abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59855091
Hallo,
Door Fok! enthousiast geworden en wat polo's besteld via hollisterco.com.. Vandaag het pakketje al ontvangen (afgelopen vrijdag besteld!) echter helaas zijn de polo's mij wat te klein. Ik wil graag nieuwe gaan bestellen, in een maatje groter.. wie is er geinteresseerd?

Ze zijn allemaal maat S, okselbreedte = 47 cm, lengte = 66cm:

35 euro

25 euro

25 euro

25 euro

samen voor 110 euro

Hollister gift box gratis als extra'tje.. ;-) Voor de duidelijkheid: de polo's zijn aantoonbaar 100% echt

Ik wacht nog op een naheffing van FedEx, maar ze mogen dus alle vier samen weg voor 110 euro (excl. eventuele verzendkosten). Op te halen in Velhoven of anders in omgeving Dordrecht (daar werk ik) of als ze alle 4 tegelijk afgenomen worden dan ben ik nog bereid om ze persoonlijk 's avonds ergens tussen Dordrecht en Eindhoven af te leveren (ligt op mijn route).

Ik hoor 't wel.. atmoz01@yahoo.com
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_59855810
Ik zou graag de grijs met wit gestreepte polo van je willen kopen, maar één vraagje: van Hilfiger en RLauren heb ik ook altijd de maat S, zal deze polo me dan ook passen?
google is your friend
pi_59856047
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:28 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zou graag de grijs met wit gestreepte polo van je willen kopen, maar één vraagje: van Hilfiger en RLauren heb ik ook altijd de maat S, zal deze polo me dan ook passen?
ja dit zal je goed passen, ik heb nl. altijd M van Hilfiger en deze Hollister's zijn me helaas te strak..

Ik zal deze voor je reserveren, echter wanneer er iemand bied op het gehele pakket dan heeft deze persoon voorrang.

[ Bericht 0% gewijzigd door SeeQ op 03-07-2008 00:57:15 ]
pi_59857829
Een echte vent past toch niet in een maatje S?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59900127
Ziet er mooi uit! Ik wil ze alle 4 wel.
pi_59914297
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:55 schreef Jelle_PE het volgende:
Ziet er mooi uit! Ik wil ze alle 4 wel.
check yr email!
pi_59980705
verkocht, topic kan dicht.
pi_59981733
Okay
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')