En TS begint:
R. was mijn eerste vriendje, 8 maanden verkering mee gehad en na 2 maanden hebben we seks gehad. Ontmaagding was pijnlijk (hij had een grote) en de seks was erg saai. Ik was toen 15.
A. kwam een jaar later, 2 maanden verkering mee gehad, hij was maagd en de seks was bizar slecht. Het is dan ook maar een keer of 4 gebeurd, hij had echt een belachelijk grote pik ook.
Daarna volgde weer een R., one night stand. Niks bijzonders.
Toen kreeg ik 2 maanden verkering met B., weet niet zoveel meer van de seks, behalve dat hij op zijn pik haren had en dat dat lastig was met condooms.
M., one night stand, hij befte en bafte me en ik kreeg een leuk kadootje van hem, chlamydia.
Daarna 4,5 jaar exclusief geneukt met S, wat een bagger was dat zeg! We waren allebei volledig fantasieloos en achteraf gezien vermoed ik dat hij onderdanig is in bed. Dat ben ik in principe ook, dus dat was al geen match. Bovendien zaten we op een andere golflengte dus erover praten gebeurde al helemaal niet. Ik had zelf ook noooooooit zin in seks toen. 1 keer per maand was geen uitzondering

.
Toen het uitging met hem, direct nieuw vriendje (nee, eerst oude schoenen weggegooid). Toen ging er een wereld voor me open, ik was gestopt met de pil dus sowieso vaak zin in seks. Hij ontdekte mijn g-spot en dankzij hem ben ik ook een groot voorstander van anaal vingeren etc. Hoewel ik dat bij hem dan weer niet mocht doen, maar OK. Hij was de eerste die me sowieso in de buurt van een orgasme liet komen. Na 1,5 jaar werd de seks minder en uiteindelijk waren we alleen nog vrienden.
Daarna ging het erg hard met aantal bedpartners. Ik zal de highlights opnoemen:
A., de eerste waarmee ik het deed toen ik weer single was, daarmee heb ik het 2 maanden gedaan. De seks was niet eens erg goed maar ik ontdekte mijn dominante kant. Op hem heb ik mijn 'speciale' heupbeweging geperfectioneerd.
C., hele mooie dame met wie ik erg goed op kon schieten. Helaas bij 1 keer gebleven. De seks was niet echt dampend of zo, maar wel goed genoeg om te weten dat ik mezelf niet voor de gek had gehouden qua biseksualiteit. Echt van genoten en ik vond haar ook echt leuk.
N., leuke jongen waarmee ik nog steeds omga, nadat we een keer of 6 geneukt hadden, wilde hij exclusiviteit en toen trok ik de stekker uit onze fuckbuddy-arrangement. Daarna een paar maanden niet zo goed met elkaar overweg gekund, maar uiteindelijk is dat helemaal goed gekomen en we zien elkaar sowieso elke 2 weken.
R., ik was zijn baas

, geile seks. Als hij geil werd, deed hij alles. Echt alles.

. Paar keer mee geneukt.
G., geile colombiaan, hij is erg dominant en hij krijgt de ruimte daar niet vaak voor. Dus hij leeft zich af en toe helemaal uit op mij en ik laat me lekker gebruiken. Ondertussen is hij wel eens jaloers maar daar trek ik me geen bal van aan. Overigens, er is ook een periode van 4 maanden geweest dat ik hem nooit zag. Hij wil constant anaal maar dat bewaar ik lekker. Hij zeurt er steeds om en hij komt steeds terug in de hoop dat het nu wel gaat gebeuren.
K., nog steeds een goede vriend van me. Geen mooie jongen om te zien, maar wel gruwelijk goed in bed. Goeie pik, veel handige trucjes, weet precies wat hij doet en zo. Uiteindelijk werd het geen relatie dus gestopt met hem te neuken na een maand of 1,5.
De andere 10 waren niet echt noemenswaardig eigenlijk, met de meesten een keer of 3, 4 geneukt om dan weer je eigen weg te gaan enzo. Geen opvallend goede of slechte dingen ertussen.