geen id, maar er waren mensen zonder cc die wouden helpen, ik weet niet wat ze wouden doen maar ik laat dat verder aan hun overquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:27 schreef HotFudge het volgende:
tvp en wat voor hulp heb je nodig Phantom... geen cc hier...
valt het groot, klein of normaal uit? Wat is je normale maat en welke maat is het overhemd dat je past?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:07 schreef BrauN het volgende:
Ik heb een A&F overhemd, via FOK! gekocht van Steijn, maar wat wil je precies weten over de pasvorm?
Ik denk dat het overhemd groot uitvalt vergeleken met Nederlandse maten. Ik heb het idee dat er in Amerikaanse maten een grotere spreiding zit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:50 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
valt het groot, klein of normaal uit? Wat is je normale maat en welke maat is het overhemd dat je past?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:27 schreef postman het volgende:
ik heb wel een cc, en wil 'm wel evt beschikbaar stellen, maar
a&f heeft nogal de nare gewoonte om niet alles te leveren, ook al staat het op 'in stock'. dus het kan zijn dat je wat bestelt en betaald heb en het komt niet aan. (spreek uit ervaring) dus dan moet ik weer alles gaan crediteren enzo en daar heb ik niet zo'n zin in.
wat evt kan is dat als alles besteld en betaald is, iemand de cash naar mij overschrijft, ik bestel het, en laat het bij hem afleveren.
(of ik ga ff een paar weekjes ver weg op vakantie)
m'n limiet is 1000 euro.
zoals ik al zei, de ervaring leertquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Adelante het volgende:
goh postman, meen je dat nou?![]()
ik ga het voorlopig niet meer organiseren, maar heb eventueel wel interesse in 2 dingen van de site
die wil ik ook hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:08 schreef BrauN het volgende:
Oh mijn God, dit is zo'n lekker merk hè
Ik MOET dit gewoon hebben...:
[afbeelding]
![]()
Wil de persoon met de creditcard en de bereidheid om mee te werken aan de actie NU opstaan a.u.b.?
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:57 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik en Avani zijn ook van de partij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |