* Yashaaaaa checkt en voelt..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een mandWat is dat nou weer voor vrouwenoplossing?
![]()
Nadeel is alleen dat ik heel veel lijstformaten tegen kom van 50×70...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, die wil ik dus ook als poster.. 50*75
Ik heb 't gehaald door de aardige surveillant, volgens de stricte regels had ik letterlijk en figuurlijk af kunnen druipenquote:
Die ken ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs na 10 weken op tv blijft ie geniaal.
Yep, maar dat die Nederlandse draak is dus een imitatie van een cover van een leuk nummer! Dat is zoiets als vijf keer kippensoep trekken van dezelfde soepkip! Dan houd je geen smaak meer over.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, hij dacht, ik doe eens gek ik haal gewoon twee liedjes tegelijkertijd door de shredder
En Kid Rock heeft ook al sweet home alabama gecoverd/verbasterd.. populair nummer.
Volgens mij rommelt die zin als een derdehandsfiets!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, maar dat die Nederlandse draak is dus een imitatie van een cover van een leuk nummer! Dat is zoiets als vijf keer kippensoep trekken van dezelfde soepkip! Dan houd je geen smaak meer over.
Doe je toch bijsnijden...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat ik heel veel lijstformaten tegen kom van 50×70...
Dan voel je je aardig in je bek gescheten jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't gehaald door de aardige surveillant, volgens de stricte regels had ik letterlijk en figuurlijk af kunnen druipen. Erg blij mee
, je zal nadien horen dat 't tentamen hetzelfde was, ik zou 6 kleuren schijten
.
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij rommelt die zin als een derdehandsfiets!
Kwestie van slaap en taalgebrek!quote:
Maatje groter staat hier op de muur niet mooi. Waar ie komt te hangen is 108cm breed, dan is een lijst van 102 cm niet mooi. Dus ik ben gebonden aan de 70 cm-lijst, snij ik er inderdaad wel een stukje vanaf.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Doe je toch bijsnijden...
of pak je een maatje groter en doe je een passepartout eroverheen
Dat is waarschijnlijk iemand die niet rond kan komen met zijn AOW en zijn vrouw die immobiel thuiszit nog even een extraatje kan geven door zo bij te verdienen. Wegens de bezuinigingen in de thuiszorg zit zij nu wsch thuis met een bruine pannenkoek in haar Tena, maar ja... hij moet toch nog wat extra geld verdienen. Ze zal toch moeten wachten totdat hij rond 15u weer thuiskomt. Kun je nagaan dat je dan 4 uur lang met een soppig achterwerk naar Max moet kijken, omdat je (a) niet op kan staan en (b) niet wil dat je de vloerbedekking vol hebt met je bruine derrie.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wordt er aangebeld, is het een oude knakker die bloembollen verkoopt. Gast, ga weg of zo.
Ja mamma...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doodkapje, ga jij nu maar gewoon aan je presentatie
...ik zou het anders wel heel storend hebben gevondenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al sproeit ze 't hele huis onder met haar sproeipoep, mij kan 't niet bekoren.
]quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...ik zou het anders wel heel storend hebben gevonden
[/quote[quote]Op donderdag 10 juli 2008 13:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...ik zou het anders wel heel storend hebben gevonden
Succesquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Doodkapje het volgende:
zooow... koffie en op de bank nog ff mijn sheets doornemen
Over een uurtje dusquote:
Hier dragen ze daar ook fijn aan bij:'Moet je eigenlijk niet werken aan je scriptie?'quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat kon ik op mijn kamer heerlijk, maar hier voel ik me de hele tijd schuldig
Nou , hup luie kutstudentquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier dragen ze daar ook fijn aan bij:'Moet je eigenlijk niet werken aan je scriptie?'
Zodra ik een bureau in mn kamer heb staan begin ik, moedertje!quote:
Je mag een laptop kopen van mequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zodra ik een bureau in mn kamer heb staan begin ik, moedertje!
Die heb ik al eentje! Ik verstuur deze berichtjes toch niet per briefkaart!quote:
Nou , dan heb je ook geen bureau nodigquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik al eentje! Ik verstuur deze berichtjes toch niet per briefkaart!
Slechte smoes danquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die heb ik al eentje! Ik verstuur deze berichtjes toch niet per briefkaart!
Precies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |