Heeft alleen technische redenen hoorquote:
Nog een uurtjequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Thuis.
Daarom ook bijnaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft alleen technische redenen hoor
Vanochtend?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij bent vanochtend wss ook niet heel vroeg begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanochtend?
Pff. Zat mijn werkdag er bijna weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel lekker trouwens die tijd, maargoed, waar ik werk gaat het kantoor dan ook om 19uur op slot. Dus ik kan enkel om 10uur nog beginnen wat niet handig is aangezien er dan vanaf 07uur geen IT-ondersteuning is![]()
Ja maar ja maar! Ik had heul slecht geslapen en ik had om half 9 tentamen.. en toen kwam ik thuis en toen ging ik een boek lezen en toen was ik in slaap gevallenquote:
Dat is het nadeel van een baan in de ondersteunende tak van de IT, er moet iemand zijn voordat de eerste gebruiker het pand binnenkomt, en er moet iemand zijn totdat de laatste de zaak verlaatquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pff. Zat mijn werkdag er bijna weer op.
Wel lekker trouwens die tijd, maargoed, waar ik werk gaat het kantoor dan ook om 19uur op slot. Dus ik kan enkel om 10uur nog beginnen wat niet handig is aangezien er dan vanaf 07uur geen IT-ondersteuning is
Woohoooquote:
Wat moet dat met je worden later. De schande!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ja maar! Ik had heul slecht geslapen en ik had om half 9 tentamen.. en toen kwam ik thuis en toen ging ik een boek lezen en toen was ik in slaap gevallen(dus nu slaap ik vanavond vast weer niet
)
Huismoeder zonder kinderen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat moet dat met je worden later. De schande!
Mja inderdaadquote:
Ik word zo'n mevrouw die haar dieren haar kindjes noemtquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een moeder worden zonder kids. Ik wil wél kids
Sickquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik word zo'n mevrouw die haar dieren haar kindjes noemt
Als je maar van mn kindjes af blijft!quote:
Is het allemaal jou schuld!? nah!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zal ik dan eindelijk weer eens een wedstrijd goed voorspeld hebben?
Ik wil dat geen van beide teams wint. maar ja, in de halve finale wordt dat lastig, dus dan de Duitsers maar... alles voor de voetbalpoolquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil dat geen van beide teams wint. maar ja, in de halve finale wordt dat lastig, dus dan de Duitsers maar... alles voor de voetbalpool.
Hahahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil dat geen van beide teams wint. maar ja, in de halve finale wordt dat lastig, dus dan de Duitsers maar... alles voor de voetbalpool.
En weer de mazzelturkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:29 schreef Fha het volgende:
[..]
HahahaNee ik wil gewoon een keer niet duitsland in de finale.. bah.
en ik moet heul nodig plassen maar het is te spannend.. pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |