quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef monkey99 het volgende:
FF een vraag:
mijn abercrombie t-shirts zijn maat L. Deze zitten precies goed. Nu vroeg ik me af wat mijn maat zou zijn bij de classic shirts (muscle fit) van abercrombie??? Ik las namelijk dat de overhemden wat ruimer uitvallen.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. En hoe zit dat met de eigenschap 'heavy color loss'?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:20 schreef Gremen het volgende:
Die is zeker mooi!
Wat zou nou het verschil zijn tussen die en deze:
Zit iig 60 dollar verschil tussen
[afbeelding]
Ik wil graag 1 van die 2 bestellen, nu nog een keuzen maken
Het verschil is dat die dure een hele warme voering heeft en haast als jas gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:20 schreef Gremen het volgende:
Die is zeker mooi!
Wat zou nou het verschil zijn tussen die en deze:
Zit iig 60 dollar verschil tussen
[afbeelding]
Ik wil graag 1 van die 2 bestellen, nu nog een keuzen maken
Ah oke, thanxquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:41 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Het verschil is dat die dure een hele warme voering heeft en haast als jas gebruikt kan worden.
Best kans op, die vesten die ik heb zijn ook al behoorlijk warm.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:31 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ah oke, thanx
Ik draag nu al bijna nooit een jas, dus dan kan ik mooi zoiets gebruiken!
Is dat dan niet te warm voor als je hem binnen aan wilt![]()
In de grotere steden sowieso wel, en dan zitten ze ook wel op goede(logische) plaatsen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:08 schreef Ordinair het volgende:
Eigenlijk is het gelukkig, maar je kunt er nu zo moeilijk aan komen.. Binnenkort gaat er familie van mij naar Amerika voor een maand, kun je daar A&F gewoon overal kopen?
Och, dat is maar 350 euro volgens google..quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb ff een lijstje gemaakt , met wat ik wil kopen van A&F als ik in November naar Florida ga , gaat me dus iets van $450,00 kosten![]()
![]()
Kut ik had niet gezien dat hij 200 dollar was..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |