Factuur van FedEx komt altijd achteraf, kan wel een tijdje duren. M'n record staat op 3,5 maand na ontvangst van het pakketje..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:37 schreef philipnorth het volgende:
Ok, gewoon ff goed rekening mee houden dus, komt die afrekening nog achteraf echt van de douane?
Of krijg ik gelijk een acceptgiro oid bij het pakketje?
En idd mooie kleur die polo zo
Tsja ik heb twee paar shorts van A&F. Draag normaal een 30 of 31 waist (om en nabij). Van A&F heb ik tweemaal 30, maar die is wel iets wijder. Dus ik zou gaan voor één maatje kleiner dan normaal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Puik het volgende:
Vraagje; Heeft iemand hier een broek van A&F?
Ik wil immers een broek van ze bestellen via de site maar ik weet niet hoe de broeken vallen i.v.m. de maten, enzo.
De broek die ik nu aanheb is 33/34 en ik heb in de kast nog een replay van 32/34
Ik zou graag willen weten of de maten op de site overeenkomen met de maten die hier gehanteerd worden.
Alvast bedankt!![]()
kasjmier hequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef Puik het volgende:
Dat vest is inderdaad erg mooi, ik vind die navy het mooist.
Maar potver, wat is die pullover duur zeg!
180 dollar.![]()
Idd, ik ben en blijf er huiverig over, maar ik vind die broeken zo gaaf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef amokjeeh het volgende:
Broeken en internet blijft toch wel een beetje eng![]()
Mooie zwembroek! En die combinatie met die polo is ook cool.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef amokjeeh het volgende:
Net mijn nieuwe zwembroek binnen, brakkig fotootje
[afbeelding]
Mooiiiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef amokjeeh het volgende:
Net mijn nieuwe zwembroek binnen, brakkig fotootje
[afbeelding]
quote:
Thx, jammer dat die stomme picserver over z'n nek gaatquote:Mooie zwembroek! En die combinatie met die polo is ook cool.![]()
Broeken ga ik ook niet aan beginnen over internet. Vind ik te groot risico(helemaal met mijn maat, 36 lengte 31 breedte maar bij elk model anders), ook al zijn ze zo tof.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:39 schreef Puik het volgende:
[..]
Idd, ik ben en blijf er huiverig over, maar ik vind die broeken zo gaaf.![]()
Volgens mij heb ik dat shirt ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Broeken ga ik ook niet aan beginnen over internet. Vind ik te groot risico(helemaal met mijn maat, 36 lengte 31 breedte maar bij elk model anders), ook al zijn ze zo tof.
Foto van je zwembroek doet het nu idd niet meer..
Trouwens, nog foto van mij met shirt dat ik tijdje geleden gekocht heb. Details zijn niet echt zichtbaar, maar gaat om idee.. Ja, ben brak op die foto daar(tijdens RHCP @ rock werchter).
[afbeelding]
Houdt er rekening mee dat op het Internet ook veel nepperts aangeboden worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je dit is zien:
Die kobuc belted cargo jeans voor maar 49.95
http://koopjes.marktplaat(...)verige/41085484.html
Heb gelijk gemaild
Iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef Version1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat shirt ookRechtsonder staat er nog 92 en op de achterkant staat er nog een moose.
Wat voor stof is dat? Ziet er heel erg glinsterend uit..quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je dit is zien:
Die kobuc belted cargo jeans voor maar 49.95
http://koopjes.marktplaat(...)verige/41085484.html
Heb gelijk gemaild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |