Woah vet veel theequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
www.simonlevelt.nl
en dan deze
http://www.simonlevelt.nl/TheeWinkel/Products.aspx?coi=2162
Mijn kip ligt in de panquote:
Stuur je de taart op?quote:
Ik verwacht je eigenlijk als getuigequote:
Oh dat is ook goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik verwacht je eigenlijk als getuige
En nu zit hij in mn buik. Jum jumquote:
ik schrok al...quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meld hier je nieuwste aanschaf. Deel 19 Mijn nieuwe liefde
Muckquote:
heel goed!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Muck
Ik heb nog eens even nagedacht over het couscous raadsel.. En ik heb een geniale () theorie bedacht
Want kijk.. als je in een kroeg bent en je raakt aan de praat met een turkse jongenman (of vrouw) die niet heel goed nederlands spreekt dan weet je dat als hij "cous" zegt dat je of weg moet wezen of dat je zometeen gaat zoenen, maar als hij "couscous" zegt, dan weet je dat hij honger heeft! Zo is het vast wel ontstaan. Ofzo..
Ff douchen nu
Ik weetsquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik schrok al...
we zouden het toch nog even geheim houden ivm MPG enzo?
ja, dan kom je er niet onderuit...quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weets![]()
Maar mensen gingen vragen stellen, dus...
... dus doe ik net of ik met de auto ga trouwen, dan blijven ze niet zeuren over de taart en het Volendammer mannenkoor.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
... dus doe ik net of ik met de auto ga trouwen, dan blijven ze niet zeuren over de taart en het Volendammer mannenkoor.
Verfriemelprutselaarquote:
ik wil ook een koesjequote:
ook een koesjequote:
quote:
Aanzetten!quote:
Uitzend buro?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
Bleg het is vet moeilijk om thuiswerk te krijgen
ik weet niet waar ik moet zoeken![]()
quote:Chocola![]()
Via internet kom je het daar niet tegen, maar ik kan inderdaad een poging wagen.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Via internet kom je het daar niet tegen, maar ik kan inderdaad een poging wagen.
Kom je nu chocola eten?
Geen chocola voor het huwelijk?quote:
Kom dan om te trouwen?quote:
Ik rij alleen nog maar kleine stukjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom dan om te trouwen?Is vast nog wel ergens een gemeentehuis open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rij alleen nog maar kleine stukjes
Ik voelde me bijna beledigdtdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |