wat ga je dan doen?quote:
werkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat ga je dan doen?
flauw, ik weet het, heb meelij met mijn collega's
quote:
awwww... vandaag niet?quote:
quote:
Gewoon keihard blijven ontkennen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Ik StA eR nIeT iN!!
Natuurlijkquote:
Moggequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:03 schreef Californium het volgende:
Gefeliciteerd met de 900......Hopelijk mogen wij daar ook ooit komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet mijn postaantal in gC even opkrikken
![]()
![]()
En volgens mij is het best leuk hier
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Zo op z'n tijd. Af en toe is het ook wel wat doods...
Prima!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan zorg ik ervoor dat ik 'op z'n tijd' wel eens binnen kom vallen....
Ja dat krijg je als je als land grenst aan Rusland.. dan hangt de rookwolk van de vodkafabrieken boven je hoofdquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:26 schreef JortK het volgende:
Slarioux
Een kater doordeweeks kom mij in Nederland niet voor, al heb ik hem die 2 weken dat ik Finland toen was voor me werk geloof ik ook wel iedere dag gehad
Ola!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:26 schreef JortK het volgende:
Slarioux
Een kater doordeweeks kom mij in Nederland niet voor, al heb ik hem die 2 weken dat ik Finland toen was voor me werk geloof ik ook wel iedere dag gehad
Dat had ik pas met vruchtjes saladequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ola!
Ja in Nederland overkomt me dit *nooit*, drinken door de week niet en de kater niet, maar hier overkomt het me vrij regelmatig. ZIt nu maar de salade te vreten die we gister ook hadden. Die is nog behoorlijk goed
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat had ik pas met vruchtjes saladeBleek het potdikkie toch die sangria te wezen he
Ik ging dus van het weekend met de boot naar Stockholm en dat moesten we zelf betalen. Lekker last-minute dus dan kost zelfs de bezemkast 300 euro, leuke geintjes altijd. We hadden wel een kamer met een gordijn. Ik trek het gordijn los, zit er een muur achter. Gordijn kleedt het net wat leuker afquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
Zo herkenbaar Slarioux, al bestelden wijj iedere ochtend Room Service omdat de klant toch betaalde, evenals de rekening van de minibar en de drankjes in de hotel bar
icKK sTa eR WeL NieT iNNNNquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Ik StA eR nIeT iN!!
Die heeft al een baardquote:
In de KSC. Nu niet meerquote:
FAPfapFAPfapFAPfapquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben elke keer verdrietig als dat getal verandert.
Wat, de hostname 'anus' kan niet geresolved worden ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even schijten. En heeft iemand een dns resolver voor me?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat, de hostname 'anus' kan niet geresolved worden ofzo?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:20 schreef JortK het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jij alweer kon kakken Ph ?
Als je maar niet op mijn schoot gaat zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef Slarioux het volgende:
Ok, vertel dat verhaal nog eens?
Iets met scheuren,onsteking,'het zit tussen je oren',clean prep,niet kunnen kakken, wel kunnen kakken, juichen van geluk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef Slarioux het volgende:
Ok, vertel dat verhaal nog eens?
Auw. Ben je nu weer in orde Pheno?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Iets met scheuren,onsteking,'het zit tussen je oren',clean prep,niet kunnen kakken, wel kunnen kakken, juichen van geluk.
Of ie het nou gedaan heeft of niet, ze hebben het mooi verprutst weer. En die peterquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:33 schreef JortK het volgende:
'Gesnuif van v.d Eem funest voor bewijslast'
Wat een lachertje
Sowieso Peter r de Vriesquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Of ie het nou gedaan heeft of niet, ze hebben het mooi verprutst weer. En die peter.
Ptsss, ga eens wat nuttigs doen ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef JortK het volgende:
Zo, mappack voor Red Alert 2 binnen, spelen maar![]()
Hoever ben je eigenlijk met devdevdevquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef JortK het volgende:
Zo, mappack voor Red Alert 2 binnen, spelen maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |