1.87quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel benieuwd, hoe lang ben je eigenlijk?
Ja even lang als ik... Die longsleeve had jij in S besteld toch?quote:
Ik heb tot op heden ook nog geen naheffing gehad van mijn bestelling een kleine maand geleden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:58 schreef Ednet het volgende:
En geen naheffingen ?
Heb jij een account op die site?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:17 schreef Robertje het volgende:
Vorige week een hele doos met spullen besteld (totaal 500 euri) en woensdag is het verstuurd. Vandaag staat ie al op mijn bureau.
besteld via ellen, of gewoon direct vanaf de website zodat je aan FedEx die naheffing moest betalen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:23 schreef Robertje het volgende:
Ik heb 1x een naheffing gehad van 78 euro. Maar dat kan gebeuren.
Via ACF site. Dus een FedEx naheffing.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
besteld via ellen, of gewoon direct vanaf de website zodat je aan FedEx die naheffing moest betalen?
van FedEx krijg je volgens mij altijd een naheffing, via Ellen kreeg ik beide keren een naheffing.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:47 schreef Robertje het volgende:
[..]
Via ACF site. Dus een FedEx naheffing.
Met Ellen heb ik dat nog nooit gehad. (nog maar 2x besteld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |