Factuur van FedEx komt altijd achteraf, kan wel een tijdje duren. M'n record staat op 3,5 maand na ontvangst van het pakketje..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:37 schreef philipnorth het volgende:
Ok, gewoon ff goed rekening mee houden dus, komt die afrekening nog achteraf echt van de douane?
Of krijg ik gelijk een acceptgiro oid bij het pakketje?
En idd mooie kleur die polo zo
Tsja ik heb twee paar shorts van A&F. Draag normaal een 30 of 31 waist (om en nabij). Van A&F heb ik tweemaal 30, maar die is wel iets wijder. Dus ik zou gaan voor één maatje kleiner dan normaal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Puik het volgende:
Vraagje; Heeft iemand hier een broek van A&F?
Ik wil immers een broek van ze bestellen via de site maar ik weet niet hoe de broeken vallen i.v.m. de maten, enzo.
De broek die ik nu aanheb is 33/34 en ik heb in de kast nog een replay van 32/34
Ik zou graag willen weten of de maten op de site overeenkomen met de maten die hier gehanteerd worden.
Alvast bedankt!![]()
kasjmier hequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef Puik het volgende:
Dat vest is inderdaad erg mooi, ik vind die navy het mooist.
Maar potver, wat is die pullover duur zeg!
180 dollar.![]()
Idd, ik ben en blijf er huiverig over, maar ik vind die broeken zo gaaf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef amokjeeh het volgende:
Broeken en internet blijft toch wel een beetje eng![]()
Mooie zwembroek! En die combinatie met die polo is ook cool.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef amokjeeh het volgende:
Net mijn nieuwe zwembroek binnen, brakkig fotootje
[afbeelding]
Mooiiiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef amokjeeh het volgende:
Net mijn nieuwe zwembroek binnen, brakkig fotootje
[afbeelding]
quote:
Thx, jammer dat die stomme picserver over z'n nek gaatquote:Mooie zwembroek! En die combinatie met die polo is ook cool.![]()
Broeken ga ik ook niet aan beginnen over internet. Vind ik te groot risico(helemaal met mijn maat, 36 lengte 31 breedte maar bij elk model anders), ook al zijn ze zo tof.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:39 schreef Puik het volgende:
[..]
Idd, ik ben en blijf er huiverig over, maar ik vind die broeken zo gaaf.![]()
Volgens mij heb ik dat shirt ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Broeken ga ik ook niet aan beginnen over internet. Vind ik te groot risico(helemaal met mijn maat, 36 lengte 31 breedte maar bij elk model anders), ook al zijn ze zo tof.
Foto van je zwembroek doet het nu idd niet meer..
Trouwens, nog foto van mij met shirt dat ik tijdje geleden gekocht heb. Details zijn niet echt zichtbaar, maar gaat om idee.. Ja, ben brak op die foto daar(tijdens RHCP @ rock werchter).
[afbeelding]
Houdt er rekening mee dat op het Internet ook veel nepperts aangeboden worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je dit is zien:
Die kobuc belted cargo jeans voor maar 49.95
http://koopjes.marktplaat(...)verige/41085484.html
Heb gelijk gemaild
Iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef Version1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat shirt ookRechtsonder staat er nog 92 en op de achterkant staat er nog een moose.
Wat voor stof is dat? Ziet er heel erg glinsterend uit..quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je dit is zien:
Heb gelijk gemaild
Ja maar, in de advertentie staat toch dat hij origineel is?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:15 schreef mwuhaha het volgende:
Houdt er rekening mee dat op het Internet ook veel nepperts aangeboden worden.
Ja en mensen op het internet spreken altijd de waarheid ik heb net bijvoorbeeld mijn pc aan iemand in Nigeria verkocht charmante man, voor zijn dochter. Met western union krijg ik nu betaaldquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:55 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja maar, in de advertentie staat toch dat hij origineel is?![]()
Hehequote:Op donderdag 6 juli 2006 12:34 schreef CrookedEye het volgende:
Ja en mensen op het internet spreken altijd de waarheid ik heb net bijvoorbeeld mijn pc aan iemand in Nigeria verkocht charmante man, voor zijn dochter. Met western union krijg ik nu betaald![]()
![]()
Ik heb van diezelfde actie in Utrecht een roze en gele A&F shirt gekocht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:51 schreef Whoho het volgende:
trouwens.. bij de america today in groningen hebben ze massa's a&f shirtjes tegen hele redelijke prijzen (2 voor 25 meen ik). ikzelf zag alleen jammergenoeg niet iets wat ik per se wilde
Ik vind het zowiezo mooier als je iets hebt met een klein merkje erop en zoals het spreekwoord luidt: 'over smaak valt niet te twisten'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef men_in_red het volgende:
Mooi spul inderdaad, maar hoe kan het nou dat een `saai` wit overhemd nog zo gaaf kan zijn?Alleen omdat het van A&F is?
Heb hem zelf ook, alleen dan via www.brandsforu.nl. Mooie broek, alleen de kleur is iets anders dan op de foto's van A&F;quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je dit is zien:
Heb gelijk gemaild
Had het haar dan gevraagdquote:Op maandag 10 juli 2006 15:57 schreef Ruehl het volgende:
Zag vandaag een meisje (mooi meisje overigens) op metro station Beurs in R'dam lopen met zo'n kartonnen tas van A&F. Dit doet mij vermoeden dat er in de buurt een A&F winkel zit?
Iemand meer info misschien?
Misschien dat het van een winkel komt die een paar A&F t-shirtjes verkopen, zoals America Today (in de buurt van Beurs).quote:After the London store opens next spring, Lennox said the next location could be elsewhere in Europe or the Far East.
Ja daar dacht ik ook aan, ik weet dat er wel meer (sport) zaakjes zijn waar ze een (zeer kleine) A&F collectie hebben. Maar het lijkt me zo sterk dat ze dan wel die redelijk luxe tassen hebben? Normaal hebben zulke winkels gewoon hun eigen plastic tassen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:33 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Had het haar dan gevraagd
Zover ik weet zal de eerste winkel in Europa pas volgend jaar komen, en dat is in Londen. Bron: http://www.dispatch.com/b(...)/20060505-G1-00.html
[..]
Misschien dat het van een winkel komt die een paar A&F t-shirtjes verkopen, zoals America Today (in de buurt van Beurs).
Ik heb catalogus ook al paar keer aangevraagd maar krijg maar niet, moet je daar een 'regelmatige koper' voor zijn ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag de nieuwe catalogus binnen gehadStaan zeker weer leuke dingen in
Ik heb nu eenmaal wat gekocht, voor 180 eu (excl heffingen enzo), dat is ongeveer 2.5 maand geleden...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:10 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik heb catalogus ook al paar keer aangevraagd maar krijg maar niet, moet je daar een 'regelmatige koper' voor zijn ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |