Heb jij via de A&F site besteld? Duurt lang, jouw bestelling.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:57 schreef Robertje het volgende:
Mijn leren jackie was vandaag langsgekomenmaar ik was niet thuis. Morgen ff langs TNT om hem op te halen.
$70 incl.verzendkosten, met de naheffing die nog gaat komen wordt het dan waarschijnlijk omgerekend in totaal zo'n ¤63.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:43 schreef sjeppert het volgende:
hoeveel heb je er nu in totaal voor betaald
Goeie prijs voor een broekquote:Op donderdag 13 december 2007 00:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
$70 incl.verzendkosten, met de naheffing die nog gaat komen wordt het dan waarschijnlijk omgerekend in totaal zo'n ¤63.
Staat in de OPquote:Op donderdag 13 december 2007 20:04 schreef Kurany het volgende:
En wat was de site van Ellen ook alweer?
genoeg ervaringen mee, komt er op neer dat ze veel geld er aan verdient maar verder goede service.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:04 schreef Kurany het volgende:
Iemand ervaring met bestellen bij Ellen? Hoelang duurt het voordat je het dan hebt?
vanaf het moment dat ze bestelt op abercrombie.com duurt het zo'n 2 weken voordat je het hebt, uit mijn ervaring.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:04 schreef Kurany het volgende:
Iemand ervaring met bestellen bij Ellen? Hoelang duurt het voordat je het dan hebt?
clearance betekent korting, dus flinke afprijzingen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:37 schreef Daan89 het volgende:
Wat is het voordeel als je via de clearance besteld eigenlijk?
Maar dan heb je dus wel een adresje nodig in de US, begrijp ik?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
clearance betekent korting, dus flinke afprijzingen.
nee hoor, als je via dat trucje met die cookies op de clearance pagina iets bestelt wordt dat gewoon naar NL verzonden, daar controleren ze niet op, zo heb ik al vaker A&F keding in de uitverkoop gekocht, laatst nog een Remsen jeans.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:32 schreef Daan89 het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus wel een adresje nodig in de US, begrijp ik?
in de OP staan een aantal winkels die ooit A&F kleding hebben verkocht, maar dan vooral oude saaie collecties. voor de rest ben je beter af op abercrombie.comquote:Op zondag 16 december 2007 11:29 schreef Stinkywinky het volgende:
kan je abercrombie & fitch of hollister kleren ergens kopen in amsterdam of alleen online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |