abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 01:12:13 #1
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59832492

RUEHL No.925, or simply RUEHL (spelled all-uppercase, pronounced "rule"), is an upscale American lifestyle brand from Abercrombie & Fitch Co. Inspired by Greenwich Village, RUEHL is designed to appeal to post-collegiate individuals aged 22 through 35. The brand includes apparel, leather goods, and lifestyle accessories carrying its name and logo, and made available instore and ruehl.com.

Bron: Wikipedia

Voor de mensen die van Abercrombie & Fitch en Hollister houden is RUEHL zeker een aanrader, ze hebben zo ongeveer dezelfde collectie, maar dan met minder grote logo's of helemaal geen, al hebben ze nog genoeg in de collectie waar het logo er wel groot op staat.

De online store is nog niet zo lang open, en ze verzenden nu ook sinds een aantal maanden naar Nederland.

De online store is hier te vinden: RUEHL.COM

Verzendkosten:
De verzendkosten beginnen vanaf $40, en lopen op naarmate de subtotaalprijs stijgt.

__________________________________________________________________________________
Aangezien je er nu makkelijk aan kunt komen via de online store en omdat de laatste tijd toch regelmatig over RUEHL wordt gepraat in het Abercrombie & Fitch topic, dacht ik dat het wel eens tijd werd om er een apart topic voor te openen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_59837279
opgeschoond.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59838686
Ik dacht in het A&F topic ooit gelezen te hebben dat RUEHL betere kwaliteit was dan A&F/Hollister.
Klopt hier iets van?
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:42:01 #4
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59839270
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef DennieXL het volgende:
Ik dacht in het A&F topic ooit gelezen te hebben dat RUEHL betere kwaliteit was dan A&F/Hollister.
Klopt hier iets van?
Dat wordt inderdaad gezegd door de kenners. Maar zij beweren ook dat A&F van betere kwaliteit is dan Hollister al merk ik daar vrij weinig van.
pi_59842064
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef DennieXL het volgende:
Klopt hier iets van?
Dat zou dan het enige voordeel zijn. Als je kijkt naar de shirts is het vooral hetzelfde als A&F.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59851119
kwaliteit is precies hetzelfde als A&F, in ieder geval van het overhemd en t-shirt dat ik heb van Ruehl
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:46:39 #7
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_59875662
Leuk spul hebben ze daar. Ben er twee weken geleden geweest. Het is de duurdere versie van ACF. Net zoiets dat Hollister de goedkope versie van ACF is (zeggen ze).
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_59878018
Ohhhhh, wat vet!
Beter verhuizen die ook naar Londen of zo?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:32:37 #9
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59879344
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef booo het volgende:
Ohhhhh, wat vet!
Beter verhuizen die ook naar Londen of zo?
hehe nee nog lang niet lijkt me, er zijn op dit moment nog maar iets van 24 RUEHL stores in de VS, dus dat zal nog wel even duren voordat ze buiten de VS winkels gaan openen.
pi_59886617
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:32 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

hehe nee nog lang niet lijkt me, er zijn op dit moment nog maar iets van 24 RUEHL stores in de VS, dus dat zal nog wel even duren voordat ze buiten de VS winkels gaan openen.
Shitshitshit, da's dan weer jammer
pi_63242135
Heeft iemand animo om binnenkort wat dingen te bestellen bij Ruehl?
  maandag 17 november 2008 @ 14:46:14 #12
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_63288870
Altijd
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_63293263
Ik ook frankie;)
pi_63293506
Dat is al 3 Nog twee erbij zou mooi zijn!
We moeten trouwens wel even oppassen met invoerrechten. Vanaf 1 december kan je tot 150 euro gratis invoeren. Dus ik wil sowieso wachten tot december. Nu is dat bedrag nog maar 22 euro o.i.d.
pi_63293810
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:21 schreef littlefrankie het volgende:
Dat is al 3 Nog twee erbij zou mooi zijn!
We moeten trouwens wel even oppassen met invoerrechten. Vanaf 1 december kan je tot 150 euro gratis invoeren. Dus ik wil sowieso wachten tot december. Nu is dat bedrag nog maar 22 euro o.i.d.
Als ik jullie was zou ik niet gezamelijk in kopen... De keren dat ik dat heb gedaan en je al gauw bestellingen krijgt van meer dan 400 euro zijn de naheffingen niet mis...

Afgelopen keer 440 euro aan kleding besteld met vrienden en vriendinnen maar de naheffing was wel mooi 145 euro
  maandag 17 november 2008 @ 17:46:07 #16
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_63294082
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Als ik jullie was zou ik niet gezamelijk in kopen... De keren dat ik dat heb gedaan en je al gauw bestellingen krijgt van meer dan 400 euro zijn de naheffingen niet mis...

Afgelopen keer 440 euro aan kleding besteld met vrienden en vriendinnen maar de naheffing was wel mooi 145 euro
dat is een naheffing van ongeveer 33%, dat is heel gewoon. 12% invoerrechten en 19% BTW.
pi_63297410
Ik neem toch aan dat die invoerrechten hetzelfde blijven na 1 december? Ik gok niet dat ik ooit aan een bestelling zit onder de 150 euro namelijk.. Of is het zo simpel dat je steeds om de week (heel weinig) kunt bestellen en dan geen naheffingen krijgt?
pi_63301616
Maar dan moet je weer twee keer verzendkosten betalen (al is dat wel voordeliger natuurlijk)
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_63302088
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

dat is een naheffing van ongeveer 33%, dat is heel gewoon. 12% invoerrechten en 19% BTW.
Tja het kan wel heel gewoon zijn misschien... Als ik voor rond de 150 euro alleen voor mijzelf koop en dus gewoon een paar dingen dan heb ik een naheffing van zo'n 15 a 20 euro...

30 a 35% heb je namelijk alleen pas als je groot besteld, bestel je alleen voor je zelf dan zit je hoogstens op zo'n 20%...

Ik heb liever een lage naheffing... Ik sponsor de regering niet zo graag dat doe ik al genoeg

Voor mijn gevoel is minder bestellen toch voordeliger maar goed, ik zeg het maar ieder zo zijn ding... Ik bestel voortaan nog maar voor één persoon tegelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')