abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 december 2007 @ 17:07:59 #51
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_55391972
dokken aan postbode, dat is niet zo tof in een studentenhuis.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_55392485
naah dat wordt dan alvast 100 euro contant pinnen, voordat de TNT langskomt:P hoeveel procent rekening ze eigenlijk over het totaalbedrag? Misschien als iemand al een keer een naheffing heeft gehad via ellen daar ff naar kan kijken...
pi_55392809
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef Undergod het volgende:
dokken aan postbode, dat is niet zo tof in een studentenhuis.
je kan het waarschijnlijk gewoon op het postkantoor ophalen als anderen het niet in ontvangst nemen.
pi_55394783
kan er soms iemand een foto posten waarop je een tshirt draagt.. maat small of medium om te zien hoe de mouwen vallen
pi_55396383
maar als die bij de douane ligt.. bestaat er dan geen kans dat de douane jouw kleding inneemt en dat je het dan niet meer krijgt!?
pi_55396939
Is er al meer bekend wanneer er meer abercrombie winkels in Europa of nederland komen?? Vind het wel ok spul maar niet om via internet te bestellen uit de VS.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:04:01 #57
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55397003
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef Nooren96 het volgende:
maar als die bij de douane ligt.. bestaat er dan geen kans dat de douane jouw kleding inneemt en dat je het dan niet meer krijgt!?
hehehe nee, dan moet er wel iets heel vreemds mee aan de hand zijn.
The truth is relative, pick one that works!
  woensdag 19 december 2007 @ 20:07:53 #58
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55397129
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Stansfield het volgende:
Is er al meer bekend wanneer er meer abercrombie winkels in Europa of nederland komen?? Vind het wel ok spul maar niet om via internet te bestellen uit de VS.
NL was niet één van de landen waar ze winkels wilden planten, Duitsland was er wel één van om maar even eentje op te noemen dat dichtbij ligt.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:15:50 #59
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55397426
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Stinkywinky het volgende:
kan er soms iemand een foto posten waarop je een tshirt draagt.. maat small of medium om te zien hoe de mouwen vallen
Hier heb ik een maat M aan, het is wel een t-shirt uit de collectie van 2005, maar qua mouwen is er geen verschil met mijn t-shirts uit 2007.
pi_55401521

K heb ook maat M, smalle arms !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_55415838
tnx!!! lziet er goed uit
pi_55416145
Zondag besteld, vandaag in huis. Leve FedEx! Past allemaal perfect, acceptgiro zal nog wel komen, was zelf niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen maar huisgenoot heeft er verder niks over gezegd. Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.

Overigens: 1.82, 79 kilo. Overhemden en fleece een S, shirts en polo's een M. Moet ook echt niet kleiner maar zit nu gewoon "slimfit" (Normaal een 39/M bij overhemd en M in polo/shirts)

Dit was trouwens mijn eerste officiële bestelling via Abercrombie en kan nu ook meteen zien welke artikelen die ik via Ebay/Marktplaats heb aangeschaft echt zijn en welke er nep zijn. Valt me nog alles mee moet ik zeggen.

Edit: TNT dan wel FedEx zal je pakket niet zomaar in beslag nemen. Alleen als er drugs of andere verboden middelen in zitten kan je er naar fluiten. Sommige pakketten worden wel steekproefsgewijs eruit gehaald voor een check, die kunnen dan een dagje langer bij de douane blijven staan. Invoerrechten/btw/douanerechten komt bij elkaar op iets tussen de 30 en 35% van de waarde van je product. Bij TNT moet je aan de postbode betalen, bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis en bij DHL is het contact of creditcard bij de koerier.
  donderdag 20 december 2007 @ 15:03:16 #63
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55417387
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.
Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.
pi_55419783
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.
Beetje te snel gekeken, je hebt gelijk!
pi_55421826
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
Zondag besteld, vandaag in huis. Leve FedEx! Past allemaal perfect, acceptgiro zal nog wel komen, was zelf niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen maar huisgenoot heeft er verder niks over gezegd. Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.

Overigens: 1.82, 79 kilo. Overhemden en fleece een S, shirts en polo's een M. Moet ook echt niet kleiner maar zit nu gewoon "slimfit" (Normaal een 39/M bij overhemd en M in polo/shirts)

Dit was trouwens mijn eerste officiële bestelling via Abercrombie en kan nu ook meteen zien welke artikelen die ik via Ebay/Marktplaats heb aangeschaft echt zijn en welke er nep zijn. Valt me nog alles mee moet ik zeggen.

Edit: TNT dan wel FedEx zal je pakket niet zomaar in beslag nemen. Alleen als er drugs of andere verboden middelen in zitten kan je er naar fluiten. Sommige pakketten worden wel steekproefsgewijs eruit gehaald voor een check, die kunnen dan een dagje langer bij de douane blijven staan. Invoerrechten/btw/douanerechten komt bij elkaar op iets tussen de 30 en 35% van de waarde van je product. Bij TNT moet je aan de postbode betalen, bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis en bij DHL is het contact of creditcard bij de koerier.
\

Zo dat gaat dan wel heel erg snel via abercrombie... ik heb bij ellen de bestelling op dinsdag 11 december gedaan.. ligt nu nog bij de douane sinds maandag... ik weet niet hoelang het gaat duren.. is dat altijd een week of kan het ook uitlopen????
pi_55424243
quote:
Op donderdag 20 december 2007 18:09 schreef Nooren96 het volgende:

[..]

\

Zo dat gaat dan wel heel erg snel via abercrombie... ik heb bij ellen de bestelling op dinsdag 11 december gedaan.. ligt nu nog bij de douane sinds maandag... ik weet niet hoelang het gaat duren.. is dat altijd een week of kan het ook uitlopen????
Als FedEx dezelfde afspraken als DHL met douanes maakt dan doet FedEx de douane-check zelf. De douane pakt er slechts steekproefgewijs enkele pakketten uit. FedEx is gebaat bij een snelle check, de douane neemt er natuurlijk net zo lang de tijd voor als ze zelf willen. Verstuur je het dus via USPS (en TNT) dan ben je afhankelijk van de snelheid van de douane. En die zullen het wel druk hebben zo rond kerst. Kan dus best langer dan een week duren.
pi_55434180
Ok.. heb net op de site van usps gekeken.. is nu out of foreign customs... dus dat heeft niet zo lang geduurd(4dagen) maar krijg ik het pakketje gelijk vandaag binnen of kan dat ook nog lang gaan duren??
pi_55436416
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 08:08 schreef Nooren96 het volgende:
Ok.. heb net op de site van usps gekeken.. is nu out of foreign customs... dus dat heeft niet zo lang geduurd(4dagen) maar krijg ik het pakketje gelijk vandaag binnen of kan dat ook nog lang gaan duren??
geduld is een schone zaak.. maar omdat ik niet de lulligste ben heb je hier het TNT telefoon nummer zodat je misschien een TNT T&T kan krijgen. (058) 233 33 33
pi_55458516
Heb me pakketje gister binnengekregen.. heb de postbode 80 euro moeten betalen(belasting over 324 euro)
Heb alles gepast... truien vallen groter in maat m dan een t-shirt in maat m.
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:28:45 #70
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55464232
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 09:01 schreef Nooren96 het volgende:
Heb me pakketje gister binnengekregen.. heb de postbode 80 euro moeten betalen(belasting over 324 euro)
Heb alles gepast... truien vallen groter in maat m dan een t-shirt in maat m.
oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
pi_55464410
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
sweaters vallen toch wel kleiner?
pi_55472228
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...
  zondag 23 december 2007 @ 02:02:10 #73
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55481632
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:57 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...
tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.
  zondag 23 december 2007 @ 02:02:31 #74
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55481638
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:40 schreef men_in_red het volgende:

[..]

sweaters vallen toch wel kleiner?
nee, die zijn ook gewoon classic fit.
pi_55486451
quote:
Op zondag 23 december 2007 02:02 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.
Normaal hier draag ik altijd een M en van Abercrombie ook. Behalve sweaters, daarvan een S!
A.F.C.A.
pi_55493814
Na die M zijn niet echt veelste groot.. maar het is beter als je een M neemt want dan kan je hem na een maand ook nog aan weetje... en een S is dan waarschijnlijk weer iets te klein,.
pi_55499617
jaar*
pi_55524690
Ik kreeg afgelopen week een acceptgiro van 95 euro aan invoerkosten binnen van Fedex over een bestelling van 190 dollar!!

Absurt! Na de kerst meteen eens een belletje gaan plegen!
AMS-PMI-AMS-DTM-PRG-DTM-NRN-STN-NRN-DUS-DXB-BAH-DOH-BKK-SYD-MLB-SYD-GEE-SYD-CNS-SYD-SIN-LHR-DUS-NRN-STN-NRN-DUB-NRN-DUS-VIE-OTP-VIE-DUS-NRN-LPA-NRN-ALC-NRN-AMS-ZRM-JFK-LHR-AMS
  dinsdag 25 december 2007 @ 12:42:36 #79
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_55531569
idd dat is meer dan 136 dollar, dus ca 70%
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_55531758
dan zeggen ze doodleuk dat je eerst moet betalen en dan maar bezwaar moet aantekenen.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_55608172
bahh dat donkerblauwe tshirt met heel groot Fitch in het vertikaal erop is weg.. en die wilde ik nog bestellen
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:58:26 #82
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55616031
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Ace1 het volgende:
bahh dat donkerblauwe tshirt met heel groot Fitch in het vertikaal erop is weg.. en die wilde ik nog bestellen
die staat nu op de clearance pagina voor $19.90 in de maten S, XL, XXL.
pi_55616637
ja klopt, maar erg mooi vindt ik hem niet...

deze vind ik wel cool:
pi_55621387
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:58 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

die staat nu op de clearance pagina voor $19.90 in de maten S, XL, XXL.
Hmm thnx. had M nodig
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:34:49 #85
167856 Toempf
Internetheld
pi_55701732
Stiekem een tvp
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_55719200
vandaag bestelling toegekomen en 2 fleeces en 1 tshirt ontbreken.. nog eens 69 euro invoerrechten betaald ook op een bestelling van 192 euro.. ze kunnen maar beter maken dat ik die 3 dingen nog krijg! eigenlijk vind ik het al een beetje tegenvallen omdat ik een medium heb van tshirts en heb een S besteld, wist niet at die mouwen zo gingen spannen. Truis zijn nog net niet te klein en de rits krult dus dat is ook wel niet zo tof. Komt met die invoerrechten toch nog een pak duurder uit en dan ontbreekt er eventjes de helft van de bestelling...
pi_55737494
Pfff dat is wel balen zeg! Invoerrechten is ook niet leuk meer, lijkt wel of het met de maand duurder wordt man
  donderdag 3 januari 2008 @ 03:31:59 #88
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55738490
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Stinkywinky het volgende:
vandaag bestelling toegekomen en 2 fleeces en 1 tshirt ontbreken.. nog eens 69 euro invoerrechten betaald ook op een bestelling van 192 euro.. ze kunnen maar beter maken dat ik die 3 dingen nog krijg! eigenlijk vind ik het al een beetje tegenvallen omdat ik een medium heb van tshirts en heb een S besteld, wist niet at die mouwen zo gingen spannen. Truis zijn nog net niet te klein en de rits krult dus dat is ook wel niet zo tof. Komt met die invoerrechten toch nog een pak duurder uit en dan ontbreekt er eventjes de helft van de bestelling...
komt het direct van abercrombie af of heb je het door iemand in de VS naar je toe laten sturen? die invoerrechten zijn normaal rond de 33% over het totaalbedrag dus 69 euro over 192 klopt wel zo ongeveer.
pi_55739212
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Stinkywinky het volgende:
WTF zijn truis.
Trouwens die invoerrechten had je kunnen weten.
pi_55768411
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef Syytön het volgende:

[..]

WTF zijn truis.
Trouwens die invoerrechten had je kunnen weten.
1 trui, 2 truis

Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_55787930
Wat een super winkel zeg in NewYork! Stond wel een rij van 50 meter om naar binnen te komen, maar was zeker de moeite waard! Ben btw ook nog gevraagd om aan een testshoot mee te doen! Maar woon in NL, dus gaat helaas niet door. Mooi merk!
pi_55834047

Net terug uit Londen, wat een heerlijke winkel zeg
De muziek staat veel te hard, je ziet geen steek voor ogen als je binnen komt, wordt platgespoten met parfum en alles is veel te duur. Maar het is zoooo tof
Ben helemaal verliefd.

Alleen een nadeel dat ze gewoon het dollarteken veranderd hebben in ponden, jezus. Hahahah.
Maarja, ik kan er weer even tegenaan.. Volgende keer via internet bestellen Neem aan dat de maten gewoon hetzelfde zijn?
pi_55843162
Jaa heur! Maten zijn gewoon hetzelfde !
A.F.C.A.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:39:37 #94
202261 Fsane
Dont Touch, Only Watch.
pi_55846309
weet iemand hoeveel een weekje New York kost, met vlucht + accomodatie..
al die geld die jullie betalen voor transportkosten en naheffing kunnen jullie toch beter besteden aan een weekje vakantie NY waar jullie je inkopen zelf kunnen doen. Bovendien kan je ook nog passen en kijken of het je goed staat en of je de meest geschikte maat hebt.
pi_55846757
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Fsane het volgende:
al die geld die jullie betalen voor transportkosten en naheffing kunnen jullie toch beter besteden aan een weekje vakantie NY waar jullie je inkopen zelf kunnen doen. Bovendien kan je ook nog passen en kijken of het je goed staat en of je de meest geschikte maat hebt.
Dat is toch wel ietsjes duurder, tenzij je echt voor een paar duizend dollar gaat kopen...
pi_55851591
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Syytön het volgende:

[..]

Dat is toch wel ietsjes duurder, tenzij je echt voor een paar duizend dollar gaat kopen...
Inderdaad.. Als je het per se wilt passen zou een weekendje Londen logischer zijn, zij het niet dat je dan alsnog meer betaalt dan via internet, gezien de prijzen

Kan het nog steeds niet uit staan dat ik 40 pond heb betaald voor een polo die in de VS 40 dollar kost, haha.
pi_55851946
quote:
Tja, ga over een tijdje voor een week naar NY, en zal dan ook heus wel wat inkopen doen bij A&F.
Maar om nou alleen vanwege A&F naar NY te gaan
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55864687
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een maatje M polo (ongeopend) check dan even mijn topichistory. Mocht dit niet geoorloofd zijn verwijder dan maar, maar hier is volgens mij wel de juiste doelgroep aanwezig.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 05:00:45 #99
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55864787
quote:

Kan je beter naar Orlando gaan , hotels zijn een stuk goedkoper , plus je heb beter weer
Ik ben inmiddels overleden
pi_55864894
Hey mensen,

Heb paar maanden geleden al keer gezegd dat ik bij Abercrombie & Fitch in downtown San Diego werk, en dat ik wel eens een inkoopactie zal opzetten.

Tijd om dat eens waar te maken. Ik heb nog 3 weken vakantie en weinig te doen, behalve werken in die winkel. Ik krijg hier 30% korting, en wil jullie hier ook van laten profiteren.

Het is geen scam, als bewijs foto van m’n pasje.

Ik heb nog nooit een inkoopactie opgezet, dus heb hulp nodig. Ik heb een persoon in Nederland nodig die het verzenden voor me regelt (ik stuur het naar hem/haar, en die stuurt het verder). Ook wil ik het deze keer een beetje klein houden (4/5 man, 10 artikelen oid, moeten we het maar even over hebben) als ‘test’. Als het goed gaat wil ik het over paar weken nog wel een keer doen, en dan met de nieuwe voorjaarscollectie.

Zoals ik zei krijg ik 30% korting, maar er is op dit moment ook erg veel clearance. Daar krijg ik geen extra korting op, maar is sowieso goedkoper. Ik kan niet garanderen dat we alles wat jullie willen in de winkel hebben. Krijg geen korting over de internet aankopen.

Is er sowieso animo, en wil iemand me helpen?

Ik kan er niet aan beginnen om artikelen terug te nemen, ruilen en opnieuw verzenden. Je moet dus zeker weten zijn van de maat! Als het fout is kan je het misschien hier op fok verkopen. Ook moet ik even kijken naar de verzendkosten, misschien handig om voor nu alleen even tee’s/overhemden/etc (geen zware fleecejacken of jassen) te doen om het gewicht laag te houden. Wat vinden jullie hier van?

Dan het geld. Ik heb gewoon nog een postbank rekening, dus daar kan alles naar toe. De kosten om dat geld naar m’n Amerikaanse rekening te halen is 13 euro in Nederland, en 10 dollar hier in Amerika (dus zo’n 20 euro totaal). Dan uiteraard de verzendkosten (ga ik uitzoeken). Uiteraard wil ik voor de moeite ook wel iets hebben (het is duur om in San Diego te studeren/leven), dus ik zat te denken om jullie bijvoorbeeld 20% korting te geven, en 10% voor mezelf. Even kijken hoeveel dat dan zou worden. Of gewoon over het totaalbedrag iets. Dat komt nog wel.

De eventuele bijkomende import/douane kosten zijn uiteraard ook voor jullie, moeten we even kijken hoe we dat doen. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor iets. Jullie kunnen mij vertrouwen, ben al lang actief op Fok! En (hoewel laatste tijd niet) ook in het Abercrombie topic.

Let’s set this up.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')