Ik loop er wel eens naar binnen maar nog nooit wat gezien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:44 schreef Cutie het volgende:
Ik meld me hier ook maar weer.
Wie is er onlangs nog naar een America Today geweest voor A&F spulletjes? Hebben ze ergens nog iets leuks?
ze hebben daar eigenlijk nooit echt iets leuks gehad vergeleken met de collectie van de online shop.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:44 schreef Cutie het volgende:
Ik meld me hier ook maar weer.
Wie is er onlangs nog naar een America Today geweest voor A&F spulletjes? Hebben ze ergens nog iets leuks?
Enschede hadden ze nog wel t-shirts liggen maar toen ik er pas langs de winkel liep zag ik niks liggen in een oog opslag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:35 schreef DBBknown het volgende:
america today maastricht + eindhoven compleet A&Floos, oftewel nixnaddanoppes.
Klopt, k heb ook in Enschede gekeken, lag niks.. Of paar van die hele oude lelijke t-shirtsquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:58 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Enschede hadden ze nog wel t-shirts liggen maar toen ik er pas langs de winkel liep zag ik niks liggen in een oog opslag.
spuug ook nog even gal op die pashokjes daar in enschede die deurtjes zijn te klein en je kan er als je door de straat loopt bijna iedereen daar naakt zien kleding zien aanproberen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, k heb ook in Enschede gekeken, lag niks.. Of paar van die hele oude lelijke t-shirts![]()
tvp
Galquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
spuug ook nog even gal op die pashokjes daar in enschede die deurtjes zijn te klein en je kan er als je door de straat loopt bijna iedereen daar naakt zien kleding zien aanproberen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
Inderdaad een mooie trui en een mooi overhemd!
ja die heb ik inderdaad, erg mooi, als ik een gaatje over heb hoor je nog van me.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:53 schreef men_in_red het volgende:
[..]
[afbeelding]
zeker, ik vind deze trui ook erg stoer van de kids collectie, die heb jij toch ook? Niet toevallig een klein gaatje vrij voor mij in je volgende bestelling?
die heb ik ook op ebay gezien, aangeboden door nederlandse verkopers, wat me opviel waren de afmetingen, die kwamen totaal niet overeen met de mijne, het is uit de kindercollectie en ik draag een XL, maar de afmetingen van een maat M op ebay waren al veel groter dan mijn XL, de kans is dus groot dat het namaak is, maar wel heel mooi nagemaakt zoals ze dat tegenwoordig doen met A&F kleding.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:02 schreef Undergod het volgende:
[afbeelding]
vandaag binnen gekregen heeft!
via ebay gekocht... hij is erg zacht voor als nog.
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:08 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja die heb ik inderdaad, erg mooi, als ik een gaatje over heb hoor je nog van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |