wat ga je dan doen?quote:
werkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat ga je dan doen?
flauw, ik weet het, heb meelij met mijn collega's
quote:
awwww... vandaag niet?quote:
quote:
Gewoon keihard blijven ontkennen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Ik StA eR nIeT iN!!
Natuurlijkquote:
Moggequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:03 schreef Californium het volgende:
Gefeliciteerd met de 900......Hopelijk mogen wij daar ook ooit komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet mijn postaantal in gC even opkrikken
![]()
![]()
En volgens mij is het best leuk hier
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Zo op z'n tijd. Af en toe is het ook wel wat doods...
Prima!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan zorg ik ervoor dat ik 'op z'n tijd' wel eens binnen kom vallen....
Ja dat krijg je als je als land grenst aan Rusland.. dan hangt de rookwolk van de vodkafabrieken boven je hoofdquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:26 schreef JortK het volgende:
Slarioux
Een kater doordeweeks kom mij in Nederland niet voor, al heb ik hem die 2 weken dat ik Finland toen was voor me werk geloof ik ook wel iedere dag gehad
Ola!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:26 schreef JortK het volgende:
Slarioux
Een kater doordeweeks kom mij in Nederland niet voor, al heb ik hem die 2 weken dat ik Finland toen was voor me werk geloof ik ook wel iedere dag gehad
Dat had ik pas met vruchtjes saladequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ola!
Ja in Nederland overkomt me dit *nooit*, drinken door de week niet en de kater niet, maar hier overkomt het me vrij regelmatig. ZIt nu maar de salade te vreten die we gister ook hadden. Die is nog behoorlijk goed
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat had ik pas met vruchtjes saladeBleek het potdikkie toch die sangria te wezen he
Ik ging dus van het weekend met de boot naar Stockholm en dat moesten we zelf betalen. Lekker last-minute dus dan kost zelfs de bezemkast 300 euro, leuke geintjes altijd. We hadden wel een kamer met een gordijn. Ik trek het gordijn los, zit er een muur achter. Gordijn kleedt het net wat leuker afquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
Zo herkenbaar Slarioux, al bestelden wijj iedere ochtend Room Service omdat de klant toch betaalde, evenals de rekening van de minibar en de drankjes in de hotel bar
icKK sTa eR WeL NieT iNNNNquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Ik StA eR nIeT iN!!
Die heeft al een baardquote:
In de KSC. Nu niet meerquote:
FAPfapFAPfapFAPfapquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben elke keer verdrietig als dat getal verandert.
Wat, de hostname 'anus' kan niet geresolved worden ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even schijten. En heeft iemand een dns resolver voor me?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat, de hostname 'anus' kan niet geresolved worden ofzo?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:20 schreef JortK het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jij alweer kon kakken Ph ?
Als je maar niet op mijn schoot gaat zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef Slarioux het volgende:
Ok, vertel dat verhaal nog eens?
Iets met scheuren,onsteking,'het zit tussen je oren',clean prep,niet kunnen kakken, wel kunnen kakken, juichen van geluk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef Slarioux het volgende:
Ok, vertel dat verhaal nog eens?
Auw. Ben je nu weer in orde Pheno?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Iets met scheuren,onsteking,'het zit tussen je oren',clean prep,niet kunnen kakken, wel kunnen kakken, juichen van geluk.
Of ie het nou gedaan heeft of niet, ze hebben het mooi verprutst weer. En die peterquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:33 schreef JortK het volgende:
'Gesnuif van v.d Eem funest voor bewijslast'
Wat een lachertje
Sowieso Peter r de Vriesquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Of ie het nou gedaan heeft of niet, ze hebben het mooi verprutst weer. En die peter.
Ptsss, ga eens wat nuttigs doen ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef JortK het volgende:
Zo, mappack voor Red Alert 2 binnen, spelen maar![]()
Hoever ben je eigenlijk met devdevdevquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef JortK het volgende:
Checkquote:
Volg jij eigenlijk een standaardstrategie met RA2, of doe je elke keer wat anders? Ik richt me meestal gewoon op een goede luchtmacht... met 16 vliegtuigen een vijandelijke basis aanvallen en zoquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef JortK het volgende:
Gister had ik 32 aircraft carriers, die hebben ieder 3 hornets fighter jets aan boortquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volg jij eigenlijk een standaardstrategie met RA2, of doe je elke keer wat anders? Ik richt me meestal gewoon op een goede luchtmacht... met 16 vliegtuigen een vijandelijke basis aanvallen en zo.
grafiekjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef JortK het volgende:
Ik zal kijken of ik vandaag eens een grafiekje ervan kan maken M
Ik heb in oktober een geperforeerde blinde darmontsteking gehad en er iets te lang mee doorgelopen. Na 3 bloedonderzoeken wisten ze nog niets, pas bij de cho was het overduidelijk: ik was zwanger, maar dan van een half verteerde paella!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Auw. Ben je nu weer in orde Pheno?
Ik speel bijna altijd met de Amerikanenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister had ik 32 aircraft carriers, die hebben ieder 3 hornets fighter jets aan boort
Toen was het eenmaal snel afgelopen
Net speelde ik met de Amerikanen, die hebben die parachutisten dus de basis omsingelt en met tanks erdoorheen knallen
Soms speel ik ook wel eens met Britten, maar dan kies ik als vijand de USA.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik speel bijna altijd met de Amerikanen.
Dan stuur ik een klein tankleger richting basis, om (lucht)afweer bezig te houden, en vervolgens een hele luchtvloot die gericht een aantal gebouw platgooit... werkt ook uitstekend!
En inderdaad, gewoon wat parachutisten midden in de basis droppen... houdt de vijand ook wel even bezig!
quote:
Daar is ook bijna niets tegen opgewassenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef JortK het volgende:
Kijk Mart dit was ook wel een mooi potje wat ik toen gespeeld heb:
[ afbeelding ]
Goed plan!quote:
Zelfs me arme videokaart van me laptop heeft er moeite mee wanneer ze allemaal tegelijk in beweging komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar is ook bijna niets tegen opgewassen.
niet als jullie je werk goed doenquote:
Je bent betrapt?quote:
alleen degenen die het hele jaar luiwammesen beginnen te zeiken zodra we binnenstappen iddquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben geen administrateur ofzo dus, maar klanten zeiken er altijd over
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele knuffel in huis
[..]
Nog een nadeel
Zit je bij een groot kantoor?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
alleen degenen die het hele jaar luiwammesen beginnen te zeiken zodra we binnenstappen idd
En het kost inderdaad wat geld, maar dan heb je ook wat. trouwens, een advocaat is duurder
tot een maand geleden zat ik bij een van de Big 4, nu ben ik overgestapt naar een iets kleiner bedrijfquote:
succesquote:
hehe geweldigquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:21 schreef Muck het volgende:
Hehehe, toen ik 3 jaar geleden het huis uitging kreeg ik van mijn oom en tante (die naast mijn ouders woonde) een setje met huishoudelijk spul mee... twee pannetjes, schuursponsjes, afwasborstel, theedoeken, vaatdoekje...
Nu zijn ze naar een aanleunwoning verhuisd omdat mijn oom ernstig ziek is, dus ik ben even naar de Zeeman geweest om een mooi cadeautje in elkaar te zetten
Ze hadden een speelgoedsetje liggen met een mini-pannetje, soeplepeltje, schuimspaantje enzo en daar heb ik een afgrijselijke afwasborstel bij en een setje theedoeken
Voor nog geen 6 euro klaar
quote:
En dat met een katerquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef Slarioux het volgende:
Damn het is pas drie uur en ik moet door tot zes.. Toch mijn uurtjes halen.
Ben dr wel zo'n beetje vanaf gelukkig, veel koffie en salade. Maar toch hè, de tijd gaat traag en het werk ook.quote:
Je bent trouwens ook maar weinig in #dig de laatste tijdquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ben dr wel zo'n beetje vanaf gelukkig, veel koffie en salade. Maar toch hè, de tijd gaat traag en het werk ook.
Hou je niet van soep?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
.
Ja ik moet me eens aanleren om mIRC te starten als ik mijn PC opstartquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Je bent trouwens ook maar weinig in #dig de laatste tijd
quote:
Gister voor 10 euro chocola gekocht.. kom maar langs?quote:
zo ongeveer het laatste wat ik wilquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een boterham met kaas en komkommer.
Waarom zet je je pc in eerste instantie uit?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik moet me eens aanleren om mIRC te starten als ik mijn PC opstart.
oehhhhhhhh wat voor chocola?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Gister voor 10 euro chocola gekocht.. kom maar langs?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:34 schreef Fha het volgende:
Hallo papiertje![]()
Hoe is het met je auto? Al getrouwd?
Hoi Jort
Goede vraagquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zet je je pc in eerste instantie uit?
Uuuhmmm melk met hazelnoot, gewoon melk, een tobelerone dinges en bonbonbloc ding (woaah ik was misselijk gister haha) en nog wat andere zooi waarvan ik eigenlijk nog niet eens goed heb gekeken wat het isquote:
Ja daag!!! Ik wil best delen.. maar je mag m niet helemaal hoor!!quote:
* PeZu pikt een deel tolberonequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daag!!! Ik wil best delen.. maar je mag m niet helemaal hoor!!
oehhh bonbonbloc *water in mn mond*quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuuhmmm melk met hazelnoot, gewoon melk, een tobelerone dinges en bonbonbloc ding (woaah ik was misselijk gister haha) en nog wat andere zooi waarvan ik eigenlijk nog niet eens goed heb gekeken wat het is
PeZu
Papiertje: aaahw schiet ook niet op
Wehehe goedzoquote:
Zoiets had ik in mijn sigquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zet je je pc in eerste instantie uit?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:26 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_van_het_jaar.html
zelf makenquote:
quote:
Nou dat klinkt lekker veelbelovend hahahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Jawelles!!!!!
ik was bij een klant, een theedistributeur. En ze hadden chocoladethee. Dus ik meteen proeven, en savonds kreeg ik me toch een allergische reactie![]()
UIteindelijk naar het ziekenhuis gegaan voor pilletjes...voor mij geen chocoladethee meer
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dat klinkt lekker veelbelovend hahahaIk hou het wel bij chocolade melk
Woah vet veel theequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
www.simonlevelt.nl
en dan deze
http://www.simonlevelt.nl/TheeWinkel/Products.aspx?coi=2162
Mijn kip ligt in de panquote:
Stuur je de taart op?quote:
Ik verwacht je eigenlijk als getuigequote:
Oh dat is ook goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik verwacht je eigenlijk als getuige
En nu zit hij in mn buik. Jum jumquote:
ik schrok al...quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meld hier je nieuwste aanschaf. Deel 19 Mijn nieuwe liefde
Muckquote:
heel goed!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Muck
Ik heb nog eens even nagedacht over het couscous raadsel.. En ik heb een geniale () theorie bedacht
Want kijk.. als je in een kroeg bent en je raakt aan de praat met een turkse jongenman (of vrouw) die niet heel goed nederlands spreekt dan weet je dat als hij "cous" zegt dat je of weg moet wezen of dat je zometeen gaat zoenen, maar als hij "couscous" zegt, dan weet je dat hij honger heeft! Zo is het vast wel ontstaan. Ofzo..
Ff douchen nu
Ik weetsquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik schrok al...
we zouden het toch nog even geheim houden ivm MPG enzo?
ja, dan kom je er niet onderuit...quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weets![]()
Maar mensen gingen vragen stellen, dus...
... dus doe ik net of ik met de auto ga trouwen, dan blijven ze niet zeuren over de taart en het Volendammer mannenkoor.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
... dus doe ik net of ik met de auto ga trouwen, dan blijven ze niet zeuren over de taart en het Volendammer mannenkoor.
Verfriemelprutselaarquote:
ik wil ook een koesjequote:
ook een koesjequote:
quote:
Aanzetten!quote:
Uitzend buro?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
Bleg het is vet moeilijk om thuiswerk te krijgen
ik weet niet waar ik moet zoeken![]()
quote:Chocola![]()
Via internet kom je het daar niet tegen, maar ik kan inderdaad een poging wagen.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Via internet kom je het daar niet tegen, maar ik kan inderdaad een poging wagen.
Kom je nu chocola eten?
Geen chocola voor het huwelijk?quote:
Kom dan om te trouwen?quote:
Ik rij alleen nog maar kleine stukjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom dan om te trouwen?Is vast nog wel ergens een gemeentehuis open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rij alleen nog maar kleine stukjes
Ik voelde me bijna beledigdtdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Heeft alleen technische redenen hoorquote:
Nog een uurtjequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Thuis.
Daarom ook bijnaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft alleen technische redenen hoor
Vanochtend?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij bent vanochtend wss ook niet heel vroeg begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanochtend?
Pff. Zat mijn werkdag er bijna weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel lekker trouwens die tijd, maargoed, waar ik werk gaat het kantoor dan ook om 19uur op slot. Dus ik kan enkel om 10uur nog beginnen wat niet handig is aangezien er dan vanaf 07uur geen IT-ondersteuning is![]()
Ja maar ja maar! Ik had heul slecht geslapen en ik had om half 9 tentamen.. en toen kwam ik thuis en toen ging ik een boek lezen en toen was ik in slaap gevallenquote:
Dat is het nadeel van een baan in de ondersteunende tak van de IT, er moet iemand zijn voordat de eerste gebruiker het pand binnenkomt, en er moet iemand zijn totdat de laatste de zaak verlaatquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pff. Zat mijn werkdag er bijna weer op.
Wel lekker trouwens die tijd, maargoed, waar ik werk gaat het kantoor dan ook om 19uur op slot. Dus ik kan enkel om 10uur nog beginnen wat niet handig is aangezien er dan vanaf 07uur geen IT-ondersteuning is
Woohoooquote:
Wat moet dat met je worden later. De schande!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ja maar! Ik had heul slecht geslapen en ik had om half 9 tentamen.. en toen kwam ik thuis en toen ging ik een boek lezen en toen was ik in slaap gevallen(dus nu slaap ik vanavond vast weer niet
)
Huismoeder zonder kinderen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat moet dat met je worden later. De schande!
Mja inderdaadquote:
Ik word zo'n mevrouw die haar dieren haar kindjes noemtquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een moeder worden zonder kids. Ik wil wél kids
Sickquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik word zo'n mevrouw die haar dieren haar kindjes noemt
Als je maar van mn kindjes af blijft!quote:
Is het allemaal jou schuld!? nah!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zal ik dan eindelijk weer eens een wedstrijd goed voorspeld hebben?
Ik wil dat geen van beide teams wint. maar ja, in de halve finale wordt dat lastig, dus dan de Duitsers maar... alles voor de voetbalpoolquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil dat geen van beide teams wint. maar ja, in de halve finale wordt dat lastig, dus dan de Duitsers maar... alles voor de voetbalpool.
Hahahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil dat geen van beide teams wint. maar ja, in de halve finale wordt dat lastig, dus dan de Duitsers maar... alles voor de voetbalpool.
En weer de mazzelturkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:29 schreef Fha het volgende:
[..]
HahahaNee ik wil gewoon een keer niet duitsland in de finale.. bah.
en ik moet heul nodig plassen maar het is te spannend.. pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |