SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, ik las dit:quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Angela Petrelli dr gave is dus mensen de mond snoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler-tv heeft ook 'A Second Coming' als titel staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:29 schreef Breuls het volgende:
Review van s03e01: The Butterfly Effect: http://www.cinemablend.co(...)t-Episode-11514.html
De titel spreekt overigens het doorgaans best goed geinformeerde Wikipedia tegen, maar dat kan ook de fout van Wikipedia zijn.
Hm op zich vond ik het allerlaatste stukje met Angela Petrelli wel weer semi-interessant worden. Maar dit was de laatste webisode, toch?quote:
In seizoen 1 is er inderdaad ook op het laatste moment een titel veranderd, volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:41 schreef Breuls het volgende:
Mja. Niets is natuurlijk zeker totdat de boel is uitgezonden. Zelfs als de review waar is, kunnen ze nog besluiten verhalen te verschuiven. En afleveringen-titels wissel je natuurlijk heel eenvoudig.
Volgens mij wel. Ik moet zeggen, ergens zie ik er wel naar uit om Echo (vreselijke naam trouwens) in de echte series te zienquote:Op woensdag 30 juli 2008 06:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm op zich vond ik het allerlaatste stukje met Angela Petrelli wel weer semi-interessant worden. Maar dit was de laatste webisode, toch?
Ah ik zal de comics ook maar weer eens gaan lezen. Ben er nog steeds nooit echt aan begonnen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:47 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik moet zeggen, ergens zie ik er wel naar uit om Echo (vreselijke naam trouwens) in de echte series te zien
De comic van deze week vertelt overigens hoe Echo gevangen is.
Lamequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Post zodat dit niet lijkt op een slechte TVP.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef RSH11 het volgende:
De comic en easter egg van deze week introduceert een nieuw karakter in s3.Zijn de Easter Egg en de persoon uit de comic inderdaad dezelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:04 schreef Haijo het volgende:
Nieuw comic is uit, ik denk dat er een nieuwe vijand geintroduceerd word in seizoen 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef Asgard het volgende:
[..]Is dat heel heroes niet een beetje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:21 schreef Chielus het volgende:
[..]
Is dat heel heroes niet een beetje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1x raden waar het begin van S3 over schijnt te gaan
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Breuls het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1x raden waar het begin van S3 over schijnt te gaan
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:55 schreef Haijo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wat plaatjes van opnames voor V3:
Meer hier. Geen spoilers.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wat plaatjes van opnames voor V3:
[ afbeelding ]
Meer hier. Geen spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:00 schreef Chielus het volgende:
[..]Zwakke verhaallijn? Dat weet je niet, je weet alleen het concept. Wat voor lijn eruit volgt zie je pas in september (of eerder als er iets lektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Maar het is wel...quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zwakke verhaallijn? Dat weet je niet, je weet alleen het concept. Wat voor lijn eruit volgt zie je pas in september (of eerder als er iets lekt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Klopt , ik hoop dan ook poistief verrast te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zwakke verhaallijn? Dat weet je niet, je weet alleen het concept. Wat voor lijn eruit volgt zie je pas in september (of eerder als er iets lekt).
Je bent er op tijd bij voor S3, en in de tussentijd heb je 44 topics om bij te lezenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:53 schreef EvilMarc het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik hier nu pas post
Die laatste alineaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:29 schreef Breuls het volgende:
Review van s03e01: The Butterfly Effect: http://www.cinemablend.co(...)t-Episode-11514.html
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:49 schreef Zhenar het volgende:
Alternate ending van seizoen 2 van Heroes
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wat plaatjes van opnames voor V3:
![]()
![]()
Jezus, zo laat ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef Chielus het volgende:
[..]
Je bent er op tijd bij voor S3, en in de tussentijd heb je 44 topics om bij te lezen
"This single syringe could give powers to anyone"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:10 schreef Chielus het volgende:
Mooie nieuwe 2 min. durende Trailer.:
http://www.dailymotion.co(...)lmflashnl_shortfilms
Ik begin er nu echt heel erg veel zin in te krijgen.
Dat hebben ze ook gejat van 4400 . Nu nog een overlevingskans van 50% en het is exact hetzelfde!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:50 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
"This single syringe could give powers to anyone"
Want!
Als dat opgeil-filmpje een 'sign of things to come' (quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef Breuls het volgende:
S2 is besteld op DVD. Over een weekje of wat S1 nog eens bekijken, daarna S2 en 23 sept fijn de opening van S3.
Kring, ik heb vertrouwen in je!
1983 was de laatste aflevering, toen nog met Morgan Freeman als Micahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef Asgard het volgende:
Hoelang geleden was de laatste aflevering nou?
Eerste week van december.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef Asgard het volgende:
Hoelang geleden was de laatste aflevering nou?
Volume 2 zou altijd al eindigen bij s02e11. Vanwege de staking is het einde aangepast en opnieuw opgenomen, maar de grote lijn zou hetzelfde zijn gebleven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:48 schreef Chielus het volgende:
Ik geef de schrijvers het volste vertrouwen om in een vol seizoen, mooie gave verhaallijnen uit de mouw te schudden. S2 was niet geweldig maar gezien de strike is er nog een aardig eide aan gebouwd.
Klopt idd, maar ik denk dat ze een aantal verhaal lijnen over een langere periode gepland hadden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volume 2 zou altijd al eindigen bij s02e11. Vanwege de staking is het einde aangepast en opnieuw opgenomen, maar de grote lijn zou hetzelfde zijn gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |