Ik heb tot op heden ook nog geen naheffing gehad van mijn bestelling een kleine maand geleden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:58 schreef Ednet het volgende:
En geen naheffingen ?
Heb jij een account op die site?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:17 schreef Robertje het volgende:
Vorige week een hele doos met spullen besteld (totaal 500 euri) en woensdag is het verstuurd. Vandaag staat ie al op mijn bureau.
besteld via ellen, of gewoon direct vanaf de website zodat je aan FedEx die naheffing moest betalen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:23 schreef Robertje het volgende:
Ik heb 1x een naheffing gehad van 78 euro. Maar dat kan gebeuren.
Via ACF site. Dus een FedEx naheffing.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
besteld via ellen, of gewoon direct vanaf de website zodat je aan FedEx die naheffing moest betalen?
van FedEx krijg je volgens mij altijd een naheffing, via Ellen kreeg ik beide keren een naheffing.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:47 schreef Robertje het volgende:
[..]
Via ACF site. Dus een FedEx naheffing.
Met Ellen heb ik dat nog nooit gehad. (nog maar 2x besteld)
dan had je waarschijnlijk een grote bestellingen, ik had de eerste keer een bestelling van een trui en een overhemd, dit zat in zo'n zak, en ik had dus geen naheffing. De tweede bestelling was groter, een vest, een overhemd, twee polo's en een kettingkje, zat dus in een grote doos. Hierbij kreeg ik 50 euro naheffing.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
van FedEx krijg je volgens mij altijd een naheffing, via Ellen kreeg ik beide keren een naheffing.![]()
hmm ja, het zat beide keren in een grote doos, dat moest ook wel met die fleece vesten en andere truien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
dan had je waarschijnlijk een grote bestellingen, ik had de eerste keer een bestelling van een trui en een overhemd, dit zat in zo'n zak, en ik had dus geen naheffing. De tweede bestelling was groter, een vest, een overhemd, twee polo's en een kettingkje, zat dus in een grote doos. Hierbij kreeg ik 50 euro naheffing.![]()
ik denk wel dat de kleur goed overeenkomt met het 2e plaatje, de kleuren vallen in het echt meestal anders uit. en ook al zijn ze op het 2e plaatje nep, dan nog zien ze er in het echt ook zo uit, A&F wordt tegenwoordig heeeel goed nagemaakt jammer genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef Poultrygeist het volgende:
Vraagje, als ik East Creek Fleece koop, komt hij er dan uit te zien als plaatje 2?
Had al ergens gelezen dat de donkere kleuren niet helemaal kloppen.
Iemand die dit kan bevestigen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Of is dat laatste gewoon nep![]()
volgens mij moet je dan ook wel maat L hebben. misschien dat de dames die dit topic bezoeken het beter weten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef booo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit het met de maten van de damespolo's? Ik heb meestal M maar mijn Tommy Hilfiger Denim polo is L, daarbij zat M echt te strak. En nu weet ik niet wat ik moet doen
Mja, ik ben dus bang dat hij dan vanaf je borsten recht naar beneden valt, of het moet net zo'n stretchstof zijn als THD heeft..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
volgens mij moet je dan ook wel maat L hebben. misschien dat de dames die dit topic bezoeken het beter weten.![]()
Nee helaas, ben bang dat het vanwege de fleece in een grote(re) verpakking zit en dat er weer wat douane tijd overheen gaatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Ace1 het volgende:
El_Hijo_Del_Jefe
JIj je stuff al binnen?
Via Ellen bestellen is simpel. Je mailt haar gewoon wat je wil hebben van welke site. Zij stuurt vervolgens een offerte en als je akkoord gaat, bestelt zij alles en stuurt het naar je op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef jay-v het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen hoe het bestellen via ellen in zijn werk gaat? Heb even op die site gekeken maar ik word er niet echt wijs uit...
Hoe zit het eigenlijk met de maten bij A&F? Ik draag hier meestal S of M. Van de H&M alles S. Kan ik gewoon een S bestellen of kan ik beter voor een M gaan? Wil graag deze bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |