abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58248797

De site en online shop van A&F: abercrombie.com

De site en online shop van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart:
Mannen |Vrouwen

Heel af en toe in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties.):
  • Front Runner (Amsterdam, Rotterdam, Amersfoort, Utrecht)
  • Tribute Clothing (Arnhem, Nijmegen)
  • America Today (Almere, Amsterdam, Antwerpen, Arnhem, Bergen Op Zoom, Bussum, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Uden, Utrecht)

eBay Waarschuwing!
    Op eBay wordt veel kleding van A&F aangeboden, helaas is bijna alles daar nep.
    Als hetzelfde artikel in meerdere maten aangeboden wordt kan je er meteen vanuit gaan dat het nep is.
    Natuurlijk worden er af en toe ook originele artikelen aangeboden, deze zijn dan waarschijnlijk te klein of te groot besteld waardoor de aanbieder deze nu via eBay probeert door te verkopen.

GOED NIEUWS!:
    www.abercrombie.com, www.abercrombiekids.com en www.hollisterco.com verzenden weer naar Nederland!

Uitverkoop pagina (Clearance)
    Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
    Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren: Add N Edit Cookies 0.2.1.2
    Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
    1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
    2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
    3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
    4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
    5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close'.
    6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.

Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
    hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
    abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)

LET OP!:
    Sommige artikelen, zoals eau de toilette, worden door A&F niet buiten de VS verstuurd, dus wanneer je wel deze artikelen wilt hebben dan kun je het laten bestellen door Ellen.
    Via haar Shipping & Handling Service kan je aan haar doorgeven wat je wilt hebben en zij regelt het voor je. De gemiddelde levertijd is zo'n 14 dagen vanaf het plaatsen van de bestelling op abercrombie.com.
    Velen hebben al met tevredenheid gebruik gemaakt van haar service.
    Kijk voor meer informatie op http://www.fromus2eu.com

Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten.

Bestellingen via Ellen:

Van de DHL-website:

Ik ga een aantal producten kopen van een bedrijf in het buitenland dat DHL gebruikt voor zijn zendingen. Moet ik over de zaken die ik koop importbelasting betalen?

Dit is een zaak die u dient te bespreken met het bedrijf waarvan u koopt. Het hangt af van het soort goederen dat u koopt, de waarde van de goederen, hoe de verkoper deze labelt voor douane aangelegenheden en naar welk land u ze importeert. Indien de douane een belasting heft zal DHL deze in eerste instantie voorschieten.

van douane.nl

Ik bestel goederen buiten Nederland via internet. Waarom moet ik voor die goederen douanerechten en belastingen betalen?

Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

Uitzondering:

* Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan ¤ 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.

Omzetbelasting en rechten bij invoer

In principe moet u bij invoer van goederen van buiten de EU in Nederland rechten bij invoer en/of omzetbelasting (BTW) betalen. In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting en rechten bij invoer.

Vrijstelling:

In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

* De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan ¤ 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan ¤ 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
    * U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.

Sinds 22 maart 2007 is er ook een A&F Flagship store van 3 verdiepingen groot geopend in Londen.

Vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #20
    Abercrombie & Fitch #19
    Abercrombie & Fitch #18
    Abercrombie & Fitch #17
    Abercrombie & Fitch #16
    Abercrombie & Fitch #15
    Abercrombie & Fitch #14
    Abercrombie & Fitch #13
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch

Archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?

Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 23-04-2008 17:59:39 (OP gefixed) ]
  • pi_58249584
    Even een vraagje! Ik ga eind mei naar Londen, waar een A&F winkel is. Weet iemand hoe de prijzen daar zijn? Het lijkt me wel typisch iets voor de Britten om een broek van 80 dollar te verkopen voor 80 pond
    pi_58250206
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef GlazenKaak het volgende:
    Even een vraagje! Ik ga eind mei naar Londen, waar een A&F winkel is. Weet iemand hoe de prijzen daar zijn? Het lijkt me wel typisch iets voor de Britten om een broek van 80 dollar te verkopen voor 80 pond
    dat is ook zo, staat ook wel tien keer minstens in de vorige delen.
      woensdag 23 april 2008 @ 12:32:07 #4
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_58251011
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 01:43 schreef shut.up.and.love het volgende:
    weet iemand of 'particulier' verpakte pakjes door de duane heenkomen zonder extra kosten? Ik stuur af en toe wat kleine dingen zoals een t-shirt of make up naar vrienden in NL en dat gaat altijd goed, maar ik vraag me af of het nog steeds goed gaat als er een jeans, 2 shirts en slippers in zitten zeg maar ik geef natuurlijk altijd "gift" aan op het pakje en zet de waarde onder de $20.. thanks!
    de kans dat hij er tussen uit gepakt wordt is er altijd, en als er veel in zit dan geloven ze de waarde waarschijnlijk ook niet, zeker als het er nieuw uit ziet. maar meestal kom je er wel doorheen zonder extra kosten.
    The truth is relative, pick one that works!
      woensdag 23 april 2008 @ 12:52:01 #5
    193173 Muthas
    Wat kijk je?
    pi_58251530
    TS je hebt de lay-out wel goed verpest he Altijd moeilijk een post overnemen

Komt er nog een zomercollectie ofzo? Vind het nu maar een beetje tegenvallen allemaal... Vooral die shirts, da's gewoon 20x hetzelfde.
    pi_58251818
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 12:52 schreef Muthas het volgende:
    TS je hebt de lay-out wel goed verpest he Altijd moeilijk een post overnemen

Komt er nog een zomercollectie ofzo? Vind het nu maar een beetje tegenvallen allemaal... Vooral die shirts, da's gewoon 20x hetzelfde.
    als niemand een nieuwe topic wil openen, dan kan je wel verwachten dat een n00b als ik het opent..
      woensdag 23 april 2008 @ 15:51:28 #7
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58255901
    wie gaat er binnenkort bestellen dan?
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
      woensdag 23 april 2008 @ 17:43:33 #8
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_58258761
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

de kans dat hij er tussen uit gepakt wordt is er altijd, en als er veel in zit dan geloven ze de waarde waarschijnlijk ook niet, zeker als het er nieuw uit ziet. maar meestal kom je er wel doorheen zonder extra kosten.
    Dankjewel! Dat worden dan twee aparte pakjes denk ik, ik weet uit eigen ervaring in NL met een pakje van Victoria's Secret ter waarde van $60, dat er E.60 over ging.. dat wil ik proberen te vermijden.

Mocht iemand hier iets kleins willen bestellen (wat in een normale bubbel enveloppe past) wil ik best wel helpen hoor!
    pi_58260958
    tvp
    pi_58264819
    Ik zit nog steeds te twijfelen over een broek, zit een beetje in de knoei met de maten en pasvorm...
    Toon moed!
    pi_58264971
    kga gwn in de zomer naar california en koop die winkel leeg.
    errrrrrrrrr.....?
      woensdag 23 april 2008 @ 21:38:12 #12
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_58265245
    Ik ga volgende week naar Florida, ik koop gewoon van ieder kledingstuk iets (en meer natuurlijk) dan weet ik welke maten ik moet aanhouden als ik in Nederland nog wat wil bestellen
    Klaus die Gabelstaplerfahrer
    Luier dan een pamper
    pi_58266422
    tvp
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_58276192
    What do we want?
    IA..
    When do we want it?
    Now...
    pi_58276567
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 12:39 schreef ShiftyShellshock het volgende:
    What do we want?
    IA..
    When do we want it?
    Now...
    Start er 1 op !
    A.F.C.A.
      donderdag 24 april 2008 @ 14:56:38 #16
    200395 Koentj
    And Justice For All
    pi_58279258
    Ik doe ook mee.
    pi_58281544
    Gister geboekt, maandag naar LA en Vegas Hopelijk werkt de douane mee.
    pi_58282043
    Heeft iemand hier ervaring met de vesten van 100% katoen? Krimpen ze erg?
      vrijdag 25 april 2008 @ 00:36:04 #19
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58292620
    tvp
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58304465
    Ik heb een shirt van Abercrombie gekocht voor 30$,
    met de tekst "make love not babies",

Is dit een originele??
    Oja, bestaan deze shirts uberhaupt?
    pi_58304770
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 15:36 schreef mounirk het volgende:
    Ik heb een shirt van Abercrombie gekocht voor 30$,
    met de tekst "make love not babies",

Is dit een originele??
    Oja, bestaan deze shirts uberhaupt?
    Waar heb je dat shirt gekocht dan? Via marktplaats, ebay? Grote kans dat t nep is!

Hij bestaat wel !
    A.F.C.A.
      zondag 27 april 2008 @ 20:56:46 #22
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58346269
    deze week de volgende dingen besteld:

nummer 1

nummer 2

nummer 3

nummer 4

nummer 5
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58346725
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 20:56 schreef Lienzz het volgende:
    deze week de volgende dingen besteld:
    [ afbeelding ]
    nummer 1
    [ afbeelding ]
    nummer 2
    [ afbeelding ]
    nummer 3
    [ afbeelding ]
    nummer 4
    [ afbeelding ]
    nummer 5

Jij dacht ook zeker..
    nu ik toch op de site ben....

Hoelang duurt et voordat je het thuis hebt (in dgn)
      zondag 27 april 2008 @ 21:49:11 #24
    200395 Koentj
    And Justice For All
    pi_58347368
    Ik gok iets van 4 weken, dus rond de 28 dagen.

@De koper hierboven. Hoeveel was je ongeveer kwijt?
    pi_58347488
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:06 schreef pronkjewail het volgende:
    Heeft iemand hier ervaring met de vesten van 100% katoen? Krimpen ze erg?
    bij mij nooit gekrompen in de was. Was soms op 40 graden en soms op 30 graden.
    Droger gaat mijn vest nooit,hang hem ook niet te drogen,leg hem altijd op het wasrek zodat ie niet uitrekt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')