misschien handig in de OP?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Undergod het volgende:
ok, gebruik je Firefox?
nee ---> download firefox
google, download en installeer AnEC Cookie Editor v0.2.1.2
dan naar abercrombie.com en dan in firefox -> extra -> cookie editor -> dan staat er bij www.abercombie.com een cookie die AnFcountry heet.
Dubbelklik en verander NL in US.
Site ff herladen en clearance zien staan.
Succes!
Werkt bij de weg ook voor www.hollisterco.com en www.abercrombiekids.com!quote:Op zondag 16 december 2007 12:01 schreef Undergod het volgende:
[..]
misschien handig in de OP?
en tvp uiteraard
tnx, volgende week naar amsterdam en anders mss bestellen.. wel kut van die vintage-gaten in die truisquote:Op zondag 16 december 2007 11:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
in de OP staan een aantal winkels die ooit A&F kleding hebben verkocht, maar dan vooral oude saaie collecties. voor de rest ben je beter af op abercrombie.com
Polo's kan je in maat M hebben, bij die overhemden twijfel ik een beetje ivm de lengte.quote:Op zondag 16 december 2007 12:28 schreef Japin het volgende:
Ik ben van plan om ook even wat polo's en overhemden bij de clearance weg te trekken. Ik ben 1.82, overhemd maatje 39/M en shirts/polo's altijd een M. Overhemden dus een maatje S bestellen en polo's een M? Ben iets van 79 kilo dus niet uitzonderlijk breed gebouwd en het mag best slim-fit vallen.
Heeft iemand trouwens al ervaring met het bestellen van artikelen beneden die 45 euro grens? Wordt je dan zeker weten niet door FedEx gepakt op invoerrechten en BTW?
Ik heb me vorige week toevallig op laten meten omdat ik een nieuwe racefiets nodig heb. Ik schijn een relatief kort bovenlichaam te hebben en lange benen. Met andere woorden, ik gok gewoon op de S en anders verschijnen ze hier wel op vraag&aanbod?quote:Op zondag 16 december 2007 12:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Polo's kan je in maat M hebben, bij die overhemden twijfel ik een beetje ivm de lengte.
FedEx rekent ook de verzendkosten tot het totaalbedrag dus zal je niet snel onder die ¤45 euro grens zitten.
zo kan het ook.quote:Op zondag 16 december 2007 13:01 schreef Japin het volgende:
[..]
Ik heb me vorige week toevallig op laten meten omdat ik een nieuwe racefiets nodig heb. Ik schijn een relatief kort bovenlichaam te hebben en lange benen. Met andere woorden, ik gok gewoon op de S en anders verschijnen ze hier wel op vraag&aanbod?
Ik neem aan dat je wel twijfelde tussen een S of een M aanbevelen? Niet dat ik eigenlijk een XL van de kids afdeling nodig hebquote:
Truequote:Op zondag 16 december 2007 15:17 schreef men_in_red het volgende:
Misschien is een waarschuwing tegen fakes op ebay e.d. in de OP ook wel op zijn plaats, vrijwel alles van abercrombie daar is nep.
klopt.quote:Op zondag 16 december 2007 13:11 schreef Japin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel twijfelde tussen een S of een M aanbevelen? Niet dat ik eigenlijk een XL van de kids afdeling nodig heb
Die 45 euro grens geld alleen als het door een particulier in de U.S. aan je verstuurd wordt, bij internetbestellingen (dus via een bedrijf) is de grens 22 euro. Als FedEx de verzendkosten meerekent kun je dat dus wel vergeten. Bij A&F hebben ze ook vrij weinig onder 22 euro, behalve die Fierce sample cards, die zijn gratisquote:Op zondag 16 december 2007 12:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
FedEx rekent ook de verzendkosten tot het totaalbedrag dus zal je niet snel onder die ¤45 euro grens zitten.
De kans dat de douane je pakket onderschept is relatief groot.quote:Op maandag 17 december 2007 07:43 schreef Nooren96 het volgende:
Heeej jongens,
Ik heb laatst een bestelling gedaan bij Ellen. Het totaalbedrag was bij elkaar ong. E324. Ik weet niet of sommige mensen van jullie ervaring hebben met Ellen, maar ik had hier een paar vragen over.
Mijn pakketje is vandaag van amerika naar nederland verzonden, hoelang gaat dit ongeveer duren?
En hoe groot is de kans, dat ik belasting over het totaalbedrag moet betalen bij de douane en zoja hoeveel is dat dan?
Groet, Nooren96
Het gaat in principe alleen om het aanpassen van cookies, dit kan op elk besturingssyteem, je hoeft alleen maar een plugin/addon te zoeken voor je internetbrowser waarmee je cookies kan aanpassen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:59 schreef Robertje het volgende:
Werkt dat clearance ook op een Apple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |