misschien handig in de OP?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Undergod het volgende:
ok, gebruik je Firefox?
nee ---> download firefox
google, download en installeer AnEC Cookie Editor v0.2.1.2
dan naar abercrombie.com en dan in firefox -> extra -> cookie editor -> dan staat er bij www.abercombie.com een cookie die AnFcountry heet.
Dubbelklik en verander NL in US.
Site ff herladen en clearance zien staan.
Succes!
Werkt bij de weg ook voor www.hollisterco.com en www.abercrombiekids.com!quote:Op zondag 16 december 2007 12:01 schreef Undergod het volgende:
[..]
misschien handig in de OP?
en tvp uiteraard
tnx, volgende week naar amsterdam en anders mss bestellen.. wel kut van die vintage-gaten in die truisquote:Op zondag 16 december 2007 11:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
in de OP staan een aantal winkels die ooit A&F kleding hebben verkocht, maar dan vooral oude saaie collecties. voor de rest ben je beter af op abercrombie.com
Polo's kan je in maat M hebben, bij die overhemden twijfel ik een beetje ivm de lengte.quote:Op zondag 16 december 2007 12:28 schreef Japin het volgende:
Ik ben van plan om ook even wat polo's en overhemden bij de clearance weg te trekken. Ik ben 1.82, overhemd maatje 39/M en shirts/polo's altijd een M. Overhemden dus een maatje S bestellen en polo's een M? Ben iets van 79 kilo dus niet uitzonderlijk breed gebouwd en het mag best slim-fit vallen.
Heeft iemand trouwens al ervaring met het bestellen van artikelen beneden die 45 euro grens? Wordt je dan zeker weten niet door FedEx gepakt op invoerrechten en BTW?
Ik heb me vorige week toevallig op laten meten omdat ik een nieuwe racefiets nodig heb. Ik schijn een relatief kort bovenlichaam te hebben en lange benen. Met andere woorden, ik gok gewoon op de S en anders verschijnen ze hier wel op vraag&aanbod?quote:Op zondag 16 december 2007 12:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Polo's kan je in maat M hebben, bij die overhemden twijfel ik een beetje ivm de lengte.
FedEx rekent ook de verzendkosten tot het totaalbedrag dus zal je niet snel onder die ¤45 euro grens zitten.
zo kan het ook.quote:Op zondag 16 december 2007 13:01 schreef Japin het volgende:
[..]
Ik heb me vorige week toevallig op laten meten omdat ik een nieuwe racefiets nodig heb. Ik schijn een relatief kort bovenlichaam te hebben en lange benen. Met andere woorden, ik gok gewoon op de S en anders verschijnen ze hier wel op vraag&aanbod?
Ik neem aan dat je wel twijfelde tussen een S of een M aanbevelen? Niet dat ik eigenlijk een XL van de kids afdeling nodig hebquote:
Truequote:Op zondag 16 december 2007 15:17 schreef men_in_red het volgende:
Misschien is een waarschuwing tegen fakes op ebay e.d. in de OP ook wel op zijn plaats, vrijwel alles van abercrombie daar is nep.
klopt.quote:Op zondag 16 december 2007 13:11 schreef Japin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel twijfelde tussen een S of een M aanbevelen? Niet dat ik eigenlijk een XL van de kids afdeling nodig heb
Die 45 euro grens geld alleen als het door een particulier in de U.S. aan je verstuurd wordt, bij internetbestellingen (dus via een bedrijf) is de grens 22 euro. Als FedEx de verzendkosten meerekent kun je dat dus wel vergeten. Bij A&F hebben ze ook vrij weinig onder 22 euro, behalve die Fierce sample cards, die zijn gratisquote:Op zondag 16 december 2007 12:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
FedEx rekent ook de verzendkosten tot het totaalbedrag dus zal je niet snel onder die ¤45 euro grens zitten.
De kans dat de douane je pakket onderschept is relatief groot.quote:Op maandag 17 december 2007 07:43 schreef Nooren96 het volgende:
Heeej jongens,
Ik heb laatst een bestelling gedaan bij Ellen. Het totaalbedrag was bij elkaar ong. E324. Ik weet niet of sommige mensen van jullie ervaring hebben met Ellen, maar ik had hier een paar vragen over.
Mijn pakketje is vandaag van amerika naar nederland verzonden, hoelang gaat dit ongeveer duren?
En hoe groot is de kans, dat ik belasting over het totaalbedrag moet betalen bij de douane en zoja hoeveel is dat dan?
Groet, Nooren96
Het gaat in principe alleen om het aanpassen van cookies, dit kan op elk besturingssyteem, je hoeft alleen maar een plugin/addon te zoeken voor je internetbrowser waarmee je cookies kan aanpassen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:59 schreef Robertje het volgende:
Werkt dat clearance ook op een Apple
Juist, dat had ik 5 minuten nadat ik het had gevraagd ook al zelf begrepen. Als je dus echt wil gaan shoppen kan je beter met lege koffers richting NY gaanquote:Op zondag 16 december 2007 18:25 schreef DaveC het volgende:
[..]
Die 45 euro grens geld alleen als het door een particulier in de U.S. aan je verstuurd wordt, bij internetbestellingen (dus via een bedrijf) is de grens 22 euro. Als FedEx de verzendkosten meerekent kun je dat dus wel vergeten. Bij A&F hebben ze ook vrij weinig onder 22 euro, behalve die Fierce sample cards, die zijn gratis
al vaker gepost ja.quote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef Stinkywinky het volgende:
weet niet of deze al gepost is maar ik vind hem overzalig
http://nl.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
ok bedankt, ik dacht juist dat de kans bij ellen heel klein was en als je het via abercrombie zou doen de kans groot was dat je pakketje gepakt werd. Weetje jij of iemand anders misschien ook hoelang het duurt als de doos van ellen naar mijn huis gestuurd wordt. Plus de tijd dat die bij de douane staat?quote:Op maandag 17 december 2007 10:16 schreef Syytön het volgende:
[..]
De kans dat de douane je pakket onderschept is relatief groot.
De kosten die in rekeninng worden gebracht door de douane bedraagt zo'n 30% van het bedrag.
Bij de douane blijft hij helaas altijd een week staan... Erg zonde.quote:Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Nooren96 het volgende:
[..]
ok bedankt, ik dacht juist dat de kans bij ellen heel klein was en als je het via abercrombie zou doen de kans groot was dat je pakketje gepakt werd. Weetje jij of iemand anders misschien ook hoelang het duurt als de doos van ellen naar mijn huis gestuurd wordt. Plus de tijd dat die bij de douane staat?
Kans is wel kleiner via Ellen maar grote pakketten controleren ze vaak wel denk ik, via abercrombie krijg je altijd een factuur van FedEx.quote:Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Nooren96 het volgende:
[..]
ok bedankt, ik dacht juist dat de kans bij ellen heel klein was en als je het via abercrombie zou doen de kans groot was dat je pakketje gepakt werd. Weetje jij of iemand anders misschien ook hoelang het duurt als de doos van ellen naar mijn huis gestuurd wordt. Plus de tijd dat die bij de douane staat?
de keer dat ik een naheffing kreeg heeft het pakket er 18 dagen overgedaan nadat Ellen het naar mij verzonden had. Het ging om een overhemd, twee polo's en een vest, naheffing 52 euro.quote:Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Kans is wel kleiner via Ellen maar grote pakketten controleren ze vaak wel denk ik, via abercrombie krijg je altijd een factuur van FedEx.
Ik denk dat het iets langer dan een week duurt vanaf het moment dat Ellen het pakket verzendt.
Bij mij heeft het steeds 2 weken geduurd vanaf het moment dat ze de order plaatste op abercrombie.com
geweldigquote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef Stinkywinky het volgende:
weet niet of deze al gepost is maar ik vind hem overzalig
http://nl.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
Abercrombie cancelt geen bestellingen meer hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef Nooren96 het volgende:
ik vond het ongeacht de prijs beter om bij haar te verzenden, omdat je ook nederlands met haar kan praten en ze je goed op de hoogte houdt. En abercrombie best wel vaak de verzending cancelled.
klopt dat doet ze. Ik heb een keer bij haar geprobeerd wat items uit de clearance te bestellen, direct overgemaakt, bevestiging dat het geld binnen was terwijl het nog online te koop was. Na een paar dagen een mailtje: "ik heb het nog niet kunnen krijgen maar ga wel even in een andere mall kijken." Ja toen was het online ook uitverkocht. Wel geld terug gehad maar ze was slimmer geweest als ze het online besteld had want dan had ze er iets aan kunnen verdienen, op deze manier niks.quote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef DaveC het volgende:
Als Ellen je bestelling niet online plaatst maar gewoon in een A&F store koopt (er zijn er 3 in de buurt van Reading, PA) kan ze de ook nog de verzendkosten in eigen zak steken maar die wel in rekening brengen. Ik weet niet of ze dat doet, maar het zou me niets verbazen...zou ik zelf ook doen
ga er maar van uit, dit laten ze niet zo maar doorgaanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef Nooren96 het volgende:
thanx.. staat nog steeds bij de site van usps .... : into foreign customs 13 december netherlands....
iemand enig idee of je nu zeker een naheffing krijg,omdat de douane je pakje heeft?
En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:30 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ga er maar van uit, dit laten ze niet zo maar doorgaan
betalen aan de postbode, maar ik heb iets gehoord over de mogelijkheid van betalen per acceptgiro, weet het niet zeker van die acceptgiro, als het door FedEx verstuurd was dan krijg je sowieso een acceptgiro, maar USPS gaat via TNT.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?
ik moest na die bestelling van ellen de postbode contant betalen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?
Die reclamezuilen zijn eigenlijk best wel tofquote:Op woensdag 19 december 2007 07:55 schreef Nooren96 het volgende:
dit was mijn bestelling :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn bestelling ligt sinds maandag nog steeds bij de douane, dus het duurt nog wel een week voordat ik ze binnen heb.
je kan het waarschijnlijk gewoon op het postkantoor ophalen als anderen het niet in ontvangst nemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef Undergod het volgende:
dokken aan postbode, dat is niet zo tof in een studentenhuis.
hehehe nee, dan moet er wel iets heel vreemds mee aan de hand zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef Nooren96 het volgende:
maar als die bij de douane ligt.. bestaat er dan geen kans dat de douane jouw kleding inneemt en dat je het dan niet meer krijgt!?
NL was niet één van de landen waar ze winkels wilden planten, Duitsland was er wel één van om maar even eentje op te noemen dat dichtbij ligt.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Stansfield het volgende:
Is er al meer bekend wanneer er meer abercrombie winkels in Europa of nederland komen?? Vind het wel ok spul maar niet om via internet te bestellen uit de VS.
Hier heb ik een maat M aan, het is wel een t-shirt uit de collectie van 2005, maar qua mouwen is er geen verschil met mijn t-shirts uit 2007.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Stinkywinky het volgende:
kan er soms iemand een foto posten waarop je een tshirt draagt.. maat small of medium om te zien hoe de mouwen vallen
Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.
Beetje te snel gekeken, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.
\quote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
Zondag besteld, vandaag in huis. Leve FedEx! Past allemaal perfect, acceptgiro zal nog wel komen, was zelf niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen maar huisgenoot heeft er verder niks over gezegd. Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.
Overigens: 1.82, 79 kilo. Overhemden en fleece een S, shirts en polo's een M. Moet ook echt niet kleiner maar zit nu gewoon "slimfit" (Normaal een 39/M bij overhemd en M in polo/shirts)
Dit was trouwens mijn eerste officiële bestelling via Abercrombie en kan nu ook meteen zien welke artikelen die ik via Ebay/Marktplaats heb aangeschaft echt zijn en welke er nep zijn.Valt me nog alles mee moet ik zeggen.
Edit: TNT dan wel FedEx zal je pakket niet zomaar in beslag nemen. Alleen als er drugs of andere verboden middelen in zitten kan je er naar fluiten. Sommige pakketten worden wel steekproefsgewijs eruit gehaald voor een check, die kunnen dan een dagje langer bij de douane blijven staan. Invoerrechten/btw/douanerechten komt bij elkaar op iets tussen de 30 en 35% van de waarde van je product. Bij TNT moet je aan de postbode betalen, bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis en bij DHL is het contact of creditcard bij de koerier.
Als FedEx dezelfde afspraken als DHL met douanes maakt dan doet FedEx de douane-check zelf. De douane pakt er slechts steekproefgewijs enkele pakketten uit. FedEx is gebaat bij een snelle check, de douane neemt er natuurlijk net zo lang de tijd voor als ze zelf willen. Verstuur je het dus via USPS (en TNT) dan ben je afhankelijk van de snelheid van de douane. En die zullen het wel druk hebben zo rond kerst. Kan dus best langer dan een week duren.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:09 schreef Nooren96 het volgende:
[..]
\
Zo dat gaat dan wel heel erg snel via abercrombie... ik heb bij ellen de bestelling op dinsdag 11 december gedaan.. ligt nu nog bij de douane sinds maandag... ik weet niet hoelang het gaat duren.. is dat altijd een week of kan het ook uitlopen????
geduld is een schone zaak.. maar omdat ik niet de lulligste ben heb je hier het TNT telefoon nummer zodat je misschien een TNT T&T kan krijgen. (058) 233 33 33quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:08 schreef Nooren96 het volgende:
Ok.. heb net op de site van usps gekeken.. is nu out of foreign customs... dus dat heeft niet zo lang geduurd(4dagen) maar krijg ik het pakketje gelijk vandaag binnen of kan dat ook nog lang gaan duren??
oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:01 schreef Nooren96 het volgende:
Heb me pakketje gister binnengekregen.. heb de postbode 80 euro moeten betalen(belasting over 324 euro)
Heb alles gepast... truien vallen groter in maat m dan een t-shirt in maat m.
sweaters vallen toch wel kleiner?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:57 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...
nee, die zijn ook gewoon classic fit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:40 schreef men_in_red het volgende:
[..]
sweaters vallen toch wel kleiner?
Normaal hier draag ik altijd een M en van Abercrombie ook. Behalve sweaters, daarvan een S!quote:Op zondag 23 december 2007 02:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.
die staat nu op de clearance pagina voor $19.90 in de maten S, XL, XXL.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Ace1 het volgende:
bahh dat donkerblauwe tshirt met heel groot Fitch in het vertikaal erop is weg.. en die wilde ik nog bestellen
Hmm thnx. had M nodigquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die staat nu op de clearance pagina voor $19.90 in de maten S, XL, XXL.
komt het direct van abercrombie af of heb je het door iemand in de VS naar je toe laten sturen? die invoerrechten zijn normaal rond de 33% over het totaalbedrag dus 69 euro over 192 klopt wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Stinkywinky het volgende:
vandaag bestelling toegekomen en 2 fleeces en 1 tshirt ontbreken.. nog eens 69 euro invoerrechten betaald ook op een bestelling van 192 euro.. ze kunnen maar beter maken dat ik die 3 dingen nog krijg! eigenlijk vind ik het al een beetje tegenvallen omdat ik een medium heb van tshirts en heb een S besteld, wist niet at die mouwen zo gingen spannen. Truis zijn nog net niet te klein en de rits krult dus dat is ook wel niet zo tof. Komt met die invoerrechten toch nog een pak duurder uit en dan ontbreekt er eventjes de helft van de bestelling...
WTF zijn truis.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Stinkywinky het volgende:
vandaag bestelling toegekomen en 2 fleeces en 1 tshirt ontbreken.. nog eens 69 euro invoerrechten betaald ook op een bestelling van 192 euro.. ze kunnen maar beter maken dat ik die 3 dingen nog krijg! eigenlijk vind ik het al een beetje tegenvallen omdat ik een medium heb van tshirts en heb een S besteld, wist niet at die mouwen zo gingen spannen. Truis zijn nog net niet te klein en de rits krult dus dat is ook wel niet zo tof. Komt met die invoerrechten toch nog een pak duurder uit en dan ontbreekt er eventjes de helft van de bestelling...
1 trui, 2 truisquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
WTF zijn truis.
Trouwens die invoerrechten had je kunnen weten.
Dat is toch wel ietsjes duurder, tenzij je echt voor een paar duizend dollar gaat kopen...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Fsane het volgende:
weet iemand hoeveel een weekje New York kost, met vlucht + accomodatie..
al die geld die jullie betalen voor transportkosten en naheffing kunnen jullie toch beter besteden aan een weekje vakantie NY waar jullie je inkopen zelf kunnen doen. Bovendien kan je ook nog passen en kijken of het je goed staat en of je de meest geschikte maat hebt.
Inderdaad.. Als je het per se wilt passen zou een weekendje Londen logischer zijn, zij het niet dat je dan alsnog meer betaalt dan via internet, gezien de prijzenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat is toch wel ietsjes duurder, tenzij je echt voor een paar duizend dollar gaat kopen...
Tja, ga over een tijdje voor een week naar NY, en zal dan ook heus wel wat inkopen doen bij A&F.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Fsane het volgende:
al die geld die jullie betalen voor transportkosten en naheffing kunnen jullie toch beter besteden aan een weekje vakantie NY waar jullie je inkopen zelf kunnen doen. Bovendien kan je ook nog passen en kijken of het je goed staat en of je de meest geschikte maat hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Fsane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |