quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
O nee, toch niet. Kan iemand mij nog vertellen hoe lang die shorts zijn? Ik kan nergens een plaatje vinden waar iemand hem aan heeft. Ik loop liever niet in hotpants rond.![]()
![]()
die van A&F vallen net iets over de knie, van hollister waarschijnlijk ook.quote:
En weer bedankt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die van A&F vallen net iets over de knie, van hollister waarschijnlijk ook.
Maar ik moet nog even naar Spanje, waar de zon wel schijnt te schijnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Je hebt toch niks aan t-shirts en shorts als de zon niet schijnt.
Bedoel je die Sargent Pond die Ace1 en ik ook postten? Maat is vergelijkbaar met polo's of t-shirts?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Dat streepjesding met lang mouwen zit perfect
ik heb een tip gekregen dat je die Sargent Pond longsleeves in dezelfde maat moet kopen als dat je t-shirts draagt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Bedoel je die Sargent Pond die Ace1 en ik ook postten? Maat is vergelijkbaar met polo's of t-shirts?
Okee mooi, dat laatste heb ik dus gedaan, ben benieuwd. Een tikkeltje minder muscle-fit mag zo'n ding eventueel ook wel zijn aangezien ik er ws. nog een shirtje onder zal dragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik heb een tip gekregen dat je die Sargent Pond longsleeves in dezelfde maat moet kopen als dat je t-shirts draagt.
dan is elk merk uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Elwood1802 het volgende:
A&F is alweer een tijdje uit, iedereen loopt er al mee
Ik wacht nog even af hoe hij bij jou uitvaltquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Okee mooi, dat laatste heb ik dus gedaan, ben benieuwd. Een tikkeltje minder muscle-fit mag zo'n ding eventueel ook wel zijn aangezien ik er ws. nog een shirtje onder zal dragen.
Jij bent echt tof! Alleen dragen wat "in" is, en niet wat je mooi vindt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Elwood1802 het volgende:
A&F is alweer een tijdje uit, iedereen loopt er al mee
binnenkort, ik moet nog even aan wat personen vragen of zij ook nog wat willen meebestellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:46 schreef Ednet het volgende:
Satanic wanneer ga je opnieuw bestellen?
Nee, en hollisterco.com heeft ook geen user-accounts dus niemand kan meer direct van de site naar NL laten versturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
Trouwens, bezorgd Hollister ook niet meer in Nederland?
Ellen berekent namelijk ongeveer dezelfde verzendkosten uit Amerika als via Hollisterco.com. Dan kan ik dus de bezorgkosten naar Ellen, de kosten voor internationaal betalingsverkeer en de fee van Ellen besparen.
Geen mensen in Duitsland die een inkoopactie willen starten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nee, en hollisterco.com heeft ook geen user-accounts dus niemand kan meer direct van de site naar NL laten versturen.
hoe doe je dat zo snel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Vandaag m'n pakketje binnen van A&F (vrijdag besteld op de site, I love FedEx)
Dat streepjesding met lang mouwen zit perfect en ook nog een blauw/wit gestreepte polo en een overhemd maken het plaatje compleet. Je hebt toch niks aan t-shirts en shorts als de zon niet schijnt.
als je ooit een account hebt aangemaakt op abercrombie.com toen je Nederland nog in de lijst kon kiezen om naartoe te verzenden, dan kan je nog wel direct vanaf de website bestellen. en dat gaat heel snel, mijn record is 4 dagen.quote:
het veroorzaakt anders vaak wel een koopziekte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:32 schreef Xaverius1337 het volgende:
Khad dit topic nooit gelezen want dacht dat het over een ziekte ging![]()
Maar kijk net op de site en ze hebben er super vette kledingjammer dat je het niet in nederland kan kopen en alleen kan importeren
Zolang het relatief kleine pakjes zijn is de kans vrij klein, en als je zo'n standaard USPS-envelop gebruikt eigenlijk nooit. Jammer genoeg past een A&F logo tee net niet in zo'n USPS-envelop. Wil je spijkerbroeken e.d. hebben wordt de kans groter. Maar vooral spijkerbroeken zijn hier belachelijk duur, als de douane je pakje eruit pikt ben je incl. invoerrechten nog goedkoper uit. Ik vind trouwens wel dat de spijkerbroeken van A&F snel kapot gaan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef epl het volgende:
Hoe groot is de kans ongeveer dat je er invoeringsbelasting oid over moet betalen als je het laat overkomen?(van A&F en Hollister, via een bekende in amerika)
Wel leuke kleding namelijk.
Ik denk dat dan voor A&F wel hetzelfde zal gelden.quote:Thanks for contacting Hollister. We apologize, but we are currently unable to ship to the Netherlands due to customs issues. We’re in the process of fixing these issues and hope to be shipping to the Netherlands by the middle of August. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help.
Kristen
Customer Service
Hollister Co.
de invoerkosten zullen nooit verdwijnen, staat ook niet in de tekst, maar ze zeggen dus dat ze rond midden augustus hopen te kunnen verzenden naar NL.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:28 schreef Ednet het volgende:
Dus wat ze willen zeggen is dat ze rond midden augustus hopen/verwachten dat ze naar Nederland kunnen shippen en dat de invoerkosten verdwijnen of wat?
nou zo zeker zou ik daar nog niet van zijn, ik heb een tijd geleden exact hetzelfde mailtje gehad, met de verwachting dat het bestellen weer kon tegen het eind van juli, wat nu dus midden augustus is.quote:
Maat S, die dingen zijn groot, kan zijn dat je een maat S nog net iets te groot vind zitten, de mouwen zijn ook nog steeds aan de lange kant, ik sla die uiteindes altijd half om of vouw ze naar binnen. dan is de lengte wel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Er staan weer nieuwe dingen op de site volgens mij...
Weet iemand hier die fleece dingen vallen... Moet ik die ook M nemen, net als de tshirts.. of S net als de overhemden?
Hmn die North Notch heb ik dus wel in M besteld. Benieuwd hoe hij valt, het lijkt me bij die dingen dat het wat minder erg is als ze wat groter vallen dus ik hou hoopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Maat S, die dingen zijn groot
ja ik ben ook wel benieuwd, hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Hmn die North Notch heb ik dus wel in M besteld. Benieuwd hoe hij valt, het lijkt me bij die dingen dat het wat minder erg is als ze wat groter vallen dus ik hou hoop
1.87quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel benieuwd, hoe lang ben je eigenlijk?
Ja even lang als ik... Die longsleeve had jij in S besteld toch?quote:
Ik heb tot op heden ook nog geen naheffing gehad van mijn bestelling een kleine maand geleden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:58 schreef Ednet het volgende:
En geen naheffingen ?
Heb jij een account op die site?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:17 schreef Robertje het volgende:
Vorige week een hele doos met spullen besteld (totaal 500 euri) en woensdag is het verstuurd. Vandaag staat ie al op mijn bureau.
besteld via ellen, of gewoon direct vanaf de website zodat je aan FedEx die naheffing moest betalen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:23 schreef Robertje het volgende:
Ik heb 1x een naheffing gehad van 78 euro. Maar dat kan gebeuren.
Via ACF site. Dus een FedEx naheffing.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
besteld via ellen, of gewoon direct vanaf de website zodat je aan FedEx die naheffing moest betalen?
van FedEx krijg je volgens mij altijd een naheffing, via Ellen kreeg ik beide keren een naheffing.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:47 schreef Robertje het volgende:
[..]
Via ACF site. Dus een FedEx naheffing.
Met Ellen heb ik dat nog nooit gehad. (nog maar 2x besteld)
dan had je waarschijnlijk een grote bestellingen, ik had de eerste keer een bestelling van een trui en een overhemd, dit zat in zo'n zak, en ik had dus geen naheffing. De tweede bestelling was groter, een vest, een overhemd, twee polo's en een kettingkje, zat dus in een grote doos. Hierbij kreeg ik 50 euro naheffing.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
van FedEx krijg je volgens mij altijd een naheffing, via Ellen kreeg ik beide keren een naheffing.![]()
hmm ja, het zat beide keren in een grote doos, dat moest ook wel met die fleece vesten en andere truien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
dan had je waarschijnlijk een grote bestellingen, ik had de eerste keer een bestelling van een trui en een overhemd, dit zat in zo'n zak, en ik had dus geen naheffing. De tweede bestelling was groter, een vest, een overhemd, twee polo's en een kettingkje, zat dus in een grote doos. Hierbij kreeg ik 50 euro naheffing.![]()
ik denk wel dat de kleur goed overeenkomt met het 2e plaatje, de kleuren vallen in het echt meestal anders uit. en ook al zijn ze op het 2e plaatje nep, dan nog zien ze er in het echt ook zo uit, A&F wordt tegenwoordig heeeel goed nagemaakt jammer genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef Poultrygeist het volgende:
Vraagje, als ik East Creek Fleece koop, komt hij er dan uit te zien als plaatje 2?
Had al ergens gelezen dat de donkere kleuren niet helemaal kloppen.
Iemand die dit kan bevestigen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Of is dat laatste gewoon nep![]()
volgens mij moet je dan ook wel maat L hebben. misschien dat de dames die dit topic bezoeken het beter weten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef booo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit het met de maten van de damespolo's? Ik heb meestal M maar mijn Tommy Hilfiger Denim polo is L, daarbij zat M echt te strak. En nu weet ik niet wat ik moet doen
Mja, ik ben dus bang dat hij dan vanaf je borsten recht naar beneden valt, of het moet net zo'n stretchstof zijn als THD heeft..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
volgens mij moet je dan ook wel maat L hebben. misschien dat de dames die dit topic bezoeken het beter weten.![]()
Nee helaas, ben bang dat het vanwege de fleece in een grote(re) verpakking zit en dat er weer wat douane tijd overheen gaatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Ace1 het volgende:
El_Hijo_Del_Jefe
JIj je stuff al binnen?
Via Ellen bestellen is simpel. Je mailt haar gewoon wat je wil hebben van welke site. Zij stuurt vervolgens een offerte en als je akkoord gaat, bestelt zij alles en stuurt het naar je op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef jay-v het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen hoe het bestellen via ellen in zijn werk gaat? Heb even op die site gekeken maar ik word er niet echt wijs uit...
Hoe zit het eigenlijk met de maten bij A&F? Ik draag hier meestal S of M. Van de H&M alles S. Kan ik gewoon een S bestellen of kan ik beter voor een M gaan? Wil graag deze bestellen.
Met die maten blijft het een beetje lastig, ik ben 1.80 maar vrij breed dus koop alles in Large. Dezequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef jay-v het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de maten bij A&F? Ik draag hier meestal S of M. Van de H&M alles S. Kan ik gewoon een S bestellen of kan ik beter voor een M gaan? Wil graag deze bestellen.
Ik heb geen polo's maar wel gewone shirtjes van Abercrombie. Met shirtjes houd ik dezelfde maat aan, qua broeken ga ik een mt kleiner zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef booo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit het met de maten van de damespolo's? Ik heb meestal M maar mijn Tommy Hilfiger Denim polo is L, daarbij zat M echt te strak. En nu weet ik niet wat ik moet doen
is aardig van je ik ben bang dat veel mensen je aan die belofte gaan houden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik zit alweer bijna een maand in San DiegoAangezien ik op budget zit heb ik alleen nog maar 2 shirts en het luchtje gekocht..
Aangezien ik ook niet de beroerste ben wil ik wel een keer wat spullen verzenden. Ben nu alleen nog heel druk(sport hier op college, en zitten in seizoen) Maar vanaf januari heb ik er wel wat tijd voor..
Volgens mij pas aan het einde van het jaar. En het kan goed dat de problemen met de douane dan nog niet zijn opgelost.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:36 schreef sjeppert het volgende:
is het al mogelijk om vanaf de site te bestellen en versturen naar nederland
Inderdaad. Ik heb een bestelling voor ¤202 gedaan (voor $154quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef jay-v het volgende:
Bah via ellen is wel mooi maar, tering wat is dat duur zeg! voor $260,- aan kleding ben je ¤296,- kwijt... En dat is nog voor het douane gebeuren...
Voor 260 dollar aan kleding zeg je. Bij Abercrombie zou je dan ook nog behoorlijke verzendkosten moeten betalen en ook dat gaat door de douane heen. Bij Ellen zijn de douanekosten iig altijd lager geweest dan middels de officiële wegen. Ik heb wel wat moeite met die 5% die zij hanteert, die is in mijn optiek niet nodig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef jay-v het volgende:
Bah via ellen is wel mooi maar, tering wat is dat duur zeg! voor $260,- aan kleding ben je ¤296,- kwijt... En dat is nog voor het douane gebeuren...
het ligt inmiddels bij m'n oudersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Ace1 het volgende:
El_Hijo_Del_Jefe
JIj je stuff al binnen?
Nou toch maar gelijk even langs gegaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Weet iemand hier die fleece dingen vallen... Moet ik die ook M nemen, net als de tshirts.. of S net als de overhemden?
Hoe zit die M gestreepte longsleeve??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:06 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Nou toch maar gelijk even langs gegaanDit is dus mijn M fleece, heb dus t-shirts en polo's ook M, en overhemden S
[afbeelding]
vind 'm zelf precies goed, mouwen zijn dus tikkeltje lang, die moet je wel omvouwen oid
Maar daar zijn de mauwen ook nog wat te lang voor?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Even geen foto, maar die longsleeve is M ook perfect, valt hetzelfde als polo's en t-shirts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |