Ja je hebt gelijk.. En daar zat ik vanmiddag ook aan te denken..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maarre, spam ofzo? Sexspeeltjes
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:25 schreef Opperpropper het volgende:
Volgende spammert: [centraal] Sexshops online
2 posts, allebei in het hetzelfde topic, met dezelfde shop als aanbeveling...
Nee het hoort niet in sex.. En de TT was nu niet echt geweldig te noemen.. Laat staan de OP dus hij staat mij best daar waar ik hem heen heb gezetquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
vreemdste plek waar jij hebt gebeerd?
@ tally. ik snap je motivatie niet. het was een serieus topic met een frivole tt. plaats aub terug, hoort toch echt in sex.
zie mijn laatste opmerking. is het dan wel goed. hij hoort namelijk toch echt in sex. moet toch kunnen om te vragen waar en op welke vreemde plek zij de hand aan zichzelf hebben geslagen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee het hoort niet in sex.. En de TT was nu niet echt geweldig te noemen.. Laat staan de OP dus hij staat mij best daar waar ik hem heen heb gezet
Je opmerking stond er net niet toen ik antwoorde.. En daarbij komt dat als ik de TT veranderd dat de inhoud van het topic niet veranderd en het nog steeds een onzintopic lijkt waar jezelf net zo hard aan mee doet..quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie mijn laatste opmerking. is het dan wel goed. hij hoort namelijk toch echt in sex. moet toch kunnen om te vragen waar en op welke vreemde plek zij de hand aan zichzelf hebben geslagen?
en even over de op: ik snap niet wat daar mis aan is. ik zal het wel even naar achter nemen, als jij besluit te weigeren op vreemde gronden.
toon eens aan dan dat het onzin is. volgens mij zijn de reacties eerlijk, net zoals de topicstarter die begon. ik merk dat veel mensen het woord beren niet kennen en dus vraag ik vriendelijk om het in masturberen te veranderen en het terug te zetten in sex.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Je opmerking stond er net niet toen ik antwoorde.. En daarbij komt dat als ik de TT veranderd dat de inhoud van het topic niet veranderd en het nog steeds een onzintopic lijkt waar jezelf net zo hard aan mee doet..
En ik geef netjes aan waarom ik het in onzin laat staanquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toon eens aan dan dat het onzin is. volgens mij zijn de reacties eerlijk, net zoals de topicstarter die begon. ik merk dat veel mensen het woord beren niet kennen en dus vraag ik vriendelijk om het in masturberen te veranderen en het terug te zetten in sex.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewat?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:43 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Uhm, beer betekent poep, jeweetwel... van beerput.
Er is op zich geen werkwoord van beer. Beren bestaat wel, maar niet in de zin van poepen.
Maar goed, als jij er toch een werkwoord van wil maken.... dan vind ik het wel een bizar verhaal wat je verteld:
[..]
Je hebt dus in een vliegtuig lopen schijten op je eigen zitplek in een vliegdekentje?!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ohjee, ik voel weer een driewerfhulde aankomen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gmta over dat poepverhaalInderdaad erg normale reacties in een serieus topic..quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
dat kwam dus vooral door het feit dat sommigen beren als poepen zien en ik dus als masturberen ken, vandaar mijn meermalige verzoek om dat aan te passen. bovendien vind ik het flauw om mij in dat topic te zien als iemand die meedoet met de onzin omdat ik eenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:00 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik geef netjes aan waarom ik het in onzin laat staan
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Inderdaad erg normale reacties in een serieus topic..smile plaats. maar goed ik hoop dat je je gelukkig voelt met je beslissing, ik snap er zelf niks van.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen![]()
Na de eerste keer had je het zelf ook kunnen uitleggen wat je bedoelde.. Ook uit de OP haal je dr na een aantal keren goed lezen pas uit wat je bedoelt..quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat kwam dus vooral door het feit dat sommigen beren als poepen zien en ik dus als masturberen ken, vandaar mijn meermalige verzoek om dat aan te passen. bovendien vind ik het flauw om mij in dat topic te zien als iemand die meedoet met de onzin omdat ik eensmile plaats. maar goed ik hoop dat je je gelukkig voelt met je beslissing, ik snap er zelf niks van.
En nee is niet alleen desmiley
En ik ben er ontzettend gelukkig mee.. Jammer dat je het niet begrijpt..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
jammer dat je zo zielig doet. het was een leuk topic voor sex geweest.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Na de eerste keer had je het zelf ook kunnen uitleggen wat je bedoelde.. Ook uit de OP haal je dr na een aantal keren goed lezen pas uit wat je bedoelt..
En nee is niet alleen desmiley
En ik ben er ontzettend gelukkig mee.. Jammer dat je het niet begrijpt..hoofdletters kosten teveel tijd
Tally![]()
Zou één van jullie het e-mailadres uit deze post en mijn quote kunnen verwijderen?
*HELP* kans op zwangerschap, wat te doen?![]()
Aangepast!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:41 schreef Twinky het volgende:
Tally![]()
Zou één van jullie het e-mailadres uit deze post en mijn quote kunnen verwijderen?
*HELP* kans op zwangerschap, wat te doen?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
quote:![]()
dank je wel voor mijn topic ook! heel lief en k hoop dat je mijn intentie inziet.hoofdletters kosten teveel tijd
Nee zie ik nog steeds niet.. Maar we zien wel..quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dank je wel voor mijn topic ook! heel lief en k hoop dat je mijn intentie inziet.
En de rest die moeite hebben met het verwijderen van posts kunnen hier in feedback hun (juist ja) feedback geven.. Is dat topic niet voor..Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
ow sorry, ik dacht dat jij het had teruggezet en aangepast.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee zie ik nog steeds niet.. Maar we zien wel..
En de rest die moeite hebben met het verwijderen van posts kunnen hier in feedback hun (juist ja) feedback geven.. Is dat topic niet voor..hoofdletters kosten teveel tijd
Heb ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ow sorry, ik dacht dat jij het had teruggezet en aangepast.
nou, daar ben ik dus heel blij mee.quote:
hoofdletters kosten teveel tijd
" Help... Toompje " mag eens opgeschoond worden; iets te veel van die zogenaamde grapjassen daar. Mods, anyone?![]()
niet eens mijn topic maar toch, het wordt verneukt door een berg SC
Prostituees - HoerenImperare sibi maximum imperium est![]()
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.![]()
Waar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:02 schreef GewoneMan het volgende:
Hoe in mond klaarkomen aangenamer te maken?
discriminatie
je hebt hem al gewistquote:
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.![]()
Som hier je sexpartners op
de reacties hier zijn weer te puberaal en triest voor woorden
als al die nutteloze 'slet'-roepers weg zijn wil ik wel een serieuze reply posten.Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!![]()
Topic opgeruimd..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:01 schreef mighty_myte het volgende:
Som hier je sexpartners op
de reacties hier zijn weer te puberaal en triest voor woorden
als al die nutteloze 'slet'-roepers weg zijn wil ik wel een serieuze reply posten.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Dat je alle slet roepers delete snap ik, maar secundaire discussie lijntjes die ontstaan weggooien vind ik wat vreemd.
Daarbij somt de TS zelf al op wat ze met haar sexpartners heeft gedaan, dus dan vind ik het niet vreemd dat mensen dit formaat aanhouden en hier op door gaan. Tenzij je samen met MLI iets afgesproken hebt over wat de inhoud moest gaan zijn, natuurlijk."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Nee.. Als je een post maakt zoals boven in en op die manier een opsomming maakt dan is dat geen probleem..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
Dat je alle slet roepers delete snap ik, maar secundaire discussie lijntjes die ontstaan weggooien vind ik wat vreemd.
Daarbij somt de TS zelf al op wat ze met haar sexpartners heeft gedaan, dus dan vind ik het niet vreemd dat mensen dit formaat aanhouden en hier op door gaan. Tenzij je samen met MLI iets afgesproken hebt over wat de inhoud moest gaan zijn, natuurlijk.
Maar vragen er over of er op door gaan is gewoon niet aan de orde.. Ik kan niet tegen iemand die de hele tijd roept slet roepen dat ze ontopic moeten blijven.. Dat krijg ik natuurlijk meteen om de oren..
In de OP werd aangegeven dat zij graag wilde weten met wie je wat hebt gedaan op de manier zoals zij dat in de OP doet.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ja, maar vragen wat een bepaalde term nou precies inhoud, beetje raar om weg te modden.
Tenzij je ergens een Glossary wilt gaan bijhouden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Google is your friend buddyquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:35 schreef DustPuppy het volgende:
Ja, maar vragen wat een bepaalde term nou precies inhoud, beetje raar om weg te modden.
Tenzij je ergens een Glossary wilt gaan bijhouden.
Touché
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Hmm bericht verwijderd .. waarschijnlijk waren die andere berichten dan ook in die trant ... jammer aangezien ik alleen wilde weten of dat 'normaal' was maarja ik heb al wat in haar fobo gepost.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Oke.. De volgende..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:43 schreef MouzurX het volgende:
Hmm bericht verwijderd .. waarschijnlijk waren die andere berichten dan ook in die trant ... jammer aangezien ik alleen wilde weten of dat 'normaal' was maarja ik heb al wat in haar fobo gepost.
Ik heb dit al tig keren aangegeven in dat topic dat het niet gaat over haar en haar hoeveelheid partners..
Ook een normale vraag zoals deze worden verwijderd.. Heb je een opsomming dan post je die..
Heb je die niet en wil je iets weten stuur je dr een PM (of zoals jij doet in haar fotoboek)
Maar gewoon niet in dat topic.. klaar..
En trouwens.. Normaal is relatief.. Wat voor jou normaal kan zijn kan voor een ander niet het geval zijn..
Volgende zeikerd...
Tally, het is niet echt te doen op deze manier he? Je mag 'm dichtgooien van mij. Je kunt niet blijven opruimen.![]()
Helaas is men niet in staat tot normaal reageren..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:58 schreef MLI het volgende:
Tally, het is niet echt te doen op deze manier he? Je mag 'm dichtgooien van mij. Je kunt niet blijven opruimen.
Sorry! We gaan het nog een keer proberen! Alleen nu even niet
Kan een modje de OP van dit topic terug zetten: Naam vergeten van one-night-stand. Het is altijd zo schijt-irritant als mensen hun OP weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |