Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:34 schreef LayDBeckham het volgende:hey ik snap echt niets van hoe je dat met die clearance moet doen.
kan iemand maybe ff print-screenen?
Allebei nep. Vervuil dit topic alsjeblieft niet met dit soort onzin.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:12 schreef thijsltc het volgende:
Voor Nederlandse abercrombie site met nieuwe collectie: www.americanoutfit.nl/abercrombie
Is wel ontiegelijk duur.
Voor abercrombie kleding met gratis wereldwijde levering: www.cheapabercrombie.com
Kwam die sites net toevallig tegen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:25 schreef Japin het volgende:
[..]
Allebei nep. Vervuil dit topic alsjeblieft niet met dit soort onzin.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:01 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren: Add N Edit Cookies 0.2.1.2 (deze plugin werkt niet in Firefox 3)
Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
[ afbeelding ]
2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
[ afbeelding ]
4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
[ afbeelding ]
6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.
Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:12 schreef thijsltc het volgende:
Voor Nederlandse abercrombie site met nieuwe collectie: www.americanoutfit.nl/abercrombie
Is wel ontiegelijk duur.
Voor abercrombie kleding met gratis wereldwijde levering: www.cheapabercrombie.com
Kwam die sites net toevallig tegen.
Is mijn ervaring ook, begin juni voor $179 (ook incl. verzenkosten) besteld bij Hollister, afgelopen vrijdag een naheffing ontvangen van 19 euro! Omdat de invoerrechten (12%) voor de afzonderlijke artikelen (per land van herkomst) bij zo'n bestelling meestal onder de 10 euro zijn hoef je ze niet te betalen maar alleen 19% BTW over het hele bedrag. Omdat het bedrag aan BTW onder de 25 euro (denk ik) is hoef je ook geen 10 euro voorschotprovisie aan FedEx te betalen.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:06 schreef G-NiLES het volgende:
ter info:
van de week de naheffing gehad voor een bestelling van $176.50 (incl verzendkosten): 22 euro. koopje dus!
wel vreemd: ik heb het bij een vriend op z'n werk laten bezorgen, via mijn eigen CC betaald, en hij kreeg de naheffing
vreemd, als je alles goed hebt gedaan dan zou de link CLEARANCE gewoon helemaal achteraan moeten staan als je op MENS en op WOMENS klikt.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:48 schreef Ruud2008 het volgende:
Ik heb alle handelen uitgevoerd voor die clearance, maar ik krijg deze optie toch echt niet te zien op de site Abercrombie.
Heb een beetje zelfrespect een koop geen neppe shit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:01 schreef -Rebelle het volgende:
is het verschil tussen nep en echt heel duidelijk?
want ik wil wel echte maar daar is zo moeilijk aan te komen behalve dan op de orginele site maar daar zijn de verzendkosten weer zo duur..en op andere webshops verkopen ze volgens mij alleen maar nep
nee die koop ik toch ook niet, ik vraag alleen waar het verschil aan te zien is en waar je nogmeer orgineel kunt kopen naast die orginele site en in winkels ver wegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:18 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Heb een beetje zelfrespect een koop geen neppe shit.
Is de Clearance-truc niet mogelijk met Internet Explorer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:12 schreef G-NiLES het volgende:
haha, dat is dus internet explorer.
installeer eerst maar eens firefox
wel versie 2 natuurlijk (misschien heb je die er al opstaan??)
edit: http://www.oldversion.com(...)2487cf27df9733c198bf
Dàt wil ik ook wel weten jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Is de Clearance-truc niet mogelijk met Internet Explorer?
Als er zoiets bestaat als een plug-in voor IE om je cookies mee te edit-en? Even zoekwerk op de microsoft-site dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Is de Clearance-truc niet mogelijk met Internet Explorer?
klopt wel ongeveer, is heel verschillend per t-shirt. geen enkel t-shirt van A&F is hetzelfde qua lengtematen, zelfs niet als het 2 dezelfde t-shirts zijn in dezelfde maat.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef jjes het volgende:
kan iemand misschien even voor me kijken aub; herenmaat S, t-shirt okselbreedte 46 cm en lengte achterpand 67 cm, klopt dit??
notepadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:43 schreef Japin het volgende:
[..]
Als er zoiets bestaat als een plug-in voor IE om je cookies mee te edit-en? Even zoekwerk op de microsoft-site dus.
maat M moet passen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef don-corleone2008 het volgende:
Kan iemand mij met de maat helpen. Ik heb normaal maat m. Welke maat moet ik bij Abercrombie nemen. Ik ben 1.75 groot en weeg 79 kilo. Ik had mijn borstomvang omgerekend naar inch. Ik kwam ongeveer op 39,5 inch uit. Volgens de A&F site zou ik dan een maat m kunnen nemen. Alleen vraag ik me af hoe de t-shirts en polo's bij hun uitvallen.
ja, creditcard.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oke dat is al 2 dus.
Meer mensen? Ik wil me vrijwillig aanbieden om het te regelen.. Ofja, zal wel creditcard betaling zijn ofniet? Of kan ik met een IBAN nr. betalen? Iemand?
Hmm kut, ziet er naar uit dat er meer mensen moeten gaan bestellen dan.quote:
Delivery outside the US and Canadaquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar wat betaal je nou voor verzendkosten?
Volgens mij staat Ellen nog steeds in de OP genoemd. Het scheelt wel iets in verzendkosten maar niet noemenswaardig veel. Het scheelt kosten omdat je het vanuit de VS niet via FedEx laat vliegen maar laat verschepen via US Mail. Is goedkoper, maar duurt langer en kans op langere wachttijden bij de douane (aangezien FedEx, DHL en UPS een soort van voorkeursbehandeling krijgen)quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
heeft iemand ervaring met bestellen op de abercrombie site en dan bij iemand in amerika laten afleveren en dan diegene het als pakketpost naar nl laten versturen?
scheelt dat veel in de verzendkosten?
Een M. Een S is sowieso te strak. Misschien een S als overhemd en fleece maar dat ligt echt aan je lichaamsbouw.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef don-corleone2008 het volgende:
Kan iemand mij met de maat helpen. Ik heb normaal maat m. Welke maat moet ik bij Abercrombie nemen. Ik ben 1.75 groot en weeg 79 kilo. Ik had mijn borstomvang omgerekend naar inch. Ik kwam ongeveer op 39,5 inch uit. Volgens de A&F site zou ik dan een maat m kunnen nemen. Alleen vraag ik me af hoe de t-shirts en polo's bij hun uitvallen.
Als je al te lui bent om iets in te stellen in Firefox dan wens ik je veel succes met het organiseren van een inkoopactie. (Y)quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hmm kut, ziet er naar uit dat er meer mensen moeten gaan bestellen dan.Iig iemand met een creditcard.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef Japin het volgende:
[..]
Als je al te lui bent om iets in te stellen in Firefox dan wens ik je veel succes met het organiseren van een inkoopactie. (Y)
@ SW: Waarom is die bovenste broek zo enorm afgeprijsd? Ik wil me wel wagen aan een spijkerbroek bestellen maar meestal moet ik echt 93042 paar passen voordat ik er 1 vind die goed staat.
hmm oke, dan ga ik het denk ik wel bij haar laten bezorgenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef Japin het volgende:
[..]
Volgens mij staat Ellen nog steeds in de OP genoemd. Het scheelt wel iets in verzendkosten maar niet noemenswaardig veel. Het scheelt kosten omdat je het vanuit de VS niet via FedEx laat vliegen maar laat verschepen via US Mail. Is goedkoper, maar duurt langer en kans op langere wachttijden bij de douane (aangezien FedEx, DHL en UPS een soort van voorkeursbehandeling krijgen)
Zo gaat dat bij A&F, daar prijzen ze alles behalve de standaard items (Deer Brook polo's, Avalanche Pass Solid Oxford overhemden, etc) altijd geleidelijk af tot aan een heel laag bedrag. Ook de andere premium jeans van $298 tot $398 worden uiteindelijk afgeprijst naar $28.90. In de winkels zie je ook vaak genoeg nog cashmere truien liggen die eerst $198 kostten en nu maar $12.90, zo ook een zooi overhemden voor $12.90, echt geen geld als je bij zo'n A&F winkel in de buurt woont.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef Japin het volgende:
@ SW: Waarom is die bovenste broek zo enorm afgeprijsd? Ik wil me wel wagen aan een spijkerbroek bestellen maar meestal moet ik echt 93042 paar passen voordat ik er 1 vind die goed staat.
Ja, ik doe dat altijd via mijn zus. Meestal koopt ze 't voor me in de winkel, clearance spul online. De laatste keer waren de verzendkosten voor 3 tees $13.60, scheelt behoorlijk en geen extra BTW etc.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
heeft iemand ervaring met bestellen op de abercrombie site en dan bij iemand in amerika laten afleveren en dan diegene het als pakketpost naar nl laten versturen?
scheelt dat veel in de verzendkosten?
scheelt wel veel iddquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef DaveC het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat altijd via mijn zus. Meestal koopt ze 't voor me in de winkel, clearance spul online. De laatste keer waren de verzendkosten voor 3 tees $13.60, scheelt behoorlijk en geen extra BTW etc.
Nee... overhemden daarvan waren me iig te kort... die van S zijn langer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:30 schreef jjes het volgende:
abercrombie kids XL jongens, komt dat overeen met een S-je voor heren??
vergeet dan niet om straks hier foto's te plaatsen met je victoria's secret lingerie aan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:15 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
scheelt wel veel iddik heb zo'n vrouw gevonden die dat wil doen, en die kan dan ook meteen alles uit de VS versturen wat hier duurder of niet te krijgen is dus ik ga ook meteen makeup en victoria's secret bestellen als ik weer geld heb haha
De maten van het neppe spul varieren nog erger dan de maten van Abercrombie zelf. (weet ik helaas uit eigen ervaring) Dus je kan geluk hebben dat het net overeenkomt, het kan ook zijn dat het een maatje te groot of te klein is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik lees dit topic al een tijdje door. Heb helaas voordat ik dit las nep spul gekocht bij Dressed2Chill. Het is redelijk maar ben zeer benieuwd na het echte spul.
Dus vandaag toch maar besteld. Hoop alleen dat de maten overeenkomen met het neppe spul dan heb ik alles in prima maten.
Kan het inderdaad kloppen dat polo's groter uitvallen dan t-shirts? Heb namelijk bij nep een M shirt en die is veel strakker (te strak eigenlijk) in verhouding tot mijn m polo.
Nee, je kan ook bestellen via Ellen. (zie de openingspost jongens..)quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:29 schreef wesley_k het volgende:
Helaas heb ik ook geen CC. Is dat echt de enige methode om te kunnen bestellen?
Hopelijk van niet dan, anders heb ik straks wat t-shirts te koopquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:59 schreef Japin het volgende:
[..]
De maten van het neppe spul varieren nog erger dan de maten van Abercrombie zelf. (weet ik helaas uit eigen ervaring) Dus je kan geluk hebben dat het net overeenkomt, het kan ook zijn dat het een maatje te groot of te klein is.
Toch jammer dat er niets tegen oplichters als Dressed2Chill te doen is. (Dressed2Chill = Marise Smit uit Nieuw-Vennep toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik lees dit topic al een tijdje door. Heb helaas voordat ik dit las nep spul gekocht bij Dressed2Chill. Het is redelijk maar ben zeer benieuwd na het echte spul.
Dus vandaag toch maar besteld. Hoop alleen dat de maten overeenkomen met het neppe spul dan heb ik alles in prima maten.
Kan het inderdaad kloppen dat polo's groter uitvallen dan t-shirts? Heb namelijk bij nep een M shirt en die is veel strakker (te strak eigenlijk) in verhouding tot mijn m polo.
dan moet je die lui gewoon mailen of bellen, dan krijg je een nieuw shirt en mag je die oude houden, zo is het vaker gegaan bij mensen die een verkeerd item hadden ontvangen. terugsturen kost teveel geld.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:04 schreef PirE het volgende:
Is het het waard om een item terug te sturen? Heb gisteren een pakketje binnengekregen A&F maar er zit een klein gaatje in een blouse![]()
, het zit op een kutplek en het is ook goed zichtbaar....
Ik neem aan dat je de verzendkosten terug naar de VS niet terugkrijgt en de invoerrechten zal je ook wel niet terug kunnen vorderen, weet iemand hoe dit precies zit?
Ze gaan het bedrag refunden, ze hebben die blouse niet meer in mijn maat. Ach ja, nu heb ik in ieder geval een klusblouse voor bijna niks. Ze deden er ook niet moeilijk over. Maar vaker bellen om de importkosten wat te drukkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dan moet je die lui gewoon mailen of bellen, dan krijg je een nieuw shirt en mag je die oude houden, zo is het vaker gegaan bij mensen die een verkeerd item hadden ontvangen. terugsturen kost teveel geld.
Kun je Dressed2Chill niet aangeven bij Abercrombie zelf door middel van een e-mail? Of heeft iemand dat al geprobeerd zonder dat, dat enig effect hadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:17 schreef DaveC het volgende:
[..]
Toch jammer dat er niets tegen oplichters als Dressed2Chill te doen is. (Dressed2Chill = Marise Smit uit Nieuw-Vennep toch?) Een tijdje geleden zag ik iemand op TV met zo'n fake fleece jack, je kunt dat erg goed zien.
Aan de maten van fakes heb je niets, da's apples met peren vergelijken, A&F maakt het ook lastig, met tees en polo's valt 't nog mee maar vooral met crews is het een gok, ik had een M gekocht in Boston die prima zat, daarna 2 op laten sturen in dezelfde maat waarvan er 1 veel kleiner was en de ander weer te groot. Gelukkig kun je de echte wat uitrekken zonder dat ze uit elkaar vallen.
Denk niet dat A&F veel kan doen tegen oplichters als Dressed2Chill. Op eBay is het een ander verhaal, daar hebben houders van merknamen het recht om items waar hun logo en/of naam opstaat te laten verwijderen zonder enige reden. Je zou Dressed2Chill wel kunnen aangeven bij de politie of www.internetoplichting.nlquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Kun je Dressed2Chill niet aangeven bij Abercrombie zelf door middel van een e-mail? Of heeft iemand dat al geprobeerd zonder dat, dat enig effect had![]()
Baal er nu wel een beetje van dat ik het niet eerder had gevraagd... Ik heb namelijk altijd M en nu heb ik door middel van de veelte kleine neppe M maar echte shirts in L gekocht... Maar ja we zullen zien het kan altijd nog meevallen. Het is in elk geval vandaag verstuurd... Even kijken hoe snel het hier is
dan zou dit topic er ook niet zijn gok ik, als het in NL verkrijgbaar was.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:08 schreef YvesLaRock het volgende:
jammer dat er geen AnF winkel in NL is, ik had graag eerst de kleding gepast voordat ik een bestelling doe.
ligt misschien aan het tijdstip, of welke dag het is, maar je staat waarschijnlijk wel minimaal een halfuur in de rij voor de kassa, maar je kan geluk hebben, die drukte heb je in ieder geval veel bij Flagship stores zoals die op 5th avenue. de kleinere A&F winkels zijn niet zo druk.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:04 schreef Cone het volgende:
heb nogal een dom vraagje. Ik ga morgen naar New York en zijn er echt elke dag rijen om de winkel binnen te kunnen ?Hartstikke leuk merk maar om een half uur in de rij te staan..
Ben bij die op Fifth Avenue geweest. Kon de winkel zo inlopen, wel kwartiertje wachten bij de kassa.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ligt misschien aan het tijdstip, of welke dag het is, maar je staat waarschijnlijk wel minimaal een halfuur in de rij voor de kassa, maar je kan geluk hebben, die drukte heb je in ieder geval veel bij Flagship stores zoals die op 5th avenue. de kleinere A&F winkels zijn niet zo druk.
ja maar er komen natuurlijk veel toeristen daar.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:45 schreef Cone het volgende:
Hangt er natuurlijk ook vanaf welk tijdstip het is. Het zal vast wel wat rustiger zijn als de 'New yorkers' aan het werk zijn.
Heb je die broeken besteld van de abercrombie website? Ik zie daar namelijk niks afgeprijsd alle producten hebben standaard prijs. Of doe ik wat verkeerd haha.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Gister deze 2 besteld, vandaag een "order has been shipped" mailtje gekregen, volgens FedEX moet het de 27e geleverd worden.
deze voor mij:
Premium Remsen Low Rise Slim Straight
Dark Wash
Van $198 naar $28.90 (was weer op voorraad in mijn maat, in mijn wishlist)
[ afbeelding ]
en deze voor iemand anders:
Baxter Low Rise Slim Boot
Extreme Light Wash
Van $79.50 naar $48.90
[ afbeelding ]
Wat was je in totaal kwijt incl. naheffing en verzendkosten?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Nou mijn eerste echte ANF bestelling is binnen. Wat een verschil met die neppe rommel die ik helaas 1x heb aangeschaft uit onwetendheid
Helaas paste mijn korte broek niet dus bij deze te koop [TK] Abercrombie: Avalanche Mountain (korte broek)
Dat wordt vaker bestellen! Donderdag avond rond 19:00 uur besteld en vandaag gewoon al binnen. Super!
ja die heb ik gewoon op abercrombie.com besteld, op de eerste pagina van dit topic staat hoe je op de CLEARANCE pagina kan komen van abercrombie.com.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:57 schreef obl het volgende:
[..]
Heb je die broeken besteld van de abercrombie website? Ik zie daar namelijk niks afgeprijsd alle producten hebben standaard prijs. Of doe ik wat verkeerd haha.
Naheffing heb ik nog niet gehad. Neem aan dat die nog komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:00 schreef XiChico het volgende:
[..]
Wat was je in totaal kwijt incl. naheffing en verzendkosten?
ja toen ik een tijdje terug 1 broek had besteld toen konden ze de prijs die ik ervoor betaald had ook goed zien, dat was $29.90 en toch rekende die eikels 31% over ¤115.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef Ace1 het volgende:
Ja bij mij was het 40 euro op een bestelling van 128 euro ofzo. De prijslijst zat er gewoon bij, dus ze konden het precies goed uitrekenen.
Nee heb ik uiteindelijk niet gedaan, ik had van iemand te horen gekregen dat het normaal is dat ze gaan kijken wat zo'n broek hier in NL zou kunnen kosten en dan die waarde overnemen, dus heb ik het er maar bij gelaten, nu maar afwachten wat ze met die andere 2 broeken doen.quote:
A&F polo's zijn muscle fit en sluiten goed aan op je lichaam, als je normaal een maat M draagt dan denk ik dat je veiliger zit met een maat M voor A&F polo's dan maat S aangezien ze wel slimfit zijn, maar als je erg slank bent dan kan je wel een maat S hebben, maar dan moet je nog uitkijken dat een maat S niet te kort voor je is want er zijn genoeg mensen die qua breedte een maat S passen maar net iets te lang zijn en dus voor een maat M moeten gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:45 schreef Casparovvv het volgende:
Ik sta op het punt mijn eerste A&F bestelling te plaatsen. Ik heb een keer eerder een polo van A&F gehad die ik in NL gekocht had, en die beviel me echt ontzettend goed. De pasvorm bleef het zelfde, ook na een jaar. De polo rekt niet op ofzo.
Ik heb de polo een tijdje terug weg gedaan, en weet de maat niet meer helemaal zeker. Ik denk dat het een s was, maar de meeste van mijn shirts zijn m. Klopt het dat A&F polo's wat kleiner vallen? Het was een musclefit geloof ik, zat redelijk strak, maar comfortabel.
gewoon maat L.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef Retouw het volgende:
Kan iemand me helpen?
Hier in europa draag ik een Large ( van diesel, replay,...) van t-shirts, welke maat heb ik dan bij A&F? Ik ben 1.84 m, 80 kg maar ik heb vrij brede schouders van fitness.
En dezelfde vraag voor hun fleece's.
Alvast bedankt
zowel voor t-shirts als fleece?quote:
www.topicstyle.com en www.anfcommunity.dequote:Op maandag 7 juli 2008 11:51 schreef Qlubtempo het volgende:
Satanic, wat waren die andere twee A&F fora ook al weer?
de pasvorm is wel goed ja, lekker lowrise, en de kwaliteit is ook wel goed denk ik, nog geen problemen mee gehad.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Qlubtempo het volgende:
Top, danke!
Zijn die A&F jeans van een beetje kwaliteit en pasvorm?
het gaat sneller als je belt, ze sturen dan gewoon het artikel op dat je wel had besteld.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het opsturen van verkeerde dingen? Ik heb nu twee keer besteld en twee keer was een artikel het verkeerde. Vorige keer vond ik het niet erg, nu wel. Ik heb al gemaild naar de klantenservice, maar nog niks teruggehoord. Iemand ervaring?
op dit forum staan een aantal foto's:quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef wesley_k het volgende:
Die destroyed jeans van A&F vind ik echt heel vet! Vind alleen dat de achterkant niet zo duidelijk op de foto staat, alleen de achterzakken. Iemand hier op FOK! die een A&F jeans heeft en toevallig een foto van de achterkant van de broek heeft? Liefst dragend
Is intussen perfect geregeld inderdaad!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:43 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
het gaat sneller als je belt, ze sturen dan gewoon het artikel op dat je wel had besteld.
Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunstequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef Retouw het volgende:
Kan iemand me helpen?
Hier in europa draag ik een Large ( van diesel, replay,...) van t-shirts, welke maat heb ik dan bij A&F? Ik ben 1.84 m, 80 kg maar ik heb vrij brede schouders van fitness.
En dezelfde vraag voor hun fleece's.
Alvast bedankt
Dan was je zeker op Fifth Avenue. Die bij South Street Seaport is veel rustigerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:41 schreef Begiristain het volgende:
Net terug uit Washington DC & New York en heb uiteraard ook wat A&F aankopen gedaan. Moet wel zeggen dat ik de shop in NYC helemaal niet fijn vind; erg massaal en (erg veel) personeel dat op je vingers staat te kijken. Bovendien leek het alsof je aan iemand achter een toonbank moest vragen om een bepaalde polo/shirt te mogen passen. In DC was het gewoon een 'normale' winkel. Veel fijner..
Mijn aankopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor het idee: ik ben 1.75m, 72 kg en heb maat S.
Ik heb ook slippertjes van A&F! K heb maat 41 en heb een S, denk dat je M moet hebben... Succesquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunste
Heb zelf ook nog een vraagje: Ik zou ook graag van die leren slippers willen bestellen (Hollister of A&F, twijfel nog) maar die maten gaan alleen van S t/m XL, en niet met die Amerikaanse schoenmaten, wat best makkelijker zou zijn geweest. Ik heb maat 43, iemand die hier ook slippers heeft en weet welke maat overeenkomt met welke schoenmaat?
Staat gewoon op de site hoor, A&F heeft de size-chart aangepast en er staan nu meer maten op wat het wat makkelijker maakt om te bestellen:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunste
Heb zelf ook nog een vraagje: Ik zou ook graag van die leren slippers willen bestellen (Hollister of A&F, twijfel nog) maar die maten gaan alleen van S t/m XL, en niet met die Amerikaanse schoenmaten, wat best makkelijker zou zijn geweest. Ik heb maat 43, iemand die hier ook slippers heeft en weet welke maat overeenkomt met welke schoenmaat?
1 2 3 4 5 | S 9 42 8 27 M 10 43 9 28 L 11 44 10 29 XL 12 45 11 30 |
Bedanktquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Staat gewoon op de site hoor, A&F heeft de size-chart aangepast en er staan nu meer maten op wat het wat makkelijker maakt om te bestellen:
voor de slippers
[ code verwijderd ]
Yessquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan was je zeker op Fifth Avenue. Die bij South Street Seaport is veel rustiger
fout? zo hoort het, lelijke mensen...die zijn pas fout!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:05 schreef stFz het volgende:
Paar dagen geleden in Las Vegas nog ff wat A&F gekocht xD
Maar het is toch best een foute winkel hoor, keiharde muziek en er staat een half blote vrouw en man voor de ingang... Maar het loopt als een tierelier zoveel klanten
als dat zo is dan ga ik ook over naar versie 3.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:10 schreef Arjentjuh86 het volgende:
De cookie editor werkt nu ook in Firefox 3
Dus nu ook modern de clearenceshop!
Heb helaas een naheffing gehad. Op 100 euro 18 euro naheffing. Valt nog mee in elk geval!
hé hé, ja het is echt waar check zelf klikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
als dat zo is dan ga ik ook over naar versie 3.bedankt voor het melden!
Zet je proxy server dan uit? Lijkt me als consument zijnde niet dat je dat nodig bent of wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:28 schreef ryan_atwood het volgende:
Beetje oftopic:
Als ik Firefox opstart krijg ik dit:
roxyserver niet gevonden
Firefox is ingesteld om een proxyserver te gebruiken die niet kan worden gevonden.
De browser is geconfigureerd om een proxyserver te gebruiken, maar de proxy kon niet worden gevonden.
* Is de proxyconfiguratie van de browser in orde? Controleer de instellingen en probeer het opnieuw.
* Is de computer verbonden met een actief netwerk?
* Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie.
Ik kom dus helemaal niet meer op de Abercrombie site...
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
het werkt! bedanktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Zet je proxy server dan uit? Lijkt me als consument zijnde niet dat je dat nodig bent of wel?
Ga naar Extra -> Opties -> Geavanceerd -> Tabblad, Netwerk -> en daar instellen 'geen proxy'.
Lijkt me dat hij dan wel weer gewoon werkt toch
cool, foto's aub..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:14 schreef Hennnn het volgende:
Ik ga voor de eerste keer iets bestellen van A&F![]()
Na dit topic veel gevolgd en gelezen te hebben denk ik dat het met de maat M en mijn 1,81 (+ niet al te breed) best wat mooie t-shirtjes kan bestellen.
Ik heb alleen nog 1 vraag; hoe veel kleiner is de kans dat je via Ellen een naheffing krijgt? En is bestellen via A&F altijd een naheffing ophanden, of kan je daar ook geluk hebben?
Als het prijskaartje aan de "muscle" tag zit (waar het op lijkt op de foto's) is het een fake. Ook de rest ziet er niet al te best uit, te veel losse en vooral lange draden. Vergelijk de "&" op het prijskaartje eens met die op de website, dat moet precies hetzelfde lettertype zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:25 schreef XiChico het volgende:
Een vraagje aan de 'kenner'. Ik kreeg deze week dit shirt in handen, real or fake?
http://xs.to/xs.php?h=xs129&d=08291&f=afbeelding_022111.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs129&d=08291&f=afbeelding_021947.jpg
(Foto van iPhone, dus brakke kwaliteit, kan evt dig. cam pics maken)
Er zit aan de binnekant van het shirt namelijk geen groot vak waar Abercrombie & Fitch op staat.
Prijskaartje heb ik er al al gehaald. Achja, ik was toch van plan bij Abercrombie.com te bestellen. 4 Shirts.. het is binnen 5 werkdagen hier toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef DaveC het volgende:
[..]
Als het prijskaartje aan de "muscle" tag zit (waar het op lijkt op de foto's) is het een fake. Ook de rest ziet er niet al te best uit, te veel losse en vooral lange draden. Vergelijk de "&" op het prijskaartje eens met die op de website, dat moet precies hetzelfde lettertype zijn.
Volgens het kaartje is het een polo, geen tee (214...)![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef -Rebelle het volgende:
hoe werkt dat met die maten van die broekjes want ik wil deze:
[ afbeelding ]
maar waar moet je dan naar kijken bij die maten? bij hip neem ik aan ofniet?
[ afbeelding ]
mijn heup is 90 cm maar dan zou ik maat 2 moeten nemen en dat lijkt me wel heel klein want ik heb ook een bikini van amerikaanse maten en daar heb ik een 10 van
en A&F valt toch ook klein?
Een vriendin van mij heeft pas zo'n broekje besteld.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef -Rebelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn heup is 90 cm maar dan zou ik maat 2 moeten nemen en dat lijkt me wel heel klein want ik heb ook een bikini van amerikaanse maten en daar heb ik een 10 van
oke bedankt daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft pas zo'n broekje besteld.
Die past perfect. Zij heeft gekeken wat voor broek maat ze normaal gesproken heeft (dus de breedte/waist)
Vervolgens die maat besteld. Dus even in de size chart kijken en dan de gené nemen die overeenkomt met een normale broekmaat.Zij had het overigens vergeleken met haar G-star broekmaat
![]()
Hoop dat je er wat aan hebt.
ik heb hem uitgeprobeerd en vindt het heel erg tegenvallen, je kan dan wel op die sites komen maar internet wordt er bij mij heel traag door en je krijgt op elke pagina zo'n irritante reclame balk bovenaan je pagina. Gelukkig kan je hem wel uitschakelen en hoef je hem dus alleen te gebruiken om makkelijk op sites te komen die alleen amerikaanse ip-adressen toelaten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef dennishk het volgende:
Ik heb zelf een makkelijke manier gevonden om bij de clearance te komen, maakt niet uit welke Internet Browser je gebruikt:
hf
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:18 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
oke bedankt daar heb ik wat aan
dus dan moet je gewoon kijken bij waist in inches eigenlijk?
Ik heb al zo'n moeite me in te houden om niet nog een keer te bestellen en nu dit weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef SeeQ het volgende:
wow.. check de clearance!! een hele hoop t-shirts zijn toegevoegd.. (dames&heren)
Internet wordt bij mij iets langzamer nou je het zegt, maar zelf had ik het niet eens gemerkt... Die reclame balk is met 1 druk op de knop weg.. Het is een hoop minder gedoe dan die cookies editten vind ik eerlijk gezegd, aangezien je ook geen FireFox nodig hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik heb hem uitgeprobeerd en vindt het heel erg tegenvallen, je kan dan wel op die sites komen maar internet wordt er bij mij heel traag door en je krijgt op elke pagina zo'n irritante reclame balk bovenaan je pagina. Gelukkig kan je hem wel uitschakelen en hoef je hem dus alleen te gebruiken om makkelijk op sites te komen die alleen amerikaanse ip-adressen toelaten.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef SeeQ het volgende:
wow.. check de clearance!! een hele hoop t-shirts zijn toegevoegd.. (dames&heren)
Een Amerikaan zegt "Ebbercrombie", luister deze gelijk in het begin::quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:09 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag... Hoe spreek je eigenlijk dit merk uit... Ik draag het nu wel... Ik denk ook wel dat ik het juist uitspreek maar wie heeft er een filmpje/geluidsopname waarin het officieel wordt gezegd. Dus de juiste uitspraak zoals Abercrombie het heeft bedoeld
ja hoor no problem.. binnen 3 dagen in huis!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:46 schreef Nesle het volgende:
Ik had nog een vraagje, als je iets bestelt uit de clearance.. ik heb dat nu allemaal gedownload namelijk, maar wordt dit nou ook echt verstuurd naar Nederland zonder problemen? Iemand al kleding ontvangen die hij/zij uit de clearance had besteld?
Okay coolquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:00 schreef SeeQ het volgende:
[..]
ja hoor no problem.. binnen 3 dagen in huis!
Binnen 3 dagen? Ik had zaterdag 12 juli besteld en kreeg als afleverdatum 22 juli. 10 dagen dus. Klopt dit dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:00 schreef SeeQ het volgende:
[..]
ja hoor no problem.. binnen 3 dagen in huis!
Veel geld? T-shirts voor $30! (¤18).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:07 schreef Maravilla het volgende:
Pfoe, als ik zo dit topic doorlees denk ik dat het me ongelofelijk veel geld gaat kosten. Vrijdag op vakantie naar Florida.
check het tracking nummer in je email wat je ontvangt als de order verscheept is.. de afleverdatum is oa afhankelijk van oponthoud bij de douane en moet je lezen als als max. afleverdatum .quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Binnen 3 dagen? Ik had zaterdag 12 juli besteld en kreeg als afleverdatum 22 juli. 10 dagen dus. Klopt dit dan?
bij mij is het ook vaak 3 of 4 dagen, waar heb jij je afleverdatum gelezen? op de site van fedex? de datum die fedex aangeeft klopt bij mij altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Binnen 3 dagen? Ik had zaterdag 12 juli besteld en kreeg als afleverdatum 22 juli. 10 dagen dus. Klopt dit dan?
Thanks, heb het even aangepast.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:08 schreef SatanicWarrior het volgende:
dat is een mooie boel bij elkaar...sommige plaatjes kan je niet zien omdat fok geen https:// toelaat bij foto's, dan moet je die url's even wijzigen in http:// inplaats van https://
Die moet ook op US staanquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef ryan_atwood het volgende:
bij mij werkt de clearance-truc niet meer volgens mij. Als ik de cookie-editor open staat de country al op NL, maar de clearance link wordt niet zichtbaar
Snel!quote:Your order shipped on 07/16/2008 via Fedex International. After midnight EST tonight, you can track your order by clicking here or visit our website and click 'Order Tracking' at the bottom of the page.
Ben ik blind of...? Waar staat de clearance dan? Ook gewoon bij t hoofdmenu?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Ace1 het volgende:
Download het programma HotSpot Shield... dat maakt een vpn verbinding met een US ip... erg handig! Je hoeft niks te editten... En je kan het makkelijk aan en uit zetten.
ja mijn hoogste tot nu toe was $520.50...daar hebben ze ongeveer 32% btw en invoerrechten over gerekend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Eriklaag het volgende:
[..]
Thanks, heb het even aangepast.
Heeft er ooit iemand van jullie al is een bestelling van $500+ geplaatst? Hoeveel was diegene ongeveer kwijt aan onze vrienden aan de grens?
Zonde van sommige tees waar het merk wel heel groot opstaat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef Eriklaag het volgende:
Ola, mijn eerste post op Fok!. Na lange tijd geen account aan te kunnen maken, nu eindelijk gelukt.
Ben helemaal verliefd op Abercrombie geworden sinds ik in de meivakantie naar Orlando, Florida op vakantie was, daar heb ik slechts 2 tshirts en één vest van Abercrombie gehaald. Keek vaak op abercrombie.com site, maar gister was er eindelijk veel bij de clearance gevoegd, dus even vol gebruik van gemaakt. Heb het volgende besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whiii, kwam uit op ~$540 incl. verzendkosten. Gister avond dus besteld, benieuwd wanneer ik het binnen heb. Als ik de reacties hier zo lees binnen een week zeker.
Hopelijk zit de douane ook even mee
mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft pas zo'n broekje besteld.
Die past perfect. Zij heeft gekeken wat voor broek maat ze normaal gesproken heeft (dus de breedte/waist)
Vervolgens die maat besteld. Dus even in de size chart kijken en dan de gené nemen die overeenkomt met een normale broekmaat.Zij had het overigens vergeleken met haar G-star broekmaat
![]()
Hoop dat je er wat aan hebt.
ja gewoon maat M, en maat S voor de slippers.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:01 schreef dmxniek het volgende:
die t-shirts moet ik die in dezelfde maat kopen als die ik van de europese merken (replay, armani diesel) ook heb? ben 1,80m en weeg 67kg. heb normaal altijd M. en die slippers ik heb maat 42 dan zal S goed zijn?
Al mijn A&F jeans heb ik in maat 32/30, de jeans die ik in NL heb gekocht zijn meestal in maat 31/30 (Diesel) of 32/32 (Replay), en van Nudie zelfs maat 33/32. Ik ben achter de juiste maat gekomen door andere mensen de lengte van hun broek op te laten meten, zo wist ik dus precies welke maat ik moest hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef ssebass het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind om een goede broek te vinden daar. Ik heb er veel gepast en de meeste zaten toch wat raar. Ik kan wel even kijken welke maar ik heb. Misschien handig voor anderen.
Even gekeken en voor jeans heb ik normaal gesproken iets van 32/32 of 31/32 en voor de A&F broek heb ik 32/30 gekocht. Hij is iets aan de wijde kant maar die andere zat zo smal. Ze zijn dus wat lang en smal. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.
Het is trouwens een vriendinquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?
want als je bijv broekmaat 27 hebt dan kun je kiezen uit maat 4 en maat 6..
dus ik vroeg me af of je dan beter de grote of de kleine kunt nemen?
en heeft jouw vriendin precies dit broekje of een andere?
Serieus joh? Mooi genaaid door Abercrombie!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Haha, dat had ik ook. Bij mijn andere tees die ik in de US zelf had gekocht, was dat niet. Nu zag ik opeens 2 polo's met de 'beschadiging', maar toen ik het bij een andere ook zag, voelde ik de bui al hangen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
oa. de Moonmark, maar het staat gewoon bij de beschrijvingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef DaveC het volgende:
Beschadiging bij tees? Welk model dan? Heb het bij bijna alles gezien, fleece, polo's, crews maar nog nooit bij tees, ook niet in een winkel. En ik heb ongeveer 20 van die tees.
Vind wel dat ze het op de website moeten vermelden als het beschadigingen aan zitten, asl je er niet van houd dan koop je 't gewoon niet.
quote:100% cotton, Supersoft, subtle destruction and color loss, distressed screenprint and applique with embroidery, self-fabric interior neck taping, Vintage Abercrombie Wash, Muscle Fit, Imported
Huh maar er is toch geen maat 9?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Het is trouwens een vriendin
Ze heeft zelf maat 29 van broeken. Is dus voor maat 9 gegaan.
Als je normaal gesproken 27 makkelijk kan hebben... Dus het zit niet al behoorlijk strak dan zou ik voor maat 4 gaan. Zit het wel precies goed, dus er kan geen vingertje meer tussen bij wijze van spreken... Dan 6
Tja, ik vind zelf persoonlijk dat broeken groter uitvallen maar als ik het hier zo lees vinden anderen het wel weer mee vallen. Sowieso zijn er hier een hele boel mensen die graag Abercrombie willen hebben dus mocht het niet passen dan ben je het relatief makkelijk weer kwijt aan een ander iemand
Op de Underwear pagina heb je wel v-neck t-shirts, deze worden ook veel als gewone t-shirts gedragen.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:06 schreef XiChico het volgende:
Wel jammer dat A&F helemaal geen V-hals t-shirs heeft. Zou erg mooi zijn bij dit soort shirts, zeker omdat ze ook muscle fit zijn. Heeft A&F in het verleden ook geen v-hals shirt gehad?
Hé hé, dat is raar. Die heeft ze toch echt besteld staat op mijn bon. Ik zie inderdaad dat er maten weg zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
Huh maar er is toch geen maat 9?![]()
![]()
Anders zou ik ook maat 5 nemen maar die bestaat volgens mij niet?
Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F opquote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef G-NiLES het volgende:
die vind ik eigenlijk helemaal niet leuk.
shirts met grote teksten enzo vind ik altijd voor hippies en andere wereldverbeteraars![]()
en grote logo's vind ik al helemaaaal niks
ik bedoelde niet dat het shirt wat jij postte een groot logo bevat....quote:Op maandag 21 juli 2008 15:42 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F op
nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:Ik had gistermiddag een bestelling geplaatst, krijg ik vandaag een email:
''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''
?? What the f*ck???![]()
![]()
Kan het misshcien zijn omdat ik er clearance-spul tussen had?
Dat dusquote:Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)
Bijna 70% van de tees zijn b.v. alleen maar met grote logo's te krijgen
Of zijn de mensen die niet van de grote logo's houden meer Polo/Shirt fan?
Ja ik ben ook van de polo's, ik hou er echt niet van om zo groot met merken rond te lopen ( G-star bijv.).. Draag liever een TH polo met mooi klein logotje.. Draag sowieso eigenlijk alleen maar polo'squote:Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)
Bijna 70% van de tees zijn b.v. alleen maar met grote logo's te krijgen
Of zijn de mensen die niet van de grote logo's houden meer Polo/Shirt fan?
had je ook het gehele proces voltooid en dus betaald via cc en uiteindelijke een bevestiging via email gekregen? zo ja dan zou ik inderdaad even contact met ze opnemen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:Ik had gistermiddag een bestelling geplaatst, krijg ik vandaag een email:
''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''
?? What the f*ck???![]()
![]()
Kan het misshcien zijn omdat ik er clearance-spul tussen had?
Ik heb ze gister terug gemaild en heb vandaag een email teruggekregen. Ze zeggen niet duidelijk wat nou het probleem is (ik ben er zelf wel achter, denk ik: op mijn cc staan 2 voorletters, maar ik had deze keer mijn tweede naam vergeten in te vullen -> de vorige keer had ik dat wel gedaan en toen was het goed).quote:Op maandag 21 juli 2008 19:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.
Volgens mijn mams nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:03 schreef Hennnn het volgende:
Geven de t shirts van A&F af in de eerste wasbeurt?
ja, gewoon ongeveer 31% over het totaalbedrag.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:22 schreef Blaxje het volgende:
Als ik twee shirts laat verschepen naar Nederland, kan ik dan nog een fikse acceptgiro van FedEx/UPS verwachten?
kan soms wel een maand duren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef XiChico het volgende:
Wanneer komt die naheffing als hij komt? Heb shirts een week in huis, maar nog niks ontvangen.
Jawel dat kan want ik heb ook iemand uit de VS gevonden die zegt iets te kunnen regelen om de naheffing te omzeilenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
Ja , want A&F heeft alleenrecht om een eland als logo te gebruiken , en eerlijk gezegd , lijkt het er niet eens opquote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Ace1 het volgende:
Ik was zaterdag in cocktail bar "Parc" in breda... en dat logo daarvan is gewoon van A&F!
http://www.parcbreda.nl/
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zijn er mensen die A&F kleding hebben gekocht in Londen? Dat zal wel een flink stuk duurder zijn dan in de US?
Ik ben een maand geleden naar New York en Florida geweest en ook het een en ander gekocht. Alleen de Tees die ik heb gekocht staan niet op de site en de broek heb ik in een andere kleur die ook niet op de site staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je deze al binnen???quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef -Rebelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3-4 dagen later.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef ryan_atwood het volgende:
Als een artikel backordert is en dit staat bij de check-out:
Backordered
Will Ship
07/30/2008
Wanneer zou hij dan afgeleverd worden?? (ivm vakantie)
Nee.. want ik durf hem niet te bestellen want ik weet dus echt niet welke maat en ik weet toch zeker dat ik dan de verkeerde neemquote:
Dat is wel heel erg oude collectie, via ebay gekocht zeker? Dan is hij waarschijnlijk fake.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag m'n nieuwe swimshort binnen gekregen
[ afbeelding ]
.. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
Okay bedankt! Dan laat ik mijn familie even wat opsturen ipv te bestellen namelijk! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:17 schreef SeeQ het volgende:
[..]
.. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.
A&F kan/mag dit niet doen aangezien ze dan niet eerlijk zouden zijn (het is immers geen gift) en dus gaat alles via FedEx en heb je 99% kans dat je naheffing moet betalen.
ze vallen een klein beetje groter uit, een L is bij mij eigenlijk een M.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef Japin het volgende:
Iemand ervaring met de pasvorm van de zwembroeken? Met welke maten komen de S en M ongeveer overeen? Ik heb wel een hele oude zwembroek van A&F (gekocht via america today jaren geleden) en dat is een S, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo.
Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Forburgah het volgende:
Goed dat de vriendelijke mevrouw van Fed-Ex net aanbelde met mijn pakketje. Zal straks even foto's plaatsen!
@ Japin: Ik heb net een zwembroek binnen gekregen met de maat S en die zit precies hetzelfde als al mijn andere zwembroeken in die maat.
zelfde maat heb ik (32)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef Japin het volgende:
[..]
Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.
zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:44 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
zelfde maat heb ik (32)
en de M zwembroek zit als gegoten!
en absoluut geen aardappelzak
Hoe berekenen ze dat nou dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:22 schreef XiChico het volgende:
Heb trouwens een naheffing van ¤22,- gehad. Op een order van ¤121,-
officieel is de rekenmethode als volgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
ik 47 op 105 en 32 op 62 euro, dus altyd de helft, echt wel pynlyk.
ik heb relatief korte pootjes, en hij komt net over me knie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:52 schreef Japin het volgende:
[..]
zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.
is die 62 euro incl je verzendkosten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
ik 47 op 105 en 32 op 62 euro, dus altyd de helft, echt wel pynlyk.
Haha, chill! Weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe lang je bent, maar ik denk dat ik er nu wel uit komquote:
was pas op Tomorrowland, Belgie. Denk wel 100 shirts gezien van AnF. Vandaag in Rotterdam, zelfs van die show-marokkaantjes erin gezien.. En dan idd allemaal van die shirts waar in koeienletters ABERCROMBIE of AnF opstaat. De mooie overhemden enzo zie je niemand in.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:12 schreef XiChico het volgende:
Was gister @ Loveland, Amsterdam.. liepen eigenlijk best wel veel gasten met Abercrombie & Fitch rond. Wehehe, meer als G-Star troep en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |