dat is ook zo, staat ook wel tien keer minstens in de vorige delen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef GlazenKaak het volgende:
Even een vraagje! Ik ga eind mei naar Londen, waar een A&F winkel is. Weet iemand hoe de prijzen daar zijn? Het lijkt me wel typisch iets voor de Britten om een broek van 80 dollar te verkopen voor 80 pond
de kans dat hij er tussen uit gepakt wordt is er altijd, en als er veel in zit dan geloven ze de waarde waarschijnlijk ook niet, zeker als het er nieuw uit ziet. maar meestal kom je er wel doorheen zonder extra kosten.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:43 schreef shut.up.and.love het volgende:
weet iemand of 'particulier' verpakte pakjes door de duane heenkomen zonder extra kosten? Ik stuur af en toe wat kleine dingen zoals een t-shirt of make up naar vrienden in NL en dat gaat altijd goed, maar ik vraag me af of het nog steeds goed gaat als er een jeans, 2 shirts en slippers in zitten zeg maarik geef natuurlijk altijd "gift" aan op het pakje en zet de waarde onder de $20.. thanks!
als niemand een nieuwe topic wil openen, dan kan je wel verwachten dat een n00b als ik het opent..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:52 schreef Muthas het volgende:
TS je hebt de lay-out wel goed verpest heAltijd moeilijk een post overnemen
![]()
Komt er nog een zomercollectie ofzo? Vind het nu maar een beetje tegenvallen allemaal... Vooral die shirts, da's gewoon 20x hetzelfde.
Dankjewel! Dat worden dan twee aparte pakjes denk ik, ik weet uit eigen ervaring in NL met een pakje van Victoria's Secret ter waarde van $60, dat er E.60 over ging.. dat wil ik proberen te vermijden.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
de kans dat hij er tussen uit gepakt wordt is er altijd, en als er veel in zit dan geloven ze de waarde waarschijnlijk ook niet, zeker als het er nieuw uit ziet. maar meestal kom je er wel doorheen zonder extra kosten.
Start er 1 opquote:Op donderdag 24 april 2008 12:39 schreef ShiftyShellshock het volgende:
What do we want?
IA..
When do we want it?
Now...
Waar heb je dat shirt gekocht dan? Via marktplaats, ebay? Grote kans dat t nep is!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:36 schreef mounirk het volgende:
Ik heb een shirt van Abercrombie gekocht voor 30$,
met de tekst "make love not babies",
Is dit een originele??
Oja, bestaan deze shirts uberhaupt?
quote:Op zondag 27 april 2008 20:56 schreef Lienzz het volgende:
deze week de volgende dingen besteld:
[ afbeelding ]
nummer 1
[ afbeelding ]
nummer 2
[ afbeelding ]
nummer 3
[ afbeelding ]
nummer 4
[ afbeelding ]
nummer 5
bij mij nooit gekrompen in de was. Was soms op 40 graden en soms op 30 graden.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:06 schreef pronkjewail het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de vesten van 100% katoen? Krimpen ze erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |