dat is ook zo, staat ook wel tien keer minstens in de vorige delen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef GlazenKaak het volgende:
Even een vraagje! Ik ga eind mei naar Londen, waar een A&F winkel is. Weet iemand hoe de prijzen daar zijn? Het lijkt me wel typisch iets voor de Britten om een broek van 80 dollar te verkopen voor 80 pond
de kans dat hij er tussen uit gepakt wordt is er altijd, en als er veel in zit dan geloven ze de waarde waarschijnlijk ook niet, zeker als het er nieuw uit ziet. maar meestal kom je er wel doorheen zonder extra kosten.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:43 schreef shut.up.and.love het volgende:
weet iemand of 'particulier' verpakte pakjes door de duane heenkomen zonder extra kosten? Ik stuur af en toe wat kleine dingen zoals een t-shirt of make up naar vrienden in NL en dat gaat altijd goed, maar ik vraag me af of het nog steeds goed gaat als er een jeans, 2 shirts en slippers in zitten zeg maarik geef natuurlijk altijd "gift" aan op het pakje en zet de waarde onder de $20.. thanks!
als niemand een nieuwe topic wil openen, dan kan je wel verwachten dat een n00b als ik het opent..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:52 schreef Muthas het volgende:
TS je hebt de lay-out wel goed verpest heAltijd moeilijk een post overnemen
![]()
Komt er nog een zomercollectie ofzo? Vind het nu maar een beetje tegenvallen allemaal... Vooral die shirts, da's gewoon 20x hetzelfde.
Dankjewel! Dat worden dan twee aparte pakjes denk ik, ik weet uit eigen ervaring in NL met een pakje van Victoria's Secret ter waarde van $60, dat er E.60 over ging.. dat wil ik proberen te vermijden.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
de kans dat hij er tussen uit gepakt wordt is er altijd, en als er veel in zit dan geloven ze de waarde waarschijnlijk ook niet, zeker als het er nieuw uit ziet. maar meestal kom je er wel doorheen zonder extra kosten.
Start er 1 opquote:Op donderdag 24 april 2008 12:39 schreef ShiftyShellshock het volgende:
What do we want?
IA..
When do we want it?
Now...
Waar heb je dat shirt gekocht dan? Via marktplaats, ebay? Grote kans dat t nep is!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:36 schreef mounirk het volgende:
Ik heb een shirt van Abercrombie gekocht voor 30$,
met de tekst "make love not babies",
Is dit een originele??
Oja, bestaan deze shirts uberhaupt?
quote:Op zondag 27 april 2008 20:56 schreef Lienzz het volgende:
deze week de volgende dingen besteld:
[ afbeelding ]
nummer 1
[ afbeelding ]
nummer 2
[ afbeelding ]
nummer 3
[ afbeelding ]
nummer 4
[ afbeelding ]
nummer 5
bij mij nooit gekrompen in de was. Was soms op 40 graden en soms op 30 graden.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:06 schreef pronkjewail het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de vesten van 100% katoen? Krimpen ze erg?
Bij mij is nog nooit iets gekrompen van A&F, en ik gooi altijd alles van A&F in de droger aangezien dat ook kan volgens het label met wasvoorschriften.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:06 schreef pronkjewail het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de vesten van 100% katoen? Krimpen ze erg?
Qua stof lijken alleen de oxford cotton versies van A&F op de oxford cotton overhemden van RL, de andere van A&F niet, die hebben een wat dikkere stof ten opzichte van de gladde dunne stof van de meeste RL overhemden.quote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef mercurial3 het volgende:
weet iemand of de Abercrombie overhemden lijken op de Ralph Lauren overhemden qua stof?
Ik weet niet precies wanneer de bestelling binnen zal zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 21:49 schreef Koentj het volgende:
Ik gok iets van 4 weken, dus rond de 28 dagen.
@De koper hierboven. Hoeveel was je ongeveer kwijt?
bij mij ook nooit iets gekrompen geldt voor Hollister en A&F vesten (eigenlijk alle kleding die ik heb van A&F zijn nog nooit gekrompen...)quote:Op maandag 28 april 2008 01:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Bij mij is nog nooit iets gekrompen van A&F, en ik gooi altijd alles van A&F in de droger aangezien dat ook kan volgens het label met wasvoorschriften.
Geen invoerrechten? Klinkt intressant, zeker via een kennis in Amerika?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:44 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer de bestelling binnen zal zijn.
De kleding heb ik d.m.v. de wishlist op de A&F site naar iemand anders gestuurd, en binnenkort krijg ik als het goed is de kleding thuis (via een speciale omweg, wat inhoud dat ik geen invoerrechten hoef te betalen----zoveel bestellen als ik maar wil zeg maar
)
Ik was rond de $200 kwijt exc verzendkosten (hier heb ik nog niet eens naar gekeken, ik weet ook niet hoeveel de verzendkosten zullen zijn...iemand??)
Hmm, heb o.a. spul made in Northern Mariana Islands, Peru, Hong Kong, Vietnam, Macau en China, en alles komt gewoon van een Abercrombie store. Made in China betekent dus niet dat het fake is, maar als je een shirt ziet zoals deze van Dressed 2 Chill wel:quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:45 schreef snowowl het volgende:
Ik heb van iemand een Abercrombie t-shirt gekocht die hij vanuit Amerika had meegenomen. Nu blijkt dat het shirt in China is gekocht. Is dit een fake?
Wie kan mij vertellen waar alle kleding van Abercrombie wordt gemaakt?
Welk kledingstuk heb jij rechtstreeks uit Amerika gekocht/gekregen en waar is het kledingstuk gemaakt?
bij dat overhemd hoort dat label zo te zitten hoor, die zit op de strook van de knopen, helemaal onderaan bij je buik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:00 schreef DaveC het volgende:
[..]
Hmm, heb o.a. spul made in Northern Mariana Islands, Peru, Hong Kong, Vietnam, Macau en China, en alles komt gewoon van een Abercrombie store. Made in China betekent dus niet dat het fake is, maar als je een shirt ziet zoals deze van Dressed 2 Chill wel:
[ afbeelding ]
Het label zit namelijk onderste boven
Klopt, maar bij het origineel staat het label andersom, dus als je het van voren ziet lees je de tekst van boven naar onderen. Dit is dus een fake. De verkoper gebruikt zelfs een stockfoto waarop je kunt zien dat het op z'n kop zit.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
bij dat overhemd hoort dat label zo te zitten hoor, die zit op de strook van de knopen, helemaal onderaan bij je buik.
Ik denk dat je de populariteit van het fok-forum een beetje overschat.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef DaveC het volgende:
Op eBay lijkt de markt voor (fake) Abercrombie behoorlijk ingestort, door de waarschuwing in de openings-post misschien?
Qua pasvorm is Ruehl gelijk aan A&F, op het topicstyle forum heb ik wel eens gelezen dat de kwaliteit van Ruehl iets beter is dan dat van A&F en de kwaliteit van A&F weer iets beter dan dat van Hollister, zelf merk ik weinig van de kwaliteitsverschillen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef Japin het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd naar de kwaliteit en pasvorm van Ruehl. Iemand daar ooit iets van besteld? Het valt me op dat er op hollister, abercrombie en ruehl erg veel dezelfde dingen staan maar het wordt steeds iets duurder en wat minder opzichtig. Gaat de kwaliteit ook met de prijs mee omhoog?
Heeft Ruehl een clearance-afdeling? Ik kan hem namelijk niet vindenZoja, dan denk ik dat ik gewoon wat ga bestellen om te kijken of het me bevalt.
misschien kan ie ook wel maat S hebben van abercrombie.com met zijn lengte.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef Cone het volgende:
Heb maar iets voor mn broertje van 13 besteld .. XL van de Kinder afdeling .. Hoop dat ie 'em past. Anyway heb hem besteld , kostte maar 50 dollarAlleen jammer van de verzendskosten van 45 dollar en 12 euro factuurkosten weet ik veel
Vergeet btw en invoerrechten nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef Cone het volgende:
Heb maar iets voor mn broertje van 13 besteld .. XL van de Kinder afdeling .. Hoop dat ie 'em past. Anyway heb hem besteld , kostte maar 50 dollarAlleen jammer van de verzendskosten van 45 dollar en 12 euro factuurkosten weet ik veel
alleen de opbouw van de site lijkt er een beetje op....qua fotografie van de shirts etc vind ik het toch nog wel een verschil in vergelijking met A&Fquote:Op zondag 4 mei 2008 23:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien dat dit al eerder gemeld is, maar ik kwam vandaag even op de H&M webshop en lag in een deuk hoe men daar de manier van fotograferen van shirts, polo's en overhemden geheel gekopieerd heeft van A&F.
Al eens bij Geddes & Gillmore gekeken?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien dat dit al eerder gemeld is, maar ik kwam vandaag even op de H&M webshop en lag in een deuk hoe men daar de manier van fotograferen van shirts, polo's en overhemden geheel gekopieerd heeft van A&F.
Die site werkt denk ik niet in Mozilla?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:39 schreef Lienzz het volgende:
[..]
alleen de opbouw van de site lijkt er een beetje op....qua fotografie van de shirts etc vind ik het toch nog wel een verschil in vergelijking met A&F
Zit een winkel in bijna alle grote steden. Maar inderdaad (helaas) een slap aftreksel van A&F. En nog best duur, als je toch een aftreksel wil, loop dan gewoon naar de America Today.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:24 schreef Lienzz het volgende:
[..]
wel leuke kleding hoor...kan je daar niet online bestellen?
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:27 schreef Melissa86 het volgende:
Ik neem wel gewoon maat XL en L.. mocht 1 van de twee niet passen dan verkoop ik het wel gewoon weer, retourneren kost namelijk weer veel geld
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:25 schreef Lienzz het volgende:
[..]
lienzz wacht ondertussen op haar bestelling
Bestelling verzonden vanuit Amerikaquote:
wat leuk...we hebben dezelfde sweater besteldquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef shut.up.and.love het volgende:
Melissa: A&F kinderkleding valt voor mij (maat xs/s) echt super klein! Ik loop af en toe per ongeluk de kinder winkel binnen maar er valt niets in mijn maat te vinden.. hopelijk heb jij meer geluk! maar als jonge volwassene heb ik het lichaam er niet meer voor (lees; boobies).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal gisteren binnen gekregen <3
en ik wil ook wat hollister kleding erbij kopen, ik vind vooral hun jeans heel fijn![]()
ik denk dat je je hiermee nog wel eens kunt gaan vergissen, ook ik ben toendertijd in amerika per ongeluk bij een a&f shop voor kids beland (ik vond t al vreemd dat me toen niks pastequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:18 schreef Melissa86 het volgende:
ik ben 19 jaar maar omdat ik zo klein ben en niet dik ben neem ik aan dat ik maat L of XL kindermaat wel pas.. ook omdat de grootste kindermaat 33inch is en bij de volwassen maat XS 31 tot 32,5 inch is..
die van mij is ook uit Amerika verzonden...maar hij komt eerst nog ergens anders terrecht voordat de bestelling bij mij binnen isquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bestelling verzonden vanuit Amerika!
Ja, mouwen zoals gewoonlijk veels te lang, bij mij bedekt het bijna mijn hele handquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:23 schreef Lienzz het volgende:
[..]
wat leuk...we hebben dezelfde sweater besteldalleen wacht ik nog op die van mij (hoe zit ie, en zijn de mouwen niet te lang
?)
foto'squote:Op maandag 12 mei 2008 18:14 schreef Toempf het volgende:
Zo, vanochtend terug gekomen uit Florida. Heb aardig wat kleren ingeslagen, ik zal zsm een foto maken van mijn aankopen, want dat is aardig wat. We zijn twee dagen in Naples geweest, en laat daar nou net een shopping mall zitten met een Hollister en een Abercrombie & Fitch winkel. Ik heb echt geluk gehad met de douane, want ik heb geloof ik voor 700 dollar aan kleren gekocht daarzo (A&F, Hollister, Burberry, Billabong, David & Goliath)
Graag reacties via dit topic, PM of mail (staat in mn profiel)quote:Windrush
Pink
$69.50
100% soft sueded cotton, classic pinpoint oxford fabric, moose embroidery, interior grosgrain neck taping, button-down collar, colored bottom button stitching, Vintage Abercrombie Wash, Muscle Fit, Imported
Nee het is inderdaad een andere stof. Veel minder glad als de normale overhemden, het voeld veel ''stoffiger'' aan zeg maar. Wel katoen staat op 't label.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:09 schreef Ace1 het volgende:
Dat witte overhemd.. is dat van dezelfde stof als de andere? Want mijn witte hollister overhemd is veel andere zachtere stof (katoen).
Jammer... wilde hem in zelfde stof als de andere...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:37 schreef Albee het volgende:
[..]
Nee het is inderdaad een andere stof. Veel minder glad als de normale overhemden, het voeld veel ''stoffiger'' aan zeg maar. Wel katoen staat op 't label.
Snap trouwens niet dat jij die M pastquote:Op maandag 12 mei 2008 01:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aantal uurtjes geleden samen met iemand een bestelling gedaan, dit heb ik besteld, alles in maat M:
haha ik pas ze zelfs in maat S, maar ze zitten toch net wat comfortabeler in maat M.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap trouwens niet dat jij die M past. Ik ben volgens mij even lang als jou, maar ik heb alles in L omdat het anders veels te krap zit bij mij schouders
.
Ik ga overigens binnenkort weer eens wat bestellen bij Ruehl.
Stansfield welke maat is die polo...?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:02 schreef Stansfield het volgende:
Mijn broertje is net terug van een vakantie in de VS en heeft een super relaxed polotje voor me meegenomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was bang dat ze erg lang zouden zijn, maar valt best mee. Moet ook niet langer zijn, maar het zijn geen rokjes. Ben niet echt een superslank mannetje. Zal ook meespelen. Ik heb eens vergeleken met andere polo's. Voorkant is even lang als andere polo's, maar achterkant is een paar cm langer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:45 schreef Roycoooooo het volgende:
@wtb: k ben 1.86 maar bij mij zit M precies goed. Zijn ze bij jou niet veel te lang?Kan natuurlijk een andere lichaamsbouw zijn qua rug enzo
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |