abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juni 2008 @ 01:34:12 #1
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59570081

De site en online shop van A&F: abercrombie.com

De site en online shop van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart:
Mannen | Vrouwen

Heel af en toe in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties.):
  • Front Runner
  • Tribute Clothing
  • America Today

eBay / Marktplaats.nl Waarschuwing!
    Op eBay en marktplaats.nl wordt veel kleding van A&F aangeboden, helaas is bijna alles daar nep.
    Als hetzelfde artikel in meerdere maten aangeboden wordt kan je er meteen vanuit gaan dat het nep is.
    Natuurlijk worden er af en toe ook originele artikelen aangeboden, deze zijn dan waarschijnlijk te klein of te groot besteld waardoor de aanbieder deze nu via eBay probeert door te verkopen.

GOED NIEUWS!:
    www.abercrombie.com, www.abercrombiekids.com en www.hollisterco.com verzenden weer naar Nederland!

Uitverkoop pagina (Clearance)
    Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
    Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
    Add N Edit Cookies 0.2.1.2 (deze plugin werkt niet in Firefox 3)
    Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
    1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
    2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
    3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
    4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
    5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
    6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.

Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
    hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
    abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)

LET OP!:
    Sommige artikelen, zoals eau de toilette, worden door A&F niet buiten de VS verstuurd, dus wanneer je wel deze artikelen wilt hebben dan kun je het laten bestellen door Ellen.
    Via haar Shipping & Handling Service kan je aan haar doorgeven wat je wilt hebben en zij regelt het voor je. De gemiddelde levertijd is zo'n 14 dagen vanaf het plaatsen van de bestelling op abercrombie.com.
    Velen hebben al met tevredenheid gebruik gemaakt van haar service.
    Kijk voor meer informatie op http://www.fromus2eu.com

Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten.

Bestellingen via Ellen:

Van de DHL-website:

Ik ga een aantal producten kopen van een bedrijf in het buitenland dat DHL gebruikt voor zijn zendingen.

Moet ik over de zaken die ik koop importbelasting betalen?

Dit is een zaak die u dient te bespreken met het bedrijf waarvan u koopt. Het hangt af van het soort goederen dat u koopt, de waarde van de goederen, hoe de verkoper deze labelt voor douane aangelegenheden en naar welk land u ze importeert. Indien de douane een belasting heft zal DHL deze in eerste instantie voorschieten.

van douane.nl

Ik bestel goederen buiten Nederland via internet. Waarom moet ik voor die goederen douanerechten en belastingen betalen?

Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

Uitzondering:

* Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan ¤ 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.

Omzetbelasting en rechten bij invoer

In principe moet u bij invoer van goederen van buiten de EU in Nederland rechten bij invoer en/of omzetbelasting (BTW) betalen. In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting en rechten bij invoer.

Vrijstelling:

In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

* De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan ¤ 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten).

* Als de waarde van de zending hoger is dan ¤ 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.

* U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.

Sinds 22 maart 2007 is er ook een A&F Flagship store van 3 verdiepingen groot geopend in Londen.

vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #21
    Abercrombie & Fitch #20
    Abercrombie & Fitch #19
    Abercrombie & Fitch #18
    Abercrombie & Fitch #17
    Abercrombie & Fitch #16
    Abercrombie & Fitch #15
    Abercrombie & Fitch #14
    Abercrombie & Fitch #13
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch

archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?

Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop

[ Bericht 0% gewijzigd door SatanicWarrior op 21-06-2008 16:52:05 ]
  • The truth is relative, pick one that works!
      zaterdag 21 juni 2008 @ 02:01:43 #2
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59570533
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 20:34 schreef LayDBeckham het volgende:
    hey ik snap echt niets van hoe je dat met die clearance moet doen.
    kan iemand maybe ff print-screenen?
    Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren: Add N Edit Cookies 0.2.1.2 (deze plugin werkt niet in Firefox 3)

2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
    3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.

6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.

Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:

[ Bericht 0% gewijzigd door SatanicWarrior op 21-06-2008 02:06:57 ]
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_59574912
    Om antwoord te geven op de laatste vraag van het vorige topic: Het zit bij mij dan allemaal muscle fit. Dus de shirtjes en polo's sluiten aan bij m'n armen en spannen nog net niet om m'n borstkas. De overhemden zitten gewoon goed, maar ik zou echt niet een maat kleiner kunnen hebben. (zowel borstkas, als armen zou dat niet passen) de lengte is precies goed en de mouwen zijn (als ik ga mierenneuken) 0,5 cm te lang. Hetzelfde geldt voor de fleece (zowel truien als vesten)

(en ik zeg nogmaals dat de OP echt een rommeltje is geworden, ik wil dat best even opschonen, toch al vakantie alleen geen idee of ik dat uberhaupt wel kan doen? Ik heb het idee dat er veel vragen worden gesteld in het topic die ook in de OP terug te vinden zijn..)
    pi_59577184
    Zusje vertrekt woensdag voor een maand naar Chicago, ik heb haar eventjes een flinke boodschappenlijst meegegeven
    pi_59577298
    Het mooie is dat ze bij de douane niet kijken naar kleding, wat ik dus dacht. Ik werd er namelijk uitgepikt en ze gingen alleen maar dingen vragen over mijn laptop, gitaar en horloge die overigens niet daar vandaan kwamen. Hij zei nog oh de rest is kleding en dat was het. Geen problemen. Had namelijk best wat kleding gekocht daar.
    "Happiness is not getting more, but wanting less"
    pi_59578170
    tvp
    En dat kan zomaar.....?
    pi_59580655
    Voor Nederlandse abercrombie site met nieuwe collectie: www.americanoutfit.nl/abercrombie

Is wel ontiegelijk duur.

Voor abercrombie kleding met gratis wereldwijde levering: www.cheapabercrombie.com

Kwam die sites net toevallig tegen.
    pi_59581033
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 17:12 schreef thijsltc het volgende:
    Voor Nederlandse abercrombie site met nieuwe collectie: www.americanoutfit.nl/abercrombie

Is wel ontiegelijk duur.

Voor abercrombie kleding met gratis wereldwijde levering: www.cheapabercrombie.com

Allebei nep. Vervuil dit topic alsjeblieft niet met dit soort onzin.
    pi_59581536
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 17:25 schreef Japin het volgende:

[..]

Allebei nep. Vervuil dit topic alsjeblieft niet met dit soort onzin.
    pi_59583345
    TVP

iemand nog van plan om een inkoopactie op te zetten
    mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
    pi_59583474
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 02:01 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren: Add N Edit Cookies 0.2.1.2 (deze plugin werkt niet in Firefox 3)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

zal het ff proberen....

.............maar bij mij staat onder extra geen cookie editor? :S
    pi_59584217
    ^
    ^
    ^
    het is gelukt met de clearance! thnx!!
    pi_59592299
    tvptje
      zondag 22 juni 2008 @ 09:30:56 #14
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_59597571
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 17:12 schreef thijsltc het volgende:

Is wel ontiegelijk duur.

Lekker goedkoop ook
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_59607433
    teveepeetje !
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      zondag 22 juni 2008 @ 23:15:37 #16
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_59614487
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef Roycoooooo het volgende:
    teveepeetje !
    Hier nog een
    Klaus die Gabelstaplerfahrer
    Luier dan een pamper
    pi_59625330
    Lees in ieder geval weer mee
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_59628188
    ter info:
    van de week de naheffing gehad voor een bestelling van $176.50 (incl verzendkosten): 22 euro. koopje dus!

wel vreemd: ik heb het bij een vriend op z'n werk laten bezorgen, via mijn eigen CC betaald, en hij kreeg de naheffing
    pi_59630166
    Ik had naheffing van 40 euro op 180 euro. Ze hadden precies de goeie bedragen.. dusja.. klopte.
    pi_59630306
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 16:06 schreef G-NiLES het volgende:
    ter info:
    van de week de naheffing gehad voor een bestelling van $176.50 (incl verzendkosten): 22 euro. koopje dus!

wel vreemd: ik heb het bij een vriend op z'n werk laten bezorgen, via mijn eigen CC betaald, en hij kreeg de naheffing
    Is mijn ervaring ook, begin juni voor $179 (ook incl. verzenkosten) besteld bij Hollister, afgelopen vrijdag een naheffing ontvangen van 19 euro! Omdat de invoerrechten (12%) voor de afzonderlijke artikelen (per land van herkomst) bij zo'n bestelling meestal onder de 10 euro zijn hoef je ze niet te betalen maar alleen 19% BTW over het hele bedrag. Omdat het bedrag aan BTW onder de 25 euro (denk ik) is hoef je ook geen 10 euro voorschotprovisie aan FedEx te betalen.

Het is al eens eerder gemeld in dit draadje, het combineren van een bestelling met anderen is niet altijd voordeliger. Je bespaart misschien wel verzendkosten maar omdat het orderbedrag hoger is kun je wel een 'volledige' naheffing verwachten (dus 12% + 19% en 10 euro voorschotprovisie voor FedEx). Volgens mij is een order van rond de 170-180 $ (incl. verzendkosten) het voordeligst.

Ik had ook een keer een bestelling laten afleveren bij mijn zusje en toen kreeg zij de naheffing! Wat ik nu meestal doe is gewoon bij billing en shipping address mijn eigen adres opgeven. Als ik niet thuis kan zijn op de dag van aflevering bel ik (zodra ik het tracking number heb ontvangen) met FedEx en wijzig het afleveradres. De koerier weet dan dat hij het pakketje bijv. op mijn werk moet afleveren maar de factuur komt toch op mijn huisadres en niet op werk. Dat moet ik echt niet hebben, zullen ze raar staan te kijken bij de financiële administratie een invoerrechten factuur voor kleding (wij verkopen medische artikelen )
    pi_59633191
    Ik heb ook net even een bestelling gedaan bij Hollister. Erg handig dat je nu ook bij Clearance kan komen. Scheelt een hoop geld. Inclusief de verzendkosten is de bestelling $ 177,60. Hopen dat de belasting een beetje gunstig uitpakt.
    Wie eerlijk is in alles, zal wel eenzaam zijn
    pi_59636958
    Ik heb alle handelen uitgevoerd voor die clearance, maar ik krijg deze optie toch echt niet te zien op de site Abercrombie.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 01:45:19 #23
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59642811
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 21:48 schreef Ruud2008 het volgende:
    Ik heb alle handelen uitgevoerd voor die clearance, maar ik krijg deze optie toch echt niet te zien op de site Abercrombie.
    vreemd, als je alles goed hebt gedaan dan zou de link CLEARANCE gewoon helemaal achteraan moeten staan als je op MENS en op WOMENS klikt.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 13:01:34 #24
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59649509
    is het verschil tussen nep en echt heel duidelijk?
    want ik wil wel echte maar daar is zo moeilijk aan te komen behalve dan op de orginele site maar daar zijn de verzendkosten weer zo duur..en op andere webshops verkopen ze volgens mij alleen maar nep
    pi_59649915
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 13:01 schreef -Rebelle het volgende:
    is het verschil tussen nep en echt heel duidelijk?
    want ik wil wel echte maar daar is zo moeilijk aan te komen behalve dan op de orginele site maar daar zijn de verzendkosten weer zo duur..en op andere webshops verkopen ze volgens mij alleen maar nep
    Heb een beetje zelfrespect een koop geen neppe shit.
    pi_59650637
    als je beetje slim doet met clearance spullen, en <200 dollar blijft, kan je de prijzen in dollars ongeveer in euro's lezen is mijn ervaring. Dan is 30 euro voor een polo, of 50 voor een overhemd toch wel te doen?
    denk dat je dat voor nep ook wel kwijt bent.

edit: heb het even uitgerekend:

ik had voor 126 dollar spullen gekocht + 50 dollar verzenden = 176 dollar.

omgerekend 104 euro.
    ik had 22 euro naheffing.
    104 + 22 = 126 euro.

precies het bedrag waarvoor ik besteld had haha

[ Bericht 41% gewijzigd door G-NiLES op 24-06-2008 13:50:41 ]
      dinsdag 24 juni 2008 @ 13:46:08 #27
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59650660
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 13:18 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Heb een beetje zelfrespect een koop geen neppe shit.
    nee die koop ik toch ook niet, ik vraag alleen waar het verschil aan te zien is en waar je nogmeer orgineel kunt kopen naast die orginele site en in winkels ver weg
      dinsdag 24 juni 2008 @ 13:48:25 #28
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59650718
    ja maar met die clearance lukt mij dus niet als ik dat bestand download kan ik het niet openen,
    misschien heb ik wel firefox 3 ?
    pi_59650936
    help -> about
    zie je gelijk welke versie je hebt.

als je hulp nodig hebt roep je maar...
      dinsdag 24 juni 2008 @ 14:03:57 #30
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59651131
    about zie ik niet staan..
    maar bij help-->info daar staat bij versie: 6.0.20 en dan nog een rits getallen
    is dat het?
    pi_59651339
    haha, dat is dus internet explorer.

installeer eerst maar eens firefox
    wel versie 2 natuurlijk (misschien heb je die er al opstaan??)

edit: http://www.oldversion.com(...)2487cf27df9733c198bf
      dinsdag 24 juni 2008 @ 14:29:13 #32
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59651772
    ow haha
    oke bedankt, die firefox staat er nu op
    maar ik kan dat bestand nogsteeds niet openen gebeurt niks als ik erop klik
    pi_59652262
    je gaat in firefox naar deze url:
    https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573

klik je op nu downloaden/installeren.

vervolgens ff instructie volgen, spreek redelijk voor zich denk ik.
    dan ff firefox opnieuw starten en dan de instructie die in de OP staat volgen!
      dinsdag 24 juni 2008 @ 14:57:47 #34
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59652505
    huh als ik daar abercrombie invul in dat cookie editor dan komt er geen lijst te staan als ik op filter/refresh klik
    pi_59652541
    ben je wel al naar de site van abercrombie geweest?
    ff doorklikken naar de shop en dan nog een keer proberen
      dinsdag 24 juni 2008 @ 15:05:29 #36
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59652673
    ja en ik ben ook ingelogd op die site
    pi_59652779
    moetie derbij staan...
      dinsdag 24 juni 2008 @ 15:14:45 #38
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59652914
    nogsteeds niet..
    pi_59652958
    KUnnen we weer het het merk gaan praten?>
      dinsdag 24 juni 2008 @ 15:18:24 #40
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59653003
    nee
    pi_59653024
    je hebt een PM.

en idd: ontopic nu maar weer dan.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 15:24:23 #42
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59653141
    ik heb geen PM
    vanaf nu ontopic
    pi_59662920
    kan iemand misschien even voor me kijken aub; herenmaat S, t-shirt okselbreedte 46 cm en lengte achterpand 67 cm, klopt dit??
    pi_59663600
    tvp
    pi_59663830
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 14:12 schreef G-NiLES het volgende:
    haha, dat is dus internet explorer.

installeer eerst maar eens firefox
    wel versie 2 natuurlijk (misschien heb je die er al opstaan??)

edit: http://www.oldversion.com(...)2487cf27df9733c198bf

Is de Clearance-truc niet mogelijk met Internet Explorer?
      dinsdag 24 juni 2008 @ 23:00:43 #46
    186522 Puntenslijpsel
    Let's waste time
    pi_59663959
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Dàt wil ik ook wel weten ja
    Live from Chicago
    Well behaved women rarely make history
    Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
    PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
    pi_59665108
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Als er zoiets bestaat als een plug-in voor IE om je cookies mee te edit-en? Even zoekwerk op de microsoft-site dus.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 23:49:22 #48
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59665258
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef jjes het volgende:
    kan iemand misschien even voor me kijken aub; herenmaat S, t-shirt okselbreedte 46 cm en lengte achterpand 67 cm, klopt dit??
    klopt wel ongeveer, is heel verschillend per t-shirt. geen enkel t-shirt van A&F is hetzelfde qua lengtematen, zelfs niet als het 2 dezelfde t-shirts zijn in dezelfde maat.
    pi_59670762
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 23:43 schreef Japin het volgende:

[..]

Als er zoiets bestaat als een plug-in voor IE om je cookies mee te edit-en? Even zoekwerk op de microsoft-site dus.
    notepad
      woensdag 25 juni 2008 @ 15:56:59 #50
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59678771
    heeft iemand ervaring met bestellen op de abercrombie site en dan bij iemand in amerika laten afleveren en dan diegene het als pakketpost naar nl laten versturen?
    scheelt dat veel in de verzendkosten?
      woensdag 25 juni 2008 @ 17:46:02 #51
    216510 BYKNT
    14 Arda Turan (GS)
    pi_59681543
    ik heb een vraagje onder welke categorie vallen de onderstaande 2: shirts toch?
    weet iemand of de abercrombie van de feauteaus echt is of fake.. want op de ANF website kan ik dit soort overhemden niet terugvinden, maar alleen maar meer basic overhemden..

pi_59682008
    Pff, balen van die hoge verzendkosten! Zag een leuke polo in de clearance, maar om nou 40 dollar te betalen voor het verzenden..
    pi_59682574
    Kan iemand mij met de maat helpen. Ik heb normaal maat m. Welke maat moet ik bij Abercrombie nemen. Ik ben 1.75 groot en weeg 79 kilo. Ik had mijn borstomvang omgerekend naar inch. Ik kwam ongeveer op 39,5 inch uit. Volgens de A&F site zou ik dan een maat m kunnen nemen. Alleen vraag ik me af hoe de t-shirts en polo's bij hun uitvallen.
    pi_59682664
    Ik zou wel graag wat willen bestellen bij A&F..

Meerdere mensen zin om wat te bestellen om de verzendkosten te drukken?

Wesley_k?
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_59682721
    Ik ben in dat geval wel geinteresseerd!
    pi_59682765
    Oke dat is al 2 dus.

Meer mensen? Ik wil me vrijwillig aanbieden om het te regelen.. Ofja, zal wel creditcard betaling zijn ofniet? Of kan ik met een IBAN nr. betalen? Iemand?
    pi_59683161
    Ik heb geen idee, staat dat niet vermeld op de site? Ben je trouwens ook van plan iets te bestellen uit de sale?
    pi_59683245
    Euhm nee, ben te lui om dat uit te zoeken via firefox enzo.. Ik doe gewoon uit de normale winkel.

Dat kun je evengoed toch gewoon samen bestellen ofniet? Iets via de sale en via de gewone shop?
    pi_59683346
    Dat kan wel, maar ik wil graag een polo uit de clearance. Als je het dan wil bestellen moet je dat toch even snel instellen in Firefox, stelt echt niets voor! Is trouwens ook wel even de moeite waard aangezien het qua prijs enorm scheelt.
      woensdag 25 juni 2008 @ 19:16:00 #60
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59683477
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef don-corleone2008 het volgende:
    Kan iemand mij met de maat helpen. Ik heb normaal maat m. Welke maat moet ik bij Abercrombie nemen. Ik ben 1.75 groot en weeg 79 kilo. Ik had mijn borstomvang omgerekend naar inch. Ik kwam ongeveer op 39,5 inch uit. Volgens de A&F site zou ik dan een maat m kunnen nemen. Alleen vraag ik me af hoe de t-shirts en polo's bij hun uitvallen.
    maat M moet passen.
      woensdag 25 juni 2008 @ 19:17:16 #61
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59683507
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Oke dat is al 2 dus.

Meer mensen? Ik wil me vrijwillig aanbieden om het te regelen.. Ofja, zal wel creditcard betaling zijn ofniet? Of kan ik met een IBAN nr. betalen? Iemand?
    ja, creditcard.
    pi_59684041
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 19:17 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ja, creditcard.
    Hmm kut, ziet er naar uit dat er meer mensen moeten gaan bestellen dan. Iig iemand met een creditcard.
      woensdag 25 juni 2008 @ 19:54:28 #63
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59684508
    Gister deze 2 besteld, vandaag een "order has been shipped" mailtje gekregen, volgens FedEX moet het de 27e geleverd worden.

deze voor mij:

Premium Remsen Low Rise Slim Straight
    Dark Wash
    Van $198 naar $28.90 (was weer op voorraad in mijn maat, in mijn wishlist)

en deze voor iemand anders:

Baxter Low Rise Slim Boot
    Extreme Light Wash
    Van $79.50 naar $48.90
    pi_59684668
    Maar wat betaal je nou voor verzendkosten?
      woensdag 25 juni 2008 @ 20:25:47 #65
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59685510
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Maar wat betaal je nou voor verzendkosten?
    Delivery outside the US and Canada
    Allow approximately 5-7 business days for Standard Delivery (for in-stock items).

S&H is based on total merchandise dollar amount before taxes.

Total Amount Standard Delivery
    $0 up to $50 ---> $40
    over $50 up to $100 ---> $45
    over $100 up to $150 ---> $50
    over $150 up to $200 ---> $55
    over $200 up to $300 ---> $60
    over $300 up to $500 ---> $75
    over $500 up to $700 ---> $90
    over $700 up to $1000 ---> $100
    over $1000 ---> $120

http://www.abercrombie.co(...)ndhandlingrates.html
    pi_59685630
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
    heeft iemand ervaring met bestellen op de abercrombie site en dan bij iemand in amerika laten afleveren en dan diegene het als pakketpost naar nl laten versturen?
    Volgens mij staat Ellen nog steeds in de OP genoemd. Het scheelt wel iets in verzendkosten maar niet noemenswaardig veel. Het scheelt kosten omdat je het vanuit de VS niet via FedEx laat vliegen maar laat verschepen via US Mail. Is goedkoper, maar duurt langer en kans op langere wachttijden bij de douane (aangezien FedEx, DHL en UPS een soort van voorkeursbehandeling krijgen)
    pi_59685666
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef don-corleone2008 het volgende:
    Een M. Een S is sowieso te strak. Misschien een S als overhemd en fleece maar dat ligt echt aan je lichaamsbouw.
    pi_59685702
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 19:38 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Hmm kut, ziet er naar uit dat er meer mensen moeten gaan bestellen dan. Iig iemand met een creditcard.
    Als je al te lui bent om iets in te stellen in Firefox dan wens ik je veel succes met het organiseren van een inkoopactie. (Y)

@ SW: Waarom is die bovenste broek zo enorm afgeprijsd? Ik wil me wel wagen aan een spijkerbroek bestellen maar meestal moet ik echt 93042 paar passen voordat ik er 1 vind die goed staat.
    pi_59685974
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef Japin het volgende:

[..]

Als je al te lui bent om iets in te stellen in Firefox dan wens ik je veel succes met het organiseren van een inkoopactie. (Y)

@ SW: Waarom is die bovenste broek zo enorm afgeprijsd? Ik wil me wel wagen aan een spijkerbroek bestellen maar meestal moet ik echt 93042 paar passen voordat ik er 1 vind die goed staat.

Het heeft niks te maken met luiheid, maar met interesse. Aangezien ik Firefox 3 heb en geen zin heb om te downgraden e.d.
      woensdag 25 juni 2008 @ 21:15:47 #70
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59687246
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef Japin het volgende:

[..]

Volgens mij staat Ellen nog steeds in de OP genoemd. Het scheelt wel iets in verzendkosten maar niet noemenswaardig veel. Het scheelt kosten omdat je het vanuit de VS niet via FedEx laat vliegen maar laat verschepen via US Mail. Is goedkoper, maar duurt langer en kans op langere wachttijden bij de douane (aangezien FedEx, DHL en UPS een soort van voorkeursbehandeling krijgen)
    hmm oke, dan ga ik het denk ik wel bij haar laten bezorgen want ik heb verder geen haast en ze zei dat ze een truukje kende om dde invoerbelasting te omzeilen
      woensdag 25 juni 2008 @ 23:27:53 #71
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59692909
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef Japin het volgende:

Zo gaat dat bij A&F, daar prijzen ze alles behalve de standaard items (Deer Brook polo's, Avalanche Pass Solid Oxford overhemden, etc) altijd geleidelijk af tot aan een heel laag bedrag. Ook de andere premium jeans van $298 tot $398 worden uiteindelijk afgeprijst naar $28.90. In de winkels zie je ook vaak genoeg nog cashmere truien liggen die eerst $198 kostten en nu maar $12.90, zo ook een zooi overhemden voor $12.90, echt geen geld als je bij zo'n A&F winkel in de buurt woont.

Die A&F jeans waren voor mij ook een hele gok dus toen heb ik maar wat medewerkers van A&F op het topicstyle forum hun jeans gewoon op laten meten, toen wist ik dus welke maat ik moest hebben.
    pi_59703408
    Kan je alleen met Creditcard bestellen bij A&F en Hollister?
    pi_59704295
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
    Ja, ik doe dat altijd via mijn zus. Meestal koopt ze 't voor me in de winkel, clearance spul online. De laatste keer waren de verzendkosten voor 3 tees $13.60, scheelt behoorlijk en geen extra BTW etc.
      donderdag 26 juni 2008 @ 15:15:19 #74
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59706971
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef DaveC het volgende:

[..]

Ja, ik doe dat altijd via mijn zus. Meestal koopt ze 't voor me in de winkel, clearance spul online. De laatste keer waren de verzendkosten voor 3 tees $13.60, scheelt behoorlijk en geen extra BTW etc.
    scheelt wel veel idd ik heb zo'n vrouw gevonden die dat wil doen, en die kan dan ook meteen alles uit de VS versturen wat hier duurder of niet te krijgen is dus ik ga ook meteen makeup en victoria's secret bestellen als ik weer geld heb haha
    pi_59707277
    abercrombie kids XL jongens, komt dat overeen met een S-je voor heren??
    pi_59708000
    eventjes in New York geshopt:

pi_59708543
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 15:30 schreef jjes het volgende:
    abercrombie kids XL jongens, komt dat overeen met een S-je voor heren??
    Nee... overhemden daarvan waren me iig te kort... die van S zijn langer.
      donderdag 26 juni 2008 @ 16:37:29 #78
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59708997
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 15:15 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

scheelt wel veel idd ik heb zo'n vrouw gevonden die dat wil doen, en die kan dan ook meteen alles uit de VS versturen wat hier duurder of niet te krijgen is dus ik ga ook meteen makeup en victoria's secret bestellen als ik weer geld heb haha
    vergeet dan niet om straks hier foto's te plaatsen met je victoria's secret lingerie aan!
      donderdag 26 juni 2008 @ 18:01:12 #79
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_59710801
    Als iemand nog wat gaat bestellen binnenkort wil ik wel met diegene meedoen om de verzendkosten awt te drukken
    pi_59711242
    Ja wie heeft er nou een creditcard? Ik wil ook bestellen..
    pi_59711307
    Helaas heb ik ook geen CC. Is dat echt de enige methode om te kunnen bestellen?
    pi_59711448
    Ik lees dit topic al een tijdje door. Heb helaas voordat ik dit las nep spul gekocht bij Dressed2Chill. Het is redelijk maar ben zeer benieuwd na het echte spul.

Dus vandaag toch maar besteld. Hoop alleen dat de maten overeenkomen met het neppe spul dan heb ik alles in prima maten.

Kan het inderdaad kloppen dat polo's groter uitvallen dan t-shirts? Heb namelijk bij nep een M shirt en die is veel strakker (te strak eigenlijk) in verhouding tot mijn m polo.
    pi_59711887
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:
    Ik lees dit topic al een tijdje door. Heb helaas voordat ik dit las nep spul gekocht bij Dressed2Chill. Het is redelijk maar ben zeer benieuwd na het echte spul.

Dus vandaag toch maar besteld. Hoop alleen dat de maten overeenkomen met het neppe spul dan heb ik alles in prima maten.

Kan het inderdaad kloppen dat polo's groter uitvallen dan t-shirts? Heb namelijk bij nep een M shirt en die is veel strakker (te strak eigenlijk) in verhouding tot mijn m polo.
    De maten van het neppe spul varieren nog erger dan de maten van Abercrombie zelf. (weet ik helaas uit eigen ervaring) Dus je kan geluk hebben dat het net overeenkomt, het kan ook zijn dat het een maatje te groot of te klein is.
    pi_59711942
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 18:29 schreef wesley_k het volgende:
    Helaas heb ik ook geen CC. Is dat echt de enige methode om te kunnen bestellen?
    Nee, je kan ook bestellen via Ellen. (zie de openingspost jongens..)
    pi_59712121
    Dat heb ik idd gelezen, maar ik doelde eigenlijk meer op andere methodes zoals PayPal oid..
    pi_59719621
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 18:59 schreef Japin het volgende:

[..]

De maten van het neppe spul varieren nog erger dan de maten van Abercrombie zelf. (weet ik helaas uit eigen ervaring) Dus je kan geluk hebben dat het net overeenkomt, het kan ook zijn dat het een maatje te groot of te klein is.
    Hopelijk van niet dan, anders heb ik straks wat t-shirts te koop
    pi_59721064
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:

Toch jammer dat er niets tegen oplichters als Dressed2Chill te doen is. (Dressed2Chill = Marise Smit uit Nieuw-Vennep toch? ) Een tijdje geleden zag ik iemand op TV met zo'n fake fleece jack, je kunt dat erg goed zien.

Aan de maten van fakes heb je niets, da's apples met peren vergelijken, A&F maakt het ook lastig, met tees en polo's valt 't nog mee maar vooral met crews is het een gok, ik had een M gekocht in Boston die prima zat, daarna 2 op laten sturen in dezelfde maat waarvan er 1 veel kleiner was en de ander weer te groot. Gelukkig kun je de echte wat uitrekken zonder dat ze uit elkaar vallen.
      vrijdag 27 juni 2008 @ 08:04:55 #88
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_59723398
    Is het het waard om een item terug te sturen? Heb gisteren een pakketje binnengekregen A&F maar er zit een klein gaatje in een blouse , het zit op een kutplek en het is ook goed zichtbaar....

Ik neem aan dat je de verzendkosten terug naar de VS niet terugkrijgt en de invoerrechten zal je ook wel niet terug kunnen vorderen, weet iemand hoe dit precies zit?
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      vrijdag 27 juni 2008 @ 10:12:16 #89
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59725285
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 08:04 schreef PirE het volgende:
    Is het het waard om een item terug te sturen? Heb gisteren een pakketje binnengekregen A&F maar er zit een klein gaatje in een blouse , het zit op een kutplek en het is ook goed zichtbaar....

Ik neem aan dat je de verzendkosten terug naar de VS niet terugkrijgt en de invoerrechten zal je ook wel niet terug kunnen vorderen, weet iemand hoe dit precies zit?
    dan moet je die lui gewoon mailen of bellen, dan krijg je een nieuw shirt en mag je die oude houden, zo is het vaker gegaan bij mensen die een verkeerd item hadden ontvangen. terugsturen kost teveel geld.

----------------------------------------

vandaag die 2 broeken ontvangen, 24 juni besteld, weer lekker snel geleverd.

die Premium Remsen heeft iets andere selvage lining, op de coinpocket en aan de binnenkant langs de naad, dan de nog duurdere premium remsens/baxters waar ik zelfgemaakte foto's van heb gezien, maar komt verder sterk overeen met de foto van de website.

[ Bericht 12% gewijzigd door SatanicWarrior op 27-06-2008 10:40:53 ]
      vrijdag 27 juni 2008 @ 20:02:03 #90
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_59738688
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

dan moet je die lui gewoon mailen of bellen, dan krijg je een nieuw shirt en mag je die oude houden, zo is het vaker gegaan bij mensen die een verkeerd item hadden ontvangen. terugsturen kost teveel geld.
    Ze gaan het bedrag refunden, ze hebben die blouse niet meer in mijn maat. Ach ja, nu heb ik in ieder geval een klusblouse voor bijna niks. Ze deden er ook niet moeilijk over. Maar vaker bellen om de importkosten wat te drukken
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_59739328
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 00:17 schreef DaveC het volgende:

[..]

Toch jammer dat er niets tegen oplichters als Dressed2Chill te doen is. (Dressed2Chill = Marise Smit uit Nieuw-Vennep toch? ) Een tijdje geleden zag ik iemand op TV met zo'n fake fleece jack, je kunt dat erg goed zien.

Aan de maten van fakes heb je niets, da's apples met peren vergelijken, A&F maakt het ook lastig, met tees en polo's valt 't nog mee maar vooral met crews is het een gok, ik had een M gekocht in Boston die prima zat, daarna 2 op laten sturen in dezelfde maat waarvan er 1 veel kleiner was en de ander weer te groot. Gelukkig kun je de echte wat uitrekken zonder dat ze uit elkaar vallen.
    Kun je Dressed2Chill niet aangeven bij Abercrombie zelf door middel van een e-mail? Of heeft iemand dat al geprobeerd zonder dat, dat enig effect had

Baal er nu wel een beetje van dat ik het niet eerder had gevraagd... Ik heb namelijk altijd M en nu heb ik door middel van de veelte kleine neppe M maar echte shirts in L gekocht... Maar ja we zullen zien het kan altijd nog meevallen. Het is in elk geval vandaag verstuurd... Even kijken hoe snel het hier is
    pi_59741707
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Kun je Dressed2Chill niet aangeven bij Abercrombie zelf door middel van een e-mail? Of heeft iemand dat al geprobeerd zonder dat, dat enig effect had

Baal er nu wel een beetje van dat ik het niet eerder had gevraagd... Ik heb namelijk altijd M en nu heb ik door middel van de veelte kleine neppe M maar echte shirts in L gekocht... Maar ja we zullen zien het kan altijd nog meevallen. Het is in elk geval vandaag verstuurd... Even kijken hoe snel het hier is
    Denk niet dat A&F veel kan doen tegen oplichters als Dressed2Chill. Op eBay is het een ander verhaal, daar hebben houders van merknamen het recht om items waar hun logo en/of naam opstaat te laten verwijderen zonder enige reden. Je zou Dressed2Chill wel kunnen aangeven bij de politie of www.internetoplichting.nl

De site van Dressed2Chill is nu offline, dus ik kan niet zien of de maten erg verschillen. De pasvorm van de originelen zullen in ieder geval een stuk beter zijn, en als 't niet past zijn er hier zat liefhebbers
    pi_59751646
    Net de naheffing van Fedex gekregen, ¤41,- voor een bestelling van $150!
    Vind dit nog wel vrij veel...
    pi_59752157
    Ik heb ook net de naheffing binnen voor een order van 180 USD: 21,75 euro .
    pi_59774380
    jammer dat er geen AnF winkel in NL is, ik had graag eerst de kleding gepast voordat ik een bestelling doe.
    pi_59787652
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 17:08 schreef YvesLaRock het volgende:
    jammer dat er geen AnF winkel in NL is, ik had graag eerst de kleding gepast voordat ik een bestelling doe.
    dan zou dit topic er ook niet zijn gok ik, als het in NL verkrijgbaar was.

ach, met goed doorlezen van dit en vorige topics kom je een heel eind hoor.
    ik vind de maat het meeste met esprit vergelijkbaar!
    pi_59790535
    heb nogal een dom vraagje. Ik ga morgen naar New York en zijn er echt elke dag rijen om de winkel binnen te kunnen ? Hartstikke leuk merk maar om een half uur in de rij te staan..
      maandag 30 juni 2008 @ 13:05:57 #98
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59792002
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 12:04 schreef Cone het volgende:
    heb nogal een dom vraagje. Ik ga morgen naar New York en zijn er echt elke dag rijen om de winkel binnen te kunnen ? Hartstikke leuk merk maar om een half uur in de rij te staan..
    ligt misschien aan het tijdstip, of welke dag het is, maar je staat waarschijnlijk wel minimaal een halfuur in de rij voor de kassa, maar je kan geluk hebben, die drukte heb je in ieder geval veel bij Flagship stores zoals die op 5th avenue. de kleinere A&F winkels zijn niet zo druk.
    pi_59793217
    O oke dan ga ik wel ff kijken bij die kleinere winkels. Bedankt !
    pi_59795337
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 13:05 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ligt misschien aan het tijdstip, of welke dag het is, maar je staat waarschijnlijk wel minimaal een halfuur in de rij voor de kassa, maar je kan geluk hebben, die drukte heb je in ieder geval veel bij Flagship stores zoals die op 5th avenue. de kleinere A&F winkels zijn niet zo druk.
    Ben bij die op Fifth Avenue geweest. Kon de winkel zo inlopen, wel kwartiertje wachten bij de kassa.
    Maar toen ik er uitliep stond er een rij van 20 man
    pi_59795666
    Hangt er natuurlijk ook vanaf welk tijdstip het is. Het zal vast wel wat rustiger zijn als de 'New yorkers' aan het werk zijn.
      maandag 30 juni 2008 @ 17:32:51 #102
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59798236
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 15:45 schreef Cone het volgende:
    Hangt er natuurlijk ook vanaf welk tijdstip het is. Het zal vast wel wat rustiger zijn als de 'New yorkers' aan het werk zijn.
    ja maar er komen natuurlijk veel toeristen daar.
    pi_59799600
    Nou mijn eerste echte ANF bestelling is binnen. Wat een verschil met die neppe rommel die ik helaas 1x heb aangeschaft uit onwetendheid

Helaas paste mijn korte broek niet dus bij deze te koop [TK] Abercrombie: Avalanche Mountain (korte broek)

Dat wordt vaker bestellen! Donderdag avond rond 19:00 uur besteld en vandaag gewoon al binnen. Super!
    pi_59812832
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 19:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
    Gister deze 2 besteld, vandaag een "order has been shipped" mailtje gekregen, volgens FedEX moet het de 27e geleverd worden.

deze voor mij:

Premium Remsen Low Rise Slim Straight
    Dark Wash
    Van $198 naar $28.90 (was weer op voorraad in mijn maat, in mijn wishlist)
    [ afbeelding ]

en deze voor iemand anders:

Baxter Low Rise Slim Boot
    Extreme Light Wash
    Van $79.50 naar $48.90
    [ afbeelding ]
    Heb je die broeken besteld van de abercrombie website? Ik zie daar namelijk niks afgeprijsd alle producten hebben standaard prijs. Of doe ik wat verkeerd haha.
    pi_59812874
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Arjentjuh86 het volgende:
    Nou mijn eerste echte ANF bestelling is binnen. Wat een verschil met die neppe rommel die ik helaas 1x heb aangeschaft uit onwetendheid

Helaas paste mijn korte broek niet dus bij deze te koop [TK] Abercrombie: Avalanche Mountain (korte broek)

Dat wordt vaker bestellen! Donderdag avond rond 19:00 uur besteld en vandaag gewoon al binnen. Super!
    Wat was je in totaal kwijt incl. naheffing en verzendkosten?
      dinsdag 1 juli 2008 @ 10:45:40 #106
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59813843
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 09:57 schreef obl het volgende:

[..]

Heb je die broeken besteld van de abercrombie website? Ik zie daar namelijk niks afgeprijsd alle producten hebben standaard prijs. Of doe ik wat verkeerd haha.
    ja die heb ik gewoon op abercrombie.com besteld, op de eerste pagina van dit topic staat hoe je op de CLEARANCE pagina kan komen van abercrombie.com.
    pi_59816340
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 10:00 schreef XiChico het volgende:

[..]

Wat was je in totaal kwijt incl. naheffing en verzendkosten?
    Naheffing heb ik nog niet gehad. Neem aan dat die nog komt.
    Was voor 2 shirtjes, 1 polo, 1 korte broek en een paar 'plastic' slippers 100 euro kwijt inc. verzendkosten.

Of zou ergens aan die doos die naheffing moeten zitten? Ik neem aan van niet toch?
      dinsdag 1 juli 2008 @ 14:27:28 #108
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_59818906
    Was In Honolulu ACF maar heb er niet veel gekocht (ik heb waarschijnlijk al teveel). Bij Ruehl hebben ze ook leuke spullen.
    No one goes to Hooters for wings.
    Well polish my nuts and serve me a milkshake.
    A-one and a-two and a-chicka booma chick!
      dinsdag 1 juli 2008 @ 15:41:03 #109
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59820659
    Net een naheffing van FedEX gehad, ¤110,49 op een bestelling van $520.50 (¤342 op mijn creditcard-overzicht).
    De hoogte van die naheffing was dus volgens planning, zo'n 32%.
    pi_59821472
    Ja bij mij was het 40 euro op een bestelling van 128 euro ofzo. De prijslijst zat er gewoon bij, dus ze konden het precies goed uitrekenen.
      dinsdag 1 juli 2008 @ 17:13:13 #111
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59822818
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef Ace1 het volgende:
    Ja bij mij was het 40 euro op een bestelling van 128 euro ofzo. De prijslijst zat er gewoon bij, dus ze konden het precies goed uitrekenen.
    ja toen ik een tijdje terug 1 broek had besteld toen konden ze de prijs die ik ervoor betaald had ook goed zien, dat was $29.90 en toch rekende die eikels 31% over ¤115.
    pi_59823192
    en toen heb je bezwaar gemaakt?
    Sjakie ♥ 10-7-10
    Japie ♥ 4-2-14
    pi_59826946
    Ik sta op het punt mijn eerste A&F bestelling te plaatsen. Ik heb een keer eerder een polo van A&F gehad die ik in NL gekocht had, en die beviel me echt ontzettend goed. De pasvorm bleef het zelfde, ook na een jaar. De polo rekt niet op ofzo.

Ik heb de polo een tijdje terug weg gedaan, en weet de maat niet meer helemaal zeker. Ik denk dat het een s was, maar de meeste van mijn shirts zijn m. Klopt het dat A&F polo's wat kleiner vallen? Het was een musclefit geloof ik, zat redelijk strak, maar comfortabel.
    Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
    Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
      woensdag 2 juli 2008 @ 16:16:10 #114
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59844618
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 17:35 schreef DJMomo het volgende:
    en toen heb je bezwaar gemaakt?
    Nee heb ik uiteindelijk niet gedaan, ik had van iemand te horen gekregen dat het normaal is dat ze gaan kijken wat zo'n broek hier in NL zou kunnen kosten en dan die waarde overnemen, dus heb ik het er maar bij gelaten, nu maar afwachten wat ze met die andere 2 broeken doen.
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 20:45 schreef Casparovvv het volgende:
    Ik sta op het punt mijn eerste A&F bestelling te plaatsen. Ik heb een keer eerder een polo van A&F gehad die ik in NL gekocht had, en die beviel me echt ontzettend goed. De pasvorm bleef het zelfde, ook na een jaar. De polo rekt niet op ofzo.

Ik heb de polo een tijdje terug weg gedaan, en weet de maat niet meer helemaal zeker. Ik denk dat het een s was, maar de meeste van mijn shirts zijn m. Klopt het dat A&F polo's wat kleiner vallen? Het was een musclefit geloof ik, zat redelijk strak, maar comfortabel.
    A&F polo's zijn muscle fit en sluiten goed aan op je lichaam, als je normaal een maat M draagt dan denk ik dat je veiliger zit met een maat M voor A&F polo's dan maat S aangezien ze wel slimfit zijn, maar als je erg slank bent dan kan je wel een maat S hebben, maar dan moet je nog uitkijken dat een maat S niet te kort voor je is want er zijn genoeg mensen die qua breedte een maat S passen maar net iets te lang zijn en dus voor een maat M moeten gaan.

Aangezien je nu makkelijk aan RUEHL kleding kunt komen via de online store en omdat de laatste tijd toch regelmatig over RUEHL wordt gepraat in dit topic, dacht ik dat het wel eens tijd werd om er een apart topic voor te openen.
    Hier:
    RUEHL No.925
    zie [TK] Hollister polo's maat S (nieuw)

Ga zeker nieuwe bestellen in grotere maat!
    But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
    pi_59857682
    Ik ben zeer gecharmeerd van dit shirt

Deze ga ik een dezer dagen bestellen.
    pi_59866577
    wel nice idd
      donderdag 3 juli 2008 @ 17:19:44 #118
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_59870374
    Tsjonge, veel prachtige dingen, zeg.
    pi_59871226
    Mijn eerste bestelling gemaakt, ben beniewd met de naheffing etc..

+
    pi_59883600
    Gister ook een polo en tee ontvangen van A&F. Zitten echt super!
    pi_59883760
    mwuahahahah ik ga over een week, 3 weken naar amerika. suf kopen als de ziekte!
    errrrrrrrrr.....?
      vrijdag 4 juli 2008 @ 13:11:39 #122
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_59887500
    Vanaf december wordt het dus nog goedkoper als je onder de 150 EURO blijft

Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
    pi_59887892
    Zat er al een tijdje aan te komen, maar wel gunstig natuurlijk
    pi_59893060
    Kan iemand me helpen?

Hier in europa draag ik een Large ( van diesel, replay,...) van t-shirts, welke maat heb ik dan bij A&F? Ik ben 1.84 m, 80 kg maar ik heb vrij brede schouders van fitness.

En dezelfde vraag voor hun fleece's.

Alvast bedankt
    Seriously Easy Going
      vrijdag 4 juli 2008 @ 17:24:23 #125
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59893661
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef Retouw het volgende:
    Kan iemand me helpen?

Hier in europa draag ik een Large ( van diesel, replay,...) van t-shirts, welke maat heb ik dan bij A&F? Ik ben 1.84 m, 80 kg maar ik heb vrij brede schouders van fitness.

Alvast bedankt
    gewoon maat L.
    pi_59893776
    Ben nu toch wel erg benieuwd hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je een naheffing krijgt?
    Afgelopen maandag had ik alles binnen en vandaag de dag nog geen naheffing.

Wil binnenkort weer wat bestellen maar wil eerst even kijken wat de naheffing is.
    Heb trouwens bij Tees maar L i.v.m. de lengte en M bij de polos.
    Nu wil ik graag een Shirt bestellen moet ik daarbij voor een L gaan of een M?
    Ben 1.90 en 70kg.

Waarom is trouwens hollister hier niet zo populair? Het topic loopt daar lang niet zo storm als deze.
    pi_59895068
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 17:24 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

gewoon maat L.
    zowel voor t-shirts als fleece?
    het is mijn eerste keer en ik ben nogal bang voor een verkeerde maat, een maat zegt dat large hier met medium daar overeenkomt.

ivm met die clearance sales, hoe moet je dat xpi bestandje downloaden? ik snap dat maar niet
    Seriously Easy Going
    pi_59944434
    Satanic, wat waren die andere twee A&F fora ook al weer?
    Toon moed!
      maandag 7 juli 2008 @ 12:11:20 #129
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59944895
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 11:51 schreef Qlubtempo het volgende:
    Satanic, wat waren die andere twee A&F fora ook al weer?
    www.topicstyle.com en www.anfcommunity.de
    pi_59945029
    Top, danke!

Zijn die A&F jeans van een beetje kwaliteit en pasvorm?
    Toon moed!
      maandag 7 juli 2008 @ 12:19:49 #131
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59945096
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Qlubtempo het volgende:
    Top, danke!

Zijn die A&F jeans van een beetje kwaliteit en pasvorm?
    de pasvorm is wel goed ja, lekker lowrise, en de kwaliteit is ook wel goed denk ik, nog geen problemen mee gehad.
    pi_59945698
    Heeft er iemand ervaring met het opsturen van verkeerde dingen? Ik heb nu twee keer besteld en twee keer was een artikel het verkeerde. Vorige keer vond ik het niet erg, nu wel. Ik heb al gemaild naar de klantenservice, maar nog niks teruggehoord. Iemand ervaring?
    pi_59947915
    Heb ik geen ervaring mee.... 1X wat verkeerds ontvangen.... maar vond het teveel moeite om er werk van te maken..
    Toon moed!
    pi_59949517
    Die destroyed jeans van A&F vind ik echt heel vet! Vind alleen dat de achterkant niet zo duidelijk op de foto staat, alleen de achterzakken. Iemand hier op FOK! die een A&F jeans heeft en toevallig een foto van de achterkant van de broek heeft? Liefst dragend
    pi_59951184
    Ja idd, ik zou de achterkant ook wel eens willen zien... !
    Toon moed!
      maandag 7 juli 2008 @ 19:43:20 #136
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59954941
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Tano_Stargazers het volgende:
    Heeft er iemand ervaring met het opsturen van verkeerde dingen? Ik heb nu twee keer besteld en twee keer was een artikel het verkeerde. Vorige keer vond ik het niet erg, nu wel. Ik heb al gemaild naar de klantenservice, maar nog niks teruggehoord. Iemand ervaring?
    het gaat sneller als je belt, ze sturen dan gewoon het artikel op dat je wel had besteld.
      maandag 7 juli 2008 @ 19:55:01 #137
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_59955185
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef wesley_k het volgende:
    Die destroyed jeans van A&F vind ik echt heel vet! Vind alleen dat de achterkant niet zo duidelijk op de foto staat, alleen de achterzakken. Iemand hier op FOK! die een A&F jeans heeft en toevallig een foto van de achterkant van de broek heeft? Liefst dragend
    op dit forum staan een aantal foto's:
    http://www.anfcommunity.de/viewtopic.php?f=22&t=3167
      dinsdag 8 juli 2008 @ 15:41:55 #138
    150280 Begiristain
    Vieze furrr TV
    pi_59974129
    Net terug uit Washington DC & New York en heb uiteraard ook wat A&F aankopen gedaan. Moet wel zeggen dat ik de shop in NYC helemaal niet fijn vind; erg massaal en (erg veel) personeel dat op je vingers staat te kijken. Bovendien leek het alsof je aan iemand achter een toonbank moest vragen om een bepaalde polo/shirt te mogen passen. In DC was het gewoon een 'normale' winkel. Veel fijner..

Mijn aankopen:

Voor het idee: ik ben 1.75m, 72 kg en heb maat S.

[ Bericht 0% gewijzigd door Begiristain op 08-07-2008 15:48:28 ]
    pi_59977549
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 19:43 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

het gaat sneller als je belt, ze sturen dan gewoon het artikel op dat je wel had besteld.
    Is intussen perfect geregeld inderdaad!
    pi_60003038
    Net terug uit New york en wat een leuke winkel.
    werken zeker veertig mensen die allemaal een beetje leuk staan te dansen en 'Hi , how are ya' de hele tijd zeggen
    Wat ik best wel zielig vond dat de schoonmaaksters dik waren en dat de mensen die er werken allemaal model achtige types zijn ..
    Heb uiteraard wat overhemden gekocht een vest en een t-shirt !
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:42:34 #141
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_60003370
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef Retouw het volgende:
    Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt
    Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunste

Heb zelf ook nog een vraagje: Ik zou ook graag van die leren slippers willen bestellen (Hollister of A&F, twijfel nog) maar die maten gaan alleen van S t/m XL, en niet met die Amerikaanse schoenmaten, wat best makkelijker zou zijn geweest. Ik heb maat 43, iemand die hier ook slippers heeft en weet welke maat overeenkomt met welke schoenmaat?
    Luier dan een pamper
    pi_60003979
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 15:41 schreef Begiristain het volgende:
    Net terug uit Washington DC & New York en heb uiteraard ook wat A&F aankopen gedaan. Moet wel zeggen dat ik de shop in NYC helemaal niet fijn vind; erg massaal en (erg veel) personeel dat op je vingers staat te kijken. Bovendien leek het alsof je aan iemand achter een toonbank moest vragen om een bepaalde polo/shirt te mogen passen. In DC was het gewoon een 'normale' winkel. Veel fijner..

Mijn aankopen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor het idee: ik ben 1.75m, 72 kg en heb maat S.
    Dan was je zeker op Fifth Avenue. Die bij South Street Seaport is veel rustiger
    pi_60004358
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef Toempf het volgende:

[..]

Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunste

Heb zelf ook nog een vraagje: Ik zou ook graag van die leren slippers willen bestellen (Hollister of A&F, twijfel nog) maar die maten gaan alleen van S t/m XL, en niet met die Amerikaanse schoenmaten, wat best makkelijker zou zijn geweest. Ik heb maat 43, iemand die hier ook slippers heeft en weet welke maat overeenkomt met welke schoenmaat?
    Ik heb ook slippertjes van A&F! K heb maat 41 en heb een S, denk dat je M moet hebben... Succes
    A.F.C.A.
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:25:19 #144
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_60007220
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef Toempf het volgende:

[..]

Staat gewoon op de site hoor, A&F heeft de size-chart aangepast en er staan nu meer maten op wat het wat makkelijker maakt om te bestellen:

voor de slippers
    1
    2
    3
    4
    5
    A&F   USA   EUROPE UK JAPAN
    S   9   42   8   27
    M   10   43   9   28
    L   11   44   10   29
    XL   12   45   11   30
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:28:36 #145
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_60007321
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 22:25 schreef PirE het volgende:

[..]

Staat gewoon op de site hoor, A&F heeft de size-chart aangepast en er staan nu meer maten op wat het wat makkelijker maakt om te bestellen:

voor de slippers
    [ code verwijderd ]

Bedankt Ik zie het nu inderdaad staan op de site, had er overheen gekeken
    Luier dan een pamper
    pi_60007585
    Is er ook ergens een tracklist van de A&F Storemusic?
    Toon moed!
    pi_60007987
    En hoe heet nummer 5 in die player, met de tekst, can you feel the love tonight....

Iemand... ?
    Toon moed!
    pi_60008093
    Can You Feel The Love Tonight Techno Mix

Nu nog de artiest....
    Toon moed!
      donderdag 10 juli 2008 @ 13:01:09 #149
    150280 Begiristain
    Vieze furrr TV
    pi_60017314
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dan was je zeker op Fifth Avenue. Die bij South Street Seaport is veel rustiger
    Yess
    pi_60017425
    Paar dagen geleden in Las Vegas nog ff wat A&F gekocht xD

Maar het is toch best een foute winkel hoor, keiharde muziek en er staat een half blote vrouw en man voor de ingang... Maar het loopt als een tierelier zoveel klanten
    hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
      donderdag 10 juli 2008 @ 20:50:46 #151
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60027796
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 13:05 schreef stFz het volgende:
    Paar dagen geleden in Las Vegas nog ff wat A&F gekocht xD

Maar het is toch best een foute winkel hoor, keiharde muziek en er staat een half blote vrouw en man voor de ingang... Maar het loopt als een tierelier zoveel klanten
    fout? zo hoort het, lelijke mensen...die zijn pas fout!
    pi_60038441
    De cookie editor werkt nu ook in Firefox 3
    Dus nu ook modern de clearenceshop!

Heb helaas een naheffing gehad. Op 100 euro 18 euro naheffing. Valt nog mee in elk geval!
    pi_60039586
    Dinsdagavond besteld, vanmorgen al vriendelijke meneer van FedEx aan de deur. Fijn toch die snelle verzending! Via Ellen stond het nog wel eens ruim een week bij de douane..
      vrijdag 11 juli 2008 @ 13:42:45 #154
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60040258
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 12:10 schreef Arjentjuh86 het volgende:
    De cookie editor werkt nu ook in Firefox 3
    Dus nu ook modern de clearenceshop!

Heb helaas een naheffing gehad. Op 100 euro 18 euro naheffing. Valt nog mee in elk geval!
    als dat zo is dan ga ik ook over naar versie 3. bedankt voor het melden!
    pi_60044630
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

als dat zo is dan ga ik ook over naar versie 3. bedankt voor het melden!
    hé hé, ja het is echt waar check zelf klik
    pi_60046894
    heb het nu ook geïnstalleerd en werkt inderdaad. Er is helaas niet zo veel in de clearance
    pi_60047297
    Twee weken geleden een bestelling gedaan van ongeveer 175 dollar bij Hollister. Vandaag is de factuur van de douane binnen gekomen en die was maar 21,47. Viel reuze mee. Eerder moest je rekening houden met 33% boven de euro-prijs.
    Heeft er misschien ook mee te maken dat de kleding in verschillende landen wordt gemaakt: Vietnam, Peru, Indonesie.
    Wie eerlijk is in alles, zal wel eenzaam zijn
      vrijdag 11 juli 2008 @ 19:42:30 #158
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60047659
    Ik heb ook een flink meevaller gehad, ik had 2 jeans besteld, beide waren ze op een waarde bepaald ietsje boven wat ik er voor betaald heb, de naheffing was maar ¤14,82. dat is een stuk beter dan die vorige keer toen ik iets van ¤42 over één jeans van $29.90 moest betalen. Nu maar hopen dat ze voortaan de waarde ook op deze manier bepalen.
    pi_60049435
    hoe zit het met de maten van jeans?
    Ik heb van Hugo Boss maat 32-34. Welke maat heb ik nodig van A&F?
    pi_60050975
    Beetje oftopic:
    Als ik Firefox opstart krijg ik dit:
    roxyserver niet gevonden

Firefox is ingesteld om een proxyserver te gebruiken die niet kan worden gevonden.

De browser is geconfigureerd om een proxyserver te gebruiken, maar de proxy kon niet worden gevonden.

* Is de proxyconfiguratie van de browser in orde? Controleer de instellingen en probeer het opnieuw.
    * Is de computer verbonden met een actief netwerk?
    * Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie.

Ik kom dus helemaal niet meer op de Abercrombie site...
    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    pi_60051590
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 22:28 schreef ryan_atwood het volgende:
    Beetje oftopic:
    Als ik Firefox opstart krijg ik dit:
    roxyserver niet gevonden

Firefox is ingesteld om een proxyserver te gebruiken die niet kan worden gevonden.

De browser is geconfigureerd om een proxyserver te gebruiken, maar de proxy kon niet worden gevonden.

* Is de proxyconfiguratie van de browser in orde? Controleer de instellingen en probeer het opnieuw.
    * Is de computer verbonden met een actief netwerk?
    * Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie.

Ik kom dus helemaal niet meer op de Abercrombie site...
    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    Zet je proxy server dan uit? Lijkt me als consument zijnde niet dat je dat nodig bent of wel?
    Ga naar Extra -> Opties -> Geavanceerd -> Tabblad, Netwerk -> en daar instellen 'geen proxy'.

Lijkt me dat hij dan wel weer gewoon werkt toch
    pi_60056582
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 22:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Zet je proxy server dan uit? Lijkt me als consument zijnde niet dat je dat nodig bent of wel?
    Ga naar Extra -> Opties -> Geavanceerd -> Tabblad, Netwerk -> en daar instellen 'geen proxy'.

Lijkt me dat hij dan wel weer gewoon werkt toch
    het werkt! bedankt
    pi_60059601
    Ik ga voor de eerste keer iets bestellen van A&F

Na dit topic veel gevolgd en gelezen te hebben denk ik dat het met de maat M en mijn 1,81 (+ niet al te breed) best wat mooie t-shirtjes kan bestellen.

Ik heb alleen nog 1 vraag; hoe veel kleiner is de kans dat je via Ellen een naheffing krijgt? En is bestellen via A&F altijd een naheffing ophanden, of kan je daar ook geluk hebben?
      zaterdag 12 juli 2008 @ 19:56:26 #164
    221403 TheComebackKid
    The Notorious T.U.R.K.
    pi_60063712
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 15:14 schreef Hennnn het volgende:
    Ik ga voor de eerste keer iets bestellen van A&F

Na dit topic veel gevolgd en gelezen te hebben denk ik dat het met de maat M en mijn 1,81 (+ niet al te breed) best wat mooie t-shirtjes kan bestellen.

Ik heb alleen nog 1 vraag; hoe veel kleiner is de kans dat je via Ellen een naheffing krijgt? En is bestellen via A&F altijd een naheffing ophanden, of kan je daar ook geluk hebben?
    cool, foto's aub..
    pi_60077168
    Heb de volgende bestelling geplaats via de clearance:
    (en nog een lading via Hollister)

pi_60087713
    Ik heb ook een hele bult kleding mee genomen uit de VS vorige week, wat relaxt zeg die lage dollar!
    80% van in mijn koffer was Abercrombie en Hollister
    Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
    pi_60092330
    Een vraagje aan de 'kenner'. Ik kreeg deze week dit shirt in handen, real or fake?

http://xs.to/xs.php?h=xs129&d=08291&f=afbeelding_022111.jpg
    http://xs.to/xs.php?h=xs129&d=08291&f=afbeelding_021947.jpg

(Foto van iPhone, dus brakke kwaliteit, kan evt dig. cam pics maken)

Er zit aan de binnekant van het shirt namelijk geen groot vak waar Abercrombie & Fitch op staat.
    pi_60092544
    Heb een beetje mijn twijfels over die letters, maar volgens mij is het gewoon echt hoor.
    pi_60093949
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 11:25 schreef XiChico het volgende:
    Een vraagje aan de 'kenner'. Ik kreeg deze week dit shirt in handen, real or fake?

http://xs.to/xs.php?h=xs129&d=08291&f=afbeelding_022111.jpg
    http://xs.to/xs.php?h=xs129&d=08291&f=afbeelding_021947.jpg

(Foto van iPhone, dus brakke kwaliteit, kan evt dig. cam pics maken)

Er zit aan de binnekant van het shirt namelijk geen groot vak waar Abercrombie & Fitch op staat.
    Als het prijskaartje aan de "muscle" tag zit (waar het op lijkt op de foto's) is het een fake. Ook de rest ziet er niet al te best uit, te veel losse en vooral lange draden. Vergelijk de "&" op het prijskaartje eens met die op de website, dat moet precies hetzelfde lettertype zijn.

Volgens het kaartje is het een polo, geen tee (214...)

[ Bericht 3% gewijzigd door DaveC op 14-07-2008 12:51:06 ]
      maandag 14 juli 2008 @ 16:39:59 #170
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_60099977
    Vandaag is een lading kleding bij me aangekomen. Lekker op de clearance. Ook bij Hollister besteld maar dat komt overmorgen.
    pi_60100964
    Ik heb een Hollister korte broek te koop: [TK] Hollister: Avalon (korte broek)

Ik weet het, het hoort hier niet echt thuis maar goed ik denk wel dat hier mensen zijn die het interesseren.
    pi_60105121
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 12:40 schreef DaveC het volgende:

[..]

Als het prijskaartje aan de "muscle" tag zit (waar het op lijkt op de foto's) is het een fake. Ook de rest ziet er niet al te best uit, te veel losse en vooral lange draden. Vergelijk de "&" op het prijskaartje eens met die op de website, dat moet precies hetzelfde lettertype zijn.

Volgens het kaartje is het een polo, geen tee (214...)
    Prijskaartje heb ik er al al gehaald. Achja, ik was toch van plan bij Abercrombie.com te bestellen. 4 Shirts.. het is binnen 5 werkdagen hier toch?
      dinsdag 15 juli 2008 @ 14:41:17 #173
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_60121091
    BIj mij was het 4 dagen Maar het gaat lekker snel iig
      dinsdag 15 juli 2008 @ 15:20:37 #174
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_60122005
    hoe werkt dat met die maten van die broekjes want ik wil deze:

maar waar moet je dan naar kijken bij die maten? bij hip neem ik aan ofniet?

mijn heup is 90 cm maar dan zou ik maat 2 moeten nemen en dat lijkt me wel heel klein want ik heb ook een bikini van amerikaanse maten en daar heb ik een 10 van
    en A&F valt toch ook klein?
      dinsdag 15 juli 2008 @ 16:01:32 #175
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_60122941
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef -Rebelle het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    mijn heup is 90 cm maar dan zou ik maat 2 moeten nemen en dat lijkt me wel heel klein want ik heb ook een bikini van amerikaanse maten en daar heb ik een 10 van

* Enchanter checkt FB

Maak je ff een foto als je 'm binnen heb , oordelen wij wel of hij je goed staat of niet
    pi_60123226
    quote:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Een vriendin van mij heeft pas zo'n broekje besteld.
    Die past perfect. Zij heeft gekeken wat voor broek maat ze normaal gesproken heeft (dus de breedte/waist)

Vervolgens die maat besteld. Dus even in de size chart kijken en dan de gené nemen die overeenkomt met een normale broekmaat. Zij had het overigens vergeleken met haar G-star broekmaat

Hoop dat je er wat aan hebt.
      dinsdag 15 juli 2008 @ 16:18:39 #177
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_60123368
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Die past perfect. Zij heeft gekeken wat voor broek maat ze normaal gesproken heeft (dus de breedte/waist)

Vervolgens die maat besteld. Dus even in de size chart kijken en dan de gené nemen die overeenkomt met een normale broekmaat. Zij had het overigens vergeleken met haar G-star broekmaat

oke bedankt daar heb ik wat aan
    dus dan moet je gewoon kijken bij waist in inches eigenlijk?
      dinsdag 15 juli 2008 @ 17:05:56 #178
    221561 dennishk
    D_MONKEY_BALLER
    pi_60124448
    Ik heb zelf een makkelijke manier gevonden om bij de clearance te komen, maakt niet uit welke Internet Browser je gebruikt:
    hf

[ Bericht 39% gewijzigd door Jump op 16-07-2008 20:07:19 ]
      dinsdag 15 juli 2008 @ 18:03:04 #179
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60125630
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef dennishk het volgende:
    Ik heb zelf een makkelijke manier gevonden om bij de clearance te komen, maakt niet uit welke Internet Browser je gebruikt:
    hf
    ik heb hem uitgeprobeerd en vindt het heel erg tegenvallen, je kan dan wel op die sites komen maar internet wordt er bij mij heel traag door en je krijgt op elke pagina zo'n irritante reclame balk bovenaan je pagina. Gelukkig kan je hem wel uitschakelen en hoef je hem dus alleen te gebruiken om makkelijk op sites te komen die alleen amerikaanse ip-adressen toelaten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jump op 16-07-2008 20:07:26 ]
    pi_60125662
    wow.. check de clearance!! een hele hoop t-shirts zijn toegevoegd.. (dames&heren)
    pi_60126332
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 16:18 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

oke bedankt daar heb ik wat aan
    dus dan moet je gewoon kijken bij waist in inches eigenlijk?
    Helemaal goed!
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef SeeQ het volgende:
    wow.. check de clearance!! een hele hoop t-shirts zijn toegevoegd.. (dames&heren)
    Ik heb al zo'n moeite me in te houden om niet nog een keer te bestellen en nu dit weer
      dinsdag 15 juli 2008 @ 18:59:30 #182
    221561 dennishk
    D_MONKEY_BALLER
    pi_60126887
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 18:03 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ik heb hem uitgeprobeerd en vindt het heel erg tegenvallen, je kan dan wel op die sites komen maar internet wordt er bij mij heel traag door en je krijgt op elke pagina zo'n irritante reclame balk bovenaan je pagina. Gelukkig kan je hem wel uitschakelen en hoef je hem dus alleen te gebruiken om makkelijk op sites te komen die alleen amerikaanse ip-adressen toelaten.
    Internet wordt bij mij iets langzamer nou je het zegt, maar zelf had ik het niet eens gemerkt... Die reclame balk is met 1 druk op de knop weg.. Het is een hoop minder gedoe dan die cookies editten vind ik eerlijk gezegd, aangezien je ook geen FireFox nodig hebt
    pi_60127117
    Wat ik me eigenlijk afvraag... Hoe spreek je eigenlijk dit merk uit... Ik draag het nu wel... Ik denk ook wel dat ik het juist uitspreek maar wie heeft er een filmpje/geluidsopname waarin het officieel wordt gezegd. Dus de juiste uitspraak zoals Abercrombie het heeft bedoeld
    pi_60127385
    , koste me hooguit 30 seconden om te vinden...
      dinsdag 15 juli 2008 @ 19:22:54 #185
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_60127446
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef SeeQ het volgende:
    Bedankt voor de tip . Ik moest nog een zwembroek hebben voor de vakantie en die staan ineens ook allemaal in de clearance . Ik wilde eigenlijk geen 100USD betalen voor 1 zwembroek, heb nu maar 2 zwembroeken besteld voor 100USD totaal .

lage dollar
    clearance
    En dat allemaal dankzij Bush en zijn War on Terror
    pi_60127483
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 19:09 schreef Arjentjuh86 het volgende:
    Wat ik me eigenlijk afvraag... Hoe spreek je eigenlijk dit merk uit... Ik draag het nu wel... Ik denk ook wel dat ik het juist uitspreek maar wie heeft er een filmpje/geluidsopname waarin het officieel wordt gezegd. Dus de juiste uitspraak zoals Abercrombie het heeft bedoeld
    Een Amerikaan zegt "Ebbercrombie", luister deze gelijk in het begin::
    http://www.abercrombie.com/anf/lifestyles/html/casting.html
    pi_60127995
    Ik had nog een vraagje, als je iets bestelt uit de clearance.. ik heb dat nu allemaal gedownload namelijk, maar wordt dit nou ook echt verstuurd naar Nederland zonder problemen? Iemand al kleding ontvangen die hij/zij uit de clearance had besteld?
    pi_60128360
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 19:46 schreef Nesle het volgende:
    Ik had nog een vraagje, als je iets bestelt uit de clearance.. ik heb dat nu allemaal gedownload namelijk, maar wordt dit nou ook echt verstuurd naar Nederland zonder problemen? Iemand al kleding ontvangen die hij/zij uit de clearance had besteld?
    ja hoor no problem.. binnen 3 dagen in huis!
    pi_60128442
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 20:00 schreef SeeQ het volgende:

[..]

Okay cool dan bestel ik meteen wat spul namelijk!
    pi_60128494
    Pfoe, als ik zo dit topic doorlees denk ik dat het me ongelofelijk veel geld gaat kosten. Vrijdag op vakantie naar Florida.
    pi_60132858
    Bedankt voor de filmpjes! Had al wat reclames opgezocht maar daar zeiden ze het niet...
    Precies zoals ik had verwacht dat je het zou uitspreken
    pi_60133358
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 20:00 schreef SeeQ het volgende:

[..]

Binnen 3 dagen? Ik had zaterdag 12 juli besteld en kreeg als afleverdatum 22 juli. 10 dagen dus. Klopt dit dan?
    pi_60133555
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 20:07 schreef Maravilla het volgende:
    Pfoe, als ik zo dit topic doorlees denk ik dat het me ongelofelijk veel geld gaat kosten. Vrijdag op vakantie naar Florida.
    Veel geld? T-shirts voor $30! (¤18).
    pi_60133647
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Binnen 3 dagen? Ik had zaterdag 12 juli besteld en kreeg als afleverdatum 22 juli. 10 dagen dus. Klopt dit dan?
    check het tracking nummer in je email wat je ontvangt als de order verscheept is.. de afleverdatum is oa afhankelijk van oponthoud bij de douane en moet je lezen als als max. afleverdatum .
      dinsdag 15 juli 2008 @ 23:46:44 #195
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60134288
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

bij mij is het ook vaak 3 of 4 dagen, waar heb jij je afleverdatum gelezen? op de site van fedex? de datum die fedex aangeeft klopt bij mij altijd.
    pi_60136807
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 23:15 schreef XiChico het volgende:

[..]

Veel geld? T-shirts voor $30! (¤18).
    Neem ze maar eens allemaal, dan wordt het vanzelf een hoop.
    pi_60136825

4 t-shirts besteld!
    pi_60148416
    Ola, mijn eerste post op Fok!. Na lange tijd geen account aan te kunnen maken, nu eindelijk gelukt.
    Ben helemaal verliefd op Abercrombie geworden sinds ik in de meivakantie naar Orlando, Florida op vakantie was, daar heb ik slechts 2 tshirts en één vest van Abercrombie gehaald. Keek vaak op abercrombie.com site, maar gister was er eindelijk veel bij de clearance gevoegd, dus even vol gebruik van gemaakt. Heb het volgende besteld:

whiii, kwam uit op ~$540 incl. verzendkosten. Gister avond dus besteld, benieuwd wanneer ik het binnen heb. Als ik de reacties hier zo lees binnen een week zeker.
    Hopelijk zit de douane ook even mee

[ Bericht 7% gewijzigd door Eriklaag op 16-07-2008 19:22:08 ]
      woensdag 16 juli 2008 @ 19:08:27 #199
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60150252
    dat is een mooie boel bij elkaar...sommige plaatjes kan je niet zien omdat fok geen https:// toelaat bij foto's, dan moet je die url's even wijzigen in http:// inplaats van https://
    pi_60150522
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 19:08 schreef SatanicWarrior het volgende:
    dat is een mooie boel bij elkaar...sommige plaatjes kan je niet zien omdat fok geen https:// toelaat bij foto's, dan moet je die url's even wijzigen in http:// inplaats van https://
    Thanks, heb het even aangepast.
    Heeft er ooit iemand van jullie al is een bestelling van $500+ geplaatst? Hoeveel was diegene ongeveer kwijt aan onze vrienden aan de grens?
    pi_60150696
    bij mij werkt de clearance-truc niet meer volgens mij. Als ik de cookie-editor open staat de country al op NL, maar de clearance link wordt niet zichtbaar
      woensdag 16 juli 2008 @ 19:40:10 #202
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_60150906
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef ryan_atwood het volgende:
    bij mij werkt de clearance-truc niet meer volgens mij. Als ik de cookie-editor open staat de country al op NL, maar de clearance link wordt niet zichtbaar
    Die moet ook op US staan
    Luier dan een pamper
    pi_60151000
    Download het programma HotSpot Shield... dat maakt een vpn verbinding met een US ip... erg handig! Je hoeft niks te editten... En je kan het makkelijk aan en uit zetten.
    pi_60151389
    Ik had vanacht een bestelling geplaatst (01.00u Nederlandse tijd). Heb nu al een e-mail binnen dat mijn order geshipt is.
    quote:
    Your order shipped on 07/16/2008 via Fedex International. After midnight EST tonight, you can track your order by clicking here or visit our website and click 'Order Tracking' at the bottom of the page.
    Snel!
    pi_60152951
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Ace1 het volgende:
    Download het programma HotSpot Shield... dat maakt een vpn verbinding met een US ip... erg handig! Je hoeft niks te editten... En je kan het makkelijk aan en uit zetten.
    Ben ik blind of...? Waar staat de clearance dan? Ook gewoon bij t hoofdmenu?
    A.F.C.A.
    pi_60153045
    De clearance staat tussen de "polo's tees etc" helemaal rechts bij women of men.
      woensdag 16 juli 2008 @ 23:15:50 #207
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60155921
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Eriklaag het volgende:

[..]

Thanks, heb het even aangepast.
    Heeft er ooit iemand van jullie al is een bestelling van $500+ geplaatst? Hoeveel was diegene ongeveer kwijt aan onze vrienden aan de grens?
    ja mijn hoogste tot nu toe was $520.50...daar hebben ze ongeveer 32% btw en invoerrechten over gerekend.
    pi_60156326
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef Eriklaag het volgende:
    Ola, mijn eerste post op Fok!. Na lange tijd geen account aan te kunnen maken, nu eindelijk gelukt.
    Ben helemaal verliefd op Abercrombie geworden sinds ik in de meivakantie naar Orlando, Florida op vakantie was, daar heb ik slechts 2 tshirts en één vest van Abercrombie gehaald. Keek vaak op abercrombie.com site, maar gister was er eindelijk veel bij de clearance gevoegd, dus even vol gebruik van gemaakt. Heb het volgende besteld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

whiii, kwam uit op ~$540 incl. verzendkosten. Gister avond dus besteld, benieuwd wanneer ik het binnen heb. Als ik de reacties hier zo lees binnen een week zeker.
    Hopelijk zit de douane ook even mee
    Zonde van sommige tees waar het merk wel heel groot opstaat.

Verder een mooie bestelling
      donderdag 17 juli 2008 @ 22:27:56 #209
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_60176322
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?
    want als je bijv broekmaat 27 hebt dan kun je kiezen uit maat 4 en maat 6..
    dus ik vroeg me af of je dan beter de grote of de kleine kunt nemen?
    en heeft jouw vriendin precies dit broekje of een andere?
    pi_60177737
    Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind om een goede broek te vinden daar. Ik heb er veel gepast en de meeste zaten toch wat raar. Ik kan wel even kijken welke maar ik heb. Misschien handig voor anderen.
    Even gekeken en voor jeans heb ik normaal gesproken iets van 32/32 of 31/32 en voor de A&F broek heb ik 32/30 gekocht. Hij is iets aan de wijde kant maar die andere zat zo smal. Ze zijn dus wat lang en smal. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.
    "Happiness is not getting more, but wanting less"
    pi_60185820
    die t-shirts moet ik die in dezelfde maat kopen als die ik van de europese merken (replay, armani diesel) ook heb? ben 1,80m en weeg 67kg. heb normaal altijd M. en die slippers ik heb maat 42 dan zal S goed zijn?
      vrijdag 18 juli 2008 @ 12:07:01 #212
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60185940
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 12:01 schreef dmxniek het volgende:
    die t-shirts moet ik die in dezelfde maat kopen als die ik van de europese merken (replay, armani diesel) ook heb? ben 1,80m en weeg 67kg. heb normaal altijd M. en die slippers ik heb maat 42 dan zal S goed zijn?
    ja gewoon maat M, en maat S voor de slippers.
      vrijdag 18 juli 2008 @ 12:10:29 #213
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60186027
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef ssebass het volgende:
    Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind om een goede broek te vinden daar. Ik heb er veel gepast en de meeste zaten toch wat raar. Ik kan wel even kijken welke maar ik heb. Misschien handig voor anderen.
    Even gekeken en voor jeans heb ik normaal gesproken iets van 32/32 of 31/32 en voor de A&F broek heb ik 32/30 gekocht. Hij is iets aan de wijde kant maar die andere zat zo smal. Ze zijn dus wat lang en smal. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.
    Al mijn A&F jeans heb ik in maat 32/30, de jeans die ik in NL heb gekocht zijn meestal in maat 31/30 (Diesel) of 32/32 (Replay), en van Nudie zelfs maat 33/32. Ik ben achter de juiste maat gekomen door andere mensen de lengte van hun broek op te laten meten, zo wist ik dus precies welke maat ik moest hebben.
    pi_60188785
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?
    want als je bijv broekmaat 27 hebt dan kun je kiezen uit maat 4 en maat 6..
    dus ik vroeg me af of je dan beter de grote of de kleine kunt nemen?
    en heeft jouw vriendin precies dit broekje of een andere?
    Het is trouwens een vriendin
    Ze heeft zelf maat 29 van broeken. Is dus voor maat 9 gegaan.
    Als je normaal gesproken 27 makkelijk kan hebben... Dus het zit niet al behoorlijk strak dan zou ik voor maat 4 gaan. Zit het wel precies goed, dus er kan geen vingertje meer tussen bij wijze van spreken... Dan 6

Tja, ik vind zelf persoonlijk dat broeken groter uitvallen maar als ik het hier zo lees vinden anderen het wel weer mee vallen. Sowieso zijn er hier een hele boel mensen die graag Abercrombie willen hebben dus mocht het niet passen dan ben je het relatief makkelijk weer kwijt aan een ander iemand
    pi_60189962
    Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
    Seriously Easy Going
    pi_60190288
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
    Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
    Serieus joh? Mooi genaaid door Abercrombie!!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    A.F.C.A.
    pi_60191343
    Het was vooral de mama die er niet echt met kon lachen:)
    Seriously Easy Going
    pi_60192408
    Ik heb mijn T-shirts ook binnen. 2 dagen na bestelling. Wel leuke shirts, maar irritant dat ze een rond boord hebben een geen V-hals. Verder wel nice.
    pi_60192853
    Vandaag ook mijn 15 items binnen gekregen, past allemaal heel goed, op 2 tees na, die zitten wat strakjes. Beetje raar dat de ene L groter is dan de andere L, maar goed. Verder echt snelle shipping, erg nice.
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
    Haha, dat had ik ook. Bij mijn andere tees die ik in de US zelf had gekocht, was dat niet. Nu zag ik opeens 2 polo's met de 'beschadiging', maar toen ik het bij een andere ook zag, voelde ik de bui al hangen.
    pi_60197668
    Beschadiging bij tees? Welk model dan? Heb het bij bijna alles gezien, fleece, polo's, crews maar nog nooit bij tees, ook niet in een winkel. En ik heb ongeveer 20 van die tees.

Vind wel dat ze het op de website moeten vermelden als het beschadigingen aan zitten, asl je er niet van houd dan koop je 't gewoon niet.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 11:38:00 #221
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_60205092
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef DaveC het volgende:
    Beschadiging bij tees? Welk model dan? Heb het bij bijna alles gezien, fleece, polo's, crews maar nog nooit bij tees, ook niet in een winkel. En ik heb ongeveer 20 van die tees.

Vind wel dat ze het op de website moeten vermelden als het beschadigingen aan zitten, asl je er niet van houd dan koop je 't gewoon niet.
    oa. de Moonmark, maar het staat gewoon bij de beschrijving .
    quote:
    100% cotton, Supersoft, subtle destruction and color loss, distressed screenprint and applique with embroidery, self-fabric interior neck taping, Vintage Abercrombie Wash, Muscle Fit, Imported
    pi_60210820
    by my staat het er niet by hoor ( wright mountain ). in ieder geval, by 1 t-shirt is het wel serieus hoor, dat ik denk van dit is niet meer normaal. IK hoop alleen niet dat het in de was nog erger wordt.
    Seriously Easy Going
    pi_60212267
    Stel je niet zo aan.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 19:43:45 #224
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60213364
    A&F n00bs!
    pi_60215929
    Door wassen wordt die destruction niet erger. Ik vind het ook helemaal niet lelijk, als je 't maar goed combineert. Een hele outfit vol destruction is een beetje overkill naar mijn mening, net als een logo tee met daarover b.v. een logo fleece. Daarom vind ik dat ze het altijd op de website moeten vermelden en dat gebeurt dus niet, helaas.
    pi_60224447
    Ben ik de enige die dagelijks op de site kijkt en dan altijd zin heeft om (nog) een bestelling te plaatsen?
    pi_60225496
    Nee
    pi_60225628
    Wel jammer dat A&F helemaal geen V-hals t-shirs heeft. Zou erg mooi zijn bij dit soort shirts, zeker omdat ze ook muscle fit zijn. Heeft A&F in het verleden ook geen v-hals shirt gehad?
      zondag 20 juli 2008 @ 20:14:49 #229
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_60231098
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Het is trouwens een vriendin
    Ze heeft zelf maat 29 van broeken. Is dus voor maat 9 gegaan.
    Als je normaal gesproken 27 makkelijk kan hebben... Dus het zit niet al behoorlijk strak dan zou ik voor maat 4 gaan. Zit het wel precies goed, dus er kan geen vingertje meer tussen bij wijze van spreken... Dan 6

Tja, ik vind zelf persoonlijk dat broeken groter uitvallen maar als ik het hier zo lees vinden anderen het wel weer mee vallen. Sowieso zijn er hier een hele boel mensen die graag Abercrombie willen hebben dus mocht het niet passen dan ben je het relatief makkelijk weer kwijt aan een ander iemand
    Huh maar er is toch geen maat 9?
    Anders zou ik ook maat 5 nemen maar die bestaat volgens mij niet?
      maandag 21 juli 2008 @ 00:58:32 #230
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60236703
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 15:06 schreef XiChico het volgende:
    Wel jammer dat A&F helemaal geen V-hals t-shirs heeft. Zou erg mooi zijn bij dit soort shirts, zeker omdat ze ook muscle fit zijn. Heeft A&F in het verleden ook geen v-hals shirt gehad?
    Op de Underwear pagina heb je wel v-neck t-shirts, deze worden ook veel als gewone t-shirts gedragen.

pi_60239371
    samen met een vriend maar weer eens een bestelling geplaatst...

ik hoop dat die derde past, die vond ik echt vet!

alstie niet past mssch in de verkoop
      maandag 21 juli 2008 @ 10:38:09 #232
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_60240079
    Die 2 laatste broeken (dus niet die kleine) heb ik ook. Leuke shorts.
    pi_60241799
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

Huh maar er is toch geen maat 9?
    Anders zou ik ook maat 5 nemen maar die bestaat volgens mij niet?
    Hé hé, dat is raar. Die heeft ze toch echt besteld staat op mijn bon. Ik zie inderdaad dat er maten weg zijn...
    pi_60241982
    Deze is ook wel leuk:

pi_60242503
    die vind ik eigenlijk helemaal niet leuk.
    shirts met grote teksten enzo vind ik altijd voor hippies en andere wereldverbeteraars

en grote logo's vind ik al helemaaaal niks
    pi_60246451
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef G-NiLES het volgende:
    die vind ik eigenlijk helemaal niet leuk.
    shirts met grote teksten enzo vind ik altijd voor hippies en andere wereldverbeteraars

en grote logo's vind ik al helemaaaal niks
    Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F op
    pi_60246957
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 15:42 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F op
    ik bedoelde niet dat het shirt wat jij postte een groot logo bevat....
    bedoelde het meer algemeen.. zoals dit bijv:

http://www.hdclothing.co.(...)20Black%20Tshirt.jpg

(en die broek met dat grote logo wat ik bij m'n bestelling had, is voor die vriend dus :p )
    pi_60250266
    Ik had gistermiddag een bestelling geplaatst, krijg ik vandaag een email:
    ''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''

?? What the f*ck???

Kan het misshcien zijn omdat ik er clearance-spul tussen had?
      maandag 21 juli 2008 @ 19:40:14 #239
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60250931
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:
    ''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''

?? What the f*ck???

nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.
    pi_60251038
    Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)
    Bijna 70% van de tees zijn b.v. alleen maar met grote logo's te krijgen

Of zijn de mensen die niet van de grote logo's houden meer Polo/Shirt fan?
    pi_60251870
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
    Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)

Dat dus ! K heb zelf ook wel 2 tees maar ben meer van de polo's!
    A.F.C.A.
    pi_60253289
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:

Ja ik ben ook van de polo's, ik hou er echt niet van om zo groot met merken rond te lopen ( G-star bijv.).. Draag liever een TH polo met mooi klein logotje.. Draag sowieso eigenlijk alleen maar polo's
    pi_60261818
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:

?? What the f*ck???

had je ook het gehele proces voltooid en dus betaald via cc en uiteindelijke een bevestiging via email gekregen? zo ja dan zou ik inderdaad even contact met ze opnemen.
    pi_60267896
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 19:40 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.
    Ik heb ze gister terug gemaild en heb vandaag een email teruggekregen. Ze zeggen niet duidelijk wat nou het probleem is (ik ben er zelf wel achter, denk ik: op mijn cc staan 2 voorletters, maar ik had deze keer mijn tweede naam vergeten in te vullen -> de vorige keer had ik dat wel gedaan en toen was het goed).
    Ze adviseren mij om gwoon opnieuw te bestellen.
    Maar ze hebben mij account op de website wel geblokt, en dat duurt nog 3-5 dagen voordat die weer is gedeblokkeerd.
    Word pissig als dan al mijn spullen zijn uitverkocht.
    pi_60274336
    Geven de t shirts van A&F af in de eerste wasbeurt?
    pi_60274526
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 18:03 schreef Hennnn het volgende:
    Geven de t shirts van A&F af in de eerste wasbeurt?
    Volgens mijn mams niet
    pi_60296543
    Als ik twee shirts laat verschepen naar Nederland, kan ik dan nog een fikse acceptgiro van FedEx/UPS verwachten?
      woensdag 23 juli 2008 @ 16:04:17 #248
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_60297458
    Je kan beter iets meer bestellen dan alleen maar 2 t-shirts. Je betaalt sowieso 50 dollar verzendkosten.
      woensdag 23 juli 2008 @ 16:36:11 #249
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60298287
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 15:22 schreef Blaxje het volgende:
    Als ik twee shirts laat verschepen naar Nederland, kan ik dan nog een fikse acceptgiro van FedEx/UPS verwachten?
    ja, gewoon ongeveer 31% over het totaalbedrag.
    pi_60300544
    Wanneer komt die naheffing als hij komt? Heb shirts een week in huis, maar nog niks ontvangen.
      woensdag 23 juli 2008 @ 19:20:38 #251
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60302067
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef XiChico het volgende:
    Wanneer komt die naheffing als hij komt? Heb shirts een week in huis, maar nog niks ontvangen.
    kan soms wel een maand duren.
    pi_60302468
    Weet iemand hoe de dames shirts vallen? Ik heb van Abercrombie normaal altijd M bij T-shirts en polo's en vesten S, kan ik shirts ook in M bestellen of vallen ze groot? Ik vind deze wel leuk:

[ Bericht 4% gewijzigd door Miffy1 op 24-07-2008 11:09:02 ]
    pi_60306398
    Ik vind dat ze niet erg groot vallen, ik heb hier in Nederland gewoon S van zulke blousjes en van A&F ook een S
    pi_60306479
    Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
      woensdag 23 juli 2008 @ 22:09:27 #255
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_60306857
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
    Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
    Jawel dat kan want ik heb ook iemand uit de VS gevonden die zegt iets te kunnen regelen om de naheffing te omzeilen
    pi_60313194
    nog even voor de maat-freaks:

gisteren al mijn spullen binnen(zaterdagnacht besteld)

de shirts in M zitten precies hetzelfde als andere (europese)merkkleding.
    broek in 32 is NET iets te ruim, maar kan het bijstellen via een touwtje... dus zit prima. Had mssch 31 kunnen nemen.

zal mssch morgen wel ff pics maken hoe het staat, als iemand het wil zien tenminste
      donderdag 24 juli 2008 @ 12:36:45 #257
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60317364
    laat maar zien hoe het zit!
    pi_60360811
    hoe vallen de zwemshorts? ik was aan het checken op die site die satanicwarrior hier is gepost had maar ik twijfel tss s en m. hier is het +- 39 cm, op die site was s +- 37 en l 44 maar voor m waren er geen voorbeelden.
    Seriously Easy Going
    pi_60390623
    Zijn er mensen die A&F kleding hebben gekocht in Londen? Dat zal wel een flink stuk duurder zijn dan in de US?

Ik ben een maand geleden naar New York en Florida geweest en ook het een en ander gekocht. Alleen de Tees die ik heb gekocht staan niet op de site en de broek heb ik in een andere kleur die ook niet op de site staat.

I got soul, but I'm not a soldier
    pi_60399352
    Ik was zaterdag in cocktail bar "Parc" in breda... en dat logo daarvan is gewoon van A&F!

http://www.parcbreda.nl/
      maandag 28 juli 2008 @ 18:45:06 #261
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_60401302
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Ace1 het volgende:
    Ik was zaterdag in cocktail bar "Parc" in breda... en dat logo daarvan is gewoon van A&F!

http://www.parcbreda.nl/
    Ja , want A&F heeft alleenrecht om een eland als logo te gebruiken , en eerlijk gezegd , lijkt het er niet eens op
      maandag 28 juli 2008 @ 21:59:32 #262
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_60405788
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 09:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
    Zijn er mensen die A&F kleding hebben gekocht in Londen? Dat zal wel een flink stuk duurder zijn dan in de US?

Ik ben een maand geleden naar New York en Florida geweest en ook het een en ander gekocht. Alleen de Tees die ik heb gekocht staan niet op de site en de broek heb ik in een andere kleur die ook niet op de site staat.

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Ja.
    Ik betaalde omgerekend 65 euro voor een polo.
    Signature.
    pi_60406858
    quote:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    heb je deze al binnen???
    pi_60407541
    Als een artikel backordert is en dit staat bij de check-out:
    Backordered
    Will Ship
    07/30/2008

Wanneer zou hij dan afgeleverd worden?? (ivm vakantie )
      maandag 28 juli 2008 @ 23:57:50 #265
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_60408457
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef ryan_atwood het volgende:
    Als een artikel backordert is en dit staat bij de check-out:
    Backordered
    Will Ship
    07/30/2008

Wanneer zou hij dan afgeleverd worden?? (ivm vakantie )
    3-4 dagen later.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 07:53:38 #266
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_60411955
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 22:41 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

heb je deze al binnen???
    Nee.. want ik durf hem niet te bestellen want ik weet dus echt niet welke maat en ik weet toch zeker dat ik dan de verkeerde neem en verder wou ik nog een tshirt uit de clearance maar die is nu al weg en nu blijft er alleen nog een vest over die is wil dus dan wacht ik wel met bestellen tot er weer meer dingen bijstaan die ik wil
    pi_60415531
    Zit eraan te denken om dit te bestellen..

dinsdag 29 juli 2008 @ 14:32:55 #268
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_60419651
    Vandaag m'n nieuwe swimshort binnen gekregen
    pi_60419724
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
    Vandaag m'n nieuwe swimshort binnen gekregen
    [ afbeelding ]
    Dat is wel heel erg oude collectie, via ebay gekocht zeker? Dan is hij waarschijnlijk fake.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 16:13:26 #270
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_60421774
    Oude collectie zou goed kunnen, fake geen idee, hij was niet duur en ik vind hem er tof uitzien dus ik vond het goed genoeg
    pi_60423240
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
    .. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.

A&F kan/mag dit niet doen aangezien ze dan niet eerlijk zouden zijn (het is immers geen gift) en dus gaat alles via FedEx en heb je 99% kans dat je naheffing moet betalen.
    pi_60429539
    Over een aantal weken ga ik toch naar Amerika. Scheelt weer in verzendkosten, en wat daar nog allemaal bijkomt (Kswiss ben ik bijna net zo veel aan verzendkosten kwijt als aan de sneakers )

Maar ik ga eens een aantal van die Abercromie stores opzoeken
    Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
    pi_60429741
    heb vandaag mijn amerikaanse collega even opdracht gegeven voor me te shoppen:

en

hoop dat ze het in de store kan vinden!
    Sjakie ♥ 10-7-10
    Japie ♥ 4-2-14
    pi_60434027
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 17:17 schreef SeeQ het volgende:

[..]

.. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.

A&F kan/mag dit niet doen aangezien ze dan niet eerlijk zouden zijn (het is immers geen gift) en dus gaat alles via FedEx en heb je 99% kans dat je naheffing moet betalen.
    Okay bedankt! Dan laat ik mijn familie even wat opsturen ipv te bestellen namelijk! Ben benieuwd
      woensdag 30 juli 2008 @ 01:51:20 #275
    179542 Forburgah
    SPANGENAREN
    pi_60434389
    Net ff een bestelling gedaan:

Zo niet Ofter een hemel is
    Maar álster één is Dan zal je zien
    Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
    Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
    pi_60440006
    Jammer dat ze geen bodywarmers bij de man-section hebben. Vind altijd wel lekker om in de herfst met een bodywarmer te lopen.

@ Forburgah: Nice tshirt
    pi_60476499
    daar wil ik hem inderdaad voor gebruiken (duh )
    collega heeft gisteren de bodywarmer voor me gescoord, trui hadden ze niet
    hoop maar dat de bodywarmer past, ze zij dat het weer een typisch A&F pasvormpje had.. haarzelf zat ie erg strak (maar als ik me goed herinner ben ik net even slanker dan zij -typisch amerikaans postuurtje - is.. hoop hoop hoop).

als ie past (is me eerste A&F stuk... ) ga ik wellicht wel een internet order plaatsen, zag nu ook leuke long-sleeve tees. en de sweater dus nog steeds.
    Sjakie ♥ 10-7-10
    Japie ♥ 4-2-14
    pi_60485934
    Iemand ervaring met de pasvorm van de zwembroeken? Met welke maten komen de S en M ongeveer overeen? Ik heb wel een hele oude zwembroek van A&F (gekocht via america today jaren geleden) en dat is een S, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo.
    pi_60486388
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef Japin het volgende:
    Iemand ervaring met de pasvorm van de zwembroeken? Met welke maten komen de S en M ongeveer overeen? Ik heb wel een hele oude zwembroek van A&F (gekocht via america today jaren geleden) en dat is een S, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo.
    ze vallen een klein beetje groter uit, een L is bij mij eigenlijk een M.
    pi_60489630
    Goed dat de vriendelijke mevrouw van Fed-Ex net aanbelde met mijn pakketje. Zal straks even foto's plaatsen!

@ Japin: Ik heb net een zwembroek binnen gekregen met de maat S en die zit precies hetzelfde als al mijn andere zwembroeken in die maat.
    pi_60490783
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Forburgah het volgende:
    Goed dat de vriendelijke mevrouw van Fed-Ex net aanbelde met mijn pakketje. Zal straks even foto's plaatsen!

@ Japin: Ik heb net een zwembroek binnen gekregen met de maat S en die zit precies hetzelfde als al mijn andere zwembroeken in die maat.
    Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.
    pi_60491093
    Mijn normale broekmaat is 30/32. Als ik jou was zou ik gewoon even je maten opnemen en vergelijken met de size chart: http://www.abercrombie.co(...)art2.html?skuDept=28
    pi_60495300
    Heb trouwens een naheffing van ¤22,- gehad. Op een order van ¤121,-
    pi_60505584
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef Japin het volgende:

[..]

Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.
    zelfde maat heb ik (32)
    en de M zwembroek zit als gegoten!

en absoluut geen aardappelzak
    pi_60506454
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 10:44 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

zelfde maat heb ik (32)
    en de M zwembroek zit als gegoten!

en absoluut geen aardappelzak
    zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.
    pi_60507107
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 19:22 schreef XiChico het volgende:
    Heb trouwens een naheffing van ¤22,- gehad. Op een order van ¤121,-
    Hoe berekenen ze dat nou dan?
    pi_60507220
    Vandaag ook een naheffing gehad, ¤75 over een order van ¤344, valt me reuze mee
    pi_60507957
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 12:32 schreef Nesle het volgende:

[..]

Hoe berekenen ze dat nou dan?
    Zoals al zo vaak is gezegd... meestal ongeveer 33%
    pi_60508998
    ik 47 op 105 en 32 op 62 euro, dus altyd de helft, echt wel pynlyk.
    Seriously Easy Going
    pi_60515616
    Ik had op dezelfde datum een bestelling van Abercrombie en Hollister geplaatst en op dezelfde dag ontvangen.
    Ik heb nu alleen een naheffing gehad van de Abercrombie zending. Zou dit betekenen dat de Hollister niet gecontroleerd is, of kan die ook nog later komen?
    Was overigens 20 euro naheffing op een bestelling van 118 dollar. Valt niet tegen
    pi_60516029
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
    officieel is de rekenmethode als volgt.
    als waarde zending excl. verzendkosten > 22 euro:
    $bestelbedrag incl. verzendkosten * euro/dollarconversiekoers * 112% ivm invoerrechten * 119% ivm btw.
    dus kom je meestal rond de 33% uit ja.

Niet mee eens met wat je nog moet betalen: maak dan bezwaar!!
    Sjakie ♥ 10-7-10
    Japie ♥ 4-2-14
    pi_60517335
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 11:52 schreef Japin het volgende:

[..]

zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.
    ik heb relatief korte pootjes, en hij komt net over me knie.
    dus als je normale lengte benen hebt boven je knie.

zet morgen wel ff pic online
    nu stappen :p
    in AnF uiteraard haha
    pi_60517503
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
    is die 62 euro incl je verzendkosten?
    pi_60517589

pic maat M
    pi_60520111
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 22:39 schreef G-NiLES het volgende:
    [ afbeelding ]

pic maat M
    Haha, chill! Weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe lang je bent, maar ik denk dat ik er nu wel uit kom
    pi_60521408
    oef, zware avond..

ik ben 1.87 dacht ik... als je nog meer wil weten hoor ik het wel
    nu slapen
    pi_60525885
    late tvp
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_60526120
    Was gister @ Loveland, Amsterdam.. liepen eigenlijk best wel veel gasten met Abercrombie & Fitch rond. Wehehe, meer als G-Star troep en zulks.
    pi_60526535
    Ja ik zie het zelfs in Tilburg eigelijk al heel veel.
    pi_60527343
    Ik krijg vooral het laatste jaar soms ineens vragen van mensen hoe ik aan het shirt kom en daarna het teleurgestelde gezicht als ik moet melden dat ik het gewoon via de site heb besteld. Het scheelt natuurlijk wel dat op 95% van de shirts vrij groot A&F of Abercrombie staat. Gemakkelijk te herkennen dus. De overhemden zie ik slechts sporadisch voorbij komen, hetzelfde met de vesten. Een wollen trui heb ik nog niet eerder bij iemand gezien.
    pi_60530706
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 14:12 schreef XiChico het volgende:
    Was gister @ Loveland, Amsterdam.. liepen eigenlijk best wel veel gasten met Abercrombie & Fitch rond. Wehehe, meer als G-Star troep en zulks.
    was pas op Tomorrowland, Belgie. Denk wel 100 shirts gezien van AnF. Vandaag in Rotterdam, zelfs van die show-marokkaantjes erin gezien.. En dan idd allemaal van die shirts waar in koeienletters ABERCROMBIE of AnF opstaat. De mooie overhemden enzo zie je niemand in.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')