abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58248797

De site en online shop van A&F: abercrombie.com

De site en online shop van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart:
Mannen |Vrouwen

Heel af en toe in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties.):
  • Front Runner (Amsterdam, Rotterdam, Amersfoort, Utrecht)
  • Tribute Clothing (Arnhem, Nijmegen)
  • America Today (Almere, Amsterdam, Antwerpen, Arnhem, Bergen Op Zoom, Bussum, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Uden, Utrecht)

eBay Waarschuwing!
    Op eBay wordt veel kleding van A&F aangeboden, helaas is bijna alles daar nep.
    Als hetzelfde artikel in meerdere maten aangeboden wordt kan je er meteen vanuit gaan dat het nep is.
    Natuurlijk worden er af en toe ook originele artikelen aangeboden, deze zijn dan waarschijnlijk te klein of te groot besteld waardoor de aanbieder deze nu via eBay probeert door te verkopen.

GOED NIEUWS!:
    www.abercrombie.com, www.abercrombiekids.com en www.hollisterco.com verzenden weer naar Nederland!

Uitverkoop pagina (Clearance)
    Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
    Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren: Add N Edit Cookies 0.2.1.2
    Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
    1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
    2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
    3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
    4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
    5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close'.
    6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.

Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
    hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
    abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)

LET OP!:
    Sommige artikelen, zoals eau de toilette, worden door A&F niet buiten de VS verstuurd, dus wanneer je wel deze artikelen wilt hebben dan kun je het laten bestellen door Ellen.
    Via haar Shipping & Handling Service kan je aan haar doorgeven wat je wilt hebben en zij regelt het voor je. De gemiddelde levertijd is zo'n 14 dagen vanaf het plaatsen van de bestelling op abercrombie.com.
    Velen hebben al met tevredenheid gebruik gemaakt van haar service.
    Kijk voor meer informatie op http://www.fromus2eu.com

Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten.

Bestellingen via Ellen:

Van de DHL-website:

Ik ga een aantal producten kopen van een bedrijf in het buitenland dat DHL gebruikt voor zijn zendingen. Moet ik over de zaken die ik koop importbelasting betalen?

Dit is een zaak die u dient te bespreken met het bedrijf waarvan u koopt. Het hangt af van het soort goederen dat u koopt, de waarde van de goederen, hoe de verkoper deze labelt voor douane aangelegenheden en naar welk land u ze importeert. Indien de douane een belasting heft zal DHL deze in eerste instantie voorschieten.

van douane.nl

Ik bestel goederen buiten Nederland via internet. Waarom moet ik voor die goederen douanerechten en belastingen betalen?

Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

Uitzondering:

* Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan ¤ 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.

Omzetbelasting en rechten bij invoer

In principe moet u bij invoer van goederen van buiten de EU in Nederland rechten bij invoer en/of omzetbelasting (BTW) betalen. In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting en rechten bij invoer.

Vrijstelling:

In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

* De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan ¤ 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan ¤ 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
    * U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.

Sinds 22 maart 2007 is er ook een A&F Flagship store van 3 verdiepingen groot geopend in Londen.

Vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #20
    Abercrombie & Fitch #19
    Abercrombie & Fitch #18
    Abercrombie & Fitch #17
    Abercrombie & Fitch #16
    Abercrombie & Fitch #15
    Abercrombie & Fitch #14
    Abercrombie & Fitch #13
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch

Archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?

Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 23-04-2008 17:59:39 (OP gefixed) ]
  • pi_58249584
    Even een vraagje! Ik ga eind mei naar Londen, waar een A&F winkel is. Weet iemand hoe de prijzen daar zijn? Het lijkt me wel typisch iets voor de Britten om een broek van 80 dollar te verkopen voor 80 pond
    pi_58250206
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef GlazenKaak het volgende:
    Even een vraagje! Ik ga eind mei naar Londen, waar een A&F winkel is. Weet iemand hoe de prijzen daar zijn? Het lijkt me wel typisch iets voor de Britten om een broek van 80 dollar te verkopen voor 80 pond
    dat is ook zo, staat ook wel tien keer minstens in de vorige delen.
      woensdag 23 april 2008 @ 12:32:07 #4
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_58251011
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 01:43 schreef shut.up.and.love het volgende:
    weet iemand of 'particulier' verpakte pakjes door de duane heenkomen zonder extra kosten? Ik stuur af en toe wat kleine dingen zoals een t-shirt of make up naar vrienden in NL en dat gaat altijd goed, maar ik vraag me af of het nog steeds goed gaat als er een jeans, 2 shirts en slippers in zitten zeg maar ik geef natuurlijk altijd "gift" aan op het pakje en zet de waarde onder de $20.. thanks!
    de kans dat hij er tussen uit gepakt wordt is er altijd, en als er veel in zit dan geloven ze de waarde waarschijnlijk ook niet, zeker als het er nieuw uit ziet. maar meestal kom je er wel doorheen zonder extra kosten.
    The truth is relative, pick one that works!
      woensdag 23 april 2008 @ 12:52:01 #5
    193173 Muthas
    Wat kijk je?
    pi_58251530
    TS je hebt de lay-out wel goed verpest he Altijd moeilijk een post overnemen

Komt er nog een zomercollectie ofzo? Vind het nu maar een beetje tegenvallen allemaal... Vooral die shirts, da's gewoon 20x hetzelfde.
    pi_58251818
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 12:52 schreef Muthas het volgende:
    TS je hebt de lay-out wel goed verpest he Altijd moeilijk een post overnemen

Komt er nog een zomercollectie ofzo? Vind het nu maar een beetje tegenvallen allemaal... Vooral die shirts, da's gewoon 20x hetzelfde.
    als niemand een nieuwe topic wil openen, dan kan je wel verwachten dat een n00b als ik het opent..
      woensdag 23 april 2008 @ 15:51:28 #7
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58255901
    wie gaat er binnenkort bestellen dan?
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
      woensdag 23 april 2008 @ 17:43:33 #8
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_58258761
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

de kans dat hij er tussen uit gepakt wordt is er altijd, en als er veel in zit dan geloven ze de waarde waarschijnlijk ook niet, zeker als het er nieuw uit ziet. maar meestal kom je er wel doorheen zonder extra kosten.
    Dankjewel! Dat worden dan twee aparte pakjes denk ik, ik weet uit eigen ervaring in NL met een pakje van Victoria's Secret ter waarde van $60, dat er E.60 over ging.. dat wil ik proberen te vermijden.

Mocht iemand hier iets kleins willen bestellen (wat in een normale bubbel enveloppe past) wil ik best wel helpen hoor!
    pi_58260958
    tvp
    pi_58264819
    Ik zit nog steeds te twijfelen over een broek, zit een beetje in de knoei met de maten en pasvorm...
    Toon moed!
    pi_58264971
    kga gwn in de zomer naar california en koop die winkel leeg.
    errrrrrrrrr.....?
      woensdag 23 april 2008 @ 21:38:12 #12
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_58265245
    Ik ga volgende week naar Florida, ik koop gewoon van ieder kledingstuk iets (en meer natuurlijk) dan weet ik welke maten ik moet aanhouden als ik in Nederland nog wat wil bestellen
    Klaus die Gabelstaplerfahrer
    Luier dan een pamper
    pi_58266422
    tvp
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_58276192
    What do we want?
    IA..
    When do we want it?
    Now...
    pi_58276567
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 12:39 schreef ShiftyShellshock het volgende:
    What do we want?
    IA..
    When do we want it?
    Now...
    Start er 1 op !
    A.F.C.A.
      donderdag 24 april 2008 @ 14:56:38 #16
    200395 Koentj
    And Justice For All
    pi_58279258
    Ik doe ook mee.
    pi_58281544
    Gister geboekt, maandag naar LA en Vegas Hopelijk werkt de douane mee.
    pi_58282043
    Heeft iemand hier ervaring met de vesten van 100% katoen? Krimpen ze erg?
      vrijdag 25 april 2008 @ 00:36:04 #19
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58292620
    tvp
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58304465
    Ik heb een shirt van Abercrombie gekocht voor 30$,
    met de tekst "make love not babies",

Is dit een originele??
    Oja, bestaan deze shirts uberhaupt?
    pi_58304770
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 15:36 schreef mounirk het volgende:
    Ik heb een shirt van Abercrombie gekocht voor 30$,
    met de tekst "make love not babies",

Is dit een originele??
    Oja, bestaan deze shirts uberhaupt?
    Waar heb je dat shirt gekocht dan? Via marktplaats, ebay? Grote kans dat t nep is!

Hij bestaat wel !
    A.F.C.A.
      zondag 27 april 2008 @ 20:56:46 #22
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58346269
    deze week de volgende dingen besteld:

nummer 1

nummer 2

nummer 3

nummer 4

nummer 5
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58346725
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 20:56 schreef Lienzz het volgende:
    deze week de volgende dingen besteld:
    [ afbeelding ]
    nummer 1
    [ afbeelding ]
    nummer 2
    [ afbeelding ]
    nummer 3
    [ afbeelding ]
    nummer 4
    [ afbeelding ]
    nummer 5

Jij dacht ook zeker..
    nu ik toch op de site ben....

Hoelang duurt et voordat je het thuis hebt (in dgn)
      zondag 27 april 2008 @ 21:49:11 #24
    200395 Koentj
    And Justice For All
    pi_58347368
    Ik gok iets van 4 weken, dus rond de 28 dagen.

@De koper hierboven. Hoeveel was je ongeveer kwijt?
    pi_58347488
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:06 schreef pronkjewail het volgende:
    bij mij nooit gekrompen in de was. Was soms op 40 graden en soms op 30 graden.
    Droger gaat mijn vest nooit,hang hem ook niet te drogen,leg hem altijd op het wasrek zodat ie niet uitrekt.
      maandag 28 april 2008 @ 00:37:04 #26
    167941 hmmmz
    Verlicht Despoot
    pi_58351087
    tvp
    Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
    Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
      maandag 28 april 2008 @ 01:39:11 #27
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_58351911
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:06 schreef pronkjewail het volgende:
    Bij mij is nog nooit iets gekrompen van A&F, en ik gooi altijd alles van A&F in de droger aangezien dat ook kan volgens het label met wasvoorschriften.
    pi_58354632
    weet iemand of de Abercrombie overhemden lijken op de Ralph Lauren overhemden qua stof?
    errrrrrrrrr.....?
    pi_58357233
    TVP
      maandag 28 april 2008 @ 12:37:36 #30
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_58357319
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef mercurial3 het volgende:
    weet iemand of de Abercrombie overhemden lijken op de Ralph Lauren overhemden qua stof?
    Qua stof lijken alleen de oxford cotton versies van A&F op de oxford cotton overhemden van RL, de andere van A&F niet, die hebben een wat dikkere stof ten opzichte van de gladde dunne stof van de meeste RL overhemden.
    pi_58361907
    gaan pas in augustus naar de VS ... De vraag zou ik wachten of gewoon mee bestellen
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
      maandag 28 april 2008 @ 18:38:53 #32
    200395 Koentj
    And Justice For All
    pi_58363821
    Met wie wil je mee bestellen?
    pi_58364079
    met een kameraad
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
      dinsdag 29 april 2008 @ 01:44:23 #34
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58373085
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 21:49 schreef Koentj het volgende:
    Ik gok iets van 4 weken, dus rond de 28 dagen.

@De koper hierboven. Hoeveel was je ongeveer kwijt?
    Ik weet niet precies wanneer de bestelling binnen zal zijn.
    De kleding heb ik d.m.v. de wishlist op de A&F site naar iemand anders gestuurd, en binnenkort krijg ik als het goed is de kleding thuis (via een speciale omweg , wat inhoud dat ik geen invoerrechten hoef te betalen----zoveel bestellen als ik maar wil zeg maar )
    Ik was rond de $200 kwijt exc verzendkosten (hier heb ik nog niet eens naar gekeken, ik weet ook niet hoeveel de verzendkosten zullen zijn...iemand??)
    En dat kan zomaar.....?
      dinsdag 29 april 2008 @ 01:46:41 #35
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58373102
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 01:39 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Bij mij is nog nooit iets gekrompen van A&F, en ik gooi altijd alles van A&F in de droger aangezien dat ook kan volgens het label met wasvoorschriften.
    bij mij ook nooit iets gekrompen geldt voor Hollister en A&F vesten (eigenlijk alle kleding die ik heb van A&F zijn nog nooit gekrompen...)
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58375719
    Wil iets van A&F bestellen via internet voor mn broertje van 13. Hij is ongeveer 1.73. Moet ik dan een XL kindermaat nemen ? want daar staat van 13-14. Maar ik weet dus niks van inch en al die maten
      dinsdag 29 april 2008 @ 11:57:59 #37
    200395 Koentj
    And Justice For All
    pi_58377568
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 01:44 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wanneer de bestelling binnen zal zijn.
    De kleding heb ik d.m.v. de wishlist op de A&F site naar iemand anders gestuurd, en binnenkort krijg ik als het goed is de kleding thuis (via een speciale omweg , wat inhoud dat ik geen invoerrechten hoef te betalen----zoveel bestellen als ik maar wil zeg maar )
    Ik was rond de $200 kwijt exc verzendkosten (hier heb ik nog niet eens naar gekeken, ik weet ook niet hoeveel de verzendkosten zullen zijn...iemand??)
    Geen invoerrechten? Klinkt intressant, zeker via een kennis in Amerika?
    pi_58421779
    Ik heb van iemand een Abercrombie t-shirt gekocht die hij vanuit Amerika had meegenomen. Nu blijkt dat het shirt een label heeft met Made in China. Is dit een fake?

Wie kan mij vertellen waar alle kleding van Abercrombie wordt gemaakt?

Welk kledingstuk heb jij rechtstreeks uit Amerika gekocht/gekregen en waar is het kledingstuk gemaakt?

[ Bericht 3% gewijzigd door snowowl op 02-05-2008 17:25:03 ]
    pi_58422848
    Overhemden zijn gemaakt in China, ik heb truien uit de Mariana Eilanden (USA) en Peru. Allemaal besteld op de website, dus orogineel! T-Shirts heb ik nog niet, dus dat kan ik je niet vertellen.

Gemaakt in China kan dus wel, gekocht in China geeft mss meer redenen tot twijfel, er is volgens mij ook geen AF store in China.
    pi_58423191
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 19:45 schreef snowowl het volgende:
    Ik heb van iemand een Abercrombie t-shirt gekocht die hij vanuit Amerika had meegenomen. Nu blijkt dat het shirt in China is gekocht. Is dit een fake?

Wie kan mij vertellen waar alle kleding van Abercrombie wordt gemaakt?

Welk kledingstuk heb jij rechtstreeks uit Amerika gekocht/gekregen en waar is het kledingstuk gemaakt?
    Hmm, heb o.a. spul made in Northern Mariana Islands, Peru, Hong Kong, Vietnam, Macau en China, en alles komt gewoon van een Abercrombie store. Made in China betekent dus niet dat het fake is, maar als je een shirt ziet zoals deze van Dressed 2 Chill wel:

Het label zit namelijk onderste boven
      donderdag 1 mei 2008 @ 22:20:59 #41
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58424783
    shirts-made in macau
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58431375
    ik heb maleisie,china en nog wat landen, ze maken ze overal.
    Wat vragen ze trouwens achterlijke prijzen in londen bij Abercrombie, zelfde kleren als de online store. Prijs in pond is hetzelfde als de prijs in dollar op de website(49 dollar is daar49 pond). Ik was er gisteren maar bestel wel online in Amerika,ben ik vele malen goedkoper uit!

[ Bericht 22% gewijzigd door nelisb op 02-05-2008 10:41:54 ]
      vrijdag 2 mei 2008 @ 18:49:08 #43
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_58440381
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 21:00 schreef DaveC het volgende:

[..]

Hmm, heb o.a. spul made in Northern Mariana Islands, Peru, Hong Kong, Vietnam, Macau en China, en alles komt gewoon van een Abercrombie store. Made in China betekent dus niet dat het fake is, maar als je een shirt ziet zoals deze van Dressed 2 Chill wel:

[ afbeelding ]

Het label zit namelijk onderste boven
    bij dat overhemd hoort dat label zo te zitten hoor, die zit op de strook van de knopen, helemaal onderaan bij je buik.
    pi_58443100
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 18:49 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

bij dat overhemd hoort dat label zo te zitten hoor, die zit op de strook van de knopen, helemaal onderaan bij je buik.
    Klopt, maar bij het origineel staat het label andersom, dus als je het van voren ziet lees je de tekst van boven naar onderen. Dit is dus een fake. De verkoper gebruikt zelfs een stockfoto waarop je kunt zien dat het op z'n kop zit.

[ Bericht 15% gewijzigd door DaveC op 02-05-2008 21:29:12 ]
      vrijdag 2 mei 2008 @ 22:27:54 #45
    200395 Koentj
    And Justice For All
    pi_58444857
    Volgens mij gebruikt de verkoper alleen maar foto's van Abercrombie zelf.
    pi_58446086
    Nee, eigenlijk is het wel handig dat die dressed2chill originele foto's EN eigen foto's gebruikt, kun je mooi zien hoe slecht die fakes zijn. Er staan een paar dingen op die site die ik zelf heb (maar dan echte) en die fakes lijken er niet eens op. Toch jammer dat er nog steeds mensen intrappen, 25 euro voor een shirt dat nog geen 2 euro waard is, zonde van het geld.

Op eBay lijkt de markt voor (fake) Abercrombie behoorlijk ingestort, door de waarschuwing in de openings-post misschien?
    pi_58446908
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef DaveC het volgende:
    Op eBay lijkt de markt voor (fake) Abercrombie behoorlijk ingestort, door de waarschuwing in de openings-post misschien?
    Ik denk dat je de populariteit van het fok-forum een beetje overschat.

Ik wil (onder het motto van studie-ontwijkend gedrag) best even de openingspost onderhanden nemen. Overzichtelijk is die namelijk niet echt meer te noemen. Met wat fed-ex papieren ernaast moet er een goed verhaal over de invoer en btw kosten te maken zijn.
    pi_58447076
    Overigens ben ik wel benieuwd naar de kwaliteit en pasvorm van Ruehl. Iemand daar ooit iets van besteld? Het valt me op dat er op hollister, abercrombie en ruehl erg veel dezelfde dingen staan maar het wordt steeds iets duurder en wat minder opzichtig. Gaat de kwaliteit ook met de prijs mee omhoog?

Heeft Ruehl een clearance-afdeling? Ik kan hem namelijk niet vinden Zoja, dan denk ik dat ik gewoon wat ga bestellen om te kijken of het me bevalt.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 02:47:11 #49
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_58449676
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef Japin het volgende:
    Overigens ben ik wel benieuwd naar de kwaliteit en pasvorm van Ruehl. Iemand daar ooit iets van besteld? Het valt me op dat er op hollister, abercrombie en ruehl erg veel dezelfde dingen staan maar het wordt steeds iets duurder en wat minder opzichtig. Gaat de kwaliteit ook met de prijs mee omhoog?

Heeft Ruehl een clearance-afdeling? Ik kan hem namelijk niet vinden Zoja, dan denk ik dat ik gewoon wat ga bestellen om te kijken of het me bevalt.
    Qua pasvorm is Ruehl gelijk aan A&F, op het topicstyle forum heb ik wel eens gelezen dat de kwaliteit van Ruehl iets beter is dan dat van A&F en de kwaliteit van A&F weer iets beter dan dat van Hollister, zelf merk ik weinig van de kwaliteitsverschillen.
    pi_58462613
    Heb maar iets voor mn broertje van 13 besteld .. XL van de Kinder afdeling .. Hoop dat ie 'em past. Anyway heb hem besteld , kostte maar 50 dollar Alleen jammer van de verzendskosten van 45 dollar en 12 euro factuurkosten weet ik veel
      zondag 4 mei 2008 @ 12:13:12 #51
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_58468913
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef Cone het volgende:
    Heb maar iets voor mn broertje van 13 besteld .. XL van de Kinder afdeling .. Hoop dat ie 'em past. Anyway heb hem besteld , kostte maar 50 dollar Alleen jammer van de verzendskosten van 45 dollar en 12 euro factuurkosten weet ik veel
    misschien kan ie ook wel maat S hebben van abercrombie.com met zijn lengte.
    pi_58472046
    Hmm zou ook kunnen.. Ik zou dan persoonlijk een M nemen want hij groeit snel .Denk dat die XL wel goed zit
    pi_58472151
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef Cone het volgende:
    Vergeet btw en invoerrechten niet
    pi_58472755
    Wordt het nog duurder Volgende keer gaan we samen maar naar de US
    pi_58476236
    Deze zomer naar de USA, en reken maar dat ik naar A&F ga
    Ik heb alvast wat geld gespaard en met die lage prijzen heb ik niet genoeg aan 1 koffer (die overigens vrijwel leeg naar de USA gaat)
      zondag 4 mei 2008 @ 23:30:10 #56
    102757 EdvandeBerg
    LETS GO BRANDON!
    pi_58482508
    Misschien dat dit al eerder gemeld is, maar ik kwam vandaag even op de H&M webshop en lag in een deuk hoe men daar de manier van fotograferen van shirts, polo's en overhemden geheel gekopieerd heeft van A&F.
    Scratch a liberal and you will find a fascist
      maandag 5 mei 2008 @ 09:39:25 #57
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58486094
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 23:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
    Misschien dat dit al eerder gemeld is, maar ik kwam vandaag even op de H&M webshop en lag in een deuk hoe men daar de manier van fotograferen van shirts, polo's en overhemden geheel gekopieerd heeft van A&F.
    alleen de opbouw van de site lijkt er een beetje op....qua fotografie van de shirts etc vind ik het toch nog wel een verschil in vergelijking met A&F
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58489154
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 23:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
    Al eens bij Geddes & Gillmore gekeken?
      maandag 5 mei 2008 @ 14:24:22 #59
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58491037
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 12:41 schreef DaveC het volgende:

[..]

wel leuke kleding hoor...kan je daar niet online bestellen?
    En dat kan zomaar.....?
      maandag 5 mei 2008 @ 14:29:39 #60
    102757 EdvandeBerg
    LETS GO BRANDON!
    pi_58491123
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 12:41 schreef DaveC het volgende:

[..]

Die site werkt denk ik niet in Mozilla?

Een tijdje terug zat er zo'n tent in Utrecht (2 jaar geleden ofzo) maar volgens mij is die er niet meer?

Die verkoopster nog heel blij zeggen dat hun kleding vaak werd vergeleken met A&F maar ik vond het slechts een duffe kopie.
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 09:39 schreef Lienzz het volgende:

[..]

alleen de opbouw van de site lijkt er een beetje op....qua fotografie van de shirts etc vind ik het toch nog wel een verschil in vergelijking met A&F

Dit is uit het kids gedeelte: http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_POJ_OVE_T-S
    Scratch a liberal and you will find a fascist
    pi_58491856
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 14:24 schreef Lienzz het volgende:

[..]

wel leuke kleding hoor...kan je daar niet online bestellen?
    Zit een winkel in bijna alle grote steden. Maar inderdaad (helaas) een slap aftreksel van A&F. En nog best duur, als je toch een aftreksel wil, loop dan gewoon naar de America Today.

En bij mij werkt de site gewoon in Firefox?
      dinsdag 6 mei 2008 @ 00:59:19 #62
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58504003
    neej ik heb de gewone internet explorer...moet ik de site via firefox bekijken voor eventuele prijzen?
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58516655
    Ik heb via abercrombiekids een bestelling geplaatst, ik zit nu alleen te twijfelen of ik wel de juiste kindermaat heb gekozen.. Ik ben 1.60 klein en weeg ongeveer 53 kg.. bij de bust meting heb ik 32inch, maar de maat L is 31,5inch en XL is 33inch. Ik val dus net er een beetje tussen in en heb geen flauw idee of de vesten kleiner of groter vallen bij abercrombiekids.com. Bij de meeste kleding in Nederland heb ik maat XS of S, iemand enig idee welke ik moet kiezen dan kan ik mijn bestelling nog laten aanpassen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Melissa86 op 06-05-2008 19:29:53 ]
    pi_58518193
    L valt onder de 12 jarige en XL onder de 13 en 14 jarige volgens die sizechart. Heb voor mijn broertje een XL genomen. Hij is 1.70. Ik heb liever een net iets te groot vest dan een te klein vest .. Heb je miss niet eerder iets gekocht bij A&F ? dat je het miss zou kunnen vergelijken ?
    iig succes !
    pi_58519155
    Bij de meisjes is L voor 13/14 jaar en XL voor 15/16 jaar.. Ik heb L gekozen omdat ik hoorde dat abercrombie best lang valt en vooral lange mouwen, L is namelijk voor 1meter55 tot 1meter57 en aangezien ik 1.60 ben zou het bij mij qua lengte goed moeten vallen, ben alleen bang dat het qua breedte te strak zal zitten.
    Ik heb ook voor maat L gekozen omdat ik had gelezen dat jij maat XL had genomen voor iemand van 1.70 lang, XL zou dan dus voor mij te lang zijn en ik heb alleen een broek van abercrombie dus vergelijken kan ook niet maar mischien iemand die in NL maat xs heeft en ook wat heeft besteld op de abercrombiekids site??
    pi_58529763
    Sorry , keek bij jongens
    Anyway ik heb dat vest vanochtend gekregen..
    Hij past hem wel. Maar toch ..
    als ie ze armen strekt dan gaat het vanonder weer naar boven kruipen ':')
    pi_58530056
    Hmm wel zuur dat die verzending en invoerrechten e.d. zo veel kosten. Daar ben je dus iets van ¤40 euro aan kwijt? Want de shirtjes opzich kosten geen drol.. $30. Was er nog ergens een inkoopactie? (En nee, ik kan hem zelf niet starten, geen CC en ook nog nooit gedaan)
    pi_58530098
    Ik neem wel gewoon maat XL en L.. mocht 1 van de twee niet passen dan verkoop ik het wel gewoon weer, retourneren kost namelijk weer veel geld
      woensdag 7 mei 2008 @ 17:25:12 #69
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58536680
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 12:27 schreef Melissa86 het volgende:
    Ik neem wel gewoon maat XL en L.. mocht 1 van de twee niet passen dan verkoop ik het wel gewoon weer, retourneren kost namelijk weer veel geld
    hoe oud ben je eigenlijk?
    omdat je zegt dat je bij abercrombiekids iets heb besteld neem ik aan dat je nog jong bent?

mouwen van vesten zijn inderdaad altijd iets langer....ik heb er een van A&F en een van HOLLISTER, maar het is ongeveer met elkaar te vergelijken, ik neem gewoon altijd een S, dan doe ik de mouwen wel omslaan.

lienzz wacht ondertussen op haar bestelling
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58538732
    ik ben 19 jaar maar omdat ik zo klein ben en niet dik ben neem ik aan dat ik maat L of XL kindermaat wel pas.. ook omdat de grootste kindermaat 33inch is en bij de volwassen maat XS 31 tot 32,5 inch is..
    pi_58541640
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 17:25 schreef Lienzz het volgende:

[..]

lienzz wacht ondertussen op haar bestelling
    Ik ook !
    A.F.C.A.
    pi_58558075
    Abercrombie en hollister sites zijn hier zoooooo traag laatste tijd :S
      donderdag 8 mei 2008 @ 22:28:22 #73
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_58563359
    Melissa: A&F kinderkleding valt voor mij (maat xs/s) echt super klein! Ik loop af en toe per ongeluk de kinder winkel binnen maar er valt niets in mijn maat te vinden.. hopelijk heb jij meer geluk! maar als jonge volwassene heb ik het lichaam er niet meer voor (lees; boobies ).

allemaal gisteren binnen gekregen <3

en ik wil ook wat hollister kleding erbij kopen, ik vind vooral hun jeans heel fijn
    pi_58563842
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ik ook !
    Bestelling verzonden vanuit Amerika !
    A.F.C.A.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 00:23:26 #75
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58566871
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef shut.up.and.love het volgende:
    Melissa: A&F kinderkleding valt voor mij (maat xs/s) echt super klein! Ik loop af en toe per ongeluk de kinder winkel binnen maar er valt niets in mijn maat te vinden.. hopelijk heb jij meer geluk! maar als jonge volwassene heb ik het lichaam er niet meer voor (lees; boobies ).

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

allemaal gisteren binnen gekregen <3

en ik wil ook wat hollister kleding erbij kopen, ik vind vooral hun jeans heel fijn
    wat leuk...we hebben dezelfde sweater besteld alleen wacht ik nog op die van mij (hoe zit ie, en zijn de mouwen niet te lang ?)
    En dat kan zomaar.....?
      vrijdag 9 mei 2008 @ 00:27:14 #76
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58566965
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 19:18 schreef Melissa86 het volgende:
    ik ben 19 jaar maar omdat ik zo klein ben en niet dik ben neem ik aan dat ik maat L of XL kindermaat wel pas.. ook omdat de grootste kindermaat 33inch is en bij de volwassen maat XS 31 tot 32,5 inch is..
    ik denk dat je je hiermee nog wel eens kunt gaan vergissen, ook ik ben toendertijd in amerika per ongeluk bij een a&f shop voor kids beland (ik vond t al vreemd dat me toen niks paste ) normaal gesproken heb ik maatje S, maar zelfs de truien in maat XL bij de kidscrombie paste mij niet eens (mouwen veel en veels te kort en het zat helemaal niet lekker.
    Ik hoop het beste voor je melissa, als je je kleding binnen hebt laat me dan wat weten of t past!
    En dat kan zomaar.....?
      vrijdag 9 mei 2008 @ 00:28:56 #77
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58566997
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Bestelling verzonden vanuit Amerika !
    die van mij is ook uit Amerika verzonden...maar hij komt eerst nog ergens anders terrecht voordat de bestelling bij mij binnen is dus ik zal nog ffies geduld moeten hebben.
    Laat me ook ff weten wat je aan invoerrechten moest betalen etc....
    En dat kan zomaar.....?
      vrijdag 9 mei 2008 @ 01:55:14 #78
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_58567862
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 00:23 schreef Lienzz het volgende:

[..]

wat leuk...we hebben dezelfde sweater besteld alleen wacht ik nog op die van mij (hoe zit ie, en zijn de mouwen niet te lang ?)
    Ja, mouwen zoals gewoonlijk veels te lang, bij mij bedekt het bijna mijn hele hand Maar ik ben dan ook wel vrij klein.. verder past hij wel goed
      maandag 12 mei 2008 @ 01:37:16 #79
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_58620902
    Aantal uurtjes geleden samen met iemand een bestelling gedaan, dit heb ik besteld, alles in maat M:

maandag 12 mei 2008 @ 18:14:47 #80
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_58630084
    Zo, vanochtend terug gekomen uit Florida. Heb aardig wat kleren ingeslagen, ik zal zsm een foto maken van mijn aankopen, want dat is aardig wat. We zijn twee dagen in Naples geweest, en laat daar nou net een shopping mall zitten met een Hollister en een Abercrombie & Fitch winkel. Ik heb echt geluk gehad met de douane, want ik heb geloof ik voor 700 dollar aan kleren gekocht daarzo (A&F, Hollister, Burberry, Billabong, David & Goliath)
    Luier dan een pamper
    pi_58634667
    Komt er nog een inkoopactie?
      maandag 12 mei 2008 @ 22:53:10 #82
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58635195
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 18:14 schreef Toempf het volgende:
    Zo, vanochtend terug gekomen uit Florida. Heb aardig wat kleren ingeslagen, ik zal zsm een foto maken van mijn aankopen, want dat is aardig wat. We zijn twee dagen in Naples geweest, en laat daar nou net een shopping mall zitten met een Hollister en een Abercrombie & Fitch winkel. Ik heb echt geluk gehad met de douane, want ik heb geloof ik voor 700 dollar aan kleren gekocht daarzo (A&F, Hollister, Burberry, Billabong, David & Goliath)
    foto's
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58636483
    Ook weer terug uit de usa. Weer lekker geshopt bij de shops in Vegas! Echt lekker hoor die dollarkoers.. Kwamen ook nog een Hollister outlet tegen. shirtjes 9 dollar !
    Bij A&F deze dingen gekocht. Alleen wel irritant dat ze bij de store in de Fashion Show Mall op de strip gewoon eigenlijk niks hebben in een M en overhemden een S...

pi_58636621
    Dat witte overhemd.. is dat van dezelfde stof als de andere? Want mijn witte hollister overhemd is veel andere zachtere stof (katoen).
    pi_58640149
    Vorige week weer een aantal nieuwe dingen binnen gehad via een collega die 11 dagen in NY was geweest. Erg cool uiteraard, maar 1 blouse past me niet en misschien is er hier iemand die belangstelling heeft?
    Het gaat om de volgende blouse:

Maat = M
    Mag weg voor de prijs van 50 euro (inkl verzenden!)

ANF gegevens:
    quote:
    Windrush
    Pink
    $69.50
    100% soft sueded cotton, classic pinpoint oxford fabric, moose embroidery, interior grosgrain neck taping, button-down collar, colored bottom button stitching, Vintage Abercrombie Wash, Muscle Fit, Imported
    Graag reacties via dit topic, PM of mail (staat in mn profiel)
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_58641815
    @Vince: you've got mail !
    A.F.C.A.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 13:19:01 #87
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_58643197
    Toch maar even de plaatjes van internet opgezocht, dat gaat een stuk makkelijker:

en van Hollister:

Luier dan een pamper
      dinsdag 13 mei 2008 @ 13:26:13 #88
    142454 Lienzz
    Klik hier!
    pi_58643323
    hele mooie blouse vince22...jammer dat ie niet past!

lienzz wacht ondertussen nog steeds op haar bestelling.
    En dat kan zomaar.....?
    pi_58643545
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 00:09 schreef Ace1 het volgende:
    Dat witte overhemd.. is dat van dezelfde stof als de andere? Want mijn witte hollister overhemd is veel andere zachtere stof (katoen).
    Nee het is inderdaad een andere stof. Veel minder glad als de normale overhemden, het voeld veel ''stoffiger'' aan zeg maar. Wel katoen staat op 't label.
    pi_58645577
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 13:37 schreef Albee het volgende:

[..]

Nee het is inderdaad een andere stof. Veel minder glad als de normale overhemden, het voeld veel ''stoffiger'' aan zeg maar. Wel katoen staat op 't label.
    Jammer... wilde hem in zelfde stof als de andere...
      dinsdag 13 mei 2008 @ 16:32:42 #91
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_58647011
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 01:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
    Aantal uurtjes geleden samen met iemand een bestelling gedaan, dit heb ik besteld, alles in maat M:
    Snap trouwens niet dat jij die M past . Ik ben volgens mij even lang als jou, maar ik heb alles in L omdat het anders veels te krap zit bij mij schouders .

Ik ga overigens binnenkort weer eens wat bestellen bij Ruehl .
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:23:18 #92
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_58664811
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef PirE het volgende:

[..]

Snap trouwens niet dat jij die M past . Ik ben volgens mij even lang als jou, maar ik heb alles in L omdat het anders veels te krap zit bij mij schouders .

Ik ga overigens binnenkort weer eens wat bestellen bij Ruehl .
    haha ik pas ze zelfs in maat S, maar ze zitten toch net wat comfortabeler in maat M.
    pi_58671197
    Mijn broertje is net terug van een vakantie in de VS en heeft een super relaxed polotje voor me meegenomen.

pi_58671553

Alleen die polo is niet precies hetzelfde, verder klopt het allemaal wel aardig.
    En kon zo doorlopen bij de douane
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      woensdag 14 mei 2008 @ 23:56:30 #95
    179542 Forburgah
    SPANGENAREN
    pi_58676002
    Mazzelaar!
    Zo niet Ofter een hemel is
    Maar álster één is Dan zal je zien
    Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
    Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
    pi_58676703
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:02 schreef Stansfield het volgende:
    Mijn broertje is net terug van een vakantie in de VS en heeft een super relaxed polotje voor me meegenomen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Stansfield welke maat is die polo...?

en hoe lang ben/hoeveel weeg je?
    pi_58678458
    Dat is een muscle fit polo maat xl. Ik ben ongeveer 1.85 en 90 kilo
    pi_58683797
    Zojuist stond sinterklaas van FedEx bij de deur met pakket. Maandagavond 21:00 besteld, Donderdag iets voor 13:00 in Groningen bij de deur. Das dus levering in 64 uur van Columbus naar Groningen. Meestal duurt het een dag langer. Zending is boven verwachting.

Even over de kleuren. het blauw is in werkelijkheid niet zo donker als op de foto's op de site. In werkelijkheid vind ik ze mooier. Maar dat is iets van smaak.

Dit alles in de maat M. Ben 175cm ongeveer 70kg. Past goed. Ik draag AnF shirts in maat S. Ik denk dat een kleinere polo bij mij niet gaat passen. Nu wachten op customs rekening.
    pi_58684850
    @wtb: k ben 1.86 maar bij mij zit M precies goed. Zijn ze bij jou niet veel te lang? Kan natuurlijk een andere lichaamsbouw zijn qua rug enzo !
    A.F.C.A.
    pi_58685423
    quote:
    Op donderdag 15 mei 2008 14:45 schreef Roycoooooo het volgende:
    @wtb: k ben 1.86 maar bij mij zit M precies goed. Zijn ze bij jou niet veel te lang? Kan natuurlijk een andere lichaamsbouw zijn qua rug enzo !
    Ik was bang dat ze erg lang zouden zijn, maar valt best mee. Moet ook niet langer zijn, maar het zijn geen rokjes. Ben niet echt een superslank mannetje. Zal ook meespelen. Ik heb eens vergeleken met andere polo's. Voorkant is even lang als andere polo's, maar achterkant is een paar cm langer.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')