quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
O nee, toch niet. Kan iemand mij nog vertellen hoe lang die shorts zijn? Ik kan nergens een plaatje vinden waar iemand hem aan heeft. Ik loop liever niet in hotpants rond.![]()
![]()
die van A&F vallen net iets over de knie, van hollister waarschijnlijk ook.quote:
En weer bedankt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die van A&F vallen net iets over de knie, van hollister waarschijnlijk ook.
Maar ik moet nog even naar Spanje, waar de zon wel schijnt te schijnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Je hebt toch niks aan t-shirts en shorts als de zon niet schijnt.
Bedoel je die Sargent Pond die Ace1 en ik ook postten? Maat is vergelijkbaar met polo's of t-shirts?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Dat streepjesding met lang mouwen zit perfect
ik heb een tip gekregen dat je die Sargent Pond longsleeves in dezelfde maat moet kopen als dat je t-shirts draagt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Bedoel je die Sargent Pond die Ace1 en ik ook postten? Maat is vergelijkbaar met polo's of t-shirts?
Okee mooi, dat laatste heb ik dus gedaan, ben benieuwd. Een tikkeltje minder muscle-fit mag zo'n ding eventueel ook wel zijn aangezien ik er ws. nog een shirtje onder zal dragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik heb een tip gekregen dat je die Sargent Pond longsleeves in dezelfde maat moet kopen als dat je t-shirts draagt.
dan is elk merk uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Elwood1802 het volgende:
A&F is alweer een tijdje uit, iedereen loopt er al mee
Ik wacht nog even af hoe hij bij jou uitvaltquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Okee mooi, dat laatste heb ik dus gedaan, ben benieuwd. Een tikkeltje minder muscle-fit mag zo'n ding eventueel ook wel zijn aangezien ik er ws. nog een shirtje onder zal dragen.
Jij bent echt tof! Alleen dragen wat "in" is, en niet wat je mooi vindt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Elwood1802 het volgende:
A&F is alweer een tijdje uit, iedereen loopt er al mee
binnenkort, ik moet nog even aan wat personen vragen of zij ook nog wat willen meebestellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:46 schreef Ednet het volgende:
Satanic wanneer ga je opnieuw bestellen?
Nee, en hollisterco.com heeft ook geen user-accounts dus niemand kan meer direct van de site naar NL laten versturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
Trouwens, bezorgd Hollister ook niet meer in Nederland?
Ellen berekent namelijk ongeveer dezelfde verzendkosten uit Amerika als via Hollisterco.com. Dan kan ik dus de bezorgkosten naar Ellen, de kosten voor internationaal betalingsverkeer en de fee van Ellen besparen.
Geen mensen in Duitsland die een inkoopactie willen starten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nee, en hollisterco.com heeft ook geen user-accounts dus niemand kan meer direct van de site naar NL laten versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |