Dat wordt inderdaad gezegd door de kenners. Maar zij beweren ook dat A&F van betere kwaliteit is dan Hollister al merk ik daar vrij weinig van.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef DennieXL het volgende:
Ik dacht in het A&F topic ooit gelezen te hebben dat RUEHL betere kwaliteit was dan A&F/Hollister.
Klopt hier iets van?
Dat zou dan het enige voordeel zijn. Als je kijkt naar de shirts is het vooral hetzelfde als A&F.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef DennieXL het volgende:
Ik dacht in het A&F topic ooit gelezen te hebben dat RUEHL betere kwaliteit was dan A&F/Hollister.
Klopt hier iets van?
hehe nee nog lang niet lijkt me, er zijn op dit moment nog maar iets van 24 RUEHL stores in de VS, dus dat zal nog wel even duren voordat ze buiten de VS winkels gaan openen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef booo het volgende:
Ohhhhh, wat vet!
Beter verhuizen die ook naar Londen of zo?
Shitshitshit, da's dan weer jammerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
hehe nee nog lang niet lijkt me, er zijn op dit moment nog maar iets van 24 RUEHL stores in de VS, dus dat zal nog wel even duren voordat ze buiten de VS winkels gaan openen.
Als ik jullie was zou ik niet gezamelijk in kopen... De keren dat ik dat heb gedaan en je al gauw bestellingen krijgt van meer dan 400 euro zijn de naheffingen niet mis...quote:Op maandag 17 november 2008 17:21 schreef littlefrankie het volgende:
Dat is al 3Nog twee erbij zou mooi zijn!
We moeten trouwens wel even oppassen met invoerrechten. Vanaf 1 december kan je tot 150 euro gratis invoeren. Dus ik wil sowieso wachten tot december. Nu is dat bedrag nog maar 22 euro o.i.d.
dat is een naheffing van ongeveer 33%, dat is heel gewoon. 12% invoerrechten en 19% BTW.quote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik niet gezamelijk in kopen... De keren dat ik dat heb gedaan en je al gauw bestellingen krijgt van meer dan 400 euro zijn de naheffingen niet mis...
Afgelopen keer 440 euro aan kleding besteld met vrienden en vriendinnen maar de naheffing was wel mooi 145 euro
Tja het kan wel heel gewoon zijn misschien... Als ik voor rond de 150 euro alleen voor mijzelf koop en dus gewoon een paar dingen dan heb ik een naheffing van zo'n 15 a 20 euro...quote:Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dat is een naheffing van ongeveer 33%, dat is heel gewoon. 12% invoerrechten en 19% BTW.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |