wel op een lege kamer in Nijmegen zitten
Mijn ouders zijn altijd zo gezellig voor ze op vakantie gaan
Mja, voor Entree heb ik echt veel te weinig inschrijftijdquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Via Entree misschien
Heb ooit een woning aangeboden gekregen in dat nieuwe gebouw achter Gompie
Iemand daar ooit gekeken eigenlijk?
Voor entree moet je echt een flinke wachttijd hebben opgebouwd wil je wat leuks kunnen vinden en ook een beetje kans maken. Ik heb nu vijf jaar en das nog tien jaar te weinig!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, voor Entree heb ik echt veel te weinig inschrijftijd. Bovendien is dat vaak al wat duurder dan een doorsnee student op kan hoesten
.
Dat zijn de mooistenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net een cijfer gekregen op TIS/KISS! Tentamen gehaald waar ik alleen naar toe ben gegaan om de vragen te zien.
Ik ook! Ik dacht ach dat doe ik in augustus wel! Scheelt weer mooi 2 dagen leren!quote:
Niet mijn ideetjes jattenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Yash, jij was met die foto's van DK bezig geweest hè?
Zoiets zou wel supergaaf op de muur staan, maar hoe kwam jij aan die torenhoge prijs
waar laat je de poster dan printen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet mijn ideetjes jatten
En als je het op canvas laat drukken wil die prijs wel bij een grote maat..
Maar een poster van 50*75 is bijv maar 8 euro..
Ik vond het een topidee, wees blijquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet mijn ideetjes jatten
En als je het op canvas laat drukken wil die prijs wel bij een grote maat..
Maar een poster van 50*75 is bijv maar 8 euro..
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga even de badkamer poetsen
Ik vind het gezellig dat je thuis bent = ik vind het handig dat jij dan klusjes kan doen
Respect voor die vrouwquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[...]
Ik heb ze wel 3x bedanktquote:
Ik heb niets in mn kamer staan! Ruimte zat dus maar das ook maar behelpen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom zojuist tot de conclusie dat ik dringend een ladekastje onder m'n bureau nodig heb om wat kleine shit in te gooien. Eén probleem: daar staat m'n subwoofer al en die is zo groot dat er geen ladekastje meer naast kan
Al die mensen kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:06 schreef Mikkie het volgende:
Briljant. En je dan in de tram op staan te vreten hè...dat het niet snel genoeg gaat.
Subwoofer weg is geen optie, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom zojuist tot de conclusie dat ik dringend een ladekastje onder m'n bureau nodig heb om wat kleine shit in te gooien. Eén probleem: daar staat m'n subwoofer al en die is zo groot dat er geen ladekastje meer naast kan
Ja hoor...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond het een topidee, wees blij
Canvas zat ik inderdaad ook te kijken, maar daar kwam ik al op 100+ euro...auw. Maar posterformaat en dan een lijst er omheen kopen (al kost zo'n lijst ook nog wel wat), da's wel relaxt.
DK, zou dat eventueel wellicht misschien tot de mogelijkheden behoren?
Nee, zover was ik ook al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Subwoofer weg is geen optie, lijkt me duidelijk.
Als je die sub maar laat staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Das de anale verkrachting door een Nederlander van twee leuke nummers!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
WTf is dit nu voor een lied op 538.. Sweet home alabama gemixed met una paloma blanca
Die zwart/witte is echt heel gaafquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja hoor...Ik doe ook mee
8,50 is wel relaxed
Een mandquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan zet je er een mand neer ofzo Mikkie
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet ff een verhaal kwijt.
[...]
Inderdaad, hij dacht, ik doe eens gek ik haal gewoon twee liedjes tegelijkertijd door de shredderquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das de anale verkrachting door een Nederlander van twee leuke nummers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |