***Deze openingspost is hier te vinden!***quote:Exclusive Heroes Webisodes Coming Soon!
On July 14th, Heroes unleashes its first ever web series, "Going Postal." The trilogy of online-only videos introduces us to Echo De Mille, a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability.
The three-part series is written and directed by the same creative team behind the award-winning TV show. Part one, "A Nifty Trick," premieres Monday, July 14th, with new episodes rolling out on subsequent Mondays. Visitors to this year's Comic Con, will get a sneak peak at the epic conclusion at the Heroes panel on Saturday, July 26th.
Angela Petrelli dr gave is dus mensen de mond snoerenquote:
Hm?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Angela Petrelli dr gave is dus mensen de mond snoeren
BOE !!! Das toch geen spoiler ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Staking? .. and what about de postbode uit de korte filmpjes van deze zomer?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:10 schreef Sjowhan het volgende:
De staking is toch al voorbij (wijst naar OP)
Post zodat dit niet lijkt op een slechte TVP.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:55 schreef shakaboem het volgende:
Heeft iemand de postbode webisode al kunnen zien? De NBC site is alleen voor Amerikaenen.
Hij heeft weer een vijand erbijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:09 schreef WheeleE het volgende:
De comic van vandaag maakt eindelijk weer eens een verrassing bekend. Een vermelding van Gabriel Gray, oftewel Sylar!.
quote:[..]
The new volume, which will run in 13 episodes, is called “Villains” and will focus on a single big story line, Mr. Kring said, relying almost totally on its core of main characters, and will return the show to exploring what he called “the primal questions” from Season 1: “Who am I? What is my purpose?”
[..]
The original idea for the second volume of last season was for a vial of some deadly plague to be released in the finale of “Generations,” setting up eight (presumably adrenalin-filled) episodes of the next volume, “Outbreak.”
[..]
Instead, sensing that a long strike was looming, Mr. Kring, who at 51 is a television veteran, writing for shows like “Providence” and creating the crime series “Crossing Jordan,” had an inspiration. He decided to reshoot the ending of “Generations,” having the Peter Petrelli character (played by Milo Ventimiglia) catch the vial filled with deadly virus just before it was to hit the ground and explode, thus ending that story line and conveniently wiping out the entire next eight-episode story arc. With that one move two new, fully written and partly shot episodes were scrapped.
“That turned out to be a very, very smart decision,” Mr. Kring said. With the germ outbreak story line gone, there was never a question that “Heroes” would not come back, as many series did, for an abbreviated run last spring after the strike ended. Instead the show’s creative team immediately began to plan for the coming season, which, thanks to the extra time, will now be extra long (25 episodes instead of 22), broken into two sections (O.K., volumes) both running straight through, week after week.
The new season will begin with two episodes back to back from 9 p.m. to 11 p.m. on Sept. 22, following an hourlong special that is some kind of red-carpet pseudo-premiere party (it won’t actually be a party held on premiere night) with stars doing interviews about their characters. Mr. Kring said he was so confident that the new volume would restart the series successfully that he didn’t even feel the need to elaborately recap what has gone before.
[..]
One gift to the show’s fans he was willing to talk about was the DVD of last fall’s effort, due out on Aug. 26. The DVD will include the two never-before-seen, partly completed episodes that were scrapped.
[..]
Nog twee maandenquote:Op maandag 21 juli 2008 17:04 schreef Breuls het volgende:
New York Times: ‘Heroes’ Is Ready for Its Rebound
Een paar selecties:
[..]
Deze figuren komen toch niet in de serie hoop ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow dat was idd bagger! laten we hopen dat we die gasten nooit in de echte show zien...quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef RSH11 het volgende:
Wat ik me toch even afvraag:Dat vind ik het lullige:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Mijn God... wat is dit slecht geacteerd... bijna lachwekkend gewoon.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef Symer het volgende:
Het is ook heel slecht gefilmd, vind ik. Maar ach, het is wel vermakelijk...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn God... wat is dit slecht geacteerd... bijna lachwekkend gewoon.
Dit mag niet eens de naam Heroes voeren vind ik.
Alles is er slecht aan. Een gemiddelde Heroes fan maakt een betere video denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Het is ook heel slecht gefilmd, vind ik. Maar ach, het is wel vermakelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:04 schreef Haijo het volgende:
Nieuw comic is uit, ik denk dat er een nieuwe vijand geintroduceerd word in seizoen 3.Ik hoop dat dat gaat gebeuren, lijkt me erg vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
Nah, ik las dit:quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Spoiler-tv heeft ook 'A Second Coming' als titel staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:29 schreef Breuls het volgende:
Review van s03e01: The Butterfly Effect: http://www.cinemablend.co(...)t-Episode-11514.html
De titel spreekt overigens het doorgaans best goed geinformeerde Wikipedia tegen, maar dat kan ook de fout van Wikipedia zijn.
Hm op zich vond ik het allerlaatste stukje met Angela Petrelli wel weer semi-interessant worden. Maar dit was de laatste webisode, toch?quote:
In seizoen 1 is er inderdaad ook op het laatste moment een titel veranderd, volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:41 schreef Breuls het volgende:
Mja. Niets is natuurlijk zeker totdat de boel is uitgezonden. Zelfs als de review waar is, kunnen ze nog besluiten verhalen te verschuiven. En afleveringen-titels wissel je natuurlijk heel eenvoudig.
Volgens mij wel. Ik moet zeggen, ergens zie ik er wel naar uit om Echo (vreselijke naam trouwens) in de echte series te zienquote:Op woensdag 30 juli 2008 06:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm op zich vond ik het allerlaatste stukje met Angela Petrelli wel weer semi-interessant worden. Maar dit was de laatste webisode, toch?
Ah ik zal de comics ook maar weer eens gaan lezen. Ben er nog steeds nooit echt aan begonnen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:47 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik moet zeggen, ergens zie ik er wel naar uit om Echo (vreselijke naam trouwens) in de echte series te zien
De comic van deze week vertelt overigens hoe Echo gevangen is.
Lamequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Post zodat dit niet lijkt op een slechte TVP.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef RSH11 het volgende:
De comic en easter egg van deze week introduceert een nieuw karakter in s3.Zijn de Easter Egg en de persoon uit de comic inderdaad dezelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:04 schreef Haijo het volgende:
Nieuw comic is uit, ik denk dat er een nieuwe vijand geintroduceerd word in seizoen 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef Asgard het volgende:
[..]Is dat heel heroes niet een beetje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:21 schreef Chielus het volgende:
[..]
Is dat heel heroes niet een beetje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1x raden waar het begin van S3 over schijnt te gaan
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Breuls het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1x raden waar het begin van S3 over schijnt te gaan
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:55 schreef Haijo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wat plaatjes van opnames voor V3:
Meer hier. Geen spoilers.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wat plaatjes van opnames voor V3:
[ afbeelding ]
Meer hier. Geen spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:00 schreef Chielus het volgende:
[..]Zwakke verhaallijn? Dat weet je niet, je weet alleen het concept. Wat voor lijn eruit volgt zie je pas in september (of eerder als er iets lektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Maar het is wel...quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zwakke verhaallijn? Dat weet je niet, je weet alleen het concept. Wat voor lijn eruit volgt zie je pas in september (of eerder als er iets lekt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Klopt , ik hoop dan ook poistief verrast te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zwakke verhaallijn? Dat weet je niet, je weet alleen het concept. Wat voor lijn eruit volgt zie je pas in september (of eerder als er iets lekt).
Je bent er op tijd bij voor S3, en in de tussentijd heb je 44 topics om bij te lezenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:53 schreef EvilMarc het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik hier nu pas post
Die laatste alineaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:29 schreef Breuls het volgende:
Review van s03e01: The Butterfly Effect: http://www.cinemablend.co(...)t-Episode-11514.html
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:49 schreef Zhenar het volgende:
Alternate ending van seizoen 2 van Heroes
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wat plaatjes van opnames voor V3:
![]()
![]()
Jezus, zo laat ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef Chielus het volgende:
[..]
Je bent er op tijd bij voor S3, en in de tussentijd heb je 44 topics om bij te lezen
"This single syringe could give powers to anyone"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:10 schreef Chielus het volgende:
Mooie nieuwe 2 min. durende Trailer.:
http://www.dailymotion.co(...)lmflashnl_shortfilms
Ik begin er nu echt heel erg veel zin in te krijgen.
Dat hebben ze ook gejat van 4400 . Nu nog een overlevingskans van 50% en het is exact hetzelfde!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:50 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
"This single syringe could give powers to anyone"
Want!
Als dat opgeil-filmpje een 'sign of things to come' (quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef Breuls het volgende:
S2 is besteld op DVD. Over een weekje of wat S1 nog eens bekijken, daarna S2 en 23 sept fijn de opening van S3.
Kring, ik heb vertrouwen in je!
1983 was de laatste aflevering, toen nog met Morgan Freeman als Micahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef Asgard het volgende:
Hoelang geleden was de laatste aflevering nou?
Eerste week van december.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef Asgard het volgende:
Hoelang geleden was de laatste aflevering nou?
Volume 2 zou altijd al eindigen bij s02e11. Vanwege de staking is het einde aangepast en opnieuw opgenomen, maar de grote lijn zou hetzelfde zijn gebleven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:48 schreef Chielus het volgende:
Ik geef de schrijvers het volste vertrouwen om in een vol seizoen, mooie gave verhaallijnen uit de mouw te schudden. S2 was niet geweldig maar gezien de strike is er nog een aardig eide aan gebouwd.
Klopt idd, maar ik denk dat ze een aantal verhaal lijnen over een langere periode gepland hadden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volume 2 zou altijd al eindigen bij s02e11. Vanwege de staking is het einde aangepast en opnieuw opgenomen, maar de grote lijn zou hetzelfde zijn gebleven.
bronquote:Kring also mentioned that the second half of season two, which was never filmed due to the writers' strike, would have been called "Exodus." And he said we won't learn any more about Kaitlin in Volume 3, but we will see more of Echo, the loud shouty postal worker from the webisodes. And the show is hoping to get invisible man Claude (Christopher Eccleston) back, as soon as Eccleston's schedule works out.
Jezus, ben je te blind om 5 of 6 posts naar boven te scrollen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:50 schreef Wouser het volgende:
Wanneer begint Heroes weer in US?
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus, ben je te blind om 5 of 6 posts naar boven te scrollen?
nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:52 schreef Jovatov het volgende:
22 september pas, bah ik hoopte volgende week al.
Nouja ik ga toch maar weer even meeposten dan.
Zijn die webisodes de moeite waard?
Heroes S3 begint op 22 september op NBCquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:50 schreef Wouser het volgende:
Wanneer begint Heroes weer in US?
Niet groot genoegquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
<span style="font-size:100px;">Heroes S3 begint op 22 september op NBC</span>
Wees blij dat ik niet tekeer ben gegaan met blink, marquee en kleurtjes.quote:
In de UK besteld. Zelfde regio als Nederland en voor 80% van de titels een eerdere verschijningsdatum.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:52 schreef Estolan het volgende:
yup, dat doe ik al nu zo'n 8 jaar, alles vanuit de VS. Hoe kan jij hem morgen al verwachten trouwens?
Hij's op 21 augustus verzonden en het duurt meestal 6 tot 8 dagen voordat-ie binnen is. Dus morgen zou kunnen, of einde vd week. Ik weet niet wat de officiele releasedatum was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:16 schreef Estolan het volgende:
aha, maar neem ik aan duurder dan via de VS ( wegens lage dollah ), weet niet of ze dag wel binnen 1 dag leveren vanuit UK, maar gister uitgekomen neem ik niet aan dat dat ook maar 1,5dag duurt.
Da's wel netjes, maar ik heb regio 1 niet als optie, dus ik kan alleen kiezen uit NL en UK. 't Is overigens 32,49 euro. Ik bestel gewoon in euro's en er worden geen bezorgkosten gerekend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:20 schreef Estolan het volgende:
althans, zie dat hij zo'n 23 pond is. met verzending kom ik dan toch uit op zo'n 35euro, waarbij ik maar 21,50euro kwijt ben tot aan de deur, dat is nog minder dan de officiele inkoop vanuit UK
Play.com rekent geen verzendkosten en bezorgt ook in Nederland. Al zullen de kosten heus wel in de prijs zitten; ze zijn niet hoger omdat ik niet in de UK woon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:02 schreef Estolan het volgende:
officiele release was gister in de VS ( en dat zou overal moeten zijn muv Japan ), en hoezo betaal je geen verzendkosten? in UK is het gratis, maar naar buiten zover ik weet niet ( das hetzelfde als in de VS ), je betaald alleen geen invoerrechten, aangezien het al binnen de EU is
Ik zal wel eens kijken.quote:En hoezo geen Regio 1 als optie? elke dvd speler kan alle regio's aan, tis vaak gewoon een beveiligingscode, vaak te zoeken via diverse sites
Da's voor mij ook een reden om het uit de UK te halen: de kans op ondertiteling is aanzienlijk kleiner.quote:maarja, ik koop geen NL rotzooi meer, met std NL ondertiteling en NL tekst op hoesje en NL reclames. Bij de boxen van CSI zijn ze ook bv 2x zo dik, zijn de dvd's van mindere kwaliteit, en ziet elke box er anders uit, in tegenstelling wat ik uit de VS haal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal niet vreselijk spannend, want ze spoilen nooit echt veel; maar da's wellicht mede omdat het seizoen nog moet beginnen.
Naar verwachting is er 22 sept weer een BTE.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik begin een beetje te verliezen wie nou wie is binnen de Company...quote:Op donderdag 4 september 2008 13:16 schreef Haijo het volgende:
De nieuwe comic is erg leuk trouwens met een flinke plottwist!
De dubbele opening: The Second Coming en The Butterfly Effect:quote:HEROES: COUNTDOWN TO THE PREMIERE SPECIAL PRESENTED BY SPRINT -- A WALK DOWN THE RED CARPET AND INTO THE EXCLUSIVE PREMIERE PARTY WITH THE CAST -- Sept. 22, 8pm ET -- To celebrate “Heroes” special two-hour Season Three premiere, with two action-packed episodes airing back-to-back, the cast of NBC’s award-winning drama hosts a special one-hour countdown special that will take viewers behind-the-scenes and down the red carpet, through the ropes and into the exclusive premiere party at L.A. hot spot Edison. As the last minutes before “Volume Three: Villains” tick down, an assortment of special, never-before-broadcast segments will highlight special moments, review key details, and reveal some fun, all-new information about the worldwide phenomena’s past two seasons, including a review of possible suspects in “Who Shot Nathan?”; a peek at how some cool special effects sequences were pulled off; a look at the series’ increasing global popularity and sample of some of the many languages the series has been translated into; an exclusive reveal of the series’ many inside nods to “Star Trek”; and much more.
Show Cast: Milo Ventimiglia, Ali Larter, Hayden Panettiere, Greg Grunberg, Sendhil Ramamurthy, Masi Oka, Adrian Pasdar, Jack Coleman, James Kyson Lee, Dania Ramirez, Zachary Quinto, Cristine Rose
Aflevering 3, van 29 september, heet One of Us, One of Them. Er is nog geen beschrijving vrijgegeven.quote:“VOLUME 3: VILLAINS” MAKES A TWO-HOUR SPECIAL DEBUT WITH REVELATIONS THAT WILL REDEFINE FAMILIAR CHARACTERS AND SHAKE THE SERIES TO ITS CORE -- The first chapter of “Volume 3: Villains” kicks off moments after shots rang out, as the shocking identity of Nathan’s (Adrian Pasdar) assassin and the reasons why the Texas press conference had to be cut short are revealed -- immediately throwing Peter (Milo Ventimiglia) and Matt (Greg Grunberg) into unexpected, uncharted territory. With his powers partially restored, Sylar (Zachary Quinto) decides a visit to Claire (Hayden Panettiere) could give him a boost. Meanwhile, in Tokyo, Hiro (Masi Oka) and Ando (James Kyson Lee) are charged with safeguarding a family secret that could split the planet apart, and discover that the path to a grim future starts with shady speedster, Daphne (guest star Brea Grant). In New York City, thanks to Maya (Dania Ramirez), Suresh (Sendhil Ramamurthy) makes a startling breakthrough that could change the world -- or just destroy his. And who is Tracy Strauss? In the shocking second chapter of “Volume 3: Villains,” Angela (Cristine Rose) confronts her much-changed son, Peter, as the bursts of violence around them only hint to the catastrophes to come. First, Sylar declares war on the Company by attacking their main facility, and finds even more than he bargained for on Level 5. During a devastating battle with Elle (guest star Kristen Bell), a dozen savage criminals -- all with terrible abilities -- escape. Meanwhile, Claire discovers something new and unexpected about her abilities. Determined to reclaim his family’s terrible secret, Hiro and Ando track Daphne (guest star Brea Grant) to Paris. After a fateful night, Suresh is thrilled to find his research, his life and his relationship with Maya evolving in leaps and bounds. Stuck in unfamiliar territory, Matt finds a guide (guest star Ntare Mwine) to help him. Ali Larter and Jack Coleman star.
Show Cast: Milo Ventimiglia, Ali Larter, Hayden Panettiere, Greg Grunberg, Sendhil Ramamurthy, Masi Oka, Adrian Pasdar, Jack Coleman, James Kyson Lee, Dania Ramirez, Zachary Quinto, Cristine Rose
Ben héél benieuwd naar het nieuwe seizoenquote:Op maandag 8 september 2008 07:30 schreef Breuls het volgende:
CBR heeft een review van de seizoenpremiere. Lichte spoilers, maar niet teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens spreekt de trailer over Level 5, en aangezien ik achter liep met de graphic novels had ik dat nog niet eerder gezien; maar die komt dus een paar keer daarin voor. Leuk hoe het allemaal weer samenvalt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Dank je Breuls voor de moeitequote:Op maandag 15 september 2008 10:44 schreef Breuls het volgende:
Volgende week. Weet je wat, ik zet het wel in de titel.
Ja oké maar vanaf nu is het snel.quote:Op maandag 15 september 2008 11:02 schreef Breuls het volgende:
Snel.
Powerless (de laatste aflevering tot nu toe) stamt uit december 2007
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:44 schreef Breuls het volgende:
Ik zat deze trailer en deze aankondiging eens te bekijken, en volgens mij kunnen we hieruit de conclusie trekken dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens spreekt de trailer over Level 5, en aangezien ik achter liep met de graphic novels had ik dat nog niet eerder gezien; maar die komt dus een paar keer daarin voor. Leuk hoe het allemaal weer samenvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greg Grundberg is overigens weer mega-enthousiast over S3 in de interviewfragmenten, maar dat was hij voor S2 ook.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat het leuk is om de comics gelezen te hebben voordat je S3 in duikt. Als ik de beschrijvingen zo lees [probeertspoilertevermijden] ga je dan eea herkennen in de afleveringen [/jaagelukt].
En de beschrijving voor 3x04, I am become death:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Uhuh. Check Heroes_novel_001.pdf t/m Heroes_novel_103.pdf.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
...zijn er trouwens online comics te vinden van heroes, en dan bedoel ik niet gewoon wat losse afbeeldingen.
Dan begint lost toch weer...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:51 schreef Yesse het volgende:Ik krijg het nog druk straks met alle series die nu weer beginnen.. Alleen jammer dat het dan allemaal rond januari/februari weer afgelopen is
Heroes krijgt 25 afleveringen. Met de dubbelaflevering van komende week maakt dat 24 weken, tenzij ze vaker dubbelafleveringen gaan doen. Daarbovenop komen hiatussen gedurende het seizoen, dus het wordt iets langer dan 24 weken, waardoor je wel mag zeggen dat je het komende half jaar gebeiteld zit.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:51 schreef Yesse het volgende:Ik krijg het nog druk straks met alle series die nu weer beginnen.. Alleen jammer dat het dan allemaal rond januari/februari weer afgelopen is
24 en lost danquote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan begint lost toch weer...
Hier het hele bericht.quote:Hello HEROES fans… The new season begins next week and it’s time, finally, to start up the blog again. As you may know, we have been back to work since April, and we’ve been shooting episodes since May 1st. At this moment episodes ten and eleven are being filmed.
The Second Coming, gevolgd door The Butterfly Effect. En dit wordt op NBC vooraf gegaan door een premiereshow. Dus in de VS is het een Heroes-thema-avond van drie uur.quote:
Premiereshow als in een recap of zo? Die wil ik misschien nog wel even zien, geen tijd om beide seizoenen opnieuw te kijken, maar wil er wel weer een beetje inzitten.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
The Second Coming, gevolgd door The Butterfly Effect. En dit wordt op NBC vooraf gegaan door een premiereshow. Dus in de VS is het een Heroes-thema-avond van drie uur.
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Premiereshow als in een recap of zo?
Dit dus. Het werd initieel aangekondigd als een 'clip show', maar ik denk dat het dat nog steeds wel is. Natuurlijk gaan ze vooruitblikken, maar ze zijn zich er ook van bewust dat ze negen maanden zijn weggeweest, dus een kleine recap krijg je sowieso.quote:HEROES: COUNTDOWN TO THE PREMIERE SPECIAL
To celebrate "Heroes" special two-hour Season Three premiere, with two action-packed episodes airing back-to-back, the cast of NBC's award-winning drama hosts a one-hour countdown special that will take viewers behind-the-scenes and down the red carpet, through the ropes and into the exclusive premiere party at L.A. hot spot Edison. Watch an assortment of special, never-before-broadcast segments with all-new information about the worldwide hit's first two seasons
Hoe relevant dat is valt te betwijfelen. Je hebt de seizoenen al gezien, en de relevante scenes worden nog even snel gerecapped als dat nodig is. Verder is het volgens mij Krings doel om ieder Volume dusdanig afgerond te laten zijn dat je eenvoudig kunt inspringen, zelfs al heb je eerder Volumes niet gezien.quote:Die wil ik misschien nog wel even zien, geen tijd om beide seizoenen opnieuw te kijken, maar wil er wel weer een beetje inzitten.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | KAITO Like Hiro, I too have a special ability. Mine is to see the variables of any situation and predict the outcome. ANDO You're like a computer? KAITO I'm faster. How do you think I've done so well in the stock market? |
Ik begin te twijfelen of de beste man is overleden in de huidige tijdlijn. Dat zou net zo goed gelul van Angela kunnen zijn (depressies, grootheidswaan .. wat Peter ook werd verteld) terwijl hij op 'Level 5' zit.. Wat me nog benieuwder maakt naar zijn kracht.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:04 schreef Breuls het volgende:
Lag net naar de radio te luisteren, en daar was een interview met Zachary Quinto. Ze zijn bij aflevering 12 qua opnames, volgens hem, en de presentator vroeg, semi-enthousiast, "wat is de eerste zin die je vandaag als tekst hebt?"
Het antwoord was "Hello Arthur." Aangezien we iemand kennen met die voornaam die tot nu toe alleen gerefereerd is in de serie en getoond in de comics (en overigens overleden in de huidige tijdlijn) is dat best een interessante zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik ook, absoluut! Er is natuurlijk ook wel flink wat meer tijd geweest om de verhaallijnen en personages verder uit te werken. En er zijn natuurlijk nog steeds heul veul vragen die beantwoord moeten worden, dat zorgt natuurlijk ook voor een bepaald verwachtingspatroon.. zolang er natuurlijk antwoorden komen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Breuls het volgende:
Goeie theorie, en mogelijk een interessante verhaallijn.
Ik heb wel meer vertrouwen in Villains dan ik kort na Generations had, overigens.
Precies.quote:Op zondag 21 september 2008 12:02 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik ook, absoluut! Er is natuurlijk ook wel flink wat meer tijd geweest om de verhaallijnen en personages verder uit te werken. En er zijn natuurlijk nog steeds heul veul vragen die beantwoord moeten worden, dat zorgt natuurlijk ook voor een bepaald verwachtingspatroon.. zolang er natuurlijk antwoorden komen!
Jah, maar dat doet elke zender tegenwoordig met series als Prison Break, 24 (die begint zelfs met twee avonden achter elkaar) en ook Heroes. Daar trek je kijkers mee.quote:Ook het feit dat ze beginnen met een 'dubbel' zorgt er meteen voor dat ze veel meer kunnen laten zien waardoor je nķg meer de drang hebt om de rest ook te zien.
Ja ik had dat met de eerste 12. Aflevering 4 t/m 12 heb ik begin 2007 in 1 avond (en uiteindelijk nacht) weggekeken.quote:Helaas was dat (bij mij tenminste) alleen mogelijk toen ik de eerste 18 afleveringen van Volume 1 op dvd ontving, wat een genot! Nu wordt het weer wekelijks wachten en speculeren...ik kan niet wachten!
In een notedop, seizoen 2:quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Haunter het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee meer heb hoe Heroes eindigde vorig seizoen, en waar het uiteindelijk allemaal om ging
Mooi, als ik vanmiddag thuis ben binnenhalen en daarna lekker weer kijken.quote:Op maandag 22 september 2008 08:00 schreef Breuls het volgende:
Echt. Het is de premiereshow die voorafgaand aan e01 wordt uitgezonden.
Net even bekeken, en het is die show.quote:Op maandag 22 september 2008 08:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi, als ik vanmiddag thuis ben binnenhalen en daarna lekker weer kijken.
Ik ook, zeker na het zien van de recap aflevering met previews voor seizoen 3quote:
Als je een beetje handig bent met commandline tools kun je met wget (optie -i) alles achter elkaar downloaden. Bij elkaar is het 1.7GB aan PDF's.quote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef bierjoost het volgende:
Is er een manier om alle comics tegelijk te downloaden?
Alsof je dat niet al drie maanden geleden wist.quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef Electro-Worm het volgende:
S3E00 is geen fuck aan er gebeurt niets. Ze praten gewoon een half uur shit bij elkaar. Not worth it.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:48 schreef Nuna het volgende:
Wat is S3E00 dan? Wat krijg je te zien?
Ik dacht al, waarom zitten ze nou zo te zeuren over dat Heroes over een paar minuten begintquote:Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef Breuls het volgende:
Wat ik wel grappig vind is dat Global TV het eerder uitzendt dan NBC. Voor NBC is het een inleiding in de seizoenspremiere, maar Global prikt het een dag eerder ergens tussen de programmering.
Inderdaad veel mensen die het willen zien jaquote:
Vandaar dat ze het steeds hadden over "the premiere is minutes away", terwijl dat gewoon nog een dag wachten isquote:Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef Breuls het volgende:
Wat ik wel grappig vind is dat Global TV het eerder uitzendt dan NBC. Voor NBC is het een inleiding in de seizoenspremiere, maar Global prikt het een dag eerder ergens tussen de programmering.
Even terug lezen en je weet het allemaal.quote:Op maandag 22 september 2008 18:38 schreef Trafasi het volgende:
is het trouwens verstandig om nog even de laatste paar s2's te kijken?
Of zeg ik oja! bij het begin van s3/0 ?
Wie zijn dat op foto 1? Irritant accent en dat irritante wijf met zwarte ogen?quote:Op zondag 21 september 2008 20:55 schreef Breuls het volgende:
Paar foto's:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Afkomstig van TV.com, alwaar je er nog meer kunt vinden
ja ik zag het; Breulsquote:Op maandag 22 september 2008 18:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even terug lezen en je weet het allemaal.
Breuls heeft net nog een hele samenvatting getikt.
Mohinder en Spaanse Maya jaquote:Op maandag 22 september 2008 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie zijn dat op foto 1? Irritant accent en dat irritante wijf met zwarte ogen?
Mohinder en Mayaquote:Op maandag 22 september 2008 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft Mohinder een irritant accent of Maya?quote:Op maandag 22 september 2008 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik kan alleen S03E00 vindenquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:03 schreef Chielus het volgende:
Is de eerste ep ook ergens live te zien? Ik denk dat ik maar gewoon de nacht doortrek :p
Op het moment dat je dit postte was het half zeven 's avonds in New York. Heroes begon pas om 8 of 9 uur ofzo.quote:
Vergeet niet dat het er twee zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:46 schreef Karina het volgende:
Vanavond de eerste echte aflevering maar kijken
Ik weet het, ik zie tot nu toe alleen nog aflevering 1 staan. Maar vanmiddag zullen ze er wel allebei zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het er twee zijn.
Usenet en Torrents hebben anders s01 al veelvuldig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:08 schreef GI het volgende:
Ik kon op de torrents vanmorgen nog geen s0301 of s0302 vinden
Hoop dat dit vanmiddag anders is
Ik zag alleen e01 staan, maar ik kan toch pas vanmiddag downloaden, zit nu op mijn werk (helaas).quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:09 schreef Darklight het volgende:
hij stond er net pas op
Added: 18 minutes ago by EZTV
Met vanmorgen bedoelde ik tussen 5:59 en 6:14quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Usenet en Torrents hebben anders s01 al veelvuldig.
gewoon je upload limitenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht wel even, 31294812908812 leechers en 5000 seeds of zo
Lang leve de surfnethub, 2x4MB/squote:Op dinsdag 23 september 2008 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht wel even, 31294812908812 leechers en 5000 seeds of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |