Gister had ik 32 aircraft carriers, die hebben ieder 3 hornets fighter jets aan boortquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volg jij eigenlijk een standaardstrategie met RA2, of doe je elke keer wat anders? Ik richt me meestal gewoon op een goede luchtmacht... met 16 vliegtuigen een vijandelijke basis aanvallen en zo.
grafiekjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef JortK het volgende:
Ik zal kijken of ik vandaag eens een grafiekje ervan kan maken M
Ik heb in oktober een geperforeerde blinde darmontsteking gehad en er iets te lang mee doorgelopen. Na 3 bloedonderzoeken wisten ze nog niets, pas bij de cho was het overduidelijk: ik was zwanger, maar dan van een half verteerde paella!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Auw. Ben je nu weer in orde Pheno?
Ik speel bijna altijd met de Amerikanenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister had ik 32 aircraft carriers, die hebben ieder 3 hornets fighter jets aan boort
Toen was het eenmaal snel afgelopen
Net speelde ik met de Amerikanen, die hebben die parachutisten dus de basis omsingelt en met tanks erdoorheen knallen
Soms speel ik ook wel eens met Britten, maar dan kies ik als vijand de USA.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik speel bijna altijd met de Amerikanen.
Dan stuur ik een klein tankleger richting basis, om (lucht)afweer bezig te houden, en vervolgens een hele luchtvloot die gericht een aantal gebouw platgooit... werkt ook uitstekend!
En inderdaad, gewoon wat parachutisten midden in de basis droppen... houdt de vijand ook wel even bezig!
quote:
Daar is ook bijna niets tegen opgewassenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef JortK het volgende:
Kijk Mart dit was ook wel een mooi potje wat ik toen gespeeld heb:
[ afbeelding ]
Goed plan!quote:
Zelfs me arme videokaart van me laptop heeft er moeite mee wanneer ze allemaal tegelijk in beweging komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar is ook bijna niets tegen opgewassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |