maat M moet passen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef don-corleone2008 het volgende:
Kan iemand mij met de maat helpen. Ik heb normaal maat m. Welke maat moet ik bij Abercrombie nemen. Ik ben 1.75 groot en weeg 79 kilo. Ik had mijn borstomvang omgerekend naar inch. Ik kwam ongeveer op 39,5 inch uit. Volgens de A&F site zou ik dan een maat m kunnen nemen. Alleen vraag ik me af hoe de t-shirts en polo's bij hun uitvallen.
ja, creditcard.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oke dat is al 2 dus.
Meer mensen? Ik wil me vrijwillig aanbieden om het te regelen.. Ofja, zal wel creditcard betaling zijn ofniet? Of kan ik met een IBAN nr. betalen? Iemand?
Hmm kut, ziet er naar uit dat er meer mensen moeten gaan bestellen dan.quote:
Delivery outside the US and Canadaquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar wat betaal je nou voor verzendkosten?
Volgens mij staat Ellen nog steeds in de OP genoemd. Het scheelt wel iets in verzendkosten maar niet noemenswaardig veel. Het scheelt kosten omdat je het vanuit de VS niet via FedEx laat vliegen maar laat verschepen via US Mail. Is goedkoper, maar duurt langer en kans op langere wachttijden bij de douane (aangezien FedEx, DHL en UPS een soort van voorkeursbehandeling krijgen)quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
heeft iemand ervaring met bestellen op de abercrombie site en dan bij iemand in amerika laten afleveren en dan diegene het als pakketpost naar nl laten versturen?
scheelt dat veel in de verzendkosten?
Een M. Een S is sowieso te strak. Misschien een S als overhemd en fleece maar dat ligt echt aan je lichaamsbouw.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef don-corleone2008 het volgende:
Kan iemand mij met de maat helpen. Ik heb normaal maat m. Welke maat moet ik bij Abercrombie nemen. Ik ben 1.75 groot en weeg 79 kilo. Ik had mijn borstomvang omgerekend naar inch. Ik kwam ongeveer op 39,5 inch uit. Volgens de A&F site zou ik dan een maat m kunnen nemen. Alleen vraag ik me af hoe de t-shirts en polo's bij hun uitvallen.
Als je al te lui bent om iets in te stellen in Firefox dan wens ik je veel succes met het organiseren van een inkoopactie. (Y)quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hmm kut, ziet er naar uit dat er meer mensen moeten gaan bestellen dan.Iig iemand met een creditcard.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef Japin het volgende:
[..]
Als je al te lui bent om iets in te stellen in Firefox dan wens ik je veel succes met het organiseren van een inkoopactie. (Y)
@ SW: Waarom is die bovenste broek zo enorm afgeprijsd? Ik wil me wel wagen aan een spijkerbroek bestellen maar meestal moet ik echt 93042 paar passen voordat ik er 1 vind die goed staat.
hmm oke, dan ga ik het denk ik wel bij haar laten bezorgenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef Japin het volgende:
[..]
Volgens mij staat Ellen nog steeds in de OP genoemd. Het scheelt wel iets in verzendkosten maar niet noemenswaardig veel. Het scheelt kosten omdat je het vanuit de VS niet via FedEx laat vliegen maar laat verschepen via US Mail. Is goedkoper, maar duurt langer en kans op langere wachttijden bij de douane (aangezien FedEx, DHL en UPS een soort van voorkeursbehandeling krijgen)
Zo gaat dat bij A&F, daar prijzen ze alles behalve de standaard items (Deer Brook polo's, Avalanche Pass Solid Oxford overhemden, etc) altijd geleidelijk af tot aan een heel laag bedrag. Ook de andere premium jeans van $298 tot $398 worden uiteindelijk afgeprijst naar $28.90. In de winkels zie je ook vaak genoeg nog cashmere truien liggen die eerst $198 kostten en nu maar $12.90, zo ook een zooi overhemden voor $12.90, echt geen geld als je bij zo'n A&F winkel in de buurt woont.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef Japin het volgende:
@ SW: Waarom is die bovenste broek zo enorm afgeprijsd? Ik wil me wel wagen aan een spijkerbroek bestellen maar meestal moet ik echt 93042 paar passen voordat ik er 1 vind die goed staat.
Ja, ik doe dat altijd via mijn zus. Meestal koopt ze 't voor me in de winkel, clearance spul online. De laatste keer waren de verzendkosten voor 3 tees $13.60, scheelt behoorlijk en geen extra BTW etc.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
heeft iemand ervaring met bestellen op de abercrombie site en dan bij iemand in amerika laten afleveren en dan diegene het als pakketpost naar nl laten versturen?
scheelt dat veel in de verzendkosten?
scheelt wel veel iddquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef DaveC het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat altijd via mijn zus. Meestal koopt ze 't voor me in de winkel, clearance spul online. De laatste keer waren de verzendkosten voor 3 tees $13.60, scheelt behoorlijk en geen extra BTW etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |